Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

24-02-2022 08:55 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 10 alweer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Frizz schreef:
23-04-2022 17:15
Tja eeuwig opsluiten is ook geen optie. Maar goed, tot mijn vriendenkring zou hij niet behoren.
Dan zeg ik ook niet. Mijn reactie was op iemand die Anouk zo'n beetje het schoolvoorbeeld van integriteit benoemde terwijl ze zo ienand steunt.

En ja, zoals terecht is opgemerkt; hij is verantwoordelijk voor zijn daden maar van mensen die zo iemand de hand boven het hoofd houden, begrijp ik geen milimeter.
Ik hoop ergens dat Ali ongelijk heeft, want als het klopt wat hij zegt bewijst ze de echte (vermeende) slachtoffers geen dienst.
Er zijn maar weinig mensen in de televisiewereld die zichzelf durven uitspreken en die tegen mensen als John de Mol of Peter van der Vorst in durven te gaan, of die hardop durven te zeggen dat iemand als Ali B therapie nodig heeft. Anouk is zo iemand die dat wel doet, ongeacht de consequenties voor haarzelf en dat bewonder ik aan haar. Ik vind het jammer dat dat weer verdraaid moet worden naar iets lelijks wat ik nooit beweerd heb en waar ik zelfs helemaal niks vanaf weet, ik weet niet eens wie een of andere Kempi is.
Am Yisrael Chai!
andnowwedance schreef:
23-04-2022 18:11
Ik hoop ergens dat Ali ongelijk heeft, want als het klopt wat hij zegt bewijst ze de echte (vermeende) slachtoffers geen dienst.
Ze gaf zelf aan dat ze in de war was na de situatie, omdat hij “normaal” bleef doen. Ik kan mij best voorstellen dat je vanuit die twijfel ook maar weer gewoon verder gaat en pas later op een punt komt en denkt, dit was echt niet oké .
anoniem_404999 wijzigde dit bericht op 23-04-2022 18:47
0.22% gewijzigd
Ellen wordt ondertussen online gefileerd door het Grote Gerda leger. Echt wat bestaan er toch een stel domme koeien.
Dat zal Ellen aan haar reet roesten neem ik aan. Als ze het al leest.
Dat is helemaal waar FV.
WandaVision schreef:
23-04-2022 18:44
Ellen wordt ondertussen online gefileerd door het Grote Gerda leger. Echt wat bestaan er toch een stel domme koeien.
Ik zat op een verjaardag met een vrouw van 70+ en zij was ook erg pro Johnny en consorten. Want zo zielig voor deze mannen. Dit hoort in de privé sfeer. Die vrouwen moeten zich schamen dat ze dit naar buiten brengen :nut:

Het zal de leeftijd wel zijn
Veel vrouwen zijn zo opgevoed mijn moeder ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Arena89 schreef:
23-04-2022 18:46
Ik zat op een verjaardag met een vrouw van 70+ en zij was ook erg pro Johnny en consorten. Want zo zielig voor deze mannen. Dit hoort in de privé sfeer. Die vrouwen moeten zich schamen dat ze dit naar buiten brengen :nut:

Het zal de leeftijd wel zijn
Het voordeel van de twijfel heeft hij bij mij ook niet, maar nu met het Depp verhaal word ik overal wantrouwend van. Ellen daar heb ik persoonlijk geen hoge pet van op. Dat verhaal wacht ik neutraal af, ondanks dat ik Ali een lul vind door eerdere aantijgingen, heb ik bij haar een vervelend onderbuik gevoel, door opgedane ervaringen in het verleden.
redhead70 schreef:
23-04-2022 20:17
Het voordeel van de twijfel heeft hij bij mij ook niet, maar nu met het Depp verhaal word ik overal wantrouwend van. Ellen daar heb ik persoonlijk geen hoge pet van op. Dat verhaal wacht ik neutraal af, ondanks dat ik Ali een lul vind door eerdere aantijgingen, heb ik bij haar een vervelend onderbuik gevoel, door opgedane ervaringen in het verleden.

Wat voor ervaringen zijn dat geweest? Ik ken Ellen niet, heb haar ook niet echt gevolgd, over haar durf ik niks te beweren.
Wat ik wel altijd heb gehad is twijfel over de beweringen van Amber Heard. Geen idee waarom, ik had dan weer een onderbuikgevoel bij Johnny: misschien was hij niet altijd correct geweest, maar dat hij haar meerdere malen mishandeld zou hebben wilde er bij mij niet in. Misschien door de beweringen van zijn exen, kinderen en vrienden, die gaven allemaal aan dat hij juist een opvallend vredelievend karakter heeft. Wel las ik over zijn drank- en drugsgebruik en mensen kunnen daardoor in monsters en wrakken veranderen zoals we ook tijdens de rechtszaak kunnen zien.
Ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
Lieneke schreef:
23-04-2022 20:34
Wat voor ervaringen zijn dat geweest? Ik ken Ellen niet, heb haar ook niet echt gevolgd, over haar durf ik niks te beweren.
Wat ik wel altijd heb gehad is twijfel over de beweringen van Amber Heard. Geen idee waarom, ik had dan weer een onderbuikgevoel bij Johnny: misschien was hij niet altijd correct geweest, maar dat hij haar meerdere malen mishandeld zou hebben wilde er bij mij niet in. Misschien door de beweringen van zijn exen, kinderen en vrienden, die gaven allemaal aan dat hij juist een opvallend vredelievend karakter heeft. Wel las ik over zijn drank- en drugsgebruik en mensen kunnen daardoor in monsters en wrakken veranderen zoals we ook tijdens de rechtszaak kunnen zien.
Ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
Al dronken en/of onder de drugs het podium op. Gezellig werd ze daar ogenschijnlijk wel van voor het publiek. Voor de entourage minder. Geef mij maar toendertijd Herman Brood, die was gewoon maf, wist iedereen en ritselde wel iemand om dan wat te spelen op een keyboard als hij het zo stoned als een aap niet meer zag, waaronder ondergetekende.
redhead70 schreef:
23-04-2022 20:59
Al dronken en/of onder de drugs het podium op. Gezellig werd ze daar ogenschijnlijk wel van voor het publiek. Voor de entourage minder. Geef mij maar toendertijd Herman Brood, die was gewoon maf, wist iedereen en ritselde wel iemand om dan wat te spelen op een keyboard als hij het zo stoned als een aap niet meer zag, waaronder ondergetekende.
:-)

Herman Brood, daar zat inderdaad helemaal geen kwaad bij. Je kon geen kant met 'm op, maar hij zou nooit iemand kwaad doen, of lelijke dingen over een ander beweren.
Lieneke schreef:
23-04-2022 21:14
:-)

Herman Brood, daar zat inderdaad helemaal geen kwaad bij. Je kon geen kant met 'm op, maar hij zou nooit iemand kwaad doen, of lelijke dingen over een ander beweren.
Klopt, zat geen kwaad in, was vaak geen touw aan vast te knopen en toch was dat goed "te hebben" zoals ze dat hier zeggen. Lois lane in die tijd trouwens niet hoor, pfft.
redhead70 schreef:
23-04-2022 21:21
Klopt, zat geen kwaad in, was vaak geen touw aan vast te knopen en toch was dat goed "te hebben" zoals ze dat hier zeggen. Lois lane in die tijd trouwens niet hoor, pfft.

Divagedrag?
Lieneke schreef:
23-04-2022 21:24
Divagedrag?
Dat, maar ook denigrerend naar het publiek. Ik weet nog dat iemand een biertje in de lucht gooide, niet op het podium ofzo, maar in de lucht. Toen werd gevraagd door hen wie dat deed en iedereen stak zijn hand omhoog. Ze gingen toen weg, heel slap. Het optreden daarna van hen stond het gordijn in de hens, niet goed, maar wel...............................vul maar in.
redhead70 schreef:
23-04-2022 21:38
Dat, maar ook denigrerend naar het publiek. Ik weet nog dat iemand een biertje in de lucht gooide, niet op het podium ofzo, maar in de lucht. Toen werd gevraagd door hen wie dat deed en iedereen stak zijn hand omhoog. Ze gingen toen weg, heel slap. Het optreden daarna van hen stond het gordijn in de hens, niet goed, maar wel...............................vul maar in.

:-D

Ik zie het voor me!
redhead70 schreef:
23-04-2022 21:38
maar wel....begrijpelijk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
claw boys claw waren ook erg leuk altijd trouwens en the scene ook, zo kan ik er duizend opnoemen, maar we moeten roddelen hier.
Dus lois lane ruk
rene froger egotje
Jim lul eerste klas
normaal, super leuk
golden earing, top kerels
frans bauer, prima
en ter verdediging, Samantha ook altijd prima.
herman brood, weird
doe maar, niet benaderbaar in die tijd, maar rare verhalen
hans de booij, rare snoeshaan
Ben ik de enige die het verhaal van Ellen ten Damme vaag vind?
Hetgeen was gebeurd in Marokko maar na dat incident hebben Ali B en Ellen ten Damme nog wel contact gehad waarbij Ellen Ali had uitgenodigd.
Wat ik hiermee bedoel is dat wanneer iemand dermate over mijn grenzen is gegaan en wat als delict kan worden gezien, ik zo iemand van mijn levensdagen niet meer wil zien, laat staan persoonlijk ontmoeten.
Henk-in-Roelie schreef:
23-04-2022 22:00
Hetgeen was gebeurd in Marokko maar na dat incident hebben Ali B en Ellen ten Damme nog wel contact gehad waarbij Ellen Ali had uitgenodigd.
Wat ik hiermee bedoel is dat wanneer iemand dermate over mijn grenzen is gegaan en wat als delict kan worden gezien, ik zo iemand van mijn levensdagen niet meer wil zien, laat staan persoonlijk ontmoeten.

Nee, zoiets dacht ik ook al
Henk-in-Roelie schreef:
Nee dat ben je niet, zie mijn post, maar ik weet ook dat de bewustwording vaak later komt/landt, dus ik ben neutraal in deze, ondanks mijn vorige post.
Henk-in-Roelie schreef:
Ik begrijp het ook niet helemaal. Er even vanuit gaande dat het waar is wat Ali zegt, dat hij naderhand meerdere keren door haar is uitgenodigd op het podium en in privésfeer kan ik het niet plaatsen. Ellen is geen 18 jarige die haar naam nog wil/moet vestigen. Ze lijkt me ook iemand die in staat ten tijde van, OF enige tijd na onheus bejegend te zijn, dit herkent als overschrijdend gedrag. Dat aanhouden van het contact begrijp ik dan niet zo goed.

Maar misschien ligt het anders, we weten nog niet het hele verhaal.
Lieneke schreef:
23-04-2022 22:11
Nee, zoiets dacht ik ook al
Maar dan is Ellen wel een f*cking Judas in deze als het niet waar is wat ze beweert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven