Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!
zaterdag 23 april 2022 om 22:24
Ik heb ook al van allerlei scenario's bedacht, dat Ali haar misschien misleid heeft in het verleden en zij dacht een goede vriend aan hem te hebben maar dat hij een soort van star-fucker bucketlist had. Daar kun je nog intuinen als volwassen vrouw, een man die versiert vanuit fetishisme maar dat is geen bezoek aan de politie waard. Verdovende middeltjes ongezien toegepast. Ik heb werkelijk geen idee.Rijksmuseum schreef: ↑23-04-2022 22:18Ik begrijp het ook niet helemaal. Er even vanuit gaande dat het waar is wat Ali zegt, dat hij naderhand meerdere keren door haar is uitgenodigd op het podium en in privésfeer kan ik het niet plaatsen. Ellen is geen 18 jarige die haar naam nog wil/moet vestigen. Ze lijkt me ook iemand die in staat ten tijde van, OF enige tijd na onheus bejegend te zijn, dit herkent als overschrijdend gedrag. Dat aanhouden van het contact begrijp ik dan niet zo goed.
Maar misschien ligt het anders, we weten nog niet het hele verhaal.
zaterdag 23 april 2022 om 22:27
Dat is wel echt heel ver gezocht. We hebben het over Ellen Ten Damme, niet Kim K.Henk-in-Roelie schreef: ↑23-04-2022 22:24Ik heb ook al van allerlei scenario's bedacht, dat Ali haar misschien misleid heeft in het verleden en zij dacht een goede vriend aan hem te hebben maar dat hij een soort van star-fucker bucketlist had. Daar kun je nog intuinen als volwassen vrouw, een man die versiert vanuit fetishisme maar dat is geen bezoek aan de politie waard. Verdovende middeltjes ongezien toegepast. Ik heb werkelijk geen idee.
zaterdag 23 april 2022 om 22:28
Normaal gesproken doe ik dat, ook naar aanleiding van mijn eigen ervaringen maar dit is vaag.fashionvictim schreef: ↑23-04-2022 22:25Ik vind dat we maar gewoon vrouwen eens het voordeel van de twijfel moeten geven, in plaats van elke keer weer die mannen.
zaterdag 23 april 2022 om 23:44
Ik heb Ellen ten Damme een paar keer op een beurs waar ze toevallig optrad meegemaakt en gesproken en ze kwam op mij over als een zachtaardige, dromerige, ietwat onzekere vrouw. Dus kan me voorstellen dat er iets gebeurd is waarvan ze later pas het gevoel had dat het niet in de haak was.
fretra wijzigde dit bericht op 23-04-2022 23:44
Reden: Typefout
Reden: Typefout
2.31% gewijzigd
zaterdag 23 april 2022 om 23:50
Oh ja dat geloof ik zeker! Dat "geen dienst bewijzen" was ook niet per se een verwijt jegens Ellen, ik hoop gewoon heel erg dat de focus niet heel erg op een welles/nietes tussen Ali en Ellen gaat liggen.
zaterdag 23 april 2022 om 23:55
Er wordt niks verdraaid of beweerd. Jij zegt dat ze zo heerlijk integer is, ik heb daar een iets andere mening over. Anouk is soms gewoon wat selectief in haar verontwaardiging.fashionvictim schreef: ↑23-04-2022 18:17Er zijn maar weinig mensen in de televisiewereld die zichzelf durven uitspreken en die tegen mensen als John de Mol of Peter van der Vorst in durven te gaan, of die hardop durven te zeggen dat iemand als Ali B therapie nodig heeft. Anouk is zo iemand die dat wel doet, ongeacht de consequenties voor haarzelf en dat bewonder ik aan haar. Ik vind het jammer dat dat weer verdraaid moet worden naar iets lelijks wat ik nooit beweerd heb en waar ik zelfs helemaal niks vanaf weet, ik weet niet eens wie een of andere Kempi is.
zondag 24 april 2022 om 00:09
Nee, ik zou ook niet weten wat ze ermee te winnen heeft. Na die kansloze reacties op die dames bij Beau (en uberhaupt vaak op vermeende slachtoffers die naar buiten treden) is t nog moediger om je toch uit te spreken.
zondag 24 april 2022 om 00:12
andnowwedance schreef: ↑23-04-2022 23:55Er wordt niks verdraaid of beweerd. Jij zegt dat ze zo heerlijk integer is, ik heb daar een iets andere mening over. Anouk is soms gewoon wat selectief in haar verontwaardiging.
Precies.
zondag 24 april 2022 om 01:37
Henk-in-Roelie schreef: ↑23-04-2022 22:00Ben ik de enige die het verhaal van Ellen ten Damme vaag vind?
De Facebook Gerda's zijn het vast met je eens.
zondag 24 april 2022 om 01:39
Rijksmuseum schreef: ↑23-04-2022 22:18Ik begrijp het ook niet helemaal. Er even vanuit gaande dat het waar is wat Ali zegt, dat hij naderhand meerdere keren door haar is uitgenodigd op het podium en in privésfeer kan ik het niet plaatsen. Ellen is geen 18 jarige die haar naam nog wil/moet vestigen. Ze lijkt me ook iemand die in staat ten tijde van, OF enige tijd na onheus bejegend te zijn, dit herkent als overschrijdend gedrag. Dat aanhouden van het contact begrijp ik dan niet zo goed.
Maar misschien ligt het anders, we weten nog niet het hele verhaal.
Waarom zou je er vanuit gaan dat wat Ali zegt waar is en niet van wat Ellen zegt? Echt WTF!
zondag 24 april 2022 om 08:18
Nee, ik deel niet hun mening, de Gerda's ben ik ook al tegengekomen en die komen voor Ali B. op omdat ze denken dat Ellen aandacht nodig heeft. Of dat het een trend is om bekende Nederlanders aan de publieke schandpaal te nagelen.
Again, ik vind het gewoon allemaal vaag maar trek geen partij.
zondag 24 april 2022 om 08:36
Henk-in-Roelie schreef: ↑24-04-2022 08:18Nee, ik deel niet hun mening, de Gerda's ben ik ook al tegengekomen en die komen voor Ali B. op omdat ze denken dat Ellen aandacht nodig heeft. Of dat het een trend is om bekende Nederlanders aan de publieke schandpaal te nagelen.
Again, ik vind het gewoon allemaal vaag maar trek geen partij.
Klopt, zo kijk ik er ook tegenaan. We moeten het afwachten, misschien staat Ellen helemaal in haar recht, maar ik vind het verhaal onduidelijk.
Ook vind ik dat we moeten oppassen nu niet meteen elke man over wie iets beweerd wordt klakkeloos aan de schandpaal te nagelen.
Dat er een omslag in gedrag naar vrouwen (en ook mannen die slachtoffer zijn van grensoverschrijdend gedrag) gaande is is alleen maar goed, maar om er meteen al vanuit te gaan dat iedere klacht ook werkelijk klopt vind ik niet realistisch.
zondag 24 april 2022 om 08:44
zondag 24 april 2022 om 08:49
Maar dat houdt niet in dat je naar iedere aantijging naar die man toe niet kritisch moet blijven in je oordeel/mening. Het moet niet zo zijn van 'o, die vent is fout dus verdere beschuldigingen zullen wel kloppen'.viva-amber schreef: ↑24-04-2022 08:44Ali B is niet zomaar elke man, maar iemand tegen wie al meerdere klachten lopen.
Dat het verwarrend is, is normaal. Vermeend misbruik is nu eenmaal verwarrend.
Ja vermeend misbruik is verwarrend omdat het doorgaans zich afspeelt wanneer de twee ( of meerderen ) alleen zijn.
zondag 24 april 2022 om 09:04
Maar waarom zouden we de vrouwen niet geloven?
het geeft alleen maar een hoop gedoe en gezeik om naar buiten te komen met je verhaal. Negatieve reacties als 'ze zal het wel uitgelokt hebben' of 'ze doet het alleen maar om geld' of 'ze willen zelf aandacht' en het levert uiteindelijk geen drol op. In NL krijg je geen schadeclaims waardoor je je leven niet meer hoeft te werken.
Dus een heleboel gedoe, zonder enig voordeel, dan ga ik er vanuit dat vrouwen naar buiten treden om het te stoppen, voor anderen.
het geeft alleen maar een hoop gedoe en gezeik om naar buiten te komen met je verhaal. Negatieve reacties als 'ze zal het wel uitgelokt hebben' of 'ze doet het alleen maar om geld' of 'ze willen zelf aandacht' en het levert uiteindelijk geen drol op. In NL krijg je geen schadeclaims waardoor je je leven niet meer hoeft te werken.
Dus een heleboel gedoe, zonder enig voordeel, dan ga ik er vanuit dat vrouwen naar buiten treden om het te stoppen, voor anderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 april 2022 om 09:20
Dat is op dit moment zeker niet waar. Je krijgt enorm veel meer positieve reacties dan negatieve, je krijgt met een metoo verhaal enorm veel ‘goodwill’ en sympathie bij het grootste deel van het publiek.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 09:04
het geeft alleen maar een hoop gedoe en gezeik om naar buiten te komen met je verhaal.
Ten Damme zegt dat ze het doet tbv anderen, ik denk dat ze daar oprecht in is.
zondag 24 april 2022 om 09:23
Nou dat gevoel heb ik totaal niet, als je bijv kijkt naar Johnny de Mol en zijn ex.smulrol schreef: ↑24-04-2022 09:20Dat is op dit moment zeker niet waar. Je krijgt enorm veel meer positieve reacties dan negatieve, je krijgt met een metoo verhaal enorm veel ‘goodwill’ en sympathie bij het grootste deel van het publiek.
Ten Damme zegt dat ze het doet tbv anderen, ik denk dat ze daar oprecht in is.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 24 april 2022 om 09:26
Nou vind je ?
Op social media worden de slachtoffers met de grond gelijk gemaakt . Wat heeft Ellen hier bij te winnen ? Een hoop gezeik nu al
zondag 24 april 2022 om 09:29
De mannen zijn toch evengoed ook beschadigd., zelfs als ze onschuldig blijken. Als je genoeg geld hebt, kun je een soort van normaal doorleven, maar achter de schermen zal dat anders zijn. De beschuldigingen hebben toch invloed op hun privéleven, hun carrière en hun imago.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 09:23Nou dat gevoel heb ik totaal niet, als je bijv kijkt naar Johnny de Mol en zijn ex.
zondag 24 april 2022 om 09:33
Ja dat vind ik. Dat er op SM ook negatieve reacties zijn wil nog niet zeggen dat ver uit de meeste zeer positief zijn. Vooral uit het potentiële soort publiek waar Ellen het van moet hebben.Yildizlar2 schreef: ↑24-04-2022 09:26Nou vind je ?
Op social media worden de slachtoffers met de grond gelijk gemaakt . Wat heeft Ellen hier bij te winnen ? Een hoop gezeik nu al
Ellen wint absoluut goodwill, maar ik denk niet dat dit een berekende actie is.
zondag 24 april 2022 om 09:35
Johnny de Mol is geen metoo. En ook daar zijn er (zeker onder vrouwelijke helft van de bevolking) pro-ex dan pro-Johnny.Maleficent schreef: ↑24-04-2022 09:23Nou dat gevoel heb ik totaal niet, als je bijv kijkt naar Johnny de Mol en zijn ex.