Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

maandag 25 april 2022 om 15:08
De publieke opinie is absoluut aan het veranderen. Toen Amber Heard destijds met een gehavend gezicht werd gefotografeerd, vlak nadat ze het artikel over huiselijk geweld had gepubliceerd, doken er meteen al geruchten op over schmink en waren er getuigen die zeiden dat ze de boel belazerde, maar een mishandelde vrouw is natuurlijk een zeer gevoelig onderwerp, niemand wil zijn vingers eraan branden, want stel dat het wél waar is…andnowwedance schreef: ↑25-04-2022 10:32Vraagje voor de mensen die dit al langer en intensiever volgen (net pas voor het eerst filmpjes van de trial gezien).
Klopt dat dat de publieke opinie in de zaken Heard/Depp enorm is veranderd? Ik had namelijk eerst het idee dat (vooral) Depp als de kwaaie pier werd weggezet. Mogelijk door de dubbele standaard voor mannen en vrouwen.
En komt die kentering door haar gelieg en provocaties?
Ik heb steeds het idee gehad dat die Amber niet spoort, en deze rechtszaak sterkt me in die overtuiging. Sowieso denk ik niet dat Johnny Depp zich deze media-storm op de hals zou halen als hij geen heel goede reden had om ál deze privédetails (mails, opgenomen gesprekken, getuigenverklaringen etc.) openbaar te maken en te bewijzen dat hij geen vrouwen slaat.
Aan de andere kant: Amber Heard komt ook nog aan het woord, en misschien heeft zij straks wel een waterdicht verhaal. Maar ik denk het niet, want bijna alle privé-informatie die deze rechtszaak tot dusver heeft opgeleverd, wás al bekend. Hooguit horen we nu hoe Johnny (en straks Amber) zich die gebeurtenissen herinnert, maar de feiten lagen er al.
maandag 25 april 2022 om 15:38
Ik ken zo'n vrouw in het echt. Doodeng.DS1971 schreef: ↑25-04-2022 08:44Hoe doe je dat als iemand achter je aan blijft lopen?
Ik heb een aardig deel gekeken van het verhoor van Depp en krijg daaruit echt het beeld van een Heard die Depp emotioneel compleet kapot aan het maken was. En ook vrij doelbewust.
Dan zal het best zo zijn dat Depp met zijn alcohol- en drugsgebruik in ruzies ook niet altijd binnen de lijnen heeft gekleurd, maar als je maar blijft zieken en zuigen, dan ben je in mijn ogen geen slachtoffer meer. Dan ben je op zijn minst medeschuldig aan de escalatie die dan volgt.
Ik vind het vooral buitengewoon triest om te zien. Depp zit daar als een zielig hoopje, weinig over van de man die hij ooit was en Heard lijkt gewoon een sociopaat te zijn en van haar is overigens ook weinig meer overgebleven. Ooit een hele aantrekkelijke vrouw en nu zit daar gewoon een heel naar mens in die hoek.
maandag 25 april 2022 om 15:40
Glennis Grace en d'r zoon zijn ordinaire hooligans. Ik hoop dat als mensen ergens zijn waar die mislukte muts optreedt, ze met hun rug naar haar toe gaan staan om hun afkeuring te laten zien tegen die krijsende kweel. Ze verdient het om compleet gecanceld te worden. Dit was een doordachte actie van haar en d'r gang. Daar mag ze als artiest op afgerekend worden; niet meer boeken.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 10:39Een van de slachtoffers van Glennis en haar gang, is pas van de week weer aan het werk gegaan. Blijkbaar omdat de lichamelijke klachten nu pas geheel geheeld/over zijn.
Dat klinkt wel heftig, gaat zij en die groep daar nog voor veroordeeld worden eerdaags?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 25 april 2022 om 15:43
Ik denk dat dit zo'n type is waarvan Anouk zei dat ze zich 'omhoog neuken'. Carrière via wipjes maken. Wie neemt die vrouw nou nog serieus?Metallover schreef: ↑25-04-2022 14:57Nou die Iris heeft ook geen smaak zeg, nog afgezien van dat ze er geen enkel probleem mee heeft om met bezette mannen te gaan.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 25 april 2022 om 15:45
Haar smaak in ieder geval niet, gatverdamme.SweetFirefly schreef: ↑25-04-2022 15:43Ik denk dat dit zo'n type is waarvan Anouk zei dat ze zich 'omhoog neuken'. Carrière via wipjes maken. Wie neemt die vrouw nou nog serieus?

maandag 25 april 2022 om 15:46
maandag 25 april 2022 om 15:47
Ik heb niet de indruk dat ze erg succesvol is in dat 'omhoog neuken'.SweetFirefly schreef: ↑25-04-2022 15:43Ik denk dat dit zo'n type is waarvan Anouk zei dat ze zich 'omhoog neuken'. Carrière via wipjes maken. Wie neemt die vrouw nou nog serieus?
maandag 25 april 2022 om 15:51
Mooi zoKoffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 15:46Jason Momoa wil Amber weg hebben uit Aquaman. Steunt Johnny D.
https://youtu.be/ezrD0B99yOM
Zijn er meer hollywoodsterren die Johnny steunen?
Frankly my dear, I don"t give a damn

maandag 25 april 2022 om 16:04

maandag 25 april 2022 om 16:07
Kennelijk Ali en Marco B. (geen familie).

maandag 25 april 2022 om 16:10
Niet echt, nee. Ik denk dat ze een aandacht-verslaving heeft. Problematisch tiepje. Ooit gonsde het gerucht dat haar meisje-met-de-zwavelstokjes-verhaal (ze zou dakloos zijn geweest en zich vanonder een brug hebben opgewerkt naar het concertpodium) nogal aangedikt of zelfs verzonnen was. Maar ze is weer nét niet beroemd genoeg, daarom haalde iedereen z’n schouders erover op en kwam ze ermee weg. Vervolgens deed ze ook nog mee aan een soort Bachelor-programma waarin ze zogenaamd zocht naar een man - terwijl ze dus bezig was een heel blik mannelijke BN’ers af te werken.

maandag 25 april 2022 om 16:15
Ik ken haar ook echt alleen door haar bedpartners. Voordat uitkwam dat ze een affaire met Marco B had, had ik nooit van haar gehoord.samarinde schreef: ↑25-04-2022 16:10Niet echt, nee. Ik denk dat ze een aandacht-verslaving heeft. Problematisch tiepje. Ooit gonsde het gerucht dat haar meisje-met-de-zwavelstokjes-verhaal (ze zou dakloos zijn geweest en zich vanonder een brug hebben opgewerkt naar het concertpodium) nogal aangedikt of zelfs verzonnen was. Maar ze is weer nét niet beroemd genoeg, daarom haalde iedereen z’n schouders erover op en kwam ze ermee weg. Vervolgens deed ze ook nog mee aan een soort Bachelor-programma waarin ze zogenaamd zocht naar een man - terwijl ze dus bezig was een heel blik mannelijke BN’ers af te werken.

maandag 25 april 2022 om 16:16
Hahaha! Hij is wel leuk.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 16:04de grappigste momenten van Johnny tijdens de rechtszaak
https://youtu.be/_6cZ7Avdl2c

maandag 25 april 2022 om 16:33
Krijg meteen nog meer aanbevelingen. Zit ik strakjes in zo'n youtube rabbithole....Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 16:04de grappigste momenten van Johnny tijdens de rechtszaak
https://youtu.be/_6cZ7Avdl2c

maandag 25 april 2022 om 16:37
Ik kende haar van dat programma over klassieke muziek met Tijl nogiets.
Gelet op zijn reputatie (en dat hij een relatie had)... zou het?

maandag 25 april 2022 om 16:38
Ze heeft een type dus. Onbeschikbare mannen die haar wel willen neuken, maar verder op afstand blijven. Zal wel een verhaal achter zitten. Zonde.
maandag 25 april 2022 om 16:39
maandag 25 april 2022 om 16:46
Niemand, denk ik. En ze is nu alleen bekend omdat ze Marco z'n kikkervisjes heeft zitten tellen. (En die van Ali dus ook.)

maandag 25 april 2022 om 16:49
Ja, Vanessa Paradis, Winona Ryder, Lori Depp. 3 exen die alle drie verklaren dat hij geen gewelddadig persoon is. Dat lijkt me dan ook wel duidelijk. En ook alle drie nog steeds een goede verhouding met hem hebben. Op een franse site las ik dat J. Depp weer regelmatig bij Vanessa Paradis in haar appartement verblijft in o.a. Parijs.