Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 13!

08-12-2022 13:59 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deel 13! Ongeluksgetal :whistle:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
09-12-2022 10:43
Sowieso vreemd om Wendy als boegbeeld/rolmodel te pitchen, haar imago is toch vrij vlak en inhoudsloos? En dat bedoel ik niet eens lullig, maar ik ken haar alleen als presentatrice van voice-achtige publieksprogramma’s, dus meer een doorgeefluik dan een personality. En ooit deed ze dat Japanse typetje, maar dat is duizend jaar geleden. Dus hoe ze dat blad dan voor zich zagen..? Bestaat het überhaupt nog?
Helemaal eens. Geen idee of het blad nog bestaat maar goed heeft iig in die tijd niet gelopen..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
10-12-2022 09:28
Helemaal eens. Geen idee of het blad nog bestaat maar goed heeft iig in die tijd niet gelopen..
Ja het blad bestaat nog. Volgens mij was er een tijdje geleden een actie bij de Etos dat je het blad kreeg bij zoveel euro aan besteding.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
10-12-2022 09:31
Ja het blad bestaat nog. Volgens mij was er een tijdje geleden een actie bij de Etos dat je het blad kreeg bij zoveel euro aan besteding.
Dat was dan vast een special. Ik vind net dit https://www.ad.nl/show/tijdschrift-wend ... ogle.nl%2F
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
10-12-2022 10:21
Dat was dan vast een special. Ik vind net dit https://www.ad.nl/show/tijdschrift-wend ... ogle.nl%2F
Oh, dan zal het een special geweest zijn inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
09-12-2022 07:28
Thijs is echt een nare man. Hij had toch ook iets negatiefs getwitterd over Boulevard nadat Peter R de Vries was neergeschoten. Hij kreeg half NL over zich heen, en terecht.
heb het altijd een griezel gevonden ook door de rollen die hij vaak speelt vaak arrogante types met een creep factor
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-12-2022 11:17
heb het altijd een griezel gevonden ook door de rollen die hij vaak speelt vaak arrogante types met een creep factor
Ik keek laatst Razend, daar speelde hij ook zo'n creepy rol.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
10-12-2022 11:18
Ik keek laatst Razend, daar speelde hij ook zo'n creepy rol.
naar het boek van Carry Slee toch?
ik weet precies welke rol dat was
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
RonJja schreef:
09-12-2022 02:18
Misschien moet je het gewoon als een serieus gegeven nemen dat het OM niet zomaar tot vervolging overgaat. Ik merk dat jouw bericht me heel erg stoort.
Beter krijgen dan dat? Wat ontzettend respectloos. Wellicht is het juist zo'n gluiperd die kickt op kwetsbare meisjes.
Wat deed hij in godsnaam met dat meisje te twitteren en op foto's? Hij heeft sowieso al rare openbare interactie met dat meisje gehad .
Die man spoort niet, ook niet met zijn tweets richting wilders (waar is Volkert als je hem nodig hebt). Of zeggen dat hij Albert verlinde zou missen als een hersentumor, en vervolgens heel naar reageren op commentaar op die tweet. Die vent is een hele enge persoonlijkheid. Dus begrijp totaal jouw bericht niet.
Zo eens met deze post. En voor mensen die niet snappen hoe dit werkt. .. Google eens op Jimmy Saville of kijk de docu als die nog op Netflix staat. Die man was jarenlang het paradepaard van de BBC maar misbruikte juist de kwetsbaarste groepen. Meisjes uit een tehuis of zieken in de ziekenhuizen waar hij soort beschermheer en weldoener was. Idem voor een psychiatrische instelling. Juist omdat niemand die slachtoffers ooit zou geloven. Was echt walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
Treinpiloot schreef:
10-12-2022 11:23
Zo eens met deze post. En voor mensen die niet snappen hoe dit werkt. .. Google eens op Jimmy Saville of kijk de docu als die nog op Netflix staat. Die man was jarenlang het paradepaard van de BBC maar misbruikte juist de kwetsbaarste groepen. Meisjes uit een tehuis of zieken in de ziekenhuizen waar hij soort beschermheer en weldoener was. Idem voor een psychiatrische instelling. Juist omdat niemand die slachtoffers ooit zou geloven. Was echt walgelijk.
verhaal gaat dat Johnny Rotten van de sex pistols al in de jaren 70 al uitspraken deed over Saville dat het een enorme klojo was maar inplaats daarvan werden ze geblacklist door de BBC
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk was in de jaren 90 echt wel een icoon. Ik kan me 'over de rooie' nog levendig herinneren. Dan liep ze op straat en vroeg mensen voor 1000 gulden (een rooitje) bijvoorbeeld in hun broek te plassen ofzo.

En hart in actie, waarin ze mensen hielp met het uitvoeren van een bijzondere wens, was ook hartverwarmend en deed ze super.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
30 jaar geleden ja.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet waarom dit destijds zo'n succes was, het was zo tenenkrommend slecht en echt, het was ontzettend racistisch.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-12-2022 11:23
naar het boek van Carry Slee toch?
ik weet precies welke rol dat was
Ja, hij speelt de rol van leraar Bob, die meisjes betast.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
10-12-2022 11:36
30 jaar geleden ja.
Dit. Ze heeft haar beste tijd wel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Lekker dan, als je 50 bent heb je je beste tijd wel gehad.
Such fun!1
MarindaH schreef:
10-12-2022 12:52
Lekker dan, als je 50 bent heb je je beste tijd wel gehad.

Nee, niet omdat ze 50 is. Maar omdat ze gewoon niets ‘interessants’ meer doet.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-12-2022 12:18
Ik begrijp ook niet waarom dit destijds zo'n succes was, het was zo tenenkrommend slecht en echt, het was ontzettend racistisch.

Ik heb dat altijd zo veelzeggend gevonden dat dat programma zo succesvol was en Wendy zelfs meermaals een Televizierster opleverde. Ushi was al zo extreem racistisch, maar met Dushi ging ze nog dieper haar racisme-put in. Het zegt ook wel wat over Wendy zelf natuurlijk, hoe die naar mensen met een andere etniciteit kijkt.
Am Yisrael Chai!
Krulliebollie73 schreef:
09-12-2022 10:26
Mijn vader ( nu 81) kwam met een groep vrienden ( zelfde leeftijd) iedere week 8n de sauna.. beetje babbelen, kaarten etc. Ouwe Römer ( die van Baantjer) kwam daar ook en was een hele onvriendelijke nare arrogante man volgens mijn vader.
Hè bah, Baantjer in zijn blote joekeloerus. En dat die dan die hoed nog op heeft :'( :'( :'(
fashionvictim schreef:
10-12-2022 13:09
Ik heb dat altijd zo veelzeggend gevonden dat dat programma zo succesvol was en Wendy zelfs meermaals een Televizierster opleverde. Ushi was al zo extreem racistisch, maar met Dushi ging ze nog dieper haar racisme-put in. Het zegt ook wel wat over Wendy zelf natuurlijk, hoe die naar mensen met een andere etniciteit kijkt.
Best ook arrogant om dan te denken dat mensen het waanzinnig leuk vinden dat jij dan als Wendy van Dijk onder de vermomming tevoorschijn komt.
En dan een foto van jezelf meegeeft.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-12-2022 13:09
Ik heb dat altijd zo veelzeggend gevonden dat dat programma zo succesvol was en Wendy zelfs meermaals een Televizierster opleverde. Ushi was al zo extreem racistisch, maar met Dushi ging ze nog dieper haar racisme-put in. Het zegt ook wel wat over Wendy zelf natuurlijk, hoe die naar mensen met een andere etniciteit kijkt.
En het het succes van het programma zegt iets over ‘de kijker’.
Alle reacties Link kopieren
eva_luna schreef:
10-12-2022 13:03
Nee, niet omdat ze 50 is. Maar omdat ze gewoon niets ‘interessants’ meer doet.
Precies. Al heel lang niet meer. En dat ze in haar gloriejaren in de top 3 stond als presentatrice en allerlei grote tv shows mocht presenteren, had natuurlijk niets met grote baas Erland Galjaard te maken.... ahum.
fruityjuice schreef:
10-12-2022 13:25
Precies. Al heel lang niet meer. En dat ze in haar gloriejaren in de top 3 stond als presentatrice en allerlei grote tv shows mocht presenteren, had natuurlijk niets met grote baas Erland Galjaard te maken.... ahum.
Inderdaad, alsof je op je 50ste niet nog kunt pieken.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
09-12-2022 22:54
Watte? Het wordt nieuws als Maan het een keer niet heeft gedaan met een getrouwde BN'er.
Nou inderdaad, wat is dat met die meid?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-12-2022 12:18
Ik begrijp ook niet waarom dit destijds zo'n succes was, het was zo tenenkrommend slecht en echt, het was ontzettend racistisch.

Afbeelding
Van dat Ushi typetje is destijds ook een film gemaakt. Die was zo bedroevend slecht! Zowel qua acteren als het flinter de flinterdunne verhaaltje. Als er in Nederland Razzie-awards bestonden had deze film er meerdere gewonnen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
10-12-2022 13:11
Hè bah, Baantjer in zijn blote joekeloerus. En dat die dan die hoed nog op heeft :'( :'( :'(
😂😂😂😂😂
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven