Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 13!

08-12-2022 13:59 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deel 13! Ongeluksgetal :whistle:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel fijn dat iemand als Doutzen gewoon een foto met rimpels plaatst. Ze is 38 en veel vrouwen van rond die leeftijd hebben zulke rimpels. Ik heb ook rimpels en ben 36. Ik vind het wel goed van haar dat ze een ongefilterde foto van zichzelf plaatst.

Verder vind ik haar helemaal niks.
Billy_Mean schreef:
01-07-2023 12:00
Bedankt voor de knuffel.

Die mensen willen gewoon van alles wat a is b maken. Lekker rebels zijn ;-)
Iets zegt mij dat dit een fase is voor haar. Over 10 jaar praten we verder.
Alle reacties Link kopieren
Ach van roken wordt je vast ook niet ziek toch volgens Doutzen?

Die zonnebril draag ik ook niet meer, kan mijn lijf tegen beter de zon :bonk:
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
01-07-2023 11:47
Met een vader die is overleden aan de gevolgen van huidkanker, trek ik de post van Doutzen heel slecht.
En dan al die lovende reacties eronder. Las zelfs een 'Doutzen for president' :'(
Dat is helemaal dom. Niet te volgen dit.

Edit. Oops ik las dat Doutzens vader aan huidkanker was overleden. Maar het is jouw vader. Dat maakt het extra moeilijk zulke uitspraken te horen, kan ik me zo voorstellen.
oscha_ wijzigde dit bericht op 01-07-2023 12:19
22.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
muts87 schreef:
01-07-2023 12:03
Ik vind het wel fijn dat iemand als Doutzen gewoon een foto met rimpels plaatst. Ze is 38 en veel vrouwen van rond die leeftijd hebben zulke rimpels. Ik heb ook rimpels en ben 36. Ik vind het wel goed van haar dat ze een ongefilterde foto van zichzelf plaatst.

Verder vind ik haar helemaal niks.
Nou, dat je wat vlekjes en lijntjes hebt is normaal inderdaad. En ik ben helemaal voor foto’s zonder filters.

Maar op die eerste foto van opzij zou Doutzen mijn moeder kunnen zijn en ik ben nota bene nog iets ouder dan 38..

Ze laat zelf dus heel duidelijk zien wat wel of niet smeren met je huid doet. Wat dat betreft dan weer prima.
Het is dikke vette bullshit. Want ik las net elders dat modellen van dat kaliber niet mogen verbranden, en er mogen geen zichtbare lijnen door zonnen zichbaar zijn. Dus Doutzen heeft altijd of moeten smeren, of uit de zon mogen blijven. Dit is m.i. echt een fase voor haar, want ze is natuurlijk gestopt met modellenwerk. En wat moet je dan?

Trekt wel bij, hopelijk.
Plus, op de foto zag ik dat zij en haar dochter een hoed dragen. Dus kennelijk willen ze toch zonbescherming 😉😉
Dat ze dat stomme merk promoot brengt geld in haar laatje. Je ziet precies 1 onbewerkte foto ( met vlekken en rimpels) en alle foto's van daarna zijn wel bewerkt. Daar heeft ze ineens een vlekkeloze huid.

Dus mijn conclusie: dit gaat ( voornamelijk) om geld.
Alle reacties Link kopieren
Joppie schreef:
01-07-2023 12:15
Ach van roken wordt je vast ook niet ziek toch volgens Doutzen?

Die zonnebril draag ik ook niet meer, kan mijn lijf tegen beter de zon :bonk:
Als de Nicotine en Teer maar voldoende kans krijgen te communiceren met de longen is er weinig aan de hand inderdaad. 🤪🤪🤪🤪🤪
Alle reacties Link kopieren
Doutzen is wel echt van de pot gerukt. En ze heeft inderdaad een oude kop. Ik ben vier jaar ouder en heb bij lange na niet zulke diepe groeven.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-07-2023 12:34
Het is dikke vette bullshit. Want ik las net elders dat modellen van dat kaliber niet mogen verbranden, en er mogen geen zichtbare lijnen door zonnen zichbaar zijn. Dus Doutzen heeft altijd of moeten smeren, of uit de zon mogen blijven. Dit is m.i. echt een fase voor haar, want ze is natuurlijk gestopt met modellenwerk. En wat moet je dan?

Trekt wel bij, hopelijk.
Sowieso mogen modellen liever niet zonnen, want tanlines zijn niet zo prettig voor de visagist.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
01-07-2023 13:21
Doutzen is wel echt van de pot gerukt. En ze heeft inderdaad een oude kop. Ik ben vier jaar ouder en heb bij lange na niet zulke diepe groeven.
Die groeven kun je er gewoon uiteten. Weet Doutzen niet denk ik :idee:
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
meisje22 schreef:
01-07-2023 13:23
Sowieso mogen modellen liever niet zonnen, want tanlines zijn niet zo prettig voor de visagist.
Ja.
Joppie schreef:
01-07-2023 15:17
Die groeven kun je er gewoon uiteten. Weet Doutzen niet denk ik :idee:
Ja maar..het is wel belangrijk dat je dan alleen bepaald soort voedsel naar binnen werkt. 😆
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
01-07-2023 16:08
Ja maar..het is wel belangrijk dat je dan alleen bepaald soort voedsel naar binnen werkt. 😆
Konijnenvoer? :peep:
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Zonnebloempitten natuurlijk!
Koffieverkeerd schreef:
01-07-2023 16:08
Ja maar..het is wel belangrijk dat je dan alleen bepaald soort voedsel naar binnen werkt. 😆
Misschien wel klei, naar de recepten van haar zus. :yum:
Alle reacties Link kopieren
Ze was destijds met corona toch ook al zo’n dwarsligger.
Dit getuigt niet bepaald van intelligentie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nessebes schreef:
01-07-2023 16:31
Misschien wel klei, naar de recepten van haar zus. :yum:
Kan ze beter als masker op haar gezicht smeren 🤭
chrisjoh schreef:
01-07-2023 16:32
Ze was destijds met corona toch ook al zo’n dwarsligger.
Dit getuigt niet bepaald van intelligentie .
Volgens mij zijn er ook legio slimme mensen die wappie zijn. Ik geloof dat dat weinig met intelligente te maken heeft. De mensen die ik ken zijn heel slim, maar hebben dus wel bepaalde ideeën om het maar zo te noemen.
Zij geloven ergens heel stellig in, waar ik het heel anders zie. Kan, mag. Maar ik mag er ook om lachen vind ik. Zij noemen ons ook schapen, en lachen omdat wij niet wakker zijn.
Ik zeg altijd: laat mij maar slapen, dat is mijn grote hobby!
Alle reacties Link kopieren
Male, we mogen een nieuw topic! +3000
Ben benieuwd naar je OP. :lol:
chrisjoh schreef:
01-07-2023 16:32
Ze was destijds met corona toch ook al zo’n dwarsligger.
Dit getuigt niet bepaald van intelligentie .

Ze wordt er niet leuker op. En het erge vind ij dat ze veel jonge volgers heeft die tegen haar opkijken en zo'n zonnebrand verhaal heel serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Oscha_ schreef:
01-07-2023 18:01
Male, we mogen een nieuw topic! +3000
Ben benieuwd naar je OP. :lol:
er is een nieuw deel 14!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven