Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 1254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Sébas is echt de advocaat die je wil hebben als slachtoffer van een zedenmisdrijf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
25-07-2024 07:28
Die Sébas is echt de advocaat die je wil hebben als slachtoffer van een zedenmisdrijf.
Ja fijn dat Nienke het samen met hem aandurft.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel goed van Nienke! Benieuwd of het steunbewijs voldoende is, hoop het.
Wat zal die familie de Mol hiervan balen! Dochter Noa Vahle was ook al zo opgelucht dat de zaak geseponeerd was omdat het veel impact had voor betrokkenen. En dan bedoelt ze natuurlijk vooral haar moeder. Kan het Noa overigens niet kwalijk nemen maar toch..
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen is de drempel van zo’n artikel 12 procedure wel hoog. Het komt erop neer dat een rechter later oordelend, vieze Jeroentje schuldig zou moeten bevinden aan het ten laste gelegde. En ik denk nou juist dat het OM dat laatste wel zorgvuldig heeft afgewogen. Maar ik hoop met Nienke mee dat het alsnog tot een vervolging komt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ging vlg mij toch vooral om het feit dat het OM haar geloofde maar dat het ondersteunend bewijs niet voldoende was?
Neem aan dat Nienke en haar advocaat zichzelf iig een kans toedichten, anders ga je dit gedoe niet aan.
Maar moeilijk zal het idd wel zijn.
Was er afgelopen jaar ook niet zoiets dat het OM toch iemand moest vervolgen op basis van van een art 12 procedure? Weet even niet meer om welke zaak dat ging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Raderonline heeft een memoires van wijlen Kim Porter (ex-vriendin van P.diddy en moeder van 3 van zijn kinderen) in handen gekregen met shockende onthullingen over diddy.

Vele geloven dat Kim niet zomaar is overleden maar dat ze uit de weg is geruimd vanwege deze tell-all memoires.
Sloan bella een professional medium sprak zich al maanden eerder uit dat de waarheid over diddy aan het licht zou komen.

in een nieuwe video vertelt zij ook dat Kim voor haar dood 3 manuscripten heeft gegeven aan 3 verschillende mensen die vertrouwde een daar van is nu in handen van Raderonline
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat verhaal over Kim Porter gaat al een tijd de ronde, een jaar geleden zag ik het al voorbij komen. En 2 maanden geleden deze video

https://www.youtube.com/watch?v=rTKQWXMu-N4
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat gaat al tijdje rond en je hoeft ook geen medium te zijn om jaren geleden al te zien dat nog wel eens mis zou gaan mbt info over Diddy en zijn rare freak off feestjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verdrietig nieuws voor Loretta Schrijver, de presentatrice heeft uitgezaaide kanker sinds oktober krijgt ze chemotherapie

In 2021 werd de ziekte bij Schrijver geconstateerd. In de AD-bijlage Mezza liet ze destijds weten heel bang te zijn voor de dood. “Dan is het ineens afgelopen, hè. Verschrikkelijk. Ik heb altijd al gezegd: als ik ooit terminaal ziek ben, wil ik het niet weten. Dan liever een leugentje om bestwil. Doktoren mogen nooit tegen mij zeggen: er is niks meer wat we kunnen doen.”
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
.
annapicobella wijzigde dit bericht op 31-07-2024 16:41
Reden: Verkeerd topic.
99.33% gewijzigd
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.nu.nl/muziek/6324694/nick-c ... offer.html

Oepsie:


De 44-jarige zanger diende later een tegenaanklacht aan wegens smaad. Hij gaf toe dat hij seks heeft gehad met Repp, maar stelde dat het met wederzijdse toestemming gebeurde. Ook zei hij dat Repp had gelogen over haar leeftijd.

De rechter in de Amerikaanse staat Nevada oordeelde dat Carter het vermeende slachtoffer niet kan aanklagen omdat zij hem een verkrachter heeft genoemd. Omdat Repp destijds minderjarig was, geldt de seksuele interactie als verkrachting, ongeacht of er sprake was van wederzijdse toestemming.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
15-08-2024 20:40
https://www.nu.nl/muziek/6324694/nick-c ... offer.html

Oepsie:


De 44-jarige zanger diende later een tegenaanklacht aan wegens smaad. Hij gaf toe dat hij seks heeft gehad met Repp, maar stelde dat het met wederzijdse toestemming gebeurde. Ook zei hij dat Repp had gelogen over haar leeftijd.

De rechter in de Amerikaanse staat Nevada oordeelde dat Carter het vermeende slachtoffer niet kan aanklagen omdat zij hem een verkrachter heeft genoemd. Omdat Repp destijds minderjarig was, geldt de seksuele interactie als verkrachting, ongeacht of er sprake was van wederzijdse toestemming.
Vind ik toch wat genuanceerder liggen. Als zij nu 39 is en het was in 2003, dan was zij destijds 17, bijna 18 en hij 23. Vind ik toch heel wat anders, ze was in elk geval bijna volwassen. Ik zou zelf het verschil niet zien tussen 17 jaar en 10 maanden en 18 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
15-08-2024 21:22
Vind ik toch wat genuanceerder liggen. Als zij nu 39 is en het was in 2003, dan was zij destijds 17, bijna 18 en hij 23. Vind ik toch heel wat anders, ze was in elk geval bijna volwassen. Ik zou zelf het verschil niet zien tussen 17 jaar en 10 maanden en 18 jaar.
Maar zijn ‘verdediging’ bestond er dus uit dat het met wederzijdse instemming was. Dat doet er alleen niet toe, in veel staten in de VS is het dan toch gewoon verkrachting juridisch gezien. Dus met die verdediging, geef je feitelijk gewoon verkrachting toe. Weliswaar een vorm die veel mensen eigenlijk niet zo zien (veel mensen vinden iemand van 17 en iemand van 21 die al een tijdje samen zijn, echt niet zo raar), maar dat maakt voor de wet niet uit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
nausicaa schreef:
15-08-2024 21:29
Maar zijn ‘verdediging’ bestond er dus uit dat het met wederzijdse instemming was. Dat doet er alleen niet toe, in veel staten in de VS is het dan toch gewoon verkrachting juridisch gezien. Dus met die verdediging, geef je feitelijk gewoon verkrachting toe. Weliswaar een vorm die veel mensen eigenlijk niet zo zien (veel mensen vinden iemand van 17 en iemand van 21 die al een tijdje samen zijn, echt niet zo raar), maar dat maakt voor de wet niet uit natuurlijk.
Klopt hoor. Idioot eigenlijk.

Ik vind dit wel een ander geval dan van de beachvolleyballer. Seks met een jongvolwassene die bijna 18 is: waar hebben we het over? Maar ja, dat is puriteins Amerika.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
15-08-2024 21:22
Vind ik toch wat genuanceerder liggen. Als zij nu 39 is en het was in 2003, dan was zij destijds 17 15, staat in artikel, ze was 15 , bijna 18 en hij 23. Vind ik toch heel wat anders, ze was in elk geval bijna volwassen. Ik zou zelf het verschil niet zien tussen 17 jaar en 10 maanden en 18 jaar.

Alleen het ligt en niet zo genuanceerd want voor de wet maakt niet uit en dus lult hij zich daar vast. Daarnaast is 15 jaar oud want anders dan waar jij over hebt. 15, niet 17 en 10 maanden.


Er is nog meer aan de hand, er lopen sowieso meerdere aanklachten tegen hem over seksueel wangedrag en verkrachting. Vind mooi dat de rechters niet mee gaan in de smaad-tegenclaims van hem. Hij doet precies wat er steeds gebeurt, zodra mensen zich uiten tegen bekende mensen dan beginnen die meteen een zwartmaakcampagne en grote tegenclaims als drukmiddel.

Dat blijkt een strategie te zijn die niet zo lekker werkt, helemaal niet als je iemand wil aanklagen voor smaad en waarbij je dan zelf toegeeft dat er seks is geweest met een minderjarige en jezelf vastlult.

Vind ik oepsie en valt weinig aan te 'nuanceren; toch?
lucifee2024 wijzigde dit bericht op 15-08-2024 21:50
5.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
15-08-2024 21:38
Klopt hoor. Idioot eigenlijk.

Ik vind dit wel een ander geval dan van de beachvolleyballer. Seks met een jongvolwassene die bijna 18 is: waar hebben we het over? Maar ja, dat is puriteins Amerika.
Gaat over een 15 jarige he?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
15-08-2024 21:49
Gaat over een 15 jarige he?
Ik las in het bericht dat het in 2003 gebeurde en zij nu 39 is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vijf personen zijn aangeklaagd in het onderzoek naar de dood van Matthew Perry. Onder hen zijn twee dokters. De Canadees-Amerikaanse Friends-acteur overleed in oktober op 54-jarige leeftijd aan een overdosis ketamine.

https://www.nu.nl/film/6324727/vijf-ver ... perry.html


Volgens de aanklacht zou Perry de ketamine eerst van de twee artsen hebben gekregen. Toen de ketamine te duur werd, zou hij de drugs van een vrouw hebben gekregen die volgens de openbaar aanklager bekendstaat als 'De Ketaminekoningin' van Los Angeles.

De vijf verdachten gaven volgens de procureur niet om de gezondheid van Perry. Ze waren er alleen op uit om van hem te profiteren. Anne Milgram, het hoofd van de drugsbestrijdingsorganisatie DEA, noemt de artsen gewetenloos. De DEA houdt alle vijf verantwoordelijk voor de dood van Perry. De verdachten riskeren gevangenisstraffen variërend van tien jaar tot levenslang.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Doutzen Kroes is weer geland op aarde. Ze zegt haar wappie zijn vaarwel en is weer aan het werk als model.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
20-08-2024 16:24
Doutzen Kroes is weer geland op aarde. Ze zegt haar wappie zijn vaarwel en is weer aan het werk als model.
Nou ze is echt nog wel een wappie, maar ze uit het niet meer.
Het kostte toch teveel opdrachten vermoed ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
20-08-2024 17:36
Nou ze is echt nog wel een wappie, maar ze uit het niet meer.
Het kostte toch teveel opdrachten vermoed ik.
Dit denk ik ook..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
20-08-2024 17:36
Nou ze is echt nog wel een wappie, maar ze uit het niet meer.
Het kostte toch teveel opdrachten vermoed ik.
Ja dat staat ook in dat interview; ze was aangesproken door een opdrachtgever omdat ze zich had uitgeproken over Gaza.

Dat mens is zo van het pad, ook met haar claims over zon en huidkanker, dat krijg je er niet zomaar uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
20-08-2024 18:14
Ja dat staat ook in dat interview; ze was aangesproken door een opdrachtgever omdat ze zich had uitgeproken over Gaza.

Dat mens is zo van het pad, ook met haar claims over zon en huidkanker, dat krijg je er niet zomaar uit.
again over sommige dingen kan je beter zwijgen :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwam dit net tegen, gaat nogal viraal; The Blake Lively interview that made me want to quit my job. Wat een misselijkmakende vrouwen, Blake en die andere.

https://www.youtube.com/watch?v=F2-2RBi1qzY

En deze nog waarin de interviewer vertelt dat ze zoveel reacties van vrouwen heeft gehad die ook met dit mean girl gedrag te maken hebben gehad. Ik heb dit idd ook weleens meegemaakt, en vond het heel naar.

The Real Reason my Blake Lively interview went viral
https://www.youtube.com/watch?v=MuCyRA4XAyo
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is nog niet alles, Blake Lively ligt ook onder vuur vanwege haar nieuwe film ; It ends with us naar het boek van Colleen Hoover

Huiselijk geweld staat namelijk centraal in de film maar Blake neemt het totaal niet serieus.

“Opmerkingen tijdens een interview over It ends with us bij veel kijkers in het verkeerde keelgat geschoten. Fans vinden dat de actrice aan het belangrijke thema, huiselijk geweld, voorbij gaat. Er gaat nu zelfs een Tiktok viraal, waarop Blake Lively mensen oproept om de film te bekijken met de opmerking ’to grab your friends, wear your florals and head out to see it”
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven