Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
donderdag 7 augustus 2025 om 18:24
donderdag 7 augustus 2025 om 19:06
mariannedereiger wijzigde dit bericht op 07-08-2025 19:09
Reden: Bericht was leeg
Reden: Bericht was leeg
37.05% gewijzigd
donderdag 7 augustus 2025 om 19:45
Bonte_specht schreef: ↑07-08-2025 18:44Ik vond Jamie erg leuk maar ze is nu toch wel erg in mijn achting gedaald.
Bij mij ook. Ik kan ook helemaal niets met kweelberichten als "uit liefde uit elkaar gegaan", "bijzondere vriendschap" en "ineens overkomt het je". Ze is gewoon ordinair vreemdgegaan. Maar dat komt natuurlijk niet zo lekker over op social media.
donderdag 7 augustus 2025 om 21:27
Klopt, dat zegt niet veel, maar ik denk dat er ongetwijfeld meer mensen zijn die bijvoorbeeld niet naar Expeditie Robinson kijken (misschien een kleine minderheid, maar ik ken eigenlijk niemand die daarnaar kijkt) en dan is Jamie dus onbekend voor die groep mensen.vivapimpelmees schreef: ↑07-08-2025 11:30Dat jij haar niet kende zegt niet veel toch? Ze is vorig jaar best bekend geworden door Expeditie Robinson.
donderdag 7 augustus 2025 om 22:35
Nou, inderdaad. En ik denk dus dat dit soort semi-BN’ers de roddels over hen (via Juice-kanalen) aangrijpen om bekender te worden. Waarom reageert zo’n Jamie anders met een ellenlange verklaring op Insta? Omdat ze nu het bereik heeft waar ze van droomde. Negatieve aandacht is ook aandacht

donderdag 7 augustus 2025 om 23:56
Bonte_specht schreef: ↑07-08-2025 22:04Ik kende Jamie vooral van Dumpert. Heeft volgens mij ook niet een super groot publiek, maar je zou haar dus van meer kunnen kennen dan alleen Expeditie Robinson.
En hun TikTokfilmpjes.
donderdag 7 augustus 2025 om 23:58
Claire45 schreef: ↑07-08-2025 22:35Nou, inderdaad. En ik denk dus dat dit soort semi-BN’ers de roddels over hen (via Juice-kanalen) aangrijpen om bekender te worden. Waarom reageert zo’n Jamie anders met een ellenlange verklaring op Insta? Omdat ze nu het bereik heeft waar ze van droomde. Negatieve aandacht is ook aandacht![]()
Ze zijn echt bekender dan jij denkt.
Negatieve aandacht willen op deze manier (ze hebben ook een kind) kan ik me echt niet voorstellen.
vrijdag 8 augustus 2025 om 00:00
vrijdag 8 augustus 2025 om 00:06
Als je geen interesse hebt in een man die telkens heel lang touw uit zijn mond tovert, nee. Dan mis je niet zoveel.
Want als ik Steven Kazan op televisie zie (Dit was het nieuws o.a.; wat hier al ergens werd gezegd), doet hij dat.

Blijft wel een nare situatie voor hem vind ik.
tja-tja wijzigde dit bericht op 08-08-2025 00:07
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
5.79% gewijzigd
vrijdag 8 augustus 2025 om 07:18
Daar ken ik ze van en omdat hij natuurlijk de zoon van Hans Kazan is.
Vond Jamie bij expeditie Robinson wel ok geloof ik, niet heel opvallend of irritant tenminste. Steven komt op mij heel flauw over.
vrijdag 8 augustus 2025 om 07:29
Lemon_Pledge schreef: ↑07-08-2025 16:18Ik zou als vrouw toch een beetje nerveus zijn de volgende keer als er een doorzaag act of iets met zwaarden komt. Voor je het weet gaat het mis en lig je in twee delen op het podium.

vrijdag 8 augustus 2025 om 07:34
Ze hebben heel veel volgers op tiktok.BeeDifferent schreef: ↑07-08-2025 23:58Ze zijn echt bekender dan jij denkt.
Negatieve aandacht willen op deze manier (ze hebben ook een kind) kan ik me echt niet voorstellen.
vrijdag 8 augustus 2025 om 08:20
Steven Kazàn heeft voor het eerst gereageerd op de relatiebreuk met Jamie Kames. Volgens de goochelaar hebben de twee het nog geprobeerd na het overspel van Kames. "Maar ja, ze had natuurlijk iemand anders ontmoet", zegt hij tegen Shownieuws.
https://www.nu.nl/achterklap/6365012/st ... kames.html
https://www.nu.nl/achterklap/6365012/st ... kames.html
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 8 augustus 2025 om 08:45
Op Juicechannel werd gezegd dat die Vieze Jack niet echt
goed relatiemateriaal is en regelmatig vreemd gaat.
Ook dat ie al vaker relaties van anderen heeft laten klappen.
(en Juicechannel heeft het eigenlijk altijd wel goed
)
Dus top voor Jamie! Die heeft dadelijk niemand meer
en dat is haar van harte gegund!
(en Juicechannel heeft het eigenlijk altijd wel goed

en dat is haar van harte gegund!

vrijdag 8 augustus 2025 om 08:54
Dat is wat ik ook dacht!myname1 schreef: ↑08-08-2025 08:45Op Juicechannel werd gezegd dat die Vieze Jack niet echt
(en Juicechannel heeft het eigenlijk altijd wel goed)
en dat is haar van harte gegund!![]()
vrijdag 8 augustus 2025 om 11:46
vrijdag 8 augustus 2025 om 12:36
myname1 schreef: ↑08-08-2025 08:45Op Juicechannel werd gezegd dat die Vieze Jack niet echt
(en Juicechannel heeft het eigenlijk altijd wel goed)
en dat is haar van harte gegund! :twisted:
Enorm off topic maar ik erger me altijd zo vreselijk aan de slechte spelling van JuiceChannel.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in