Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
https://www.ad.nl/show/kasper-van-koote ... ~a5c2e134/

'Iedereen mag ons zien'

Oke, mocht dat niet dan?
MissNuada schreef:
10-08-2025 14:45

'Iedereen mag ons zien'

Oke, mocht dat niet dan?

Haha, hij is wel wat.... theatraal. Viel me in zijn podcast, die ik af en toe luisterde, ook al op. In de laatste ook wel. Ik gun het hem van harte, al vind ik het niet zo sjiek dat hij herhaaldelijk openlijk benoemt dat hij in haar - toch een nog (vrij) prille liefde - alles vindt wat hij al dan niet heimelijk gemist had in eerdere relaties. Zo oud zijn zijn kinderen ook nog niet, volgens mij. Maar goed, ik zit ook gewoon heel anders in elkaar ;)
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Nou, die Mick van Wely alsnog de Telegraaf uitgekieperd. Jezus, wat zijn sommige mannen toch onwaarschijnlijke viespeuken. En leren nooit. Al helemaal als je iemand lastig valt die met een zeer ernstige hulpvraag bij je komt, bij jou als professionele misdaadjournalist.

https://www.telegraaf.nl/binnenland/mic ... 64328.html
Maar ook dit weer van zo'n bedrijf:

Met deze grove schending voldoet hij niet aan de normen en waarden die De Telegraaf verwacht van zijn journalisten, zoals vastgesteld in de gedragscode en schaadt hij de reputatie van zijn werkgever.

De nu genomen beslissing volgt op in februari 2022 gemaakte afspraken met Van Wely. Ook toen was sprake van grensoverschrijdend gedrag. Naar aanleiding daarvan is een pakket maatregelen getroffen en kon Van Wely onder strikte voorwaarden en na het voldoen aan die maatregelen zijn werkzaamheden hervatten. Door de nieuwe schending komt daar een einde aan.
canis-felis schreef:
10-08-2025 21:08
Haha, hij is wel wat.... theatraal. Viel me in zijn podcast, die ik af en toe luisterde, ook al op. In de laatste ook wel. Ik gun het hem van harte, al vind ik het niet zo sjiek dat hij herhaaldelijk openlijk benoemt dat hij in haar - toch een nog (vrij) prille liefde - alles vindt wat hij al dan niet heimelijk gemist had in eerdere relaties. Zo oud zijn zijn kinderen ook nog niet, volgens mij. Maar goed, ik zit ook gewoon heel anders in elkaar ;)
Hij heeft één dochter dacht ik? Ik vind die hele Instagrampost nogal hysterisch (die tekst ook... 'hoe ik een druipkaars word' :facepalm: ). Sowieso, dat praten tegen je geliefde of kind wat die (semi) BN'ers op social media doen, vind ik echt zo stom. Maar goed, je moet wat om in de picture te blijven he.
Nothing happens for a reason
canis-felis schreef:
10-08-2025 21:08

Ik vind dat dus ook heel gênant en ongepast! Waarom zou je de moeder van je kinderen nog even zo'n trap na willen geven? Heel raar gedrag, heel lullig, maar dat vind ik heel vaak van mannen met hun nieuwe liefdes. Worden een instant bokkenlul.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
juliet64 schreef:
11-08-2025 12:28
Hij heeft één dochter dacht ik? Ik vind die hele Instagrampost nogal hysterisch (die tekst ook... 'hoe ik een druipkaars word' :facepalm: ). Sowieso, dat praten tegen je geliefde of kind wat die (semi) BN'ers op social media doen, vind ik echt zo stom. Maar goed, je moet wat om in de picture te blijven he.
Ik geloof dat dat van die kaars was nav een bericht van een volger. Maar een... bijzondere metafoor, ja. Hij gaat stoppen met de podcast (wat me verstandig lijkt, ook voor haar privacy), maar gaat wel een (korte?) theatertour doen over single zijn en daten, of zoiets. Hij zal wel niet willen dat mensen wegblijven, maar of dit helpt...?

En inderdaad, dat praten tegen je geliefde op socials vind ik ook nogal debielig.
canis-felis schreef:
11-08-2025 13:47
Ik geloof dat dat van die kaars was nav een bericht van een volger. Maar een... bijzondere metafoor, ja. Hij gaat stoppen met de podcast (wat me verstandig lijkt, ook voor haar privacy), maar gaat wel een (korte?) theatertour doen over single zijn en daten, of zoiets. Hij zal wel niet willen dat mensen wegblijven, maar of dit helpt...?

En inderdaad, dat praten tegen je geliefde op socials vind ik ook nogal debielig.
Die podcast ken ik verder niet, hij had een tijdje columns in de Volkskrant over zijn eerste schreden op het datingpad, die heb ik wel gelezen indertijd. Ik heb het idee dat dat hele single zijn/daten etc. zo ongeveer zijn identiteit/verdienmodel is geworden, dus wat dat betreft is het niet handig dat ie nu een relatie heeft.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
11-08-2025 15:37
Die podcast ken ik verder niet, hij had een tijdje columns in de Volkskrant over zijn eerste schreden op het datingpad, die heb ik wel gelezen indertijd. Ik heb het idee dat dat hele single zijn/daten etc. zo ongeveer zijn identiteit/verdienmodel is geworden, dus wat dat betreft is het niet handig dat ie nu een relatie heeft.
Ja, hij had of heeft (?) ook een column in Linda erover. Op zich denk ik best "een gat in de markt" en in zijn podcast, waar hij ook regelmatig gasten had, kwamen best interessante gesprekken voorbij. Ik mag het ontwapenende wel, maar het kan in mijn beleving doorschieten. Eind deze maand heeft hij voor de tweede keer een evenement voor singles en ik meen dat hij er ook een boek over geschreven heeft. Dus het zal vast spannend zijn hoe dat nu verder gaat. Of de herkenbaarheid de overhand heeft en blijft houden, of dat de interesse afneemt nu deze BN'er weer aan de vrouw is. Maar goed, hij was wel serieus met het daten - al kwam hij zijn vriendin "in het wild" tegen - dus dan zal hij hier vast over nagedacht hebben.
MissNuada schreef:
10-08-2025 14:45

'Iedereen mag ons zien'

Oke, mocht dat niet dan?

Hij is alles wat zijn vader niet is... en Kees is leuk.
Such fun!1
Kaspar van Kooten is toch al 2 keer gescheiden? Voor Lisa Mioch was hij toch heel kort getrouwd met ene Linda?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Leonie ter Braak gaat de Beau, Humberto en Renze vergezellen bij de 'nieuwe' late night show.
Maar mensen gaan voorbij
Volgens het internet, staan Alicia Keys en haar man Rapper/diskjockey
Swizz beatz op het randje van scheiden.

De roddel gaat dat Swizz Beatz zijn minnares zwanger heeft gemaakt en dat dit voor Alicia de druppel is.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Die vent had toch een stomme naam, dus opgeruimd staat netjes.
LaFolie schreef:
11-08-2025 12:38
Ik vind dat dus ook heel gênant en ongepast! Waarom zou je de moeder van je kinderen nog even zo'n trap na willen geven? Heel raar gedrag, heel lullig, maar dat vind ik heel vaak van mannen met hun nieuwe liefdes. Worden een instant bokkenlul.
Dit inderdaad.

Heel vaak geven dit soort mannen dan een interview of pers statement waarin ze aangeven nog nooit zo gelukkig geweest te zijn, nu kunnen zij helemaal hunzelf zijn, zij maakt hem compleet en vaak dan nog erger qua superlatieven aan liefdesuitingen.
Er zijn altijd kinderen en een of 2 exvrouwen die daardoor gewoon even een trap nagegeven wordt op die manier.

Waarom moet de liefde überhaupt zo verkondigd worden?
Mocht het door de media komen omdat die wat uitgevonden hebben en je geeft een reactie en je wil dan per se wat melden bij ze ( wat echt niet hoeft dat is ook een keuze) waarom dan niet iets minder hysterisch?

We zijn verliefd en gelukkig, ik ben blij dat ik nieuwe liefde hebt gevonden.
Gewoon normaal.
missnuada wijzigde dit bericht op 13-08-2025 10:14
0.14% gewijzigd
Rouge__ schreef:
12-08-2025 21:58

De roddel gaat dat Swizz Beatz zijn minnares zwanger heeft gemaakt en dat dit voor Alicia de druppel is.
Op moment zie je veel dames van dit soort rappervriendjes af gaan.
Vaak echt pas na jaren drama, blijft bijzonder hoe graag iemand dan blijft proberen om de relatie te redden.
Maar goed voor haar dat ze eindelijk zat is.
Rouge__ schreef:
12-08-2025 21:58

Wel iets over gelezen maar zijn het serieuze roddels?
Zou het wel jammer vinden. Alhoewel, toen ze iets kregen was hij met een andere vrouw, dus herhalend patroon blijkbaar.
Die Swizz Beatz heeft 5 kinderen bij 4 vrouwen. Op X (toen nog Twitter) schreef zijn ex vrouw dat Swizz Beatz en Alicia Keys al een affaire hadden toen hij nog getrouwd was.
SweetFirefly schreef:
13-08-2025 12:50
Die Swizz Beatz heeft 5 kinderen bij 4 vrouwen. Op X (toen nog Twitter) schreef zijn ex vrouw dat Swizz Beatz en Alicia Keys al een affaire hadden toen hij nog getrouwd was.
En dit wordt dan baby nr 6 bij vouw nr 5? Wat een afknapper.
De bewuste dame noemt zichzelf La La Anthony en is de ex vrouw van een top basketballer. Sinds 2021 schijnt ze af en aan met Swizz Beatz te rommelen en zou nu dus, op 43 jarige leeftijd, zwanger van hem zijn.
Hieronder Swizz en zijn La La.
Afbeelding
Het tv programma van en met Yvonne Coldeweijer start niet in de herfst maar pas in 2026.

Het entertainmentprogramma van Yvonne Coldeweijer is uitgesteld omdat zij en de redactie meer tijd nodig hebben om het programma vorm te geven. In de dagelijkse talkshow duikt Yvonne in de wereld van bekende Nederlanders met roddels, lifestyle en media als belangrijkste aandachtspunten. Eerder deed ze dat via haar eigen Instagram-kanaal Life of Yvonne.

Het gaat uitgezonden worden op Net 5. Ik vraag me af of het een succes gaat worden, gaan mensen daar nou echt voor zitten? Yvonne was destijds vrij accuraat met haar nieuwtjes maar een tv programma vullen is toch van een andere orde.
Nou, Linda vindt dat haar Jeroentje ‘laakbare fouten heeft gemaakt’ die zij kan vergeven. ‘Geen strafbare fouten’ want die had ze Jeroentje nooit kunnen vergeven.
Schrijft ze.

https://www.linda.nl/nieuws/media/edito ... ietbergen/
https://www.nu.nl/achterklap/6365531/li ... kozen.html

Jeroentje heeft diep in de spiegel gekeken en is veranderd. :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een vieze gore sukkel is die Jeroen. Met zijn gladde botoxsmoel.
Die smeerlappen zijn altijd alleen maar met hun eigen hachie bezig, ook als er een rechtszaak van komt. Dan zien ze alleen zichzelf als slachtoffer, je hoort ze altijd maar emmeren over hun gezin kwijt, baan kwijt, hele leven kapot gemaakt.. Ikke ikke ikke.
Maar als jij je het lichaam van een ander, ook nog jonge meiden, toeëigent voor je eigen plezier, zit er iets fundamenteel fout in je karakter.
Het is niet gestopt omdat hij tot inkeer is gekomen, maar omdat het is uitgekomen.
Hij kijkt neer op vrouwen. Fijn mens.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven