Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
dinsdag 5 augustus 2025 om 19:24
dinsdag 5 augustus 2025 om 19:27
dinsdag 5 augustus 2025 om 21:48
Klinkt alsof ze goed binnen de familie pastSweetFirefly schreef: ↑05-08-2025 19:27Die trailer van De Roelvinkjes, schoondochter Marijn: ‘Leuk om tegen de reet van je schoonmoeder aan te kijken.’ Wat is dat voor een tokkie zeg?
dinsdag 5 augustus 2025 om 22:33
O ik dacht dat schoonmoeder het zelf zei.SweetFirefly schreef: ↑05-08-2025 19:27Die trailer van De Roelvinkjes, schoondochter Marijn: ‘Leuk om tegen de reet van je schoonmoeder aan te kijken.’ Wat is dat voor een tokkie zeg?
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 6 augustus 2025 om 20:24
woensdag 6 augustus 2025 om 21:56
Ze heeft wel een type, zelfde soort dommige uitstraling/lach:MarianneDeReiger schreef: ↑31-07-2025 17:44‘Arme’ Vieze Jack, die jarenlang alles op alles zette om zijn echte identiteit geheim te houden. Én als B-artiest ontzettend lekker bijsnabbelde. En kijk nu: voor iedereen te lezen wie er achter dat typetje schuilgaat. Als het klopt wat ik heb gehoord, had Jeffrey Erens bovendien een langdurige relatie. Tot voor kort, althans.
donderdag 7 augustus 2025 om 07:11
donderdag 7 augustus 2025 om 09:21
https://www.nu.nl/achterklap/6364905/ja ... -jack.html
Als ik het met bijvoorbeeld deze foto vergelijk zijn het inderdaad allebei wel een beetje type lulletje rozenwater..
donderdag 7 augustus 2025 om 09:23
Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar ik ben persoonlijk die posts nog niet tegengekomen. Wat ik vooral zag is fascinatie betreft haar keuze qua mannen.
donderdag 7 augustus 2025 om 09:34
Mensen zullen het wel ‘moedig’ van haar vinden dat ze zich zo ‘kwetsbaar’ opstelt met die lange huilpost waarin ze eigenlijk gewoon zegt dat ze maandenlang is vreemdgegaan.
Ik had nog nooit van haar gehoord en zou gewoon lekker zijn blijven zwijgen als ik haar was. Maar die Juice-kanalen zorgen ervoor dat steeds meer vagelijk bekende ‘sterren’ het idee krijgen dat ze wereldberoemd zijn en dan gaan ze dus uitgebreid reageren met dit soort verklaringen. Omdat ze denken dat hun fans recht hebben op de waarheid of zo. Grappig, wel.
donderdag 7 augustus 2025 om 10:37
https://www.ad.nl/show/wie-is-vieze-jac ... ~af72f253/
Er staan ook twee “liedjes” van Vieze Jack. Inclusief de samenwerking met Jamie en Steven
Er staan ook twee “liedjes” van Vieze Jack. Inclusief de samenwerking met Jamie en Steven
donderdag 7 augustus 2025 om 11:02
Ze laten elkaar in liefde los

Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 7 augustus 2025 om 11:05
Ik kan me zo voorstellen dat een nieuwe goochel-assistente niet zo makkelijk te vinden/in te werken is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 augustus 2025 om 11:30
Dat jij haar niet kende zegt niet veel toch? Ze is vorig jaar best bekend geworden door Expeditie Robinson.Claire45 schreef: ↑07-08-2025 09:34Mensen zullen het wel ‘moedig’ van haar vinden dat ze zich zo ‘kwetsbaar’ opstelt met die lange huilpost waarin ze eigenlijk gewoon zegt dat ze maandenlang is vreemdgegaan.
Ik had nog nooit van haar gehoord en zou gewoon lekker zijn blijven zwijgen als ik haar was. Maar die Juice-kanalen zorgen ervoor dat steeds meer vagelijk bekende ‘sterren’ het idee krijgen dat ze wereldberoemd zijn en dan gaan ze dus uitgebreid reageren met dit soort verklaringen. Omdat ze denken dat hun fans recht hebben op de waarheid of zo. Grappig, wel.

donderdag 7 augustus 2025 om 13:43
Van goochelstok naar Vieze Jack. Het is me het rijtje wel, moeten Ernst en Bobbie zich zorgen gaan maken?Lemon_Pledge schreef: ↑07-08-2025 09:23Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar ik ben persoonlijk die posts nog niet tegengekomen. Wat ik vooral zag is fascinatie betreft haar keuze qua mannen.
Deze las ik op Instagram
noa wijzigde dit bericht op 07-08-2025 13:56
4.86% gewijzigd
Cum non tum age
donderdag 7 augustus 2025 om 13:47
Oh, oké. Dan kan ik me voorstellen dat dat een zakelijke overeenkomst is en je niet iemand makkelijk weg kan sturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 augustus 2025 om 16:18
Ik zou als vrouw toch een beetje nerveus zijn de volgende keer als er een doorzaag act of iets met zwaarden komt. Voor je het weet gaat het mis en lig je in twee delen op het podium.
donderdag 7 augustus 2025 om 16:30
Lemon_Pledge schreef: ↑07-08-2025 16:18Ik zou als vrouw toch een beetje nerveus zijn de volgende keer als er een doorzaag act of iets met zwaarden komt. Voor je het weet gaat het mis en lig je in twee delen op het podium.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in