Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1615 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
noa schreef:
05-08-2025 19:13
Meer dan een half miljoen pillen. Ik denk dat dat ongeveer 6 grote koffers vol zijn.

Ok dank je voor de beeldvorming ;-), dat is dan best een beetje dom als je de grens overgaat en denkt dat dit niet opvalt.
Als het nou een rugzak was geweest.
Die trailer van De Roelvinkjes, schoondochter Marijn: ‘Leuk om tegen de reet van je schoonmoeder aan te kijken.’ Wat is dat voor een tokkie zeg?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
05-08-2025 19:27
Die trailer van De Roelvinkjes, schoondochter Marijn: ‘Leuk om tegen de reet van je schoonmoeder aan te kijken.’ Wat is dat voor een tokkie zeg?
Klinkt alsof ze goed binnen de familie past 😂
SweetFirefly schreef:
05-08-2025 19:27
O ik dacht dat schoonmoeder het zelf zei.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
05-08-2025 22:33
O ik dacht dat schoonmoeder het zelf zei.
Dat zegt Honoria idd, niet Merijn.
noa schreef:
05-08-2025 19:13
Meer dan een half miljoen pillen. Ik denk dat dat ongeveer 6 grote koffers vol zijn.
Neuh, met twee grote en één kleine koffer ben je er wel hoor. Het is niet zo dat je auto tot de nok vol zit. Maar het is alsnog belachelijk veel en heel, heel dom.
MarianneDeReiger schreef:
31-07-2025 17:44
‘Arme’ Vieze Jack, die jarenlang alles op alles zette om zijn echte identiteit geheim te houden. Én als B-artiest ontzettend lekker bijsnabbelde. En kijk nu: voor iedereen te lezen wie er achter dat typetje schuilgaat. Als het klopt wat ik heb gehoord, had Jeffrey Erens bovendien een langdurige relatie. Tot voor kort, althans.
Ze heeft wel een type, zelfde soort dommige uitstraling/lach:

Afbeelding
apppie schreef:
06-08-2025 20:24
Neuh, met twee grote en één kleine koffer ben je er wel hoor. Het is niet zo dat je auto tot de nok vol zit. Maar het is alsnog belachelijk veel en heel, heel dom.
Oh kijk, zo leer ik nog eens wat.
Helemaal eens, zo dom.
Cum non tum age
MissNuada schreef:
06-08-2025 21:56

Afbeelding
Ik vind dit toch een heel ander type dan Steven Kazan.
ik sta d'r van te kijken hoeveel steun Jaimie Kames online krijgt!
Ze gaat al maanden vreemd, hoe asexueel je Steven ook vind,
dat kan echt niet!

Vind het vooral erg voor hem en hun zoontje!
Waarom krijgt zij zoveel steun?
MissNuada schreef:
06-08-2025 21:56

Afbeelding

https://www.nu.nl/achterklap/6364905/ja ... -jack.html

Als ik het met bijvoorbeeld deze foto vergelijk zijn het inderdaad allebei wel een beetje type lulletje rozenwater..
myname1 schreef:
07-08-2025 07:57
dat kan echt niet!

Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar ik ben persoonlijk die posts nog niet tegengekomen. Wat ik vooral zag is fascinatie betreft haar keuze qua mannen.
myname1 schreef:
07-08-2025 07:57
dat kan echt niet!

Mensen zullen het wel ‘moedig’ van haar vinden dat ze zich zo ‘kwetsbaar’ opstelt met die lange huilpost waarin ze eigenlijk gewoon zegt dat ze maandenlang is vreemdgegaan.

Ik had nog nooit van haar gehoord en zou gewoon lekker zijn blijven zwijgen als ik haar was. Maar die Juice-kanalen zorgen ervoor dat steeds meer vagelijk bekende ‘sterren’ het idee krijgen dat ze wereldberoemd zijn en dan gaan ze dus uitgebreid reageren met dit soort verklaringen. Omdat ze denken dat hun fans recht hebben op de waarheid of zo. Grappig, wel.
Haar zag ik wel eens in zijn filmpjes. Maar van Vieze Jack nog nooit gehoord en dat had zo mogen blijven.
Ik vind het dan wel weer heel knap dat zij en Kazan wél zo intensief blijven samenwerken terwijl zij inmiddels de lakens deelt met die Jeffrey.
Als ik Steven was had ik ze allebei uit het raam willen gooien.
https://www.ad.nl/show/wie-is-vieze-jac ... ~af72f253/

Er staan ook twee “liedjes” van Vieze Jack. Inclusief de samenwerking met Jamie en Steven🙈
Maar het had eens andersom moeten zijn!, dan was de wereld te klein geweest!
Frizz schreef:
07-08-2025 10:17
Ik vind het dan wel weer heel knap dat zij en Kazan wél zo intensief blijven samenwerken terwijl zij inmiddels de lakens deelt met die Jeffrey.
Ze laten elkaar in liefde los :P zoals altijd
Stressed is just desserts spelled backwards
Frizz schreef:

Ik kan me zo voorstellen dat een nieuwe goochel-assistente niet zo makkelijk te vinden/in te werken is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Claire45 schreef:
07-08-2025 09:34
Mensen zullen het wel ‘moedig’ van haar vinden dat ze zich zo ‘kwetsbaar’ opstelt met die lange huilpost waarin ze eigenlijk gewoon zegt dat ze maandenlang is vreemdgegaan.

Ik had nog nooit van haar gehoord en zou gewoon lekker zijn blijven zwijgen als ik haar was. Maar die Juice-kanalen zorgen ervoor dat steeds meer vagelijk bekende ‘sterren’ het idee krijgen dat ze wereldberoemd zijn en dan gaan ze dus uitgebreid reageren met dit soort verklaringen. Omdat ze denken dat hun fans recht hebben op de waarheid of zo. Grappig, wel.
Dat jij haar niet kende zegt niet veel toch? Ze is vorig jaar best bekend geworden door Expeditie Robinson.
himalaya schreef:
07-08-2025 11:05
Ik kan me zo voorstellen dat een nieuwe goochel-assistente niet zo makkelijk te vinden/in te werken is.
Ze is zijn manager.
Lemon_Pledge schreef:
07-08-2025 09:23
Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Maar ik ben persoonlijk die posts nog niet tegengekomen. Wat ik vooral zag is fascinatie betreft haar keuze qua mannen.
Van goochelstok naar Vieze Jack. Het is me het rijtje wel, moeten Ernst en Bobbie zich zorgen gaan maken?

Deze las ik op Instagram
noa wijzigde dit bericht op 07-08-2025 13:56
4.86% gewijzigd
Cum non tum age
Yakuzakiko schreef:
07-08-2025 13:10
Ze is zijn manager.

Oh, oké. Dan kan ik me voorstellen dat dat een zakelijke overeenkomst is en je niet iemand makkelijk weg kan sturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Frizz schreef:
Ik zou als vrouw toch een beetje nerveus zijn de volgende keer als er een doorzaag act of iets met zwaarden komt. Voor je het weet gaat het mis en lig je in twee delen op het podium.
Lemon_Pledge schreef:
07-08-2025 16:18
Ik zou als vrouw toch een beetje nerveus zijn de volgende keer als er een doorzaag act of iets met zwaarden komt. Voor je het weet gaat het mis en lig je in twee delen op het podium.
:rofl:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven