Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
donderdag 4 september 2025 om 08:45
Ongepast is wel de juiste kwalificatie ja.Lebow schreef: ↑03-09-2025 22:33Is toch niet te vergelijken? Prima natuurlijk dat Marco op vakantie gaat met zijn kinderen en zelfs met zijn ex, maar dat hele openbare gepost erover had niet gehoeven. Nogal ongepast vind ik het, ze heeft natuurlijk wel een veel groter bereik dan de gemiddelde moeder. Maar goed, dat vind ik van de meeste dweepposts.
Maar jij mag gerust braken hoor.
donderdag 4 september 2025 om 13:11
Supermarktmanager Ilse zwaait af: bekende acteur is nieuwe gezicht van Albert Heijn.
Met haar verdwijnt dan ook de gehele familie.
Het stokje wordt vanaf Vrijdag overgenomen.
Acteur, zanger en comedian Jeroen van Koningsbrugge wordt het nieuwe gezicht van de supermarkt, onthulde de keten op woensdag tijdens een presentatie op het hoofdkantoor. Van Koningsbrugge gaat supermarktmanager Daan vertolken. Een charismatische man van middelbare leeftijd die zijn grote droom achterna is gegaan: supermarktmanager worden, nét als zijn vader.
Met haar verdwijnt dan ook de gehele familie.
Het stokje wordt vanaf Vrijdag overgenomen.
Acteur, zanger en comedian Jeroen van Koningsbrugge wordt het nieuwe gezicht van de supermarkt, onthulde de keten op woensdag tijdens een presentatie op het hoofdkantoor. Van Koningsbrugge gaat supermarktmanager Daan vertolken. Een charismatische man van middelbare leeftijd die zijn grote droom achterna is gegaan: supermarktmanager worden, nét als zijn vader.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 4 september 2025 om 13:13
donderdag 4 september 2025 om 15:00
Hij is vast uit zijn intimiteitsvacuümholletje (mooi woord voor scrabble) gekropen.Bontebok schreef: ↑04-09-2025 08:26Ze heeft ook geen andere keuze want de rechtzaak moet nog komen. Stel dat ze zegt dat het goed kan komen en hij wordt veroordeeld? Dat is niet goed voor je carrière. Maar het zou me niet verbazen als de Borsatootjes nog gewoon innig zijn op hun eigen Borsato manier.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 4 september 2025 om 18:16
Bwah, haar kinderen zijn Borsato's.vivapimpelmees schreef: ↑04-09-2025 13:13Daar heeft ze ooit uitleg over gegeven. Volgens mij kon het niet omdat ze dan haar blauwe vinkje zou verliezen. Klonk als een lulsmoes.
Kan ook dat ze het - naast de fame en het blauwe vinkje - deels voor hen doet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 4 september 2025 om 18:17
donderdag 4 september 2025 om 19:20
Linda de Mol heeft een onderdeel van ‘haar’ programma Briljante Breinen blijkbaar gekopieerd van de rubriek ‘Volgende vraag’ uit een radioprogramma dat op NPO3 wordt uitgezonden.
https://www.mediacourant.nl/2025/09/bar ... n-jatwerk/
Linda en ideeën jatten/kopiëren van anderen, het is en blijft een De Mol.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 5 september 2025 om 14:53
SweetFirefly schreef: ↑04-09-2025 19:20Linda de Mol heeft een onderdeel van ‘haar’ programma Briljante Breinen blijkbaar gekopieerd van de rubriek ‘Volgende vraag’ uit een radioprogramma dat op NPO3 wordt uitgezonden.

Je verwacht het niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 5 september 2025 om 15:08
Ja joh pagina bleef hangen

Waarschijnlijk is het een dikke roddel maar
Kris pimpjenner en haar vriend talent manager Corey Gamble zijn uit elkaar.
En Corey is niet van plan om stilletjes weg te gaan.
Bloggers beweren dat hij een smak geld wilt van Kris en dat hij bereid is om alle vuile was van de familie buiten te hangen.
Als zij dat niet wilt
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 5 september 2025 om 15:19
Zelf ontkennen ze het via TMZ.Rouge__ schreef: ↑05-09-2025 15:08Ja joh pagina bleef hangen![]()
Waarschijnlijk is het een dikke roddel maar
Kris pimpjenner en haar vriend talent manager Corey Gamble zijn uit elkaar.
En Corey is niet van plan om stilletjes weg te gaan.
Bloggers beweren dat hij een smak geld wilt van Kris en dat hij bereid is om alle vuile was van de familie buiten te hangen.
Als zij dat niet wilt
vrijdag 5 september 2025 om 15:39
Goh. Ja, de roem/geld/macht stijgt vroeg of laat toch naar je hoofd. En dan ga je denken dat je overal mee wegkomt.SweetFirefly schreef: ↑04-09-2025 19:20Linda de Mol heeft een onderdeel van ‘haar’ programma Briljante Breinen blijkbaar gekopieerd van de rubriek ‘Volgende vraag’ uit een radioprogramma dat op NPO3 wordt uitgezonden.
zaterdag 6 september 2025 om 07:58
Misschien had je even een paar seconden moeten luisteren.
Het ging over het overlijden van haar dochter, broer en meerdere naasten. Dat ze voor het eerst sinds al die jaren gewoon echt een brok in haar keel had en een coach haar heeft geholpen.
joppie wijzigde dit bericht op 06-09-2025 10:47
Reden: Woord verkeerd
Reden: Woord verkeerd
0.42% gewijzigd
Maar mensen gaan voorbij
zaterdag 6 september 2025 om 08:50
Willeke vertelde over de moeilijke tijd die ze doormaakte en waar ze, heel begrijpelijk, nog steeds in zit. Deze vrouw heeft haar dochter verloren en vlak daarna haar broer en andere familieleden. Logisch, menselijk en heel begrijpelijk dat daar emoties bij komen.
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... ewoon-door
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 6 september 2025 om 09:36
Ach..zo sneu voor Willeke, dappere vrouw!
Danielle haar dochter, was volgens de berichten ook zo’n lieve vrouw.
Las laatst dat haar man, Johnny vh Schip, weer een relatie heeft. Ik gun het hem van harte. Hij heeft natuurlijk ook jaren een partner gehad die ziek was. Ze waren samen kennelijk een heel lief stel en al heel lang bij elkaar tot ze overleed.
Danielle haar dochter, was volgens de berichten ook zo’n lieve vrouw.
Las laatst dat haar man, Johnny vh Schip, weer een relatie heeft. Ik gun het hem van harte. Hij heeft natuurlijk ook jaren een partner gehad die ziek was. Ze waren samen kennelijk een heel lief stel en al heel lang bij elkaar tot ze overleed.
zondag 7 september 2025 om 09:15

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in