Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1495 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
En ik ben ook een Fredfan! Hij heeft iets heel oprechts over ik vind ik juist en toen hij nog vaker op tv kwam, lag ik altijd in een deuk om hem..
dubbel
hij heeft al vaker verteld dat hij in zijn jeugd erg gepest is, dat doet ook iets met je als anderen elke dag jou vertellen dat jij de moeite niet waard bent. Juist als je nog jong en onzeker bent.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
calvijn1 schreef:
31-08-2025 20:07
Ik heb vroeger via mijn bijbaan in een modezaak regelmatig te maken had met Fred van Leer.
Hij werkte toen als een soort van stylist voor BN’ers en was zelf nog niet zo bekend.

Hij was echt ontzettend aardig, beleefd en grappig.
Even offtopic maar wat leuk om te lezen dat je stylist bent en met bekende Nederlanders werkt. Klinkt interessant!
Billy_mean schreef:
01-09-2025 13:31
Even offtopic maar wat leuk om te lezen dat je stylist bent en met bekende Nederlanders werkt. Klinkt interessant!
Huh? Dat zegt ze toch niet?
Ook een Pluviofiel
Billy_mean schreef:
Dat staat er niet.
Geen bijzonderheden
Leontien is met kinderen én Marco op vakantie geweest. Want dat kán. Op de ‘nieuwe’ manier. Op de ‘andere’ manier.

Bráák.
Geen bijzonderheden
Djessy schreef:
01-09-2025 13:38
Huh? Dat zegt ze toch niet?
Ik lees dit nu terug en heb echt geen idee hoe ik ervan gemaakt heb dat Calvijn stylist is.
Mag ik het op een brainfog gooien?😏
yasmijn schreef:
03-09-2025 21:26
Leontien is met kinderen én Marco op vakantie geweest. Want dat kán. Op de ‘nieuwe’ manier. Op de ‘andere’ manier.

Bráák.
Nu ben ik vooral niet nieuwsgierig hoeveel slaapkamers die villa telde :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
yasmijn schreef:

Bráák.
Wat fijn voor de kinderen dat dat nog kan.
yasmijn schreef:

Bráák.
Een nieuwevorm-holletje :heart:
Vivalafete25 schreef:
03-09-2025 21:59
Een nieuwevorm-holletje :heart:
Heel erg des viva's. Braak over Rob Kemps die zijn kinderen schijnbaar niet ziet staan en braak bij Leontine en Marco die wel als gezin vakantie vieren. Braak, omdat het internet is, en het kan.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
03-09-2025 22:04
Heel erg des viva's. Braak over Rob Kemps die zijn kinderen schijnbaar niet ziet staan en braak bij Leontine en Marco die wel als gezin vakantie vieren. Braak, omdat het internet is, en het kan.
Meid, neem het niet te serieus. Ik braak helemaal nergens en al helemaal niet omdat ze vakantie vieren met het gezin.. Ik moet gewoon lachen om die dweperige termen van deze familie.
03-09-2025 22:04
Is toch niet te vergelijken? Prima natuurlijk dat Marco op vakantie gaat met zijn kinderen en zelfs met zijn ex, maar dat hele openbare gepost erover had niet gehoeven. Nogal ongepast vind ik het, ze heeft natuurlijk wel een veel groter bereik dan de gemiddelde moeder. Maar goed, dat vind ik van de meeste dweepposts.
Maar jij mag gerust braken hoor.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Billy_mean schreef:
03-09-2025 21:38
Ik lees dit nu terug en heb echt geen idee hoe ik ervan gemaakt heb dat Calvijn stylist is.
Mag ik het op een brainfog gooien?😏
Haha, ja hoor, dat mag van mij :proud:
Ook een Pluviofiel
Vivalafete25 schreef:
03-09-2025 22:20
Meid, neem het niet te serieus. Ik braak helemaal nergens en al helemaal niet omdat ze vakantie vieren met het gezin.. Ik moet gewoon lachen om die dweperige termen van deze familie.
Ik braak niet, ik benoem het braken. "Meid."
Het zal me niet verbazen als Leontine en Marco na deze vakantie elkaar weer hebben gevonden.
Suus schreef:
03-09-2025 22:47
Het zal me niet verbazen als Leontine en Marco na deze vakantie elkaar weer hebben gevonden.
Leontine lijkt me geen Linda, zij heeft wel echt aangegeven dat het niet meer goedkomt tussen hen.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
03-09-2025 22:47
Ik braak niet, ik benoem het braken. "Meid."
Eh dat zeg ik ook niet?
vivalafete25 wijzigde dit bericht op 04-09-2025 00:01
2.24% gewijzigd
Billy_mean schreef:
Ik niet hoor, Fred toendertijd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Billy_mean schreef:
Ik niet hoor, Fred toendertijd
Frankly my dear, I don"t give a damn
yasmijn schreef:

Bráák.
Ach ja, je moet iets doen om nog een beetje relevant te blijven voor boulevard en Story. Hun schoorsteen moet ook ergens van blijven roken.
Hoezo heet Leontien op instagram nog Borsato?
Kan je dat niet veranderen?
myname1 schreef:
04-09-2025 08:20
Hoezo heet Leontien op instagram nog Borsato?
Kan je dat niet veranderen?
Klinkt gewoon hipper!
Lebow schreef:
03-09-2025 22:54
Leontine lijkt me geen Linda, zij heeft wel echt aangegeven dat het niet meer goedkomt tussen hen.
Ze heeft ook geen andere keuze want de rechtzaak moet nog komen. Stel dat ze zegt dat het goed kan komen en hij wordt veroordeeld? Dat is niet goed voor je carrière. Maar het zou me niet verbazen als de Borsatootjes nog gewoon innig zijn op hun eigen Borsato manier.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven