Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zondag 31 augustus 2025 om 12:48
Kom op, het gaat hier over mensen die in het ‘nieuws’ zijn. En dat is LdM onder andere. Als je dat niet wil lezen scroll je door of laat je dit topic een tijdje links liggen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 31 augustus 2025 om 13:28
zondag 31 augustus 2025 om 13:37
Er wordt alleen niet echt iets nieuws gemeld. Linda gaat weer met Jeroen, heel stom, en haar programma's zijn gekopieerd, ook heel stom. Na 25 pagina's weten we het wel.
zondag 31 augustus 2025 om 13:44
Klopt, toen was ie een beetje van het pad af geloof ik. Ik heb het interview niet gelezen, maar gaat het boek dat hij komende week uitbrengt over zijn depressie?
zondag 31 augustus 2025 om 13:47
Ja, een of ander seksfilmpje was gelekt, was nogal genant voor hem. Was echt niet oke. Maar ik vind hem altijd wel nogal een aansteller. En ik meen me te herinneren dat hij weer echt niet oke was naar de kandidaten in Holland's Next Top Models - of was dat iemand anders?
Such fun!1
zondag 31 augustus 2025 om 13:49
Daar gaat het in zijn podcast geregeld over. Hij vertelt bijvoorbeeld dat hij het liefst 6,5 dag per week alleen thuis is, dat hij liever niet wil dat er mensen over de vloer komen, sociale dingen vaak afzegt vanwege hoe hij zich voelt, slecht slaapt etc.
meisje85 wijzigde dit bericht op 31-08-2025 13:49
3.87% gewijzigd
zondag 31 augustus 2025 om 13:49
Ja geloof t wel.
Hij wil er in ieder geval meer openheid over. Vind ik goed.
Wist ook niet dat die opmerking ‘dat je erin past, wil nog niet zeggen dat t jouw maat is’ van hem is
zondag 31 augustus 2025 om 15:35
MarindaH schreef: ↑31-08-2025 13:47Ja, een of ander seksfilmpje was gelekt, was nogal genant voor hem. Was echt niet oke. Maar ik vind hem altijd wel nogal een aansteller. En ik meen me te herinneren dat hij weer echt niet oke was naar de kandidaten in Holland's Next Top Models - of was dat iemand anders?
Ik vind het wel een hele leuke man. In diverse programma's.
Maar bij Topmodels reageerde hij een keer heel lelijk naar een model die een grote mond zou hebben gehad of negatief was ofzo. Ik vond dat hij toen echt buiten proportioneel reageerde. Maar voor de rest vind ik hem altijd heel leuk. Ja, hij is overdreven, maar dat is juist zo leuk aan hem.
Ik vind het heel erg voor hem dat hij een depressie heeft.
zondag 31 augustus 2025 om 16:41
Als je onzekerheid in het woordenboek opzoekt staat Linda erin.

Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 31 augustus 2025 om 17:45
Fred van Leer? Dan lijkt het me heel ingewikkeld om zo’n leven in de spotlights te leiden (met (tv, premières, interviews, toeters en bellen), aangezien hij blijkbaar maar een halve dag per week energie heeft om naar buiten te treden. Maar ja, dat is wel zijn talent: entertainen en het stralende middelpunt zijn. Lijkt me heel moeilijk voor hem.
zondag 31 augustus 2025 om 18:04
Ja! Plus dat ze beter sowieso haar mond kan houden over zulke zaken. Ze zegt terecht dat het haar eigen keus is om bij die viezerd te blijven maar ik denk dat elke media-adviseur zou zeggen dat ze maar beter van dit onderwerp weg kan blijven.Yavanna schreef: ↑30-08-2025 14:16Vorige week las ik nog dat onderzoekers hebben vastgesteld dat het dagboek van de vrouw in de zaak tegen Marco Borsato zeer waarschijnlijk niet gemanipuleerd is, oftewel niet later aangepast. Dit najaar gaat de zaak beginnen en ik ben heel benieuwd wat er verder boven tafel komt en hoe het uit gaat pakken.
Lijkt me heel onverstandig om nu te gaan praten over onterecht cancellen. Waar zijn we dan mee bezig??
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... anipuleerd
Her bevreemdt me wel, ze leek me altijd iemand die heel bewust en zorgvuldig met haar imago omging. Ze lijkt een beetje padje af.
vivalafete25 wijzigde dit bericht op 31-08-2025 18:14
0.30% gewijzigd
zondag 31 augustus 2025 om 18:11
Filmpje word ook over gesproken in het interview. Ik heb niks met hem en nog nooit een pogramma van hem gezien maar toch was dit interessant om te lezen.
Hij is depressief en z'n werk houdt hem op de been, zo las ik het.
zondag 31 augustus 2025 om 18:40
Nick is een solo anders best wel succesvol en wordt regelmatig omgedraaid op de radio.
https://open.spotify.com/track/2K784MIW ... BCWAhYjCnQ
Simon is bezig met een programma las ik vorige week .
Maar mensen gaan voorbij
zondag 31 augustus 2025 om 19:11
Ik vind Fred van Leer een hele irritante man. Dat komt omdat hij zo onecht over komt. In het echte leven ben ik ook wat allergisch voor zulke mensen.
Nou kreeg ik zin eens te zoeken of ik dat kon verklaren en stuitte op dit verse interview;
https://www.volkskrant.nl/volkskrant-ma ... ~b209e4df/
Ik vind het een mooi en kwetsbaar interview. Wat heeft deze man het moeilijk en wat maakt hij het zijn omgeving ook moeilijk zeg.
Het bevestigde ook mijn beeld; Fred weet zelf ook niet wie hij is.
Nou kreeg ik zin eens te zoeken of ik dat kon verklaren en stuitte op dit verse interview;
Ik vind het een mooi en kwetsbaar interview. Wat heeft deze man het moeilijk en wat maakt hij het zijn omgeving ook moeilijk zeg.
•
zondag 31 augustus 2025 om 19:17
Ja, dat is het interview waar een paar posts hiervoor over werd geschreven.Frizz schreef: ↑31-08-2025 19:11Ik vind Fred van Leer een hele irritante man. Dat komt omdat hij zo onecht over komt. In het echte leven ben ik ook wat allergisch voor zulke mensen.
zondag 31 augustus 2025 om 19:17
Ja dat is hij denk ik ook. Bedoel ook niet dat er iets mis is met Fred, maar ik heb zelf moeite met mensen waarbij hun gedrag niet congruent is met hun gevoel.
•
zondag 31 augustus 2025 om 20:07
zondag 31 augustus 2025 om 20:28
Leuk om te lezen, ik vind hem ook altijd wel sympathiek overkomen.
zondag 31 augustus 2025 om 20:47
Day denk ik ook. Hij is echt zo grappig inderdaad
zondag 31 augustus 2025 om 22:07
Ik kan me nog herinneren dat dat filmpje naar buiten kwam. Ik heb het niet gezien, zou het ook niet willen zien, maar wel gelezen wat er in gebeurde. Hij deed niets verkeerds, het was gewoon seks, maar je wil niet dat heel Nederland ziet wat jij in de slaapkamer doet. Ik kan me voorstellen dat iemand het uitlekken van zo'n filmpje nooit echt te boven komt. Zijn depressie heeft vast ook andere oorzaken (heb het interview en zijn boek nog niet gelezen), maar ik vond het destijds zo vreselijk voor hem. En nog.
♥

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in