Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1561 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Joppie schreef:
09-09-2025 12:01
Volgens mij is de boodschap van deze reclame juist dat het niet nodig is om je ervoor te schamen.

Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,

En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.

Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
Ik vind het Kruidvat gezin wel leuk eigenlijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
waarom sowieso altijd ' vrouwen probleem producten'. Waarom zelden reclames voor mannen want ook zij hebben heus wel eens intiemproblemen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
09-09-2025 13:47
waarom sowieso altijd ' vrouwen probleem producten'. Waarom zelden reclames voor mannen want ook zij hebben heus wel eens intiemproblemen.
Die producten kopen de vrouwen weer voor hun man he.
Yakuzakiko schreef:
09-09-2025 13:52
Die producten kopen de vrouwen weer voor hun man he.

Ja en als een man tampons en maandverband voor hu vrouw koopt is het weer hihihahahihi.
Star⁴ schreef:
09-09-2025 10:01
Ik heb Ilse mentaal geblokt vanwege strontvervelend. Net als die Kruidvat-moeder.
O echt? Ik vond haar zo leuk, evenals de kruidvat moeder.
Suus schreef:
09-09-2025 12:09
Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,

En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.

Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
O ik zie het anders; juist omdat de Kruidvat medewerker zo besmuikt reageert geeft aan hoe 'belachelijk' het is dat zij zo geheimzinnig doet.
Maar mensen gaan voorbij
Gossip time;

Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.

En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
Rouge__ schreef:
09-09-2025 16:28
Gossip time;

Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.

En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Da’s allang bekend allemaal. De kranten en bladen stonden er vol van. Sheen komt met niks nieuws.

Dit is nieuw, voor hem: 💲💵💲💵💸💰
Geen bijzonderheden
sallie68 schreef:
09-09-2025 19:01
Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
Heb ik ook altijd ja

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven