Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
dinsdag 9 september 2025 om 12:09
Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,
En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.
Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
dinsdag 9 september 2025 om 13:58
Ja en als een man tampons en maandverband voor hu vrouw koopt is het weer hihihahahihi.
dinsdag 9 september 2025 om 15:03
O ik zie het anders; juist omdat de Kruidvat medewerker zo besmuikt reageert geeft aan hoe 'belachelijk' het is dat zij zo geheimzinnig doet.Suus schreef: ↑09-09-2025 12:09Als dat de bedoeling is, zou ik een reclame maken waarin de vrouw niet zegt dat het product voor de schimmel voor haar vriendin is en er gewoon op een normale manier om vraagt,
En dat er niet net op het moment dat de dochter zegt dat ze de aambeienzalf gevonden heeft die leuke man voorbij komt waar ze een oogje op heeft en zij dat heel gênant vindt.
Dan had ik een reclame gemaakt waarin zij juist openlijk om die producten vraagt, ook als die leuke date voorbij komt.
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 9 september 2025 om 16:28
Gossip time;
Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.
En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Charlie Sheen komt binnenkort niet alleen met een biografie( The Book of Sheen) maar ook met een eigen documentaire op Netflix.
En hij gaat compleet met de billen bloot..zo vertelde hij tijdens een interview met People magazine ; over zijn seksuele ervaring met mannen ten tijde van zijn crack verslaving.
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 9 september 2025 om 19:01
Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
Hij zat toevallig in hetzelfde reclameblok als de appie (maar nu voor een of ander mobiel netwerk).
Als ik hem hoor, denk ik toch nog steeds aan AH. En dat moet Ilse (ik vond haar altijd wel leuk) nog maar zien te lukken, haha.
dinsdag 9 september 2025 om 19:11
Da’s allang bekend allemaal. De kranten en bladen stonden er vol van. Sheen komt met niks nieuws.Rouge__ schreef: ↑09-09-2025 16:28Gossip time;
Dit is nieuw, voor hem:
Geen bijzonderheden
dinsdag 9 september 2025 om 19:27
Heb ik ook altijd jasallie68 schreef: ↑09-09-2025 19:01Nog even over de AH supermarktmanager ... Wat mij betreft is dat nog steeds Harry.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in