Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zondag 14 september 2025 om 23:08
Hij komt veelvuldig langs op mijn reels.
Ik vertrouw hem niet helemaal. Is er hard bewijs voor die stalking?
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 17 september 2025 om 10:28
Nick Cannon vertelt in gesprek met Charlamagne tha God waarom hij twaalf kinderen bij zes verschillende vrouwen heeft. "Ik heb de scheiding met Mariah Carey nooit goed verwerkt", zegt de presentator in de YouTube-show The Breakfast Club.
https://www.nu.nl/achterklap/6369298/ni ... rauma.html
https://www.nu.nl/achterklap/6369298/ni ... rauma.html
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 18 september 2025 om 16:56
what in de 1930's gebeurt er in Amerika:
Talkshow Jimmy Kimmel van de buis na opmerkingen over dood Charlie Kirk, Trump wil ook andere shows schrappen
„We hebben een nieuw dieptepunt bereikt dit weekend met de MAGA-gang die dat kind dat Charlie Kirk heeft vermoord probeert neer te zetten als iets anders dan een van hen,” zei Kimmel tijdens zijn show maandagavond.
https://www.ad.nl/show/talkshow-jimmy-k ... gle.com%2F
Talkshow Jimmy Kimmel van de buis na opmerkingen over dood Charlie Kirk, Trump wil ook andere shows schrappen
„We hebben een nieuw dieptepunt bereikt dit weekend met de MAGA-gang die dat kind dat Charlie Kirk heeft vermoord probeert neer te zetten als iets anders dan een van hen,” zei Kimmel tijdens zijn show maandagavond.
https://www.ad.nl/show/talkshow-jimmy-k ... gle.com%2F
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 18 september 2025 om 18:35
donderdag 18 september 2025 om 18:49
Ben ik de enige die de straf belachelijk laag vind voor een recidivist?Frizz schreef: ↑18-09-2025 18:35Wat een klootzak is dit toch ook;
https://www.parool.nl/misdaad/kickbokse ... bb2e53912/
6 ochtendjes van 4 uur papier prikken ...
Dat ie een jaar lang uit de buurt van zijn ex moet blijven vind ik gewoon "een logische".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 18 september 2025 om 19:12
Ja echt bizar, hij is een professionele vechtsporter, plus hij heeft al veel meer andere strafbare feiten op zijn naam staan.
donderdag 18 september 2025 om 19:13
Eens. Heel vreemd dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt. Je zou denken dat hij extra hard zou worden aangepakt met zoveel mishandelingen en rechtszaken op zijn naam.
vrijdag 19 september 2025 om 13:16
En met de actualiteit van nu, waarin duidelijk wordt dat veel vrouwen slachtoffer zijn van huiselijk geweld, zou je zo’n gast mooi als voorbeeld kunnen stellen door zwaar te straffen. Juist omdat hij al eerder iemand zowat de dood in beukte.
Wat zien andere (gestoorde) mannen nu? O ik beuk mijn ex in elkaar en dan krijg ik een taakstrafje. Nou prima.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 19 september 2025 om 13:32
Ja volgens Wikipedia waren ze getrouwd;
Hij kreeg in 2011 een relatie met de Nederlands-Italiaanse Daphne Romani. Deze raakte kort daarna zwanger en beviel in mei 2012 van een meisje. Op dat moment had Hari een relatie gekregen met Estelle Cruijff. Na de breuk met Estelle in 2014 kregen Hari en Romani opnieuw een relatie; het koppel trouwde in 2016 en heeft in totaal vijf kinderen (vier dochters en een zoon).[3] In 2023 kreeg Badr een relatie met de kinderoppas, Eefje Plet. Daphne tolereerde dit geruime tijd maar in 2024 kwam het toch tot een scheiding. Die scheiding ging gepaard met signalen over huiselijk geweld, intimidatie, fysieke en mentale mishandelingen van Daphne door Hari. In februari 2025 werd Hari gearresteerd op verdenking van mishandeling van Daphne.[4][5][6][7][8]
Hari woont sinds de scheiding afwisselend in Amsterdam en Marokko, waar hij een sportschool runt in Casablanca.
•
vrijdag 19 september 2025 om 21:18
Ik vind de straf ook echt te belachelijk laag! Die vent denkt echt dat hij alles kan maken. Wat ben je voor een loser dat je je/een vrouw slaat, de moeder van je kinderen. En dat je kinderen daar ook nog eens bij zijn.
Ik kan sowieso al niet begrijpen dat hij (weer) een vriendin heeft. En na deze veroordeling; waar praat je het (als vriendin zijnde) goed voor jezelf dat je dit gedrag van je vriend normaal vindt?
Ik kan sowieso al niet begrijpen dat hij (weer) een vriendin heeft. En na deze veroordeling; waar praat je het (als vriendin zijnde) goed voor jezelf dat je dit gedrag van je vriend normaal vindt?
vrijdag 19 september 2025 om 23:08
Ja toch getrouwd. Maar ik las ook dat hij de afhandeling van de scheiding enorm liep te frustreren en daardoor de boel stagneerde. Wellicht ook vanwege zijn achtergrond waar scheiden eigenlijk 'not done' is. Hele nare, enge man.Frizz schreef: ↑19-09-2025 13:32Ja volgens Wikipedia waren ze getrouwd;
Hij kreeg in 2011 een relatie met de Nederlands-Italiaanse Daphne Romani. Deze raakte kort daarna zwanger en beviel in mei 2012 van een meisje. Op dat moment had Hari een relatie gekregen met Estelle Cruijff. Na de breuk met Estelle in 2014 kregen Hari en Romani opnieuw een relatie; het koppel trouwde in 2016 en heeft in totaal vijf kinderen (vier dochters en een zoon).[3] In 2023 kreeg Badr een relatie met de kinderoppas, Eefje Plet. Daphne tolereerde dit geruime tijd maar in 2024 kwam het toch tot een scheiding. Die scheiding ging gepaard met signalen over huiselijk geweld, intimidatie, fysieke en mentale mishandelingen van Daphne door Hari. In februari 2025 werd Hari gearresteerd op verdenking van mishandeling van Daphne.[4][5][6][7][8]
Hari woont sinds de scheiding afwisselend in Amsterdam en Marokko, waar hij een sportschool runt in Casablanca.
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
vrijdag 19 september 2025 om 23:25
Het is gewoon een Marokkaanse Nederlander. Die hebben geen enkel probleem met scheiden hoor, laat staan dat zoiets een excuus is voor het frustreren voor een scheiding.
•
zaterdag 20 september 2025 om 07:55
zaterdag 20 september 2025 om 08:24
Nee en dat gaat niet gebeuren ook. Degene die Badr gaat vertellen dat hij moet gaan prikken moet wel van goede huize komen

Dus nee ik zie dit niet gebeuren.
zaterdag 20 september 2025 om 17:03
Ik neem aan dat ie gewoon een vervangende celstraf krijgt als ie toch geen papier gaat prikken.
Met nog wat extra maandjes erbovenop als ie daarover iemand in elkaar beukt.
Is dit nu later?
zaterdag 20 september 2025 om 17:05
neehoor luisterde laatst een podcast en die vrouw moest in een kringloopwinkel helpen als taakstraf. Kringloopeigenaar heeft gezegd dat ze niet hoefde te komen en ze hoefde ook niets anders te doen. Kwam heel makkelijk onder dr taakstraf uit.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 20 september 2025 om 18:34
Tja, maar dan heb je te maken met een begeleider die het geen reet interesseert en het ook geen probleem vindt om te liegen naar de reclassering. Degene bij wie de taakstraf wordt uitgevoerd, moet daarover natuurlijk ook wel verantwoording af kunnen leggen aan de reclassering. Dat het bij één iemand makkelijk ging, wil niet zeggen dat het makkelijk is. En inderdaad staat er altijd vervangende hechtenis tegenover, als je het niet doet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in