Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1753 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb zo het gevoel dat Borsato zijn eigen graf aan het graven is.
MissUnderstood schreef:
28-10-2025 10:54
Ik heb zo het gevoel dat Borsato zijn eigen graf aan het graven is.
Hopelijk diep genoeg
Yildizlar2 schreef:
28-10-2025 10:52
Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." #Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
Vreselijk toch ook voor zijn kinderen om je vader dit soort dingen te horen uitkramen? Mijn god...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
En appjes sturen aan een meisje dat niet van slapen met: een goede vrijpartij kan helpen? 🫣
Het is wat het is
MissUnderstood schreef:
28-10-2025 10:51
Misschien even een poll starten hoeveel volwassen mannen een minderjarig meisje op de billen tikt?
Kunnen die gelijk met Borsato worden berecht idd
#Borsato begint weer met "de mores binnen het gezin". Er werd voortdurend open gesproken over seks. "Dan komen er beelden in je hoofd waarvoor je je niet kunt afsluiten."

:-(
Ook een Pluviofiel
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." #Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.

Ik heb het wel gehad geloof ik , dat er nog vrouwen zijn die deze man verdedigen .
canis-felis schreef:
28-10-2025 10:55
Vreselijk toch ook voor zijn kinderen om je vader dit soort dingen te horen uitkramen? Mijn god...
Nou ze gaan het rocken samen. Zei Jade ooit.
Stressed is just desserts spelled backwards
En hoe is het toch mogelijk dat hij dit gedrag schaart onder 'vader-figuur zijn'?
Hij vertelde de moeder van het meisje over een droom waarin hij met het meisje in bad zat en haar uitlegde "hoe het werkt bij een man". Maar daar walgt hij nu van, zegt ie.

Ik heb het ook wel gehad, ja.
Yildizlar2 schreef:
28-10-2025 11:00
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." #Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.

Ik heb het wel gehad geloof ik , dat er nog vrouwen zijn die deze man verdedigen .
Ongelooflijk hè, ik snap daar dus ook helemaal niks van @(
Ook een Pluviofiel
Friezin71 schreef:
En hoe is het toch mogelijk dat hij dit gedrag schaart onder 'vader-figuur zijn'?
Zijn Italiaanse roots aldus Pascal Jacobsen

Als het nou gewoon wat? “Ik weet dat het moeilijk is om te zeggen, maar ik wil het toch zeggen: het kan toch ook zo zijn – het kan zo zijn, ik zeg niet dat het zo is – dat het met zijn Italiaanse achtergrond en zijn warmte… Hij gaf mij ook een knuffel, hij gaf mijn vrouw ook altijd een knuffel.”

Het gaat allemaal wel heel ver, aldus Paskal. “Er kwam een filmpje voorbij op TikTok dat hij achter een meisje staat en zo bij dat meisje staat en dan staat erboven: ‘Viespeuk’, dit en dat, en allemaal keiharde woorden. Mijn kind zit naast mij, die zit te kijken terwijl ik die TikTok zat te kijken en die zei: ‘Ja, maar pap, dat meisje vindt het toch helemaal niet erg?’”
MissUnderstood schreef:
28-10-2025 11:01
Hij vertelde de moeder van het meisje over een droom waarin hij met het meisje in bad zat en haar uitlegde "hoe het werkt bij een man". Maar daar walgt hij nu van, zegt ie.

Ik heb het ook wel gehad, ja.
Ik ga echt iets anders doen , arm arm kind
Maleficent schreef:
Nou ze gaan het rocken samen. Zei Jade ooit.
O ja. Ik voel naar de kinderen toch wel wat meer compassie, het lijkt me voor hen een heel moeilijke en pijnlijke situatie waarin ze weinig goed kunnen doen (zwijgen zal ook op een bepaalde manier worden opgevat).
canis-felis schreef:
28-10-2025 11:19
O ja. Ik voel naar de kinderen toch wel wat meer compassie, het lijkt me voor hen een heel moeilijke en pijnlijke situatie waarin ze weinig goed kunnen doen (zwijgen zal ook op een bepaalde manier worden opgevat).
Precies. En zij hebben het uiteindelijk ook maar te doen met hun vader (schuldig of niet).
Ik vermoed dat dit wel in een eigen topic kan. Er zijn nu al zoveel reacties.
Friezin71 schreef:
Dat begrijp ik ook niet. Al helemaal niet als hij schijnbaar zichzelf heeft laten onderzoeken naar aanleiding van een droom. Geen seksuele "afwijking", dus dan is het maar prima allemaal? Dan is er toch wel iets mis met je bedrading, hoor.
canis-felis schreef:
28-10-2025 11:19
Ik denk dat ze heel veel niet wisten..... anders had ze vast zoiets niet gezegd.
Ik ben wel benieuwd naar die tapgesprekken. Mijn invulling is dat het OM blijkbaar recent heeft besloten nog te tappen (anders was het allang uitgewerkt geweest) en als ik dat goed heb, dan zal dat vermoedelijk zijn geweest rondom de nieuwe onderzoeken die hebben plaatsgevonden, in de hoop dat dit ervoor zou zorgen dat Marco ttv die periode rond de onderzoeken met andere mensen zou praten, iets los zou laten. Maar daar zullen we later meer over horen.
'De officier van justitie vraagt Borsato waarom hij zich niet uit deze situatie heeft onttrokken en in contact bleef met het gezin. "Had u toen niet moeten zeggen: ik stap hier uit, ik ga hier niet in mee?", vraagt ze de zanger. Volgens Borsato heeft hij dit bij de moeder weleens aangeven, maar de moeder duldde geen tegenspraak over de opvoeding van haar dochter.'

Ehmmm... Dat is geen antwoord op de vraag. Wat een (ge)lul.
Maleficent schreef:
28-10-2025 11:20
Ik vermoed dat dit wel in een eigen topic kan. Er zijn nu al zoveel reacties.

Graag. Als ik alle details wil volgen ga ik wel naar het twitteraccount van Belleman.
Such fun!1
Ik ben boos en verdrietig door het volgen van de rechtszaak tegen Borsato. Maar nog woester dat er mensen (ook vrouwen!) zijn die het opnemen voor hem. Onvoorfuckingstelbaar. Arm meisje…
MarindaH schreef:
28-10-2025 11:27
Graag. Als ik alle details wil volgen ga ik wel naar het twitteraccount van Belleman.
Ik heb hem geopend. Wel met tikfout in de titel :facepalm:
EstelleGallois schreef:
28-10-2025 11:28
Ik ben boos en verdrietig door het volgen van de rechtszaak tegen Borsato. Maar nog woester dat er mensen (ook vrouwen!) zijn die het opnemen voor hem. Onvoorfuckingstelbaar. Arm meisje…
Zeg dat. Met hem én een gestoorde moeder die een en ander faciliteert. Friedel en Rachel Hazes 2.0
omg ik wordt spontaan misselijk ff serieus hoe krijg je het je bek uit :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven