Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1753 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jemoederheethenk6 schreef:
26-10-2025 06:54
Op instagram heeft hij een foto geplaatst van hem en zijn eigen hond, met een slijm verhaaltje. (Hij is dus zeker niet bang voor honden) Onder de foto een paar opmerkingen van mensen die in de zaal waren en die zijn echt vreselijk…

Onder andere dat hij aan de vrouw had gevraagd of ze die hulphond had om haar k*tje te laten likken..
Degene die hem heeft geadviseerd om een damage control-verhaaltje vanuit zin hond te schrijven, mag ook met ontslag. Of het was zijn eigen idee natuurlijk.

Ik heb verschillende filmpjes gezien en hij komt nogal opgefokt en agressief over. Bijna alsof hij iets heeft gesnoven en/of niet helemaal in orde is.
Vivalafete25 schreef:
26-10-2025 09:22
Degene die hem heeft geadviseerd om een damage control-verhaaltje vanuit zin hond te schrijven, mag ook met ontslag. Of het was zijn eigen idee natuurlijk.

Ik heb verschillende filmpjes gezien en hij komt nogal opgefokt en agressief over. Bijna alsof hij iets heeft gesnoven en/of niet helemaal in orde is.
Op nu.nl zie ik ook opmerkingen van mensen: ‘Prachtig verhaal van Patrick, de hulphond, haar baasje en het publiek. Diep respect voor alle vier! Samen hebben ze een voorstelling mogelijk gemaakt om nooit te vergeten. Een voorstelling over verbinding, steun, imperfectie, kwetsbaarheid, het goed maken, over je ego heen stappen, vergeven. Over echt contact en het echte leven. Wat had ik daar graag bij willen zijn’

Volgens mij is dit ook het team van Patrick of Patrick zelf..
Ik lees dat het eindigde met een staande ovatie, dat zal niet voor niets zijn.

Ik denk dat fouten maken en ze meteen proberen goed te maken erbij hoort. Vind ik makkelijker te verteren dan een hele cancelmachine van mensen die er niet bij waren.
Such fun!1
MarindaH schreef:
26-10-2025 10:00

Ik denk dat fouten maken en ze meteen proberen goed te maken erbij hoort. Vind ik makkelijker te verteren dan een hele cancelmachine van mensen die er niet bij waren.
Inderdaad.
Als je niet bij de voorstelling bent geweest kun je niet oordelen over wat er is gebeurd.
MarindaH schreef:
26-10-2025 10:00

Er zijn veel reacties van mensen die er ook bij waren. Zij geven aan dat de versie van Patrick nu niet klopt, dat hij echt nare dingen zei en dat het niet gehoord hebben onzin is. Dus ja, fouten maken hoort erbij maar maak dan echte excuses in plaats van een niet kloppend verhaal geschreven vanuit je hond.
Aneso schreef:
26-10-2025 10:06
Er zijn veel reacties van mensen die er ook bij waren. Zij geven aan dat de versie van Patrick nu niet klopt, dat hij echt nare dingen zei en dat het niet gehoord hebben onzin is. Dus ja, fouten maken hoort erbij maar maak dan echte excuses in plaats van een niet kloppend verhaal geschreven vanuit je hond.

Dat kan ook interpretatie zijn. Feit is dat het eindigde met staande ovatie en ontroering. Reacties van mensen die niet tot het einde gebleven zijn zijn daarom niet interessant.
Such fun!1
MarindaH schreef:
26-10-2025 10:16
Dat kan ook interpretatie zijn. Feit is dat het eindigde met staande ovatie en ontroering. Reacties van mensen die niet tot het einde gebleven zijn zijn daarom niet interessant.
Dat kan inderdaad. Er staan ook reacties van mensen die gewoon tot einde show zijn gebleven. Maar goed, ik was er niet bij. Ik vind de reactie met excuses nogal raar maar dat is ook maar een mening.
MarindaH schreef:
Laten we zeggen dat hij zijn verleden niet mee heeft. Hij heeft jaren geleden ook een opmerking naar een meisje gemaakt die in een rolstoel zat, dat ze maar had moeten leren lopen.
Dan spoor je sowieso al niet.
Lemon_Pledge schreef:
26-10-2025 10:25
Laten we zeggen dat hij zijn verleden niet mee heeft. Hij heeft jaren geleden ook een opmerking naar een meisje gemaakt die in een rolstoel zat, dat ze maar had moeten leren lopen.
Niet mijn soort humor maar het is een cabaretier en die gaan nogal op of over het randje ook tegen mensen in het publiek. Ik heb begin dit jaar zijn voorstelling bezocht en heb ontzettend gelachen maar sommige grappen waren dan weer niet aan mij besteed. Wat wel opviel was de ontzettende liefde die hij voelt voor zijn kind en hond.
Hoewel ik het een leuke voorstelling vond verwacht ik niet dat ik nog weer naar een voorstelling van hem ga.
Het is wat het is
Joppie schreef:
26-10-2025 10:46
Niet mijn soort humor maar het is een cabaretier en die gaan nogal op of over het randje ook tegen mensen in het publiek. Ik heb begin dit jaar zijn voorstelling bezocht en heb ontzettend gelachen maar sommige grappen waren dan weer niet aan mij besteed. Wat wel opviel was de ontzettende liefde die hij voelt voor zijn kind en hond.
Hoewel ik het een leuke voorstelling vond verwacht ik niet dat ik nog weer naar een voorstelling van hem ga.
Nee hoor, dat is geen humor. En heeft echt helemaal niets met cabaretier zijn te maken maar met karakter.
Zat kunnen wel normaal doen tegen hun fans/publiek.
Lemon_Pledge schreef:
26-10-2025 10:25
Het is een eikel en soms valt zijn masker gewoon af.
Ik vind het typisch gedrag voor iemand die hersenschade heeft opgelopen door het vechten. Engnek.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
MissNuada schreef:
26-10-2025 13:07
Nee hoor, dat is geen humor. En heeft echt helemaal niets met cabaretier zijn te maken maar met karakter.
Zat kunnen wel normaal doen tegen hun fans/publiek.
Matt Riff maakt hele harde grappen tegen mensen, maar is daarnaast ook heel sympatiek tegen hen.
Zo kan het ook.

Wat er ook gebeurd is, feit blijft dat de dame met hond ontzettend voor schut werd gezet voor een volle zaal en dat had Laureijs nooit mogen doen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
26-10-2025 16:17
Matt Riff maakt hele harde grappen tegen mensen, maar is daarnaast ook heel sympatiek tegen hen.
Zo kan het ook.

Wat er ook gebeurd is, feit blijft dat de dame met hond ontzettend voor schut werd gezet voor een volle zaal en dat had Laureijs nooit mogen doen.
De enige die hij uiteindelijk voor schut heeft gezet als ik het her en der lees is zichzelf.

Benieuwd hoeveel afzeggingen het op dit moment regent in zijn volgende voorstellingen.
Kan die kerel straks zijn zalen gaan vullen met honden omdat de helft van de zaal leeg is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
MarindaH schreef:
Staan genoeg reacties tussen van mensen die erbij waren en die komen overeen met hun ervaring dat hij behoorlijk opgefokt was.
Wissewis schreef:
26-10-2025 16:22
De enige die hij uiteindelijk voor schut heeft gezet als ik het her en der lees is zichzelf.

Benieuwd hoeveel afzeggingen het op dit moment regent in zijn volgende voorstellingen.
Kan die kerel straks zijn zalen gaan vullen met honden omdat de helft van de zaal leeg is.
Die vrouw zal zich op dat moment behoorlijk opgelatne hebben gevoeld
calvijn1 schreef:
26-10-2025 16:23
Staan genoeg reacties tussen van mensen die erbij waren en die komen overeen met hun ervaring dat hij behoorlijk opgefokt was.

Ach, ik lees de laatste tijd zoveel meningen en interpretaties over van alles en nog wat dat ik liever op de feiten afga. Wat jij doet moet je zelf weten.
Such fun!1
Volgt iemand de zaak van Marco Borsato? Ik volg via Saskia Belleman - Borsato is al ruim een half uur aan het woord. Tot nu toe is de strekking: ik heb niks verkeerd gedaan, wilde het gezin helpen en de moeder van het meisje is gek.
MissUnderstood schreef:
28-10-2025 10:07
Volgt iemand de zaak van Marco Borsato? Ik volg via Saskia Belleman - Borsato is al ruim een half uur aan het woord. Tot nu toe is de strekking: ik heb niks verkeerd gedaan, wilde het gezin helpen en de moeder van het meisje is gek.
Ik zag alleen de beelden van hoe hij zich langs de pers moest worstelen om binnen te komen. Bizar.
MissUnderstood schreef:
Hmmmm ik hoorde deze week een journalist zeggen dat er wel geluidsopnames schijnen te zijn waar hij het heeft toegegeven.
Ik ben heel benieuwd of dat waar is.
Stressed is just desserts spelled backwards
MissUnderstood schreef:
Ik volg ook via Saskia.
Ook een Pluviofiel
MissUnderstood schreef:
Er wordt al aardig met modder naar haar gegooid .
Hij heeft een plaat voor zn kop en schuift alles af op de ander. Dat is wat ik lees. Met dat vreemdgaan met Iris Hond deed hij dat ook, dat dit gebeurde omdat hij in een intimiteitsvacuum zat op dat moment.

Er is nu wel naar buiten gekomen dat hij seks heeft gehad met de moeder van het vermeende slachtoffer, hij ontkent dat niet, maar wel dat dit 10 jaar geduurd heeft.

Verder beweerd hij dat het vermeende slachoffer altijd blij was om hem te zien, hem knuffelde en op schoot ging zitten en zijn grootste fan was. Het live blog (AD) vermeld niet hoe oud het vermeende slachtoffer toen was.

Er schijnt 500 uur aan opgenomen gesprekken te zijn op de telefoons van moeder en dochter.

Bron: liveblog AD app.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Mutsje78 schreef:
28-10-2025 10:15

Er is nu wel naar buiten gekomen dat hij seks heeft gehad met de moeder van het vermeende slachtoffer, hij ontkent dat niet, maar wel dat dit 10 jaar geduurd heeft.
Hij zei zojuist dat de moeder "parasiteerde" op het feit dat ze van zijn huwelijksproblemen af wist, omdat ze bevriend was met Leontine. Kortom: hij kon er weer eens niks aan doen.
Ik zit Saskia mee te lezen, wat ongelooflijk gênant wat Marco B allemaal uitkraamt.
Geen bijzonderheden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven