Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
*LaDolceVita* schreef:
26-05-2021 12:20
Nee dat weet ik inderdaad niet. Maar mocht dit het geval zijn dan zou het haar wel "sieren" als ze er een statement over naar buiten bracht met de insteek die ik net aangaf.
Ik vind juist dat het haar zou sieren als ze zich er niet mee bemoeit. Wat zou dat ook toevoegen? Iedereen weet nu toch al hoe die Jorik in elkaar steekt. En misschien heeft ze Jamie ook wel prive benaderd.
impala wijzigde dit bericht op 26-05-2021 12:25
5.99% gewijzigd
.
vanlippebiesterveld schreef:
26-05-2021 12:17
Je praat hier wel erg makkelijk over.
Stel dat zij ook mishandeld is, dan zou ze gewoon een keer haar rug kunnen rechten en op kunnen komen voor vrouwen die ook mishandeld worden. Is nl niet alleen Jamie, ook heel,veel andere vrouwen beseffen niet dat bepaalde dingen niet thuishoren in een relatie. Dit is de zoveelste bevestiging hiervan.
Olcay nam het gelukkig wel op voor Jamie, maar veel te veel BN’ers houden hun mond, terwijl er anderzijds open en bloot wordt gepraat over de de vele escalaties in de relatie van Jamie en luk kleine.
Daar is zij toch niet verantwoordelijk voor?
*LaDolceVita* schreef:
26-05-2021 12:20
Nee dat weet ik inderdaad niet. Maar mocht dit het geval zijn dan zou het haar wel "sieren" als ze er een statement over naar buiten bracht met de insteek die ik net aangaf.
Oh ja dus zij moet nu openbaar maken of hij haar in die relatie ook heeft mishandeld.
Ik vind dat je haar wel erg veel verantwoordelijkheid in haar schoenen schuift. Jaimie en Jorik nemen zelf niet die verantwoordelijkheid maar Monica Geuze moet nu met de billen bloot en vertellen wat haar is overkomen in die relatie?
impala schreef:
26-05-2021 12:19
Niet mee eens. Waarom moet zij het verleden oprakelen, haar privé gaan delen en opkomen voor een vrouw die niet voor zichzelf wil opkomen? (Als zij al dezelfde ervaring heeft met hem.)
Eens
meisje22 schreef:
26-05-2021 12:22
Oh ja dus zij moet nu openbaar maken of hij haar in die relatie ook heeft mishandeld.
Ik vind dat je haar wel erg veel verantwoordelijkheid in haar schoenen schuift. Jaimie en Jorik nemen zelf niet die verantwoordelijkheid maar Monica Geuze moet nu met de billen bloot en vertellen wat haar is overkomen in die relatie?
Dat moet ze lekker zelf weten of ze dat doet of niet, uiteraard. Het gaat me ook niet om Monica Geuze, ik ken die hele vrouw niet persoonlijk.

Ik vind alleen, wat eerder ook is gezegd, dat het nu wordt geromantiseerd en dat is kwalijk.
(Jonge) volgers moeten weten dat dit echt niet oke is. En of Monica Geuze (of een ieder ander!) hier nou een persoonlijk statement of een algemeen statement, over uitgooit maakt niet uit. Het moet duidelijker naar buiten gebracht worden dat je je nooit moet laten slaan en dat het ook niet "pittig" is als je zelf slaat.
*LaDolceVita* schreef:
26-05-2021 12:28
Dat moet ze lekker zelf weten of ze dat doet of niet, uiteraard. Het gaat me ook niet om Monica Geuze, ik ken die hele vrouw niet persoonlijk.

Ik vind alleen, wat eerder ook is gezegd, dat het nu wordt geromantiseerd en dat is kwalijk.
(Jonge) volgers moeten weten dat dit echt niet oke is. En of Monica Geuze (of een ieder ander!) hier nou een persoonlijk statement of een algemeen statement, over uitgooit maakt niet uit. Het moet duidelijker naar buiten gebracht worden dat je je nooit moet laten slaan en dat het ook niet "pittig" is als je zelf slaat.
Nu zeg je dus iets anders. Eerder moest Monica nog met de billen bloot en een statement maken over haar relatie met Jorik en dit incident.
Ze moet niks. Maar als zij mishandelt is door Jorik en het daarom heeft uitgemaakt dan vind ik dat een goede boodschap voor haar miljoen volgers, that's all.
*LaDolceVita* schreef:
26-05-2021 12:31
Ze moet niks. Maar als zij mishandelt is door Jorik en het daarom heeft uitgemaakt dan vind ik dat een goede boodschap voor haar miljoen volgers, that's all.
Nou eerder moest ze nog best wel veel van je.

Ik vind het ook apart hoor dat er niet meer BN'ers zijn die Jorik afserveren. Ik vond het statement van Olcay erg goed.
Maar om dit nou direct van een ex van Jorik te 'eisen', want het zou haar 'sieren' als ze nu even lekker uit de school klapt voor de goede zaak, vind ik een beetje ver gaan.

Ze heeft overigens jaren geleden al een vlog gemaakt met het hoe en waarom van einde relatie met Jorik. Daar zegt ze alleen vrij weinig in, maar dat zal ze dan wel zo willen.
Misschien is ze dolblij dat ze die nachtmerrie achter zich heeft kunnen laten.
Ik lees een beetje in de reacties op nu.nl, maar dat is toch ook een opmerkelijk inzicht in de standpunten van sommige mensen aangaande mishandeling. "Dat is de dynamiek in hun relatie." "Ze wist wat ze kon verwachten." "Niemand is 100% dader of 100% slachtoffer." "Zijn geld vindt ze wel lekker."

En als je weet dat mensen dit blijkbaar nog steeds vinden, is het echt spijtig dat verschillende media dit incident framen als een gepassioneerde relatie. In een gepassioneerde relatie smijt je maar eens een bord stuk of ga je seksen op de keukentafel (denk ik, ik heb een kalm huwelijk), maar je partner mishandelen heeft niks met passie te maken. En jonge meiden lezen dit allemaal ook, gezien de enorme aandacht.
cuculuscanorus schreef:
26-05-2021 12:44

En als je weet dat mensen dit blijkbaar nog steeds vinden, is het echt spijtig dat verschillende media dit incident framen als een gepassioneerde relatie.
Dat vind de dame in kwestie zelf
smulrol schreef:
26-05-2021 12:48
Dat vind de dame in kwestie zelf
Dat vind ik zorgelijk en ik hoop dat het niet waar is, maar dat het de woorden van een wanhopige manager zijn.
cuculuscanorus schreef:
26-05-2021 12:51
Dat vind ik zorgelijk en ik hoop dat het niet waar is, maar dat het de woorden van een wanhopige manager zijn.
Ze zei laatst zelf in een interview dat hun relatie zo in elkaar steekt. Enorme pieken en diepe dalen oid.

Zorgelijk inderdaad, want tijdens zo'n diep dal wordt ze met een fles op haar hoofd geslagen door hem.
meisje22 schreef:
26-05-2021 12:53
Ze zei laatst zelf in een interview dat hun relatie zo in elkaar steekt. Enorme pieken en diepe dalen oid.

Zorgelijk inderdaad, want tijdens zo'n diep dal wordt ze met een fles op haar hoofd geslagen.
Ja, ik moet eigenlijk niet in een roddeltopic schrijven, want ik weet eigenlijk nergens iets van :proud: .

Triest allemaal. Dat kan ik veilig zeggen. En ik vind dat dit soort mensen geen aandacht in de media moeten krijgen voor dit soort zaken.
cuculuscanorus schreef:
26-05-2021 12:56
Ja, ik moet eigenlijk niet in een roddeltopic schrijven, want ik weet eigenlijk nergens iets van :proud: .

Triest allemaal. Dat kan ik veilig zeggen. En ik vind dat dit soort mensen geen aandacht in de media moeten krijgen voor dit soort zaken.
Het is enorm triest. Vooral omdat er ook een kind bij betrokken is die, zoals ik het heb gelezen, regelmatig getuige is van de diepe dalen van de relatie van zijn ouders.

Ik hoor trouwens net dat FunX, een radiozender, heeft gezegd geen muziek meer te draaien van Lil Kleine.
impala schreef:
26-05-2021 12:02
Ik zou er zelf echt niks meer over gaan zeggen als ik haar was. Inderdaad door met mijn eigen leven, zij lossen hun problemen zelf maar op. Of niet.
Nee, ik zou je er ook ver van houden, zij heeft een heel prima drama loos en op het oog gezond leven, dus als ik haar was zou ik me er ook ver van houden.
Am Yisrael Chai!
Dreamglasses schreef:
26-05-2021 07:00
Dit statement vind ik echt doodeng! :|
Maar echt hoe krijg je het je gefillerde bek uit o_o compleet gestoord!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
*LaDolceVita* schreef:
26-05-2021 12:28

Misschien is een statement van Monica Geuze niet eens nodig om jonge volgers (onder wie een van mijn dochters) duidelijk te maken dat dit echt fout en gevaarlijk gedrag is. Dat er zoveel media-aandacht voor is, zegt eigenlijk al genoeg. Hier thuis gaat het gesprek erover, en dat zal in veel gezinnen wel zo zijn. Dan nóg kunnen jonge mensen natuurlijk een romantisch beeld houden van zo'n 'pittige relatie', het is tenslotte iets van alle tijden (Johnny Depp en Kate Moss, herinner ik me, met een gesloopte hotelkamer en drugsgebruik), maar de algemene opinie is wel heel duidelijk afkeurend en geschokt. Wat jonge meisjes ervan leren, denk ik, is dat een dure tas vaak met een onmenselijk hoge prijs komt. Dat lijkt me een goede les. Het is cru, maar misschien is dit wel een goede tegenhanger van al die luxe, pracht & praal die ze in die vlogs voorbij zien komen. Vaak hangt er een smerig prijskaartje aan.
fashionvictim schreef:
26-05-2021 13:03
Nee, ik zou je er ook ver van houden, zij heeft een heel prima drama loos en op het oog gezond leven, dus als ik haar was zou ik me er ook ver van houden.
Eens.
Rouge__ schreef:
Ja, ze draaien het gewoon om. De wereld is gek, niet zij.
"Ze zijn geschokt door de media aandacht voor hun relatie". Eh?
fashionvictim schreef:
Gelijk heeft ze .de kans is groot dat ze anders weer in elkaar getimmerd wordt .
En hoe sneu en erg het ook is voor Jaimy .ze zal zelf de keuze moeten maken .blijven of weggaan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Rouge__ schreef:
:rofl:
cuculuscanorus schreef:
26-05-2021 12:44
Ik lees een beetje in de reacties op nu.nl, maar dat is toch ook een opmerkelijk inzicht in de standpunten van sommige mensen aangaande mishandeling. "Dat is de dynamiek in hun relatie." "Ze wist wat ze kon verwachten." "Niemand is 100% dader of 100% slachtoffer." "Zijn geld vindt ze wel lekker."

En als je weet dat mensen dit blijkbaar nog steeds vinden, is het echt spijtig dat verschillende media dit incident framen als een gepassioneerde relatie.
Welke media dan? Ik zie Lil alleen maar afgefakkeld worden. De enigen die het romantiseren of beter: normaliseren, zijn zij zelf.
impala wijzigde dit bericht op 26-05-2021 13:16
0.08% gewijzigd
.
meisje22 schreef:
26-05-2021 13:09
Ja, ze draaien het gewoon om. De wereld is gek, niet zij.
"Ze zijn geschokt door de media aandacht voor hun relatie". Eh?
Ik moest het echt even 2x doorlezen wie the F denk je dat bent Truus van 3 hoog achter natuurlijk heeft de media er aandacht voor daar draait het immers toch om in hun leven :facepalm: echt te dom om te schijten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind een artikel als dit echt heel vreemd, bijvoorbeeld: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... van-elkaar

Waarom afsluiten met het citaat van die Koen? Dan is het laatste wat de lezer leest dat je niet kunt oordelen als buitenstaander. Het was beter geweest om te eindigen met een feitelijke weergave van de situatie. Dat een krant zich leent als doorgeefluik voor dit soort managementgeneuzel is al stom genoeg.
Vergelijk het eens met dit artikel: https://nos.nl/artikel/2382320-advocaat ... kt-excuses dat een heel andere sfeer heeft.
Rouge__ schreef:
26-05-2021 13:14
Ik moest het echt even 2x doorlezen wie the F denk je dat bent Truus van 3 hoog achter natuurlijk heeft de media er aandacht voor daar draait het immers toch om in hun leven :facepalm: echt te dom om te schijten
Haha ja. Niet te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven