Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 7!

19-07-2021 19:18 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Have fun en hou het netjes :whip:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-07-2021 09:36
Zeker weten. Yvonne Coldeweijer had mijn Marco Borsato grap over niet een scheve schaats maar meer de Elfstedentocht gewoon letterlijk gekopieerd.
Ja, ik heb bij haar al vaker letterlijke teksten van hier voorbij zien komen. En kennelijk hebben we haar laatste raadsel ook geïnspireerd, tenminste, ik zou niet weten waarom ze anders ineens ook oude Katja-roddels uit de sloot dregt, behalve dan dat wij hier ook over Katja zaten te roddelen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-07-2021 11:37
Ja, ik heb bij haar al vaker letterlijke teksten van hier voorbij zien komen. En kennelijk hebben we haar laatste raadsel ook geïnspireerd, tenminste, ik zou niet weten waarom ze anders ineens ook oude Katja-roddels uit de sloot dregt, behalve dan dat wij hier ook over Katja zaten te roddelen.
https://www.flaironline.nl/celebs/wendy ... e=Facebook

en hier hadden wij het ook over vorige week toch, dat Wendy vreemdging met Thijs? Of ben ik nu wel heel erg achterdochtig aan het worden :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-07-2021 09:20
https://www.mediacourant.nl/2021/07/nan ... niet-chic/

Gerard Joling heeft Nance en haar kleedster uitgescholden vanwege een rood kerstpakje, maar Nance doet een Mark Rutte en heeft daar geen herinneringen aan.

Gerard vertelde in de lente dat hij Nance een keer he-le-maal verrot heeft gescholden. Ze hadden volgens hem vaak onenigheid over kleding. De bom barstte toen Gerard aankondigde een rood fluwelen kerstpak te dragen in een van hun shows. “En toen kwam ze óók met rood aan, maar een ander rood. Ik zei: ‘Je weet toch dat ik dit aandoe?'”

Vervolgens ging Gerard volledig door het lint, vertelde hij uitgerekend in de talkshow van Nance’ ex-man William Rutten. “Toen heb ik ze allebei verrot gescholden, zowel Nance als die kleedster. Ik zeg: ‘Jullie kunnen echt allebei de t*fus krijgen. Élke week zeg ik van tevoren welke kleding ik aan doe.’ Het was altijd gezeik.”
Bij de mediacourant is het geloof ik ook echt komkommertijd hoor :proud:
Wat een non-nieuws
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-07-2021 11:49
https://www.flaironline.nl/celebs/wendy ... e=Facebook

en hier hadden wij het ook over vorige week toch, dat Wendy vreemdging met Thijs? Of ben ik nu wel heel erg achterdochtig aan het worden :bonk:
Het bericht is ook geplaatst op de Mediacourant.

https://www.mediacourant.nl/2021/07/ger ... pgerakeld/
Alle reacties Link kopieren
Haha wat grappig dat Viva zo'n inspiratiebron voor velen is. Zij knepen hem zeker ook wel even toen ze hoorden dat het forum ging verdwijnen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-07-2021 09:20
https://www.mediacourant.nl/2021/07/nan ... niet-chic/


Vervolgens ging Gerard volledig door het lint, vertelde hij uitgerekend in de talkshow van Nance’ ex-man William Rutten. “Toen heb ik ze allebei verrot gescholden, zowel Nance als die kleedster. Ik zeg: ‘Jullie kunnen echt allebei de t*fus krijgen. Élke week zeg ik van tevoren welke kleding ik aan doe.’ Het was altijd gezeik.”
ehhhh... Ik wist niet dat Joling zo'n kort lontje had, hij leek me altijd makkelijker in de omgang dan zijn valse zuster Gordon. Dat hij dit ook nog zelf verteld, alsof zijn scheldpartij gerechtvaardigd was. Zo draag je toch niet bij aan een prettige werksfeer. En om een kledingstuk ook nog. Alsof wat hij aantrekt leidend is en de rest zich maar moet aanpassen. Ik dacht dat stylistes dit onderling oplosten. Pffff. Leuke cultuur op zo'n set.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
20-07-2021 14:30
ehhhh... Ik wist niet dat Joling zo'n kort lontje had, hij leek me altijd makkelijker in de omgang dan zijn valse zuster Gordon. Dat hij dit ook nog zelf verteld, alsof zijn scheldpartij gerechtvaardigd was. Zo draag je toch niet bij aan een prettige werksfeer. En om een kledingstuk ook nog. Alsof wat hij aantrekt leidend is en de rest zich maar moet aanpassen. Ik dacht dat stylistes dit onderling oplosten. Pffff. Leuke cultuur op zo'n set.
Mij verbaasde het ook. Ik dacht inderdaad dat Goor altijd de valse zuster was en Geer de beminnelijke, maar ik sta versteld van dit gedrag inderdaad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
20-07-2021 13:10
Haha wat grappig dat Viva zo'n inspiratiebron voor velen is. Zij knepen hem zeker ook wel even toen ze hoorden dat het forum ging verdwijnen :rofl:
Ws. zitten D&D en MC en Utopia erachter dat het forum toch doorloopt. Wij zijn een bron van inspiratie voor ze.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/zorgen-om ... in-cannes/

Het is al maandenlang stil rondom Doutzen. Ook op haar Insta, kennelijk.

Saillant detail:
L’Oreal Paris is de grote sponsor van het Franse filmfestival en Doutzen is ambassadrice van het merk. Shownieuws heeft haar management om een reactie gevraagd naar haar afwezigheid en het management liet weten dat ze daar niets over kunnen zeggen. Toen ze vroegen naar de samenwerking met L’Oreal Paris, kwam er een héél opvallende reactie: ,,Hier mógen wij niets over zeggen.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is L'Oreal geschrokken van haar wappie-ness.
meisje22 wijzigde dit bericht op 20-07-2021 17:10
1.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
20-07-2021 16:48
Mosschien is L'Oreal geschrokken van haar wappie-ness.
Was het eerste wat ik dacht toen ik het las :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-07-2021 16:49
Was het eerste wat ik dacht toen ik het las :proud:
Ik ook, maar ik zag laatst wel een L'Orealreclame met een ander model, maar dat filmpje eindigde met meerdere modellen en daar zat ze wel bij. Weet even niet meer waar het over ging, shampoo, dacht ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Zou wat zijn als dat het is. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
20-07-2021 17:18
Zou wat zijn als dat het is. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.
Hoezo? Je wilt als merk toch niet geassocieerd worden met de wappies.
Je mag je mening uiten. Maar een merk mag besluiten om jou niet meer te gebruiken als gezicht van dat merk.
sun.lover wijzigde dit bericht op 20-07-2021 19:39
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van Gerard had ik al vaker gehoord dat het helemaal niet zo een gezellige man is.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
20-07-2021 17:24
Hoezo? Je wilt als merk toch niet geassocieerd worden met de wappies.
Je mag je mening uiten. Maar een merk mag besluiten om jouw niet meer te gebruiken als gezicht van dat merk.
precies er zijn mensen voor minder ontslagen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
20-07-2021 17:18
Zou wat zijn als dat het is. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.
Niemand zegt dat ze die mening niet mag hebben.
Het mag de mening van L'Oreal zijn om daar niet mee geassocieerd te willen worden.
meisje22 wijzigde dit bericht op 20-07-2021 17:55
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zou mij ook niks verbazen als dat aan de hand is inderdaad, met Doutzen en L'Oréal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
20-07-2021 17:54
Niemand zegt dat ze die mening niet mag hebben.
Het mag de mening van L'Oreal zijn om daar niet mee geassocieerd te willen worden.
Dat is waar natuurlijk. Maar vindt het toch best heftig. Het is niet dat ze discriminerend ofzo was.
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
20-07-2021 17:18
Zou wat zijn als dat het is. Iets met vrijheid van meningsuiting enzo.
Tuurlijk mag ze zeggen wat ze denkt, maar ze is een publiek figuur en een werkgever kan er dan voor kiezen dat zij daar niet mee geassocieerd willen worden. Niet alles wat je zegt kan zonder consequenties.

Ik werk zelf voor de GGD, als ik me zo zou uitspreken als sommigen doen dan sta ik ook snel op straat denk ik. :P

Maar misschien is ze wel om andere redenen (even) uit beeld.
maleficent wijzigde dit bericht op 20-07-2021 19:13
0.47% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
20-07-2021 18:53
Dat is waar natuurlijk. Maar vindt het toch best heftig. Het is niet dat ze discriminerend ofzo was.
Ik vind het helemaal niet heftig. Ze is/was ambassadrice van L'Oreal en ik snap heel goed dat zo'n cosmeticaconcern niet zit te wachten op iemand die de wetenschap in twijfel trekt en allerlei rare complotten steunt.

Maar met Doutzen en Sunnery hoef je geen medelijden te hebben hoor. Zelfs hun eventuele kleinkinderen hoeven waarschijnlijk nooit meer te werken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar, qua geld zijn ze binnen.
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
20-07-2021 18:53
Dat is waar natuurlijk. Maar vindt het toch best heftig. Het is niet dat ze discriminerend ofzo was.
je vertegenwoordigt een merk en daar zul je altijd rekening mee moeten houden. Op het moment dat je dat merk mogelijk schade toebrengt, is het gewoon klaar. Dat kan miljoenen kosten!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
20-07-2021 07:49
Mooie opening weer!

Helaas kan ik nooit echt sappige roddels bijdragen. Dingen vallen me soms op en ik vraag me vaak af hoe goed sommige relaties zijn.
Maar dit is echt mijn all time favorite topic. Helpt me ook door minder leuke dagen heen. Dank aan iedereen die wel roddels weet.

Ik zag op de insta van boulevard een foto van een zwangere Birgit op een sup. Waar ik katja sympathiek vind, vind ik haar altijd iets vervelends en uitsloverig hebben. Weet iemand hoe zij is?

Ik zie ze precies andersom :proud:
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven