Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 7!

19-07-2021 19:18 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Here we go again! Have fun en hou het netjes :whip:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Pepé-Le-Pew schreef:
21-07-2021 16:37
Dusty van ex on the beach ligt in coma😥
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/289228/s ... zijn-leven
Schijnt daarvoor shotjes te hebben gedronken in Zandvoort, ook zn benen schijnen kritiek te zijn.

Wat een EOTBDD drama achteraf, eerst jorny die zwanger bleek van Odin en nu dit.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-07-2021 10:58
Oh oh, voorkant nieuwe Story: Had Leontine ook een wilde nacht met Johnny de Mol? Gelukkig moet ik straks even boodschappen doen, kan ik gelijk even bij de AH de roddels uitpluizen.
:rofl: en nog wat opgestoken :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
21-07-2021 12:11
Bridget rijdt met Mees op een electrische step. Ze gaan volgens mij best hard. Ze hebben korte mouwen en een kortw broek aan en geen beschermers. Ik vind dat best eng.
Die dingen zijn verboden op de openbare weg.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
22-07-2021 00:34
Die dingen zijn verboden op de openbare weg.
Niet in Parijs waar Bridget is
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-07-2021 23:12
:rofl: en nog wat opgestoken :popcorn:
Gisteren lag er nog de oude Story.
Ik waag straks een nieuwe poging.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Nog even over Marco Borsato en Leontien, het kan toch bijna niet anders dan dat Martin en Cheryl Morero van Gooische vrouwen op hen gebaseerd zijn? Waar Linda de Mol in speelt en bedacht heeft.
Haar neefje, Johnnie de Mol, heeft dus blijkbaar een affaire heeft gehad met Leontien.
Martin de artiest gaat non stop vreemd met achtergrond zangeresjes, moeders van school etc etc. Cheryl gaat ook 1x vreemd en raakt dan zwanger.
Martin gaat trouwens een tijd echt weg en heeft een relatie met een jongere vrouw. Dan gaan ze scheiden maar in het bejaardenhuis als Martin dement is, komt Cheryl nog steeds voor hem zorgen en denkt Martin dat ze nog steeds getrouwd zijn. Dit laatste gebeurt in de tweede film.
Martin veroverd haar ook steeds met veel bombarie terug en je ziet hoe ze zich opstellen naar de bladen en tv. Echt zo geestig. Ik kan hen niet zien, zonder een beeld te krijgen van Martin en Cheryl.
Alle reacties Link kopieren
:O :O :O je hebt zeker een punt
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-07-2021 23:12
:rofl: en nog wat opgestoken :popcorn:
Effe snel gelezen maar het kwam er op neer dat Johnny ooit tegen Johan Derksen zei dat hij de eerste was die hij tijdens Wie Is De Mol (op reis) niet had gen*ukt.
Toen is Story gaan pluizen en heeft gekeken met wie Johnny dat programma heeft gemaakt.
Doorgaans is Derksen goed geinformeerd, maar Johnny heeft ook met meer mannen die reizen gemaakt (oa. Beau, Peter R, Humberto) dus het zal wel loslopen, maar toch, sappige roddel, dat wel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde via via via (dus echt met een korreltje zout nemen) dat die jongens die in Spanje anderen mishandeld hebben bijna allemaal uit 't Gooi komen en een aantal bekende achternamen heeft. Oftewel dus kinderen van BN'ers zijn. Daarom zijn er ook al (top)advocaten benaderd.
Alle reacties Link kopieren
Die scène uit Gooise vrouwen waar Martin rozen gooit uit een helikopter in de tuin. Is gebaseerd op een verhaal van René froger die zo iets goed wilde maken.

Maar wat theres zegt daar zit ook zeker wat in!
Yavanna schreef:
22-07-2021 17:00
Ik hoorde via via via (dus echt met een korreltje zout nemen) dat die jongens die in Spanje anderen mishandeld hebben bijna allemaal uit 't Gooi komen en een aantal bekende achternamen heeft. Oftewel dus kinderen van BN'ers zijn. Daarom zijn er ook al (top)advocaten benaderd.
Het zou mij niet verbazen. Ze hadden ook wel heel snel tickets terug naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
22-07-2021 17:00
Ik hoorde via via via (dus echt met een korreltje zout nemen) dat die jongens die in Spanje anderen mishandeld hebben bijna allemaal uit 't Gooi komen en een aantal bekende achternamen heeft. Oftewel dus kinderen van BN'ers zijn. Daarom zijn er ook al (top)advocaten benaderd.
Ze komen inderdaad uit Hilversum en Huizen heb ik gehoord en het schijnen inderdaad Luzac kinderen van rijke ouders te zijn. BN"ers heb ik nog niet gehoord.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-07-2021 19:51
Ze komen inderdaad uit Hilversum en Huizen heb ik gehoord en het schijnen inderdaad Luzac kinderen van rijke ouders te zijn. BN"ers heb ik nog niet gehoord.
Van die bralapen en van die vaders die het afdoen als kwajongensstreken over een paar jaar .
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
22-07-2021 17:00
Ik hoorde via via via (dus echt met een korreltje zout nemen) dat die jongens die in Spanje anderen mishandeld hebben bijna allemaal uit 't Gooi komen en een aantal bekende achternamen heeft. Oftewel dus kinderen van BN'ers zijn. Daarom zijn er ook al (top)advocaten benaderd.
Dat is mede omdat een aantal verdachten of hun familie over “veel middelen” zou beschikken. Daardoor is er kans op vluchtgevaar. Ze zouden “een leger aan advocaten” inzetten in zowel Nederland als op Mallorca. Op die manier willen ze uitlevering aan Spanje voorkomen en te weten komen wie waar precies van wordt beschuldigd. Ook hopen ze te onderhandelen over overgave aan de Spaanse justitie.

De politie wilde de groep afgelopen week aanhouden in hun vakantiewoning vlakbij Palma, maar twaalf van de dertien verdachten bleken al in het vliegtuig terug naar Nederland te zitten. De achterblijver werd vrijdag op het vliegveld aangehouden en is verhoord, maar zit niet in voorlopige hechtenis.

bron van Lindanieuws.

zijn gewoon Amerikaanse praktijken o_o ik hoop dat ze aan hun haren terug worden gesleurd naar Spanje


ontopic : las ook ergens dat Rachel & Rosanna Kluivert ruzie hebben over geld weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb :-o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
22-07-2021 23:19


ontopic : las ook ergens dat Rachel & Rosanna Kluivert ruzie hebben over geld weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb :-o
Met wie heeft/krijgt Rachel nou geen ruzie. En altijd om geld. Akelig mens lijkt het mij.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
jennie77 schreef:
23-07-2021 16:18
Met wie heeft/krijgt Rachel nou geen ruzie. En altijd om geld. Akelig mens lijkt het mij.
Hoe kennen zij elkaar? Zijn ze bevriend (geweest)?
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
23-07-2021 18:29
Hoe kennen zij elkaar? Zijn ze bevriend (geweest)?
Patrick kluivert kwam vaak bij Senior over de vloer was zijn “donkere zoon” volgens Rachel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
23-07-2021 18:31
Patrick kluivert kwam vaak bij Senior over de vloer was zijn “donkere zoon” volgens Rachel
Dat vond ik ook zo apart toen ik dat hoorde. Zijn eigen kinderen zag hij niet meer, maar Patrick was als een zoon voor hem.

Dat gedrag heeft A2 nu ook. Die houdt ook van Jan en Alleman. Als ze hem maar naar de mond praten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-07-2021 19:03
Dat vond ik ook zo apart toen ik dat hoorde. Zijn eigen kinderen zag hij niet meer, maar Patrick was als een zoon voor hem.

Dat gedrag heeft A2 nu ook. Die houdt ook van Jan en Alleman. Als ze hem maar naar de mond praten.

Dat zie je goed! Zo is het inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-07-2021 19:03
Dat vond ik ook zo apart toen ik dat hoorde. Zijn eigen kinderen zag hij niet meer, maar Patrick was als een zoon voor hem.

Dat gedrag heeft A2 nu ook. Die houdt ook van Jan en Alleman. Als ze hem maar naar de mond praten.
Heel apart inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-07-2021 19:03
Dat vond ik ook zo apart toen ik dat hoorde. Zijn eigen kinderen zag hij niet meer, maar Patrick was als een zoon voor hem.

Dat gedrag heeft A2 nu ook. Die houdt ook van Jan en Alleman. Als ze hem maar naar de mond praten.
maar echt :-? vaak zijn dat soort mensen niet eens echt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yildizlar2 schreef:
22-07-2021 20:00
Van die bralapen en van die vaders die het afdoen als kwajongensstreken over een paar jaar .
Bij dit vreselijke verhaal moet ik meteen denken aan ‘Het diner’ van Herman Koch. Ook een vader die zijn zoon met leugens uit de gevangenis probeert te houden.

Het afdoen als ‘kwajongensstreken’ lijkt me sterk, maar natuurlijk doen deze ouders er alles aan om de glansrijke toekomst van hun bloedjes niet te laten verzieken. Fout, die jongens zullen hoe dan ook moeten boeten.

Wel een drama, hoor. Ik herinner me een soortgelijk verhaal uit Heemstede waarbij ook een vriendengroep was betrokken, de details ben ik vergeten (iets met vuurwerk/brandstichting staat me bij), en al die daders en hun rijke ouders stonden elkaar binnen de kortste keren naar het leven omdat niemand bereid was schuld te bekennen - ze wezen allemaal naar elkaar. Zo’n misdaad maakt in één klap een eind aan alle schone schijn: mensen met geld en connecties gaan er vaak vanuit dat ze er wel mee wegkomen (en dat anderen wel in hun plaats op de blaren gaan zitten).

Echt een dramatisch verhaal, en zo afschuwelijk voor het slachtoffer en de nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
23-07-2021 23:47
Bij dit vreselijke verhaal moet ik meteen denken aan ‘Het diner’ van Herman Koch. Ook een vader die zijn zoon met leugens uit de gevangenis probeert te houden.

Het afdoen als ‘kwajongensstreken’ lijkt me sterk, maar natuurlijk doen deze ouders er alles aan om de glansrijke toekomst van hun bloedjes niet te laten verzieken. Fout, die jongens zullen hoe dan ook moeten boeten.

Wel een drama, hoor. Ik herinner me een soortgelijk verhaal uit Heemstede waarbij ook een vriendengroep was betrokken, de details ben ik vergeten (iets met vuurwerk/brandstichting staat me bij), en al die daders en hun rijke ouders stonden elkaar binnen de kortste keren naar het leven omdat niemand bereid was schuld te bekennen - ze wezen allemaal naar elkaar. Zo’n misdaad maakt in één klap een eind aan alle schone schijn: mensen met geld en connecties gaan er vaak vanuit dat ze er wel mee wegkomen (en dat anderen wel in hun plaats op de blaren gaan zitten).

Echt een dramatisch verhaal, en zo afschuwelijk voor het slachtoffer en de nabestaanden.
Ik vind het ook heftig. Ze zijn nu bezig om een deal te maken terwijl er een jongen dood is. Nemen totaal verantwoordelijkheid of tonen iets van empathie.
Ik hoop echt dat dit een geval gaat zijn waarbij je dus niet alles kan kopen met geld.

Ik had ook voorbij zien komen dat 1 van die jongens een bekende ouder heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven