Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!

20-11-2021 17:25 4161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Everybody ready? Here we go. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
19-01-2022 23:37
Ik hoop echt dat slachtoffers naar de politie stappen, of die andere John. Van den Heuvel. En niet op dit onderzoek ingaan.
Eens!

Wat is die Shima voor iemand behalve ex van?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-01-2022 23:32
Zo lekker dan.

Bij Juice Channel wordt advocate Vanessa Liem opgevoerd. Zij is in dienst bij Van Doorne, het kantoor dat onderzoek doet naar alle perikelen rondom TVOH op verzoek van Talpa. Liem leidt het onderzoek.

Echter, deze advocate is zelf deze week gedagvaard wegens: het schenden van gedragsregels voor advocaten inzake een klokkenluidersmelding bij adviesfirma EY. Men trekt in de dagvaarding haar objectiviteit en onafhankelijkheid in twijfel.

(Bron van JC: Financieel Dagblad)

He bah. Ik zei eerder al dat de recherche onderzoek moet doen en dat wordt maar weer bevestigd.
Alle reacties Link kopieren
ferrycourgette schreef:
19-01-2022 23:44
Ik ook, 100%.
Johnny is een gewelddadige man


En ook zij is in de media afgeschilderd als "golddigger". Geloof slachtoffers.
Ik geloof haar ook.
Ook al ver voordat die opname naar buiten kwam waarin Shima aangeeft dat hij (Johnny) haar mishandeld heeft en hij iets aangeeft als dat ze het er zelf naar gemaakt had.

Ze heeft naast in Nederland ook op Ibiza en in Mexico aangifte gedaan omdat ze daar ook mishandeld is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens dat het boek van Mark Koster over de familie De Mol ws. eerdaags een volledig nieuwe 2e druk gaat krijgen. Ik denk dat Koster met meer dan gemiddelde belangstelling morgen voor de computerbuis zit.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-01-2022 23:32
Zo lekker dan.

Bij Juice Channel wordt advocate Vanessa Liem opgevoerd. Zij is in dienst bij Van Doorne, het kantoor dat onderzoek doet naar alle perikelen rondom TVOH op verzoek van Talpa. Liem leidt het onderzoek.

Echter, deze advocate is zelf deze week gedagvaard wegens: het schenden van gedragsregels voor advocaten inzake een klokkenluidersmelding bij adviesfirma EY. Men trekt in de dagvaarding haar objectiviteit en onafhankelijkheid in twijfel.

(Bron van JC: Financieel Dagblad)

Serieus??? Ik ken haar persoonlijk! Wow...
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand af en toe wat updates naar me faxen? Zelden zó'n slechte timing gehad voor twee weken vrijwel wifi-loos haha!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
20-01-2022 00:06
Serieus??? Ik ken haar persoonlijk! Wow...
Ik kan alleen de link plaatsen naar het betaalde artikel. Maar het FD voert het artikel dus wel.

https://fd.nl/bedrijfsleven/1427534/adv ... gedagvaard
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
20-01-2022 00:10
Kan iemand af en toe wat updates naar me faxen? Zelden zó'n slechte timing gehad voor twee weken vrijwel wifi-loos haha!
Oef dat is wel lastig. Kun je een internetcafe in op je vakantiebestemming?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-01-2022 00:13
Ik kan alleen de link plaatsen naar het betaalde artikel. Maar het FD voert het artikel dus wel.

https://fd.nl/bedrijfsleven/1427534/adv ... gedagvaard

Ik zag het ja, toen ik even googelde. Ik ken haar niet als advocaat, en we zijn geen vrienden maar ik heb haar wel zeer regelmatig ontmoet. Wist niet eens dat zij dit zou doen en dan nu dit, mijn hemel!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-01-2022 00:14
Oef dat is wel lastig. Kun je een internetcafe in op je vakantiebestemming?

Nope. Ik zit twee weken ver van de bewoonde wereld, met satelietwifi die het soms wel, soms niet doet, als de bavianen d'r vanaf blijven. ;-)
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
20-01-2022 00:15
Nope. Ik zit twee weken ver van de bewoonde wereld, met satelietwifi die het soms wel, soms niet doet, als de bavianen d'r vanaf blijven. ;-)
Maak me gek!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Misschien roept de piloot het wel even om vlak voor de landing. :P
"Over enkele ogenblikken landen we op vliegveld Bavianië. De temperatuur is 25 graden en John de Mol sr heeft een verklaring gegeven die luidt als volgt: ... "
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 00:23
Misschien roept de piloot het wel even om vlak voor de landing. :P
"Over enkele ogenblikken landen we op vliegveld Bavianië. De temperatuur is 25 graden en John de Mol sr heeft een verklaring gegeven die luidt als volgt: ... "

Ik hoop het, maar helaas geen Nl'se maatschappij, hahahaha!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 00:23
Misschien roept de piloot het wel even om vlak voor de landing. :P
"Over enkele ogenblikken landen we op vliegveld Bavianië. De temperatuur is 25 graden en John de Mol sr heeft een verklaring gegeven die luidt als volgt: ... "
Terugvlucht:
Dames en Heren hier spreekt uw captain.
Wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad in Bavianie en zullen nu de terugvlucht naar Amsterdam gaan uitvoeren. Omdat u twee weken lang verstoken bent van informatie volgt hier een update over TVOH en de Familie de Mol.....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
In plaats van een film krijg je alle uitzendingen van Beau, Boulevard en Hlf8 van de afgelopen 2 weken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 00:40
In plaats van een film krijg je alle uitzendingen van Beau, Boulevard en Hlf8 van de afgelopen 2 weken.

Nou ja, als ik terug ben moet ik in quarantaine dus dan kan ik álles terugkijken en hier zes volle topics teruglezen. ;-D

Speaking of which, moeten wij niet allang een nieuw topic trouwens, eigenlijk?
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren
Liever apen op mijn dak dan de Mol op TV.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
19-01-2022 23:37
Ik hoop echt dat slachtoffers naar de politie stappen, of die andere John. Van den Heuvel. En niet op dit onderzoek ingaan.
Of dat het openbaar ministerie besluit om het zelf op te pakken. Dat zou het aller allerbeste zijn.

En idd ik geloof die Shima Kaes ook...
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
20-01-2022 00:23
Misschien roept de piloot het wel even om vlak voor de landing. :P
"Over enkele ogenblikken landen we op vliegveld Bavianië. De temperatuur is 25 graden en John de Mol sr heeft een verklaring gegeven die luidt als volgt: ... "
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
20-01-2022 07:03
Liever apen op mijn dak dan de Mol op TV.
Zo is het maar net.
' Crash hier alleen even om te
zeggen: Kattentuintje, geniet ervan!
(en weg was ze weer :flag: )
ga je mee verdwalen...ik weet de weg
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje schreef:
20-01-2022 00:15
Ik zag het ja, toen ik even googelde. Ik ken haar niet als advocaat, en we zijn geen vrienden maar ik heb haar wel zeer regelmatig ontmoet. Wist niet eens dat zij dit zou doen en dan nu dit, mijn hemel!
Gedagvaard zijn betekent natuurlijk niet perse schuldig aan.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-01-2022 23:15
John de Mol heeft woensdag een brief uitgestuurd naar alle medewerkers van Talpa. De mediatycoon geeft daarin aan dat grensoverschrijdend gedrag altijd met hem bespreekbaar is, onthulde presentator Wilfred Genee in het SBS6-programma VI Vandaag.

De Mol heeft vooralsnog niet in de media gereageerd op de berichten over seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van The Voice of Holland. Hij wil dat pas na de uitzending van BOOS doen, zei zijn zoon Johnny eerder woensdag in HLF8. Naar verwachting schuift De Mol donderdagavond aan in een talkshow.


(via: Ditjes en Datjes)
:rofl:
Natuurlijk. Na de angstcultuur die je eigenhandig gecreëerd hebt, gaan ze dat vast ook doen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
20-01-2022 07:52
Gedagvaard zijn betekent natuurlijk niet perse schuldig aan.
Dat klopt, zeker.

Het is alleen wel even in de timing opvallend. En ook de reden van dagvaarding is opvallend.

Laat ik het zo zeggen: als ik door dit kantoor zou worden opgeroepen, waarbij ik al weet dat mijn werkgever dit betaalt, en ik hoor nog eens dat deze advocate ervan verdacht wordt (let op: verdacht, niet beschuldigt) niet integer te zijn in dit soort gevallen, dan weet ik niet of ik wel zin zou hebben om te gaan.
Sterker nog, ik zou ws. zelf eerst met een advocaat overleg willen en mss wel met die advocaat komen. Ik zou echt wantrouwend zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Kattentuintje: hele fijne vakantie alvast!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven