Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!
donderdag 9 december 2021 om 21:23
Dus niet.
Als het te spannend voor je is, ga dan stofzuigen of zo.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

donderdag 9 december 2021 om 21:25
Ellerlilalinne schreef: ↑09-12-2021 21:23Dus niet.
Als het te spannend voor je is, ga dan stofzuigen of zo.
Ga jij lekker dan verder speculeren. Top!
donderdag 9 december 2021 om 21:27
donderdag 9 december 2021 om 21:34

donderdag 9 december 2021 om 21:34
Ik niet. Ik kom voor lekkere roddels.
Ik speculeer niet en al helemaal niet over zulke onderwerpen.
donderdag 9 december 2021 om 21:44
Waarschijnlijk heeft Leontine hem dat ook gezegd en zit ie weer in zijn verdrietholletje.z
Geen bijzonderheden
donderdag 9 december 2021 om 21:45
Roddelen is roddelen Birdie. Sorry, je komt ook niet in de hemel.
[Ik was allang van onderwerp geswitcht, genoeg Marco voor de rest van de week.]

donderdag 9 december 2021 om 21:47
donderdag 9 december 2021 om 21:49
Lekker janken op de bank bij Linda. Mén! Wat was dat tenenkrommend.Billy_Mean schreef: ↑09-12-2021 21:47Daar moet je niet al te blasé over doen hoor. Zijn Italiaanse roots maken dat hij nog meer last heeft van relatiebreuken.
Dat heeft hij zelf verteld.
Nu jij weer.
![]()
Zou zo’n ervaren vakvrouw als Linda nou gedacht hebben dat ie er zo mee wegkwam?
Geen bijzonderheden
vrijdag 10 december 2021 om 08:07
Ondertussen vermaakt Leontine zich opperbest. Met een hoop 'dinnetjes' in een slaaphotel de nieuwe beautylijn vieren.
Opmerkelijk, gegeven de verklaring van gisteren.
https://www.mediacourant.nl/2021/12/leo ... n-zo-leuk/
Overigens felicitaties aan Leontine:
Overigens viert Leontine vandaag, op deze tiende december, haar 54ste verjaardag. Ze wordt gefeliciteerd door haar levende poederkwast Leco van Zadelhoff. “Lieve vriendin… Lieve Leontine… Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat ben jij een rots in de branding, wat ben ik ongelofelijk trots op je, een topmoeder en een topvriendin.”
“Wat hebben we samen veel meegemaakt… en wat gaan we samen nog veel meemaken!!!! Ik hou van je, door dik en dun, van bruin naar blond, van glad naar krul. Friends forever, always in my
.”
Overigens viert Leontine vandaag, op deze tiende december, haar 54ste verjaardag. Ze wordt gefeliciteerd door haar levende poederkwast Leco van Zadelhoff. “Lieve vriendin… Lieve Leontine… Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat ben jij een rots in de branding, wat ben ik ongelofelijk trots op je, een topmoeder en een topvriendin.”
“Wat hebben we samen veel meegemaakt… en wat gaan we samen nog veel meemaken!!!! Ik hou van je, door dik en dun, van bruin naar blond, van glad naar krul. Friends forever, always in my
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 10 december 2021 om 08:11
Volgens de advocaten ontkent Marco trouwens de aantijgingen, als reactie op de gesprekken aan tafel bij Beau.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... uldigingen
Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het ’voor een goed lezer evident’ dat iemand die onderzoek laat doen naar ’roddel’ en ’insinuaties’ deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... uldigingen
Volgens Carry Knoops, die samen met haar man prof. dr. mr. Geert-Jan Knoops het advocatenduo van Marco Borsato vormt, is het ’voor een goed lezer evident’ dat iemand die onderzoek laat doen naar ’roddel’ en ’insinuaties’ deze nadrukkelijk ontkent. De twee raadslieden van de zanger reageren tegenover De Telegraaf daarmee op uitlatingen die strafrechtadvocate mr. Clarice Stenger donderdagavond op televisie deed in het programma Beau.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 10 december 2021 om 08:47
Levende poederkwastkoreana schreef: ↑10-12-2021 08:07Ondertussen vermaakt Leontine zich opperbest. Met een hoop 'dinnetjes' in een slaaphotel de nieuwe beautylijn vieren.
“Wat hebben we samen veel meegemaakt… en wat gaan we samen nog veel meemaken!!!! Ik hou van je, door dik en dun, van bruin naar blond, van glad naar krul. Friends forever, always in my.”

Fijn dat ze het leuk heeft gehad met de vrouwen. Handig dat Anouk haar vriendin is. Dat betekent in ieder geval een beetje positief nieuws over de Borsato's in Shownieuws.
Benieuwd of haar 'love the life' Marco vandaag nog een slijmbericht op social media zet over zijn droomvrouw en zijn ware soulmate....

vrijdag 10 december 2021 om 09:03
Toevallig zag ik Famke en Denzel laatst in een talkshow (Beau?) vanwege een documentaire of zo, en daarin zag je ze ook in babywinkels lopen, gekleed in extravagante stage-kleding en met idiote space-brillen op. Niet héél gek dat mensen je dan aangapen, ook als ze niet weten wie F&D zijn. Vreselijke types, die twee. Zij is eigenlijk een beetje zielig, hij is een totale starfucker.Ellerlilalinne schreef: ↑09-12-2021 18:50
Famke heeft dit gewoon niet zo handig gedaan. Wilde ze echt de kans niet lopen dat het naar buiten kwam, hadden ze samen in het buitenland babyproducten moeten kopen. Iedereen die nog niet wil dat het uitkomt is voorzichtig met waar ze heen gaan en bekenden tegen kunnen komen.
Het valt me op dat Famke altijd klaagt.
Het is vooral fijn voor haar dat ze verliefd is en happy. Houden zo!
Ik vind die vriend trouwens wel iets raars hebben, waardoor ik hem niet vertrouw. Hoe hij kijkt. Er is iets met hem. Hoop dat ik het mis heb! Gun haar een happy fam!!

vrijdag 10 december 2021 om 09:08
Dit is zo'n relatie waarvan je nu al weet dat die geen stand gaat houden.samarinde schreef: ↑10-12-2021 09:03Toevallig zag ik Famke en Denzel laatst in een talkshow (Beau?) vanwege een documentaire of zo, en daarin zag je ze ook in babywinkels lopen, gekleed in extravagante stage-kleding en met idiote space-brillen op. Niet héél gek dat mensen je dan aangapen, ook als ze niet weten wie F&D zijn. Vreselijke types, die twee. Zij is eigenlijk een beetje zielig, hij is een totale starfucker.

vrijdag 10 december 2021 om 09:22
Precies. Iets met onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dit is natuurlijk een heel gevoelige kwestie, maar met de man bij voorbaat massaal te veroordelen is niemand geholpen. Sterker nog, als er iets van het hele verhaal waar is, weegt de rechter dat misschien zelfs wel mee in de strafbepaling. Er is nu een balletje aan het rollen en dan is het afwachten.

vrijdag 10 december 2021 om 09:25
En ze is blijkbaar onze eigenste juicejurist met kant-en-klare teksten voor Knoops. Wat een bofferd, die man en wij natuurlijk dat wij kennis mogen nemen van dergelijke juridische pareltjes!

vrijdag 10 december 2021 om 09:39
Katja Schuurman laat op social media weer van zich horen na de breuk met Freek van Noortwijk. Ze heeft tekstschrijver John Ewbank hiervoor ingehuurd.
Een mooie zwart/wit foto van Katja en ze schrijft t o.a.
Het wordt weer licht.
"Als je achterom kijkt, dan loop je de verkeerde kant op" zegt mijn goede vriendin angeliquewoudenberg altijd.
'Ik koester en draag met me mee wat mooi was en laat gaan wat ons niet diende. Zo zacht en liefdevol als mogelijk. Op weg naar een nieuwe harmonie'.
Een mooie zwart/wit foto van Katja en ze schrijft t o.a.
Het wordt weer licht.
"Als je achterom kijkt, dan loop je de verkeerde kant op" zegt mijn goede vriendin angeliquewoudenberg altijd.
'Ik koester en draag met me mee wat mooi was en laat gaan wat ons niet diende. Zo zacht en liefdevol als mogelijk. Op weg naar een nieuwe harmonie'.
vrijdag 10 december 2021 om 10:03
fruityjuice schreef: ↑10-12-2021 08:47Levende poederkwast![]()
Fijn dat ze het leuk heeft gehad met de vrouwen. Handig dat Anouk haar vriendin is. Dat betekent in ieder geval een beetje positief nieuws over de Borsato's in Shownieuws.
Benieuwd of haar 'love the life' Marco vandaag nog een slijmbericht op social media zet over zijn droomvrouw en zijn ware soulmate....
Heel fijn! Ze kan wel wat positiefs gebruiken.
Ik had het zelf gezien wat er nu speelt dan wel niet online gezet. Gewoon privé genieten van een mooie verjaardag met je besties, geen gepose. De buitenwereld doet er nu met alle negatieve verhalen over je man toch niet toe.

vrijdag 10 december 2021 om 12:46
Ik vind hem ook niet aardig. Hij heeft een onprettige uitstraling, voor mij althans. Dat hij goede dingen doet is nobel én hij heeft heel treffende dingen gezegd over hoe mensen naar kankerpatienten kijken. Hij hoeft ook helemaal niet leuk te zijn, tenslotte. Gewoon een mens. Mij vindt ook lang niet iedereen leuk.