Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 10:43
Of het rijmde gewoon lekker weg . Er wordt wel heel veel nagedacht over een rijmelarijtje van Johm Ewbank en Andre Hazes zeg 😂😂😂😂
Buiten dat het lied vrij smakeloos is maarniet door Dré geschreven is idd. En een scheiding houdt meestal in dat je je kind minder ziet . Daar weet John alles van natuurlijk .
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 10:43
Of het rijmde gewoon lekker weg . Er wordt wel heel veel nagedacht over een rijmelarijtje van Johm Ewbank en Andre Hazes zeg 😂😂😂😂
Dat zal, maar dan is het extra dom dat hij dat gaat zingen, toch?
Als het mijn kind was ging ik toch echt niet zo'n tekst zingen, juist niet, dit wil je je kind toch niet 'vertellen' in zo'n liedje?
Ook al is het domme rijmelarij..Je kunt zoveel domme rijmpjes verzinnen wat je een liedje kan maken, ook over je kind, maar dat wil je toch niet als vader? Dan kun je wel nog meer domme teksten over je kind gaan zingen, maar dat doe je toch ook niet?
Ik zou die zin echt niet mn strot uit krijgen (vanaf nu ga je me minder zien blabla).
Waarschijnlijk werd er gehoopt dat het een soort anthem voor alle Kjelds en Wesley’s onder ons zou worden ;-)
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-05-2021 10:48
Dat zal, maar dan is het extra dom dat hij dat gaat zingen, toch?
Als het mijn kind was ging ik toch echt niet zo'n tekst zingen, juist niet, dit wil je je kind toch niet 'vertellen' in zo'n liedje?
Ook al is het domme rijmelarij..Je kunt zoveel domme rijmpjes verzinnen wat je een liedje kan maken, ook over je kind, maar dat wil je toch niet als vader? Dan kun je wel nog meer domme teksten over je kind gaan zingen, maar dat doe je toch ook niet?
Ik zou die zin echt niet mn strot uit krijgen (vanaf nu ga je me minder zien blabla).

Ik denk dat je er te veel over nadenkt .... Iedereen zingt ook over kabouter Spillebeen die op een paddestoel heen en weer wipt , is vast ook nooit echt gebeurd . Daarbij, Marco B.kreeg al dat liefdesgekweel ook z’n strot uit terwijl ie zo vreemd ging als weet ik veel wat.Kortom , We weten allemaal niet wat wel en niet echt waar is van het rijmelarijtje van John , behalve dan dat het vast een goeie commerciële zet is ..
Paar jaar geleden verkleedde vaderd zich als superhelden als protest om hun kinderen te mogen zien na een scheiding. Ouderverstoting is een hot topic in de echtscheidingswereld. Maar Dre Hazes neemt gewoon zelf de benen. Beetje ouderwets wel die gast.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 11:14
Ik denk dat je er te veel over nadenkt .... Iedereen zingt ook over kabouter Spillebeen die op een paddestoel heen en weer wipt , is vast ook nooit echt gebeurd . Daarbij, Marco B.kreeg al dat liefdesgekweel ook z’n strot uit terwijl ie zo vreemd ging als weet ik veel wat.Kortom , We weten allemaal niet wat wel en niet echt waar is van het rijmelarijtje van John , behalve dan dat het vast een goeie commerciële zet is ..
Niet eens. Marco zong een liefdeslied en al zou je het persoonlijk nemen dan was het gericht aan een volwassen vrouw.
Dre zingt dit aan zijn zoon. Een kleuter van 5. Terwijl hij net het huis (weer) heeft verlaten en de kleuter met een verdrietige moeder heeft achter gelaten.
Dit kind hoort dit liedje ook en zal daar zeker over nadenken. Daar had onze Dre over na moeten denken.
Alle reacties Link kopieren
72Jelle schreef:
04-05-2021 11:27
Niet eens. Marco zong een liefdeslied en al zou je het persoonlijk nemen dan was het gericht aan een volwassen vrouw.
Dre zingt dit aan zijn zoon. Een kleuter van 5. Terwijl hij net het huis (weer) heeft verlaten en de kleuter met een verdrietige moeder heeft achter gelaten.
Dit kind hoort dit liedje ook en zal daar zeker over nadenken. Daar had onze Dre over na moeten denken.
Helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
72Jelle schreef:
04-05-2021 11:27
Niet eens. Marco zong een liefdeslied en al zou je het persoonlijk nemen dan was het gericht aan een volwassen vrouw.
Dre zingt dit aan zijn zoon. Een kleuter van 5. Terwijl hij net het huis (weer) heeft verlaten en de kleuter met een verdrietige moeder heeft achter gelaten.
Dit kind hoort dit liedje ook en zal daar zeker over nadenken. Daar had onze Dre over na moeten denken.
Óf hij wil juist dat zijn zoon dit hoort hè, kan ook nog. We weten het allemaal niet.
Eens ja. Hij had prima een nummer voor zn zoon kunnen maken in de trant van Kleine jongen. Maar deze tekst kan echt niet. Stel dit wordt een hit en dan hoor je dit op de radio de hele tijd. Of erger hij zingt dit in Ahoy waar hij dan ook is. Lekker alle camera's in de zaal die je zoeken en je gezicht op het grote scherm terwijl je papa dit zingt.

Hopelijk wordt het geen hit en speelt hij het nooit live waar zn zoon bij is.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 11:37
Óf hij wil juist dat zijn zoon dit hoort hè, kan ook nog. We weten het allemaal niet.
Het gaat dus niet om wat hij wil, maar dat is lastig voor Dre. Hij belast zijn zoon op een onpersoonlijke manier met zaken waar een 5 jarige helemaal niet mee om kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
72Jelle schreef:
04-05-2021 11:42
Het gaat dus niet om wat hij wil, maar dat is lastig voor Dre. Hij belast zijn zoon op een onpersoonlijke manier met zaken waar een 5 jarige helemaal niet mee om kan gaan.
Ja eens hoor.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
04-05-2021 11:14
Ik denk dat je er te veel over nadenkt .... Iedereen zingt ook over kabouter Spillebeen die op een paddestoel heen en weer wipt , is vast ook nooit echt gebeurd . Daarbij, Marco B.kreeg al dat liefdesgekweel ook z’n strot uit terwijl ie zo vreemd ging als weet ik veel wat.Kortom , We weten allemaal niet wat wel en niet echt waar is van het rijmelarijtje van John , behalve dan dat het vast een goeie commerciële zet is ..
Dat vind ik toch echt iets anders.. Er bestaan zoveel onzin-liedjes, maar dit liedje gaat over zijn kind en zijn ex, in dan juist deze fase van zijn leven.. Dan ben je toch echt een dombo in de slachtofferrol als je dat gaat zingen.
Dat iemand het voor je geschreven heeft betekend nog niet dat je het moet zingen.
Kind gaat dit later ook horen.
Maar volgens mij is Andre gewoon te dom om te snappen hoe fout dit is.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
04-05-2021 11:33
Helemaal eens.
Eens. Kind hoort dat toch op de radio of als hij zoekt op een ipad naar zijn vader. Ik vind die kids al erg handig


Nederlandse zangers die nog wel leuk zijn zijn allemaal bezet .
Dan maar een rijke zakenman . Daar zie ik haar ook wel bij. Ze is inmiddels gewend aan een luxe levensstijl en ze is ook gewend om veel alleen te zijn en om representatief te zijn. Ik denk dat het een zakenman wordt!
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-05-2021 10:48
Dat zal, maar dan is het extra dom dat hij dat gaat zingen, toch?
Als het mijn kind was ging ik toch echt niet zo'n tekst zingen, juist niet, dit wil je je kind toch niet 'vertellen' in zo'n liedje?
Ook al is het domme rijmelarij..Je kunt zoveel domme rijmpjes verzinnen wat je een liedje kan maken, ook over je kind, maar dat wil je toch niet als vader? Dan kun je wel nog meer domme teksten over je kind gaan zingen, maar dat doe je toch ook niet?
Ik zou die zin echt niet mn strot uit krijgen (vanaf nu ga je me minder zien blabla).
Dit dus.
Natuurlijk zal hij Dreetje minder vaak zien met een omgangsregeling.
Ik zou het alleen niet zo in een liedje vertellen ten overstaan van heel Nederland aan een jochie van 3-4. Ik zou eerder dan zeggen dat wat er ook gebeurt, papa blijft er altijd voor jou of iets dergelijks. Maar niet: ik verdwijn een stukje uit jouw leven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
04-05-2021 11:26
Paar jaar geleden verkleedde vaderd zich als superhelden als protest om hun kinderen te mogen zien na een scheiding. Ouderverstoting is een hot topic in de echtscheidingswereld. Maar Dre Hazes neemt gewoon zelf de benen. Beetje ouderwets wel die gast.
Inderdaad die Superhelden. Die zullen er het hunne van denken. Vechten om hun kind te mogen zien en hier een vader die bewust zegt dat hij het kind minder zal gaan zien. Menig Supervader zou graag met 'm ruilen om de band met de kinderen te mogen houden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/andre-showt-gesp ... ~a19f1295/

Ook op zijn IG te zien: de gespierde armen van A2.
Ik word er niet warm of koud van, vind het erg onnatuurlijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-05-2021 12:41
Dit dus.
Natuurlijk zal hij Dreetje minder vaak zien met een omgangsregeling.
Ik zou het alleen niet zo in een liedje vertellen ten overstaan van heel Nederland aan een jochie van 3-4. Ik zou eerder dan zeggen dat wat er ook gebeurt, papa blijft er altijd voor jou of iets dergelijks. Maar niet: ik verdwijn een stukje uit jouw leven.
Nou, ik denk dat hij zijn zoontje nog weleens meer zou kunnen zien dan tijdens de relatie, mits hij een goede omgangsregeling treft.
Ja, als je in een huis woont als partners met kind dan zie je hem zowat elke dag (iig bv in de ochtend of 'savonds) maar ik denk niet dat hij echt veel tijd met hem/aan hem besteedde.
Dus als hij een omgangsregeling zou treffen waarin kleine Andre echt alleen bij hem in huis zou zijn, is de kans groot dat hij in een paar dagen meer tijd aan/met hem besteed dan toen hij nog samen met Monique woonde.
Maar denk niet dat hij dat zo gaat doen, want van ochtend tot avond met zijn zoontje zijn is vast maar saai voor hem..
Ik denk dat het erbij blijft dat hij hem af en toe ophaalt en dat ze dan samen iets 'leuks' gaan doen, en vast ook met een vriend erbij.
Maar ja, daar kiest hij dan zelf voor. Dus hij laat die songtekst zelf waarheid worden, wat niet perse had gehoeven.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
03-05-2021 20:13
Ik geloof niet dat hij ooit terugwil naar haar. Zij wil een gezinsman, dat kan hij niet. Laten we eerlijk zijn, hij heeft nooit het goede voorbeeld gehad. In niets. Senior was ook goed in vrouwen en kinderen dumpen. En heel heel heel veel zuipen.
En de nieuwe liefde :flirting: :lips: van zijn leven is, net als zijn moeder, getalenteerd om een man/vader bij zijn gezin weg te halen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/zien-sara ... euwe-look/

Hierin wordt gesproken over de nieuwe look van Sarah.
Aan 20 positieve reacties moeten wij kennelijk afleiden dat de hele wereld 't mooi vindt....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
04-05-2021 12:57
Nou, ik denk dat hij zijn zoontje nog weleens meer zou kunnen zien dan tijdens de relatie, mits hij een goede omgangsregeling treft.
Ja, als je in een huis woont als partners met kind dan zie je hem zowat elke dag (iig bv in de ochtend of 'savonds) maar ik denk niet dat hij echt veel tijd met hem/aan hem besteedde.
Dus als hij een omgangsregeling zou treffen waarin kleine Andre echt alleen bij hem in huis zou zijn, is de kans groot dat hij in een paar dagen meer tijd aan/met hem besteed dan toen hij nog samen met Monique woonde.
Maar denk niet dat hij dat zo gaat doen, want van ochtend tot avond met zijn zoontje zijn is vast maar saai voor hem..
Ik denk dat het erbij blijft dat hij hem af en toe ophaalt en dat ze dan samen iets 'leuks' gaan doen, en vast ook met een vriend erbij.
Maar ja, daar kiest hij dan zelf voor. Dus hij laat die songtekst zelf waarheid worden, wat niet perse had gehoeven.
Klopt ook. Je kan dan van een thuis rondwandelende papa naar een papa gaan die zijn omgangsmomenten echt inhoud geeft door leuke dingen te doen met het zoontje.
Echter, ik vraag mij af wanneer A2 nu A3 voor het laatst heeft gezien. IG-technisch is het in ieder geval het piemolkleien geweest met de Pasen en dat is alweer een hele maand geleden.
Volgens mij hebben ze formeel nog geen omgangsregeling en maakt Mo hopelijk niet de fout die veel vrouwen maken: op commando het kind meegeven aan vader en je eigen plannen maar weer omgooien ipv een goede regeling.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, wie met wie wipt, welk stom liedje hij of zij zingt of welk lichaamsdeel er opgespoten is, het zal me worst zijn.

Waar ik me over op kan winden is met wat voor excuus dit soort paupervolk op vakantie meent te kunnen. Het hele land is gesommeerd thuis te blijven en dit gajes vliegt meerdere keren naar een zonnig oord. En toont dit schaamteloos op social media. Zelfs de kóning vliegt terug!

Net als die hersenloze droeftoeters in het barbie topic. Voor weer een paar van die goedkope, lichtgevende neptanden je lelijke muil lekker naar Turkije! Terwijl dat net weer in een strenge lockdown ging En maar showen op instagram... en van quarantaine hebben ze nog nooit gehoord.

Wat een sneu clubje dombo's bij elkaar. :pukey:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
04-05-2021 14:31
Weet je, wie met wie wipt, welk stom liedje hij of zij zingt of welk lichaamsdeel er opgespoten is, het zal me worst zijn.

Waar ik me over op kan winden is met wat voor excuus dit soort paupervolk op vakantie meent te kunnen. Het hele land is gesommeerd thuis te blijven en dit gajes vliegt meerdere keren naar een zonnig oord. En toont dit schaamteloos op social media. Zelfs de kóning vliegt terug!

Net als die hersenloze droeftoeters in het barbie topic. Voor weer een paar van die goedkope, lichtgevende neptanden je lelijke muil lekker naar Turkije! Terwijl dat net weer in een strenge lockdown ging En maar showen op instagram... en van quarantaine hebben ze nog nooit gehoord.

Wat een sneu clubje dombo's bij elkaar. :pukey:
:rofl:

Eens met je bericht trouwens.
meisje22 wijzigde dit bericht op 04-05-2021 14:36
1.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
04-05-2021 14:31
Weet je, wie met wie wipt, welk stom liedje hij of zij zingt of welk lichaamsdeel er opgespoten is, het zal me worst zijn.

Waar ik me over op kan winden is met wat voor excuus dit soort paupervolk op vakantie meent te kunnen. Het hele land is gesommeerd thuis te blijven en dit gajes vliegt meerdere keren naar een zonnig oord. En toont dit schaamteloos op social media. Zelfs de kóning vliegt terug!

Net als die hersenloze droeftoeters in het barbie topic. Voor weer een paar van die goedkope, lichtgevende neptanden je lelijke muil lekker naar Turkije! Terwijl dat net weer in een strenge lockdown ging En maar showen op instagram... en van quarantaine hebben ze nog nooit gehoord.

Wat een sneu clubje dombo's bij elkaar. :pukey:
Heel erg mee eens.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
04-05-2021 14:31
Weet je, wie met wie wipt, welk stom liedje hij of zij zingt of welk lichaamsdeel er opgespoten is, het zal me worst zijn.

Waar ik me over op kan winden is met wat voor excuus dit soort paupervolk op vakantie meent te kunnen. Het hele land is gesommeerd thuis te blijven en dit gajes vliegt meerdere keren naar een zonnig oord. En toont dit schaamteloos op social media. Zelfs de kóning vliegt terug!

Net als die hersenloze droeftoeters in het barbie topic. Voor weer een paar van die goedkope, lichtgevende neptanden je lelijke muil lekker naar Turkije! Terwijl dat net weer in een strenge lockdown ging En maar showen op instagram... en van quarantaine hebben ze nog nooit gehoord.

Wat een sneu clubje dombo's bij elkaar. :pukey:
Ik ben het met je eens.
Maar de koning vloog er ook héén.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Ook eens. Zag op juicechannel ook feestjes van de EOTB deelnemers voorbij komen. Hoe dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven