Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Hij is op liefdesvakantie met de huisfotograaf van de Telegraaf, de Story en er loopt er nog 1 bij.

Dan ben je toch wel een ontzettende klootzak tov je ex???!!!! Hoe lang is dat nu uit? 1.5 maand of zo


(Bij Fawry zie je dat ze een sigaret (zij) roken en duidelijk wachten tot Kok en Smulders ook hun bagage hebben en dan gaan ze geposeerd lopen, samen met de Telegraaf en de Story en nog 1 maken foto’s)
Alle reacties Link kopieren
Nog even een vraagje. Geld dat reisadvies van de Nederlandse overheid alleen maar voor arme mensen ofzo?
solinge102 schreef:
24-04-2021 11:50
Hij is op liefdesvakantie met de huisfotograaf van de Telegraaf, de Story en er loopt er nog 1 bij.

Dan ben je toch wel een ontzettende klootzak tov je ex???!!!! Hoe lang is dat nu uit? 1.5 maand of zo


(Bij Fawry zie je dat ze een sigaret (zij) roken en duidelijk wachten tot Kok en Smulders ook hun bagage hebben en dan gaan ze geposeerd lopen, samen met de Telegraaf en de Story en nog 1 maken foto’s)
Aandachtsgeil en lekker schoppen. Niks nieuws.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-04-2021 11:50
Hij is op liefdesvakantie met de huisfotograaf van de Telegraaf, de Story en er loopt er nog 1 bij.

Dan ben je toch wel een ontzettende klootzak tov je ex???!!!! Hoe lang is dat nu uit? 1.5 maand of zo


(Bij Fawry zie je dat ze een sigaret (zij) roken en duidelijk wachten tot Kok en Smulders ook hun bagage hebben en dan gaan ze geposeerd lopen, samen met de Telegraaf en de Story en nog 1 maken foto’s)

Serieus? Wat ontzettend triest joh.
Maar ja dan krijgt hij het reisje mooi vergoed.
Echt ook zó’n enorme dikke middelvinger naar Mo! Schaamteloos.
Ja weet je, als wij hier blijven posten over hen en de nieuwssites meteen vol staan als ze op Schiphol zijn gespot, snap ik wel dat die mensen naast hun schoenen gaan lopen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
24-04-2021 13:36
Serieus? Wat ontzettend triest joh.
Maar ja dan krijgt hij het reisje mooi vergoed.
Echt ook zó’n enorme dikke middelvinger naar Mo! Schaamteloos.
Ik had nog wel een klein beetje medelijden bij dat filmpje waar Saar rookte, ongevraagd camera in je mik.

Maar ik voel me bekocht nu dit gewoon de bedoeling is. Naive ik.

Iemand zegt op fawry zn insta dat ze gewoon via de VIP centre ( wel 3 à 500 euri) door het vliegveld kunnen, om ongezien naar plaats van bestemming te komen.
solinge102 schreef:
24-04-2021 11:50
Hij is op liefdesvakantie met de huisfotograaf van de Telegraaf, de Story en er loopt er nog 1 bij.

Dan ben je toch wel een ontzettende klootzak tov je ex???!!!! Hoe lang is dat nu uit? 1.5 maand of zo
Zijn die met hun mee of volgen ze Andrè en Sarah? Dat is wel een groot verschil.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
24-04-2021 14:14
Zijn die met hun mee of volgen ze Andrè en Sarah? Dat is wel een groot verschil.
Papperazzo Ferry de Kok die ook in t vliegtuig zat, spreekt wel vaker met Andre af om samen reisjes te maken. Ferry is ook een vriend van Andre, ik wordt ouder en wijzer ;-)

https://www.ditjesendatjes.nl/bridget-m ... e-met-dre/
mallegekkerd schreef:
24-04-2021 14:25
Papperazzo Ferry de Kok die ook in t vliegtuig zat, spreekt wel vaker met Andre af om samen reisjes te maken. Ferry is ook een vriend van Andre, ik wordt ouder en wijzer ;-)

https://www.ditjesendatjes.nl/bridget-m ... e-met-dre/
Ik alleen ouder :-D.
Echt, wie gaat er nou met een roddelfotograaf op vakantie?! Hij is nog meer aandachtsgeil dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
24-04-2021 12:08
Nog even een vraagje. Geld dat reisadvies van de Nederlandse overheid alleen maar voor arme mensen ofzo?
Goede vraag !
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
24-04-2021 14:31
Ik alleen ouder :-D.
Echt, wie gaat er nou met een roddelfotograaf op vakantie?! Hij is nog meer aandachtsgeil dan ik dacht.
De vakantie wordt betaald en is gratis. En ze krijgen een vergoeding. En mama Rachel rook al dat geld en zei, ja doen jongen dat is goed voor je carrière. :-D
Mag hier nog geroddeld worden over Bridget? Ik vind haar leuk en mooi maar deze foto een beetje scary..

https://www.instagram.com/p/CODZn_mBAnx ... cowl6bqcm4
Waar is dat filmpje te zien waarin Saar rookt ?
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:13
Waar is dat filmpje te zien waarin Saar rookt ?
Op Fawry zijn insta
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:13
Waar is dat filmpje te zien waarin Saar rookt ?
Insta v fawrynotsawry (linksboven op foto klikken)
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:12
Mag hier nog geroddeld worden over Bridget? Ik vind haar leuk en mooi maar deze foto een beetje scary..

https://www.instagram.com/p/CODZn_mBAnx ... cowl6bqcm4
Ik vind deze juist mooier dan vele andere van haar, deze is lekker au naturel met oneffenheden, menselijker en ze komt meer benaderbaar over, maar heb haar alijd wel mooi gevonden.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
24-04-2021 12:08
Nog even een vraagje. Geld dat reisadvies van de Nederlandse overheid alleen maar voor arme mensen ofzo?
Blijkbaar is Dré anders ook zo arm als de straat.
Dat ie zijn vakantie laat betalen door Story en anderen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
mallegekkerd schreef:
24-04-2021 17:44
Ik vind deze juist mooier dan vele andere van haar, deze is lekker au naturel met oneffenheden, menselijker en ze komt meer benaderbaar over, maar heb haar alijd wel mooi gevonden.
Grappig want ik zie juist veel nep in deze foto.
mallegekkerd schreef:
24-04-2021 17:38
Insta v fawrynotsawry (linksboven op foto klikken)
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ordinaire goedkope streek dit weer. En dan over 3 weken janken dat de verkering uit is door de aandacht van de media.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 18:00
Grappig want ik zie juist veel nep in deze foto.
Oh, heb niet zo'n geoefend oog dan daarvoor :-) , ik weet wel dat er af en toe en klein beetje filler hier en daar wordt ingespoten...
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-04-2021 20:52
Ik dacht aan Fridelia Andrea.
🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:12
Mag hier nog geroddeld worden over Bridget? Ik vind haar leuk en mooi maar deze foto een beetje scary..

https://www.instagram.com/p/CODZn_mBAnx ... cowl6bqcm4
Volgens mij raken haar fillers en Botox uitgewerkt. Maar ik vind Bridget een mooie vrouw. We raken misschien teveel gewend aan vrouwen van midden 40 zonder rimpels?
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk dat die André sr op een voetstuk wordt geplaatst. Het is toch een ordinaire alcoholist en pedofiel. Ik zit nu aflevering 2 te kijken. Ik zie een kwetsbare Ellen op bed liggen. Waarom gebruikt Raggel beelden van Ellen? Als ik Melvin zou zijn, zou ik een rechtszaak beginnen, vanwege het delen van privé beelden van zijn moeder.

Maar mijn God wat een stem heeft Raggel, net een oude motor, helemaal doorgerookt en een huid van leer.

Dat de publieke omroep zich hier voor uitleent.

Had André sr schulden? Hij verdiende toch geld als water?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven