Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over de liefdes escapades van Dré

23-04-2021 20:46 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder , welkom .

Oude topic entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Ik vraag me af hoeveel mensen het etiket pedofiel opgeplakt zouden kunnen krijgen. SR is (volgens geruchten ooit in een ander topic ) niet de enige, sowieso in dit wereldje, die als volwassen sex heeft gehad met een jonger meisje.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 25-04-2021 09:58
Reden: Prive
75.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijdens dat interview met Patty waarom het over was, zei Dre zoiets dat je het leeftijdsverschil wel begon te merken.
Gelukkig heeft hij op Ibiza nu frisse jonge gasten om mee rond te hangen. Zie laatste insta post.
Lijkt me vreselijk om in monique haar schoenen te staan. Je kan je telefoon niet aanzetten of die 2 zie je als eerste op beeld via Google nieuws.
Hahaha zie Sarah staan ook bij dat zwembad. Die geposeerde foto’s... die outfit. Nee..
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-04-2021 00:20
Bridget geeft die Duitse lover niet echt veel krediet.
Ik kan mij wel voorstellen dat Bridget teleurgesteld was. Heb je leuk contact op afstand, doe je een leuk voorstel, doet hij nogal afstandelijk.
Ik begrijp de afknapper wel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:12
Mag hier nog geroddeld worden over Bridget? Ik vind haar leuk en mooi maar deze foto een beetje scary..

https://www.instagram.com/p/CODZn_mBAnx ... cowl6bqcm4
Ze lijkt 10 jaar ouder...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik zit niet op Instagram en mis alle fun. Ik ben benieuwd naar die foto van Bridget.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt niet snap: Je kent elkaar net , (gaan we even vanuit) je zit al altijd bij andere mensen, je hebt geld zat en dan ga je met zijn tweeën, stapelverliefd, op vakantie weer met andere mensen.
Je zou toch verwachten dat je na 1.5 maand nog lang niet uitgepraat bent en het liefst met zijn tweeën ergens gaat zitten.
Pa van Soelen zal echt wel ergens een luxueus huis hebben ver weg van de bewoonde wereld.
Wat zit er een hoop mis in je hoofd als je altijd applaus nodig hebt en mensen die zeggen hoe leuk etc. je bent. En hoe geweldig als stel
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-04-2021 22:32
Wat ik echt niet snap: Je kent elkaar net , (gaan we even vanuit) je zit al altijd bij andere mensen, je hebt geld zat en dan ga je met zijn tweeën, stapelverliefd, op vakantie weer met andere mensen.
Je zou toch verwachten dat je na 1.5 maand nog lang niet uitgepraat bent en het liefst met zijn tweeën ergens gaat zitten.
Pa van Soelen zal echt wel ergens een luxueus huis hebben ver weg van de bewoonde wereld.
Wat zit er een hoop mis in je hoofd als je altijd applaus nodig hebt en mensen die zeggen hoe leuk etc. je bent. En hoe geweldig als stel
Het lijkt me vooral heel vermoeiend. Altijd maar die bevestiging nodig hebben dat je het zo goed voor elkaar hebt, en dat het nooit eens slecht(er) met je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend, dat ook!
Hij had veel beter een paar dagen met zijn zoontje weg kunnen gaan.
Goed voor de vader/zoon band. Nu kan het nog buiten de vakanties qua leeftijd. En hij had veel mensen voor zich gewonnen.
Zo van, ok , hij is weg bij Monique maar het is een echte vader! En daarvan reportages in die bladen van laten maken.
Nu denken ontzettend veel mensen wat een egoïst.
Dom, ook dit!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is vast weer een impulsieve actie. Omdat het kan. Zij zal ook kunnen doen en laten wat ze wil en dus makkelijk met hem meegaan. Dre zou nooit een vriendin willen met een baan, want ze moet wel altijd beschikbaar zijn voor wanneer hij weer eens iets wil ondernemen.
Misschien was dit ook wel 1 vd dealbreakers met Bridget. Een vrouw met een carriere, met verplichtingen. Ze ging hem achterna, maar het heeft haar veel gekost. Ze had dit nooit kunnen volhouden zonder te verliezen ( werk, eigenwaarde etc).

Sarah is perfect. Geld is er dankzij pappie. Tijd ook. Zij hoeft niet te werken. Dat in die winkel zal een paar uurtjes per week zijn gok ik. Zij houdt ook van die aanbidding en aandacht en van luxe. Dre is een leeg type en zij ook. Wat is er meer nodig?
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-04-2021 22:47
Vermoeiend, dat ook!
Hij had veel beter een paar dagen met zijn zoontje weg kunnen gaan.
Goed voor de vader/zoon band. Nu kan het nog buiten de vakanties qua leeftijd. En hij had veel mensen voor zich gewonnen.
Zo van, ok , hij is weg bij Monique maar het is een echte vader! En daarvan reportages in die bladen van laten maken.
Nu denken ontzettend veel mensen wat een egoïst.
Dom, ook dit!
Heeft die kerel dan al ooit 1 dag in zijn ééntje voor zijn kind gezorgd?
Ik kan er mij weinig bij voorstellen.


(Het lijkt mij echt het type dat alles aan Mo overlaat.
Die nog niet eens weet waar de sokken of de kleding van kind ligt.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
24-04-2021 22:47
Vermoeiend, dat ook!
Hij had veel beter een paar dagen met zijn zoontje weg kunnen gaan.
Goed voor de vader/zoon band. Nu kan het nog buiten de vakanties qua leeftijd. En hij had veel mensen voor zich gewonnen.
Zo van, ok , hij is weg bij Monique maar het is een echte vader! En daarvan reportages in die bladen van laten maken.
Nu denken ontzettend veel mensen wat een egoïst.
Dom, ook dit!
Maar dat kan toch helemaal niet. Dan kan hij niet zuipen en snuiven. Stel je voor, het idee.
...
Alle reacties Link kopieren
Zij is toch juist afgekickt en clean and sober?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht aan Cava of Rioja Hazes.
Alle reacties Link kopieren
Honing14 schreef:
24-04-2021 23:58
Zij is toch juist afgekickt en clean and sober?
Ja zij, maar hij toch niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
24-04-2021 17:12
Mag hier nog geroddeld worden over Bridget? Ik vind haar leuk en mooi maar deze foto een beetje scary..

https://www.instagram.com/p/CODZn_mBAnx ... cowl6bqcm4
:-o ja,.,
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Op de foto van Bridget kun je zien dat de jaartjes beginnen mee te tellen. Ben van haar leeftijd en ik zie het ook bij mijzelf in de spiegel dat je huid bij je mond, kin, hals en ogen toch slapper wordt. Dan is een foto als dit niet zo mooi meer als dan dat je pas 24 bent. Er zijn betere foto's van haar.
Bridget heeft al-tijd hetzelfde mondje op foto’s. En het past niet bij haar leeftijd vind ik. Sowieso wordt iedereen knapper van spontaniteit maar dit is echt zo gemaakt. Waarom ook al die selfies he?
Alle reacties Link kopieren
Andre hunkert gewoon naar echte familie/vrienden. Hij stortte zich volledig op de familie (oma en vader met name) van Monique, bij Bridget was hij ook in no time mee op een trip met vrienden/familie en nu bij Sarah doet hij dat weer. Veel leegtes te vullen blijkbaar (ook met overdreven sporten en drinken), je zou ‘m een goede psycholoog gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Als je vroeger geen fijne jeugd hebt gehad, kan ik het me wel voorstellen. Een psych is inderdaad niet verkeerd.
meisje85 schreef:
25-04-2021 08:50
Andre hunkert gewoon naar echte familie/vrienden. Hij stortte zich volledig op de familie (oma en vader met name) van Monique, bij Bridget was hij ook in no time mee op een trip met vrienden/familie en nu bij Sarah doet hij dat weer. Veel leegtes te vullen blijkbaar (ook met overdreven sporten en drinken), je zou ‘m een goede psycholoog gunnen.
Ik zie zó veel overeenkomsten met Samantha de Jong (Barbie). Alleen heeft Dre het dankzij zijn erfenis financieel beter voor elkaar, waardoor hij niet in de problemen komt.
Alle reacties Link kopieren
Samantha heeft toch wel een liefdevolle familie?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die selfies van Bridget inderdaad ook niet. Elke keer dezelfde foto's van haar gezicht. Waarom ? Om elke keer weer even bevestiging te krijgen: wat zie je er goed uit ?
Dat hele insta is een grote verslaving aan aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven