Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
09-04-2021 08:14
Ik snap de nieuwswaarde van de melding dat Bridget lam was ook niet.
Alsof niemand in Nederland ooit een keertje lam is geweest, in de jonge jaren of daarna.
Het enige wat ik frappant vind aan dat bericht is dat die paparazzo zegt dat André en hij Bridget weg hebben gestuurd omdat ze zo dronken was. Ik vat dat op als dat ze haar in haar eentje over straat hebben laten zwalken/in een taxi hebben gezet en haar maar hebben laten uitzoeken hoe ze in haar hotelkamer terecht kwam. Vind ik niet zo netjes. Ik ben van de 'samen uit, samen thuis'. Als degene met wie ik een avondje uit ben om wat voor reden dan ook eerder naar huis gaat, dan ga ik mee. Dan zorg ik dat die persoon veilig aankomt. Maar misschien ken ik gewoon teveel enge vakantieverhalen over vrouwen waar in beschonken toestand misbruik van is gemaakt door taxichauffeurs en zelfs hotelpersoneel.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-04-2021 10:05
Ik kan me wel voorstellen dat het voor Bridget een beetje irritant wordt zo onderhand. Wat is de nieuwswaarde om het over die vakantie te hebben waar André weer viel voor Monique en dat zij daar dronken was?
Ja inderdaad. En als je het tempo moet bijhouden van een alcoholist dan kan ik me indenken ze dronken geworden is.

Warm, lange reis, vermoeid , dan kan het ook weleens verkeerd vallen. En lekker belangrijk als ze dronken was.

Flauw stukje, ze mag blij zijn ze er vanaf is van die Andre met zn aanhang.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
09-04-2021 10:15
Het enige wat ik frappant vind aan dat bericht is dat die paparazzo zegt dat André en hij Bridget weg hebben gestuurd omdat ze zo dronken was. Ik vat dat op als dat ze haar in haar eentje over straat hebben laten zwalken/in een taxi hebben gezet en haar maar hebben laten uitzoeken hoe ze in haar hotelkamer terecht kwam. Vind ik niet zo netjes. Ik ben van de 'samen uit, samen thuis'. Als degene met wie ik een avondje uit ben om wat voor reden dan ook eerder naar huis gaat, dan ga ik mee. Dan zorg ik dat die persoon veilig aankomt. Maar misschien ken ik gewoon teveel enge vakantieverhalen over vrouwen waar in beschonken toestand misbruik van is gemaakt door taxichauffeurs en zelfs hotelpersoneel.
Nou inderdaad. Ik had geen geduld om alles te lezen (alleen koptekst en foto gecheckt) - dit typeert weer wat een narcistische klootzak het toch is.
Vrouwen vallen voor zijn praatjes en bijbehorend geld, maar voor je eigen veiligheid kun je beter maken dat je wegkomt als zo een gast interesse in je toont
Alle reacties Link kopieren
Sssjakie schreef:
09-04-2021 10:34
Nou inderdaad. Ik had geen geduld om alles te lezen (alleen koptekst en foto gecheckt) - dit typeert weer wat een narcistische klootzak het toch is.
Vrouwen vallen voor zijn praatjes en bijbehorend geld, maar voor je eigen veiligheid kun je beter maken dat je wegkomt als zo een gast interesse in je toont
Dat had ik ook niet eens zo specifiek gelezen, maar inderdaad 'weggestuurd '. Ben je dan voor lamlul van een kerel.

Als mijn dochter zo'n lamlul treft die enkel taxi belt en verder niet naar d'r omkijkt dan komt ie bij mij niet meer binnen.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
09-04-2021 09:36
Ik ook niet. André en zijn entourage gaan er altijd prat op nogal veel te drinken, dus waarom dit opeens zo bijzonder is dat dit na al die tijd nog even naarbuiten gebracht moet worden? Wellicht om de aandacht even af te leiden.
Ik ook niet. Andre is zeker zijn filmpje vergeten dat hij met Kerst stomdronken was en Bridget en zijn moeder hardhandig beetpakte in hun gezicht!!!! Dat was pas gênant!!!
It's 5 o'clock somewhere
cassata schreef:
09-04-2021 10:15
Het enige wat ik frappant vind aan dat bericht is dat die paparazzo zegt dat André en hij Bridget weg hebben gestuurd omdat ze zo dronken was. Ik vat dat op als dat ze haar in haar eentje over straat hebben laten zwalken/in een taxi hebben gezet en haar maar hebben laten uitzoeken hoe ze in haar hotelkamer terecht kwam. Vind ik niet zo netjes. Ik ben van de 'samen uit, samen thuis'. Als degene met wie ik een avondje uit ben om wat voor reden dan ook eerder naar huis gaat, dan ga ik mee. Dan zorg ik dat die persoon veilig aankomt. Maar misschien ken ik gewoon teveel enge vakantieverhalen over vrouwen waar in beschonken toestand misbruik van is gemaakt door taxichauffeurs en zelfs hotelpersoneel.
Jij vat het zo op maar voor hetzelfde geld zaten ze bij het hotel wat te drinken.
Alle reacties Link kopieren
We 'hebben haar terug naar het hotel gestuurd'?

Een vrouw die dronken is? Wegsturen en dan niet meer naar omkijken? Voor hetzelfde geld viel ze verkeerd of lag ze op bed te stikken in haar eigen braaksel.
Wat een onverantwoorde houding van sukkel Dré en zijn mattie Ferry de Kok.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
In het artikel komt het over dat ze "naar huis werd gestuurd". Maar zelfs als het van het hotelrestaurant naar haar kamer zou zijn, loop je toch even mee, als iemand echt zo dronken zou zijn?
Ik heb overigens nog nooit een straalbezopen iemand meegemaakt die zich laat sturen.
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
09-04-2021 11:12
Ik ook niet. Andre is zeker zijn filmpje vergeten dat hij met Kerst stomdronken was en Bridget en zijn moeder hardhandig beetpakte in hun gezicht!!!! Dat was pas gênant!!!
Oh ja bah. Naar gedrag vertoonde hij toen. Dat was ik helemaal vergeten. Bedankt hè, hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
09-04-2021 11:12
Ik ook niet. Andre is zeker zijn filmpje vergeten dat hij met Kerst stomdronken was en Bridget en zijn moeder hardhandig beetpakte in hun gezicht!!!! Dat was pas gênant!!!
Hier is dat filmpje

https://www.geenstijl.nl/5158083/benieu ... boulevard/
Alle reacties Link kopieren
Sssjakie schreef:
09-04-2021 08:21
Haar hals en die blouse. Kleur staat haar ook niet. Er zijn 1000 mooiere foto's te vinden waarop ze wel lacht & straalt
Dat is waar
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
rafaella schreef:
09-04-2021 12:16
Hier is dat filmpje

https://www.geenstijl.nl/5158083/benieu ... boulevard/
OMG :woa:
Dank voor het delen!
Alle reacties Link kopieren
Dat filmpje! Wat een genante vertoning. Hij wil letterlijk iedereen overschreeuwen door zijn mond zo dicht bij die van anderen te brengen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
watdachtjehiervan schreef:
09-04-2021 11:16
Jij vat het zo op maar voor hetzelfde geld zaten ze bij het hotel wat te drinken.
Dan nog. Als ze echt zo dronken was, loop je even mee naar de kamer lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-04-2021 22:49
Hahaha, dat snapte ik dat je het zo niet bedoelde maar het was onbedoeld dus wel een megagrappige vileine sneer. Ik moest hardop lachen.
:$
-
Alle reacties Link kopieren
rafaella schreef:
09-04-2021 12:16
Hier is dat filmpje

https://www.geenstijl.nl/5158083/benieu ... boulevard/
Jeetje nooit eerder gezien maar ik raak er half claustrofobisch van joh. Je zal die gozer maar zo in je persoonlijke ruimte hebben hijgen hahaha
-
Alle reacties Link kopieren
rafaella schreef:
09-04-2021 12:16
Hier is dat filmpje

https://www.geenstijl.nl/5158083/benieu ... boulevard/
:woa: walgelijk, dit zegt heel veel over zijn karakter. Ook al ben je nog zo dronken.. waarom laten die vrouwen dit toe? Als hij zo zonder grenzen is opgevoed zal dit gedrag alleen maar erger worden
Alle reacties Link kopieren
En zijn moeder maar lachen in dat filmpje...🤮 zoooo trots op haar zoon😝
Alle reacties Link kopieren
Echt shocking
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
08-04-2021 11:15
Ze heeft op die oude foto geen dunne lippen. En ook geen meganeus. Gewoon normaal. Maar kennelijk is de norm voor wat normaal is, al verlegd.

Die foto is nu dus weg.. denk dat ze dr oude foto’s niet openbaar wil hebben🥴
Oh ze doet een Kloe Kardashiannetje!
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
09-04-2021 16:34
:woa: walgelijk, dit zegt heel veel over zijn karakter. Ook al ben je nog zo dronken.. waarom laten die vrouwen dit toe? Als hij zo zonder grenzen is opgevoed zal dit gedrag alleen maar erger worden
Brrrrr... zo met je eens. Lijkt me zo bizar als mijn eigen man of zoon me zo beet heeft. Heel akelig!
Alle reacties Link kopieren
Sarah heeft een nieuwe story; foto van Brangelina... Als Andre Brad is, zou zij dan Angelina zijn ? :) (misschien denkt ze van wel, vanwege de grote lippen)
Alle reacties Link kopieren
Zonnebrillie schreef:
10-04-2021 10:55
Sarah heeft een nieuwe story; foto van Brangelina... Als Andre Brad is, zou zij dan Angelina zijn ? :) (misschien denkt ze van wel, vanwege de grote lippen)
En bij Bridget was het toch Brazes, wat ze op haar nagels had gelakt :facepalm:
Zonnebrillie schreef:
10-04-2021 10:55
Sarah heeft een nieuwe story; foto van Brangelina... Als Andre Brad is, zou zij dan Angelina zijn ? :) (misschien denkt ze van wel, vanwege de grote lippen)
Of ze vechten elkaar de tent uit..mrs and mrs Smith.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven