Entertainment alle pijlers

Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

11-03-2021 19:27 3025 berichten
Het topic voor alles omtrent André zijn liefdesleven .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2021 10:14
Reden: Tikfout titel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
08-04-2021 18:01
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/



Iemand uit de kliek van AH
Ach moet de aandacht weer worden afgeleid? Begrijp Bridget wel dat ze stomdronken is geworden daar als je als een hond behandeld wordt. Gelukkig verkeert ze nu in betere tijden en kan ze het Hazes circus van een afstand bekijken en denken oh mijn god gelukkig waren het maar 3 maanden.
Alle reacties Link kopieren
SillyWalks schreef:
08-04-2021 15:40
Had nog nooit van die meid gehoord, maar nu toch even op Instagram gekeken....man man wat een toegetakeld uiterlijk. Doodzonde. En inderdaad die vader....brrrr. Moeders heeft ook het nodige laten doen, wat een onzekere types om dit allemaal nodig te hebben om 'erbij te horen'. Zou dolgraag in de toekomst kunnen kijken, hoe ze er over pak 'm beet 20 jaar uitzien. O wacht, da's Connie Breukhoven!
Met dat verschil dat Connie Breukhoven maar liefst 45 jaar ouder dan dit meisje is, dus het is bepaald geen compliment als je dan 20 jaar jonger dan Connie lijkt.
Am Yisrael Chai!
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:04
Ik kan dit echt geen mooi meisje noemen hoor. Mega grote neus, ze heeft van zichzelf erg dunne lippen, ze heeft echt niks bijzonders of unieks. Het enige wat ze was was jong en fris, maar dat maakt iemand niet automatisch mooi
https://www.instagram.com/p/54t35Erbwd/
https://www.instagram.com/p/pRwjWMQv9-/


Ik vind het wel een mooi meisje. Ze heeft misschien niet iets bijzonders of unieks, maar hoe veel mensen hebben dat wel ?
De meeste mensen zijn wat uiterlijk betreft gemiddeld mooi vind ik. Een aantal steken daar met kop en schouders bovenuit en een aantal hangen er onderaan. Vind ik dan he.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-04-2021 19:16
Met dat verschil dat Connie Breukhoven maar liefst 45 jaar ouder dan dit meisje is, dus het is bepaald geen compliment als je dan 20 jaar jonger dan Connie lijkt.
Die Connie ziet er toch ook niet uit. Ik snap werkelijk niet hoe die vrouwen ( en vooral jonge meisjes ) zich zo toetakelen. Niemand lijkt meer op zichzelf. Ook in Hollywood niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
08-04-2021 19:15
Ach moet de aandacht weer worden afgeleid? Begrijp Bridget wel dat ze stomdronken is geworden daar als je als een hond behandeld wordt. Gelukkig verkeert ze nu in betere tijden en kan ze het Hazes circus van een afstand bekijken en denken oh mijn god gelukkig waren het maar 3 maanden.
Precies waarom moet die kerel dat nu nog naar buiten brengen ? Ja waarschijnlijk in de hoop dat het even over iemand anders gaat dan heilige Dré .
Alle reacties Link kopieren
Als ik Bridge was had ik mezelf nog eens katslam gezopen, maar dan om te vieren dat ze ontkomen is aan die sekte.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
08-04-2021 19:26
Als ik Bridge was had ik mezelf nog eens katslam gezopen, maar dan om te vieren dat ze ontkomen is aan die sekte.
Ik doe mee!
polydox schreef:
07-04-2021 15:08
Ik denk ook dat het een kwetsbaar meisje is, gezien het middelenmisbruik en de overmatige cosmetische ingrepen. Haar ouders vind ik daarom niet ok als ze dit aansporen, want dit is een recept voor ellende.
Niet ok nee, maar ik snap ze wel. Het meisje is duidelijk vrij duur in het onderhoud, dus ik snap wel dat ze haar graag uitbesteden aan een andere portemonnee.
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
08-04-2021 20:08
Niet ok nee, maar ik snap ze wel. Het meisje is duidelijk vrij duur in het onderhoud, dus ik snap wel dat ze haar graag uitbesteden aan een andere portemonnee.
:rofl:

Of zou pa een business opportunity zien? Dre heeft nu geen manager meer toch, want dat was Mo.
.
Alle reacties Link kopieren
Dancing-Amy schreef:
08-04-2021 19:18
Ik vind het wel een mooi meisje. Ze heeft misschien niet iets bijzonders of unieks, maar hoe veel mensen hebben dat wel ?
De meeste mensen zijn wat uiterlijk betreft gemiddeld mooi vind ik. Een aantal steken daar met kop en schouders bovenuit en een aantal hangen er onderaan. Vind ik dan he.
Beauty is in the eye of the beholder, en gelukkig maar, wat zou het saai zijn als we allemaal hetzelfde mooi vonden :)
-
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-04-2021 19:07
:rofl:

Wat een vernietigende opmerking :D .
Hahaha nee zo is het niet bedoeld!
Ik kan er ook wel in komen hoor, ik vind nu alle meiden van pak m beet 15 jaar mega slank, en dat vond ik mezelf toen niet.
Dus snap ook wel dat mijn oma (al had die bijzonder weinig rimpels) vooral een mooie gave huid zonder rimpels zag.
-
Alle reacties Link kopieren
Snolkelderij schreef:
08-04-2021 20:08
Niet ok nee, maar ik snap ze wel. Het meisje is duidelijk vrij duur in het onderhoud, dus ik snap wel dat ze haar graag uitbesteden aan een andere portemonnee.
Haar stiefvader is al jaren binnengelopen hoor, die is heel dik miljonair.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 11:10
Jep dat was ik. Klopte idd. Prachtig op foto's vind ik haar, maar in echt bewoog het gezicht nauwelijks.
Ook niet gek natuurlijk, ze is duidelijk niet vies van een zonnebankje en zonvakantie, en dan in je 40 zijn en zo strak, daar moet flink wat botox voor gebruikt worden gok ik zo.
Denk ik ook! Daar komt bij dat haar stem heel monotoon klinkt, dat maakt het geheel wat verstijfd ofzo
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
08-04-2021 20:16
Hahaha nee zo is het niet bedoeld!
Ik kan er ook wel in komen hoor, ik vind nu alle meiden van pak m beet 15 jaar mega slank, en dat vond ik mezelf toen niet.
Dus snap ook wel dat mijn oma (al had die bijzonder weinig rimpels) vooral een mooie gave huid zonder rimpels zag.
Hahaha, dat snapte ik dat je het zo niet bedoelde maar het was onbedoeld dus wel een megagrappige vileine sneer. Ik moest hardop lachen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-04-2021 22:49
Hahaha, dat snapte ik dat je het zo niet bedoelde maar het was onbedoeld dus wel een megagrappige vileine sneer. Ik moest hardop lachen.
Ik moest er ook hard om lachen. Forum-dinosaurus dat ik ben.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
08-04-2021 18:01
https://www.mediacourant.nl/2021/04/bri ... -de-drank/

Iemand uit de kliek van AH
Oei slechte foto van Bridget zeg. Ook zo lekker vals om er bij te plaatsen
Alle reacties Link kopieren
happyface97 schreef:
07-04-2021 06:49
Ik heb haar even op bewegend beeld opgezocht, jong of niet, ze blijft lelijk in mijn opzichte.
Bij mij in de straat woont zo'n opgepompte sportschool-gast met geld te veel (huurt de Harbour Club af voor zijn verjaardag) en die vind haar echt een 'mega lekker wijf' en zijn vrienden ook.. reken maar dat er genoeg kerels op haar geilen. In hun ogen is ze een status symbool.
Alle reacties Link kopieren
Sssjakie schreef:
09-04-2021 07:48
Oei slechte foto van Bridget zeg. Ook zo lekker vals om er bij te plaatsen
Zo slecht vind ik die foto nog niet
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de nieuwswaarde van de melding dat Bridget lam was ook niet.
Alsof niemand in Nederland ooit een keertje lam is geweest, in de jonge jaren of daarna.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
09-04-2021 08:13
Zo slecht vind ik die foto nog niet
Haar hals en die blouse. Kleur staat haar ook niet. Er zijn 1000 mooiere foto's te vinden waarop ze wel lacht & straalt

Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
09-04-2021 08:14
Ik snap de nieuwswaarde van de melding dat Bridget lam was ook niet.
Alsof niemand in Nederland ooit een keertje lam is geweest, in de jonge jaren of daarna.
Ik ook niet. André en zijn entourage gaan er altijd prat op nogal veel te drinken, dus waarom dit opeens zo bijzonder is dat dit na al die tijd nog even naarbuiten gebracht moet worden? Wellicht om de aandacht even af te leiden.
Alle reacties Link kopieren
Boeiend. Al draagt ze de jurk van haar oma.
Alle reacties Link kopieren
Mannen vinden zichzelf reuzestoer als ze dronken zijn (geweest). Sow hee, toen was ik lam joh, hahahihi.
Dronken vrouwen daarentegen zijn ahjakkiebah ieuw.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
09-04-2021 09:54
Boeiend. Al draagt ze de jurk van haar oma.
Nee, dat was Monique haar stijl
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat het voor Bridget een beetje irritant wordt zo onderhand. Wat is de nieuwswaarde om het over die vakantie te hebben waar André weer viel voor Monique en dat zij daar dronken was?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven