Entertainment alle pijlers

Roddel mee over het wel en wee van onze Dré

25-05-2021 19:14 4761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .

Deel 1

entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206

Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
Reficul schreef:
05-06-2021 20:17
Een verbouwde vrouw die poseert en een niet verbouwde vrouw die poseert met filters.
Yup, die Mo gebruikt zeker fotofilters. Ze is niet dik, maar ook niet zo slank zoals op de foto's die ze plaatst. Deze week staat ze in de Story met een foto waarop ze niet bewerkt en opgesmukt is. Donkere wijde bloemetjesjurk aan, een papieren mondkapje op. Viel me op dat ze veel voller was op die foto, ook in haar gezicht. Het blijft een knappe vrouw met een leuke stralende lach, maar ze zag er 'normaal' uit. Ook wel eens verfrissend om te zien.
fruityjuice schreef:
06-06-2021 05:41
Yup, die Mo gebruikt zeker fotofilters. Ze is niet dik, maar ook niet zo slank zoals op de foto's die ze plaatst. Deze week staat ze in de Story met een foto waarop ze niet bewerkt en opgesmukt is. Donkere wijde bloemetjesjurk aan, een papieren mondkapje op. Viel me op dat ze veel voller was op die foto, ook in haar gezicht. Het blijft een knappe vrouw met een leuke stralende lach, maar ze zag er 'normaal' uit. Ook wel eens verfrissend om te zien.
Met of zonder filters, de foto's die je van jezelf plaatst, zijn meestal zorgvuldig gekozen. In tegenstelling tot een plaat van een paparazzo waar je zelf niet zoveel invloed op hebt. Die let niet op hoe flatteus je erop staat.
LieveMona schreef:
06-06-2021 08:55
Met of zonder filters, de foto's die je van jezelf plaatst, zijn meestal zorgvuldig gekozen. In tegenstelling tot een plaat van een paparazzo waar je zelf niet zoveel invloed op hebt. Die let niet op hoe flatteus je erop staat.
Klopt hoor, bij Mo was het ook zo'n paparazzi foto toen ze ergens op vakantie ofzo aan de wandel was.....
Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha! Binnenkort krijgen we de sleutel. We gaan meteen rauzen binnen, want er moet een hele hoop gebeuren. Voor een moodboard heb ik aangegeven welke woonsfeer ik het liefst wil en vanaf nu is het aan de dames, de moeder van Sarah gaat meebeslissen, om er iets moois van te maken. Ik hou van de stijl van iemand als Eric Kuster: modern, warm ingericht, tapijt op de vloer, licht kleurenpalet en foto’s aan de muren. Een gaaf schilderij voor in de gang hebben we al: een kunstwerk van een anderhalf meter hoge Dobermann met een Louis Vuitton-print op z’n harige lijf. Heel fout maar supercool.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 06-06-2021 09:40
7.07% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Afbeelding
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 06-06-2021 09:45
79.57% gewijzigd
vanlippebiesterveld schreef:
05-06-2021 14:14
Die twee zijn samen succesvol geweest. De een kan niet zonder de ander. Beiden dol op media aandacht. Qua pr is mo vele malen sterker dan Sara. Inmiddels is wel duidelijk dat het voor Saartje erg moeilijk is goed Nederlands te gebruiken en de originaliteit is volledig zoek. Maar ja, wel lache met me mannetje!
Mo is anders ook niet zo origineel. Het is bij haar ook continue hetzelfde wat voorbij komt en dan met een vette filter eroverheen. In het promofilmpje van Talkies zag ze er toch een stuk minder goed uit dan op haar over gestylde foto's .
72Jelle schreef:
05-06-2021 17:33
Ik denk echt dat jullie te snel willen. Toen mijn ex er met een ander vandoor ging, kostte me dat ook wel twee jaar voor ik er echt klaar mee was. Deze vrouw zou gaan trouwen en opeens was alles anders. Je gaat door alle stadia van rouw, inclusief ontkenning. Dat gaat echt nog wel even duren.
Dit ben ik helemaal met jou eens, ik heb er ook bijna 3 jaar over gedaan om te verwerken dat mijn ex er met een vriendin vandoor ging maar foto's van hen waren daardoor wel zo verdwenen van mijn sociaal media, wilde die koppen niet meer zien.
blijfgewoonbianca schreef:
06-06-2021 09:39
Afbeelding
Echt heel mooi.
*Sally* schreef:
06-06-2021 09:48
Echt heel mooi.
Ik denk dat het nog erger is, maar een schilderij kan ik niet vinden.
https://www.mediacourant.nl/2021/06/and ... an-lekker/
Maar waarom doet dat jochie alsof hij in een of andere achterbuurt is opgegroeid, terwijl hij uit Vinkeveen komt?
Am Yisrael Chai!
delicious35 schreef:
06-06-2021 05:21
In dit geval denk ik dat de ouders heel wat te willen hebben. Ze hadden de geldkraan dicht kunnen draaien.
Zouden ze kunnen doen inderdaad, maar ik denk dat dat saartje niet veel uit zou maken. Dat zou haar juist nog meer in de armen van Dre drijven.
Ook een Pluviofiel
‘Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!’

Staat dit in zijn eigen column??! Wil hij nou beweren dat zij die lippen zo van haarzelf heeft?!

Afbeelding

Het is inderdaad wel echt een pauperhuis waar hij als jochie woonde. :bonk:
maleficent wijzigde dit bericht op 06-06-2021 10:15
18.91% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
blijfgewoonbianca schreef:
06-06-2021 09:37
Het gebouw waar ze een appartement gekocht hebben stond op mijn verlanglijstje om ooit te wonen, ik zou er nu niet meer aan moeten denken.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
fashionvictim schreef:
06-06-2021 10:05
Maar waarom doet dat jochie alsof hij in een of andere achterbuurt is opgegroeid, terwijl hij uit Vinkeveen komt?
Om aan het clichébeeld van een volkszanger te voldoen?
Om zijn vader te imiteren?
Om de gun-factor bij het publiek op te roepen; “Die arme Ciske de Rat/Pietje Bell/Oliver Twist heeft een zielige jeugd gehad”?
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
06-06-2021 10:13

Om de gun-factor bij het publiek op te roepen; “Die arme Ciske de Rat/Pietje Bell/Oliver Twist heeft een zielige jeugd gehad”?
De reden dat hij zo is en doet komt toch grotendeels door een kutjeugd, maar ja, het verkoopt slechter om die ouwe te omschrijven als pedo met een alcoholprobleem en een kwade dronk. Dan maar imiteren.
fashionvictim schreef:
06-06-2021 10:05
Omdat het geen van beide is. Te gewoon.
mdh schreef:
06-06-2021 10:13
Om aan het clichébeeld van een volkszanger te voldoen?
Om zijn vader te imiteren?
Zodat de mensen zeggen: hij is zo normaal gebleven, nog altijd dezelfde jongen. Biertje in de voetbalkantine, dat gevoel moet het uitstralen. Uiteraard wisselt hij nog weleens van gedaante, maar dat is wel zo handig voor de grote bedrijven die hem inhuren om 'aan te sluiten' bij het klootjesvolk. Hij is zó gewoon, koopt ook bij de Kruidvat, net als 'wij allemaal'. Massa is kassa ;-) .
Dat ze zelfs hun kind uit bed halen om op de foto te gaan, en dat voor die powervrouw en supermoeder Mo....sta daar even van te kijken maar bewijst wel dat zij net zo geil is op aandacht als Dre en Sarah.
https://www.mediacourant.nl/2021/06/rad ... -hazes-jr/

Ook gastheer Frank Dane zette kwaad bloed, maar dan bij zijn eigen 538-luisteraars. De dj kondigde namelijk aan dat André vaste gast gaat worden. De ochtend na élke wedstrijd van het Nederlands elftal zal André naar de studio komen om zijn nieuwe Kruidvat-liedje te zingen en mee te kletsen.

De hele zomer is die kerel niet te vermijden....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maleficent schreef:
06-06-2021 10:10
‘Als jochie droomde ik ervan in een chique wijk te wonen. Wat zullen ze er opschrikken als onze verhuiswagen komt aanrijden en die volkszanger en het meisje met de zogenaamde opgespoten lippen uitstappen, haha!’

Staat dit in zijn eigen column??! Wil hij nou beweren dat zij die lippen zo van haarzelf heeft?!

Afbeelding

Het is inderdaad wel echt een pauperhuis waar hij als jochie woonde. :bonk:
Ja, kan me voorstellen dat je dan droomt van een flat in Rotterdam Hillegersberg.
Am Yisrael Chai!
Maleficent schreef:
06-06-2021 10:10

Ja: https://www.superguide.nl/nieuws/column ... cht-column

:rofl:

Die hele column hangt van onzin aan elkaar. De zogenaamde opgespoten lippen, de droom van de chique wijk, de verhuiswagen (welke dan, hij ging weg met alleen "een koffertje kleren" en zij woont nog thuis). Ik ben ook wel benieuwd welke goede investering hij bedoelt als je op het hoogtepunt van de huizenmarkt een appartement koopt.
Aberlady schreef:
06-06-2021 10:23
Zodat de mensen zeggen: hij is zo normaal gebleven, nog altijd dezelfde jongen. Biertje in de voetbalkantine, dat gevoel moet het uitstralen. Uiteraard wisselt hij nog weleens van gedaante, maar dat is wel zo handig voor de grote bedrijven die hem inhuren om 'aan te sluiten' bij het klootjesvolk. Hij is zó gewoon, koopt ook bij de Kruidvat, net als 'wij allemaal'. Massa is kassa ;-) .
maar daarin is hij ook niet duidelijk. De ene keer is hij volkszanger, de andere keer een echte rockstar!
koreana schreef:
06-06-2021 10:29
https://www.mediacourant.nl/2021/06/rad ... -hazes-jr/

Ook gastheer Frank Dane zette kwaad bloed, maar dan bij zijn eigen 538-luisteraars. De dj kondigde namelijk aan dat André vaste gast gaat worden. De ochtend na élke wedstrijd van het Nederlands elftal zal André naar de studio komen om zijn nieuwe Kruidvat-liedje te zingen en mee te kletsen.

De hele zomer is die kerel niet te vermijden....
Dat wordt de hele zomer naar de Etos en Q-Music luisteren. Alle kleine beetjes helpen.
Maleficent schreef:
06-06-2021 10:35
maar daarin is hij ook niet duidelijk. De ene keer is hij volkszanger, de andere keer een echte rockstar!
Ja, maar we weten al langer dat hij zijn publiek zwaar onderschat; niemand die dat doorheeft, toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven