Roddelen jullie weer mee ? Hier weer verder over onze Dré
zondag 8 augustus 2021 om 13:51
Ik ben na aanleiding van dit topic een keer gaan kijken op het profiel van haar biologische vader die in Italie woont. Geen idee waarom hij daar nu woont. Maar hij postte wel een foto van haar van een paar jaar geleden, waarschijnlijk is er dan dus toch contact geweest of hij moet die foto van het internet hebben gehaald. Volgens mij was het alleen die ene foto.
zondag 8 augustus 2021 om 14:42
Nou hier, wat zeurt iedereen dan over dat ze haar eigen broek op moet houden en bla bla. Lijkt me dat dat prima lukt met zulke bedragen.
Ook een Pluviofiel

zondag 8 augustus 2021 om 14:44
Oh, wauw, wat een fijne bedragenfashionvictim schreef: ↑08-08-2021 13:36Je krijgt een vast bedrag en daar moet je een x aantal posts voor plaatsen. Bijvoorbeeld 3 posts voor 20K ofzo, dat is een redelijk gangbare afspraak.
zondag 8 augustus 2021 om 14:51
Nee joh, ik heb helemaal geen vrienden bij wie ik dat gezien heb.
Ik heb alleen maar vrienden die bij elkaar blijven. Scheiders komen er niet in.
Doe eens even normaal!
Dat jij geen empathisch inlevings- en voorstellingsvermogen hebt, daarom kunnen anderen het nog wel hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 8 augustus 2021 om 14:54
Ik zag recentelijk hier een foto van Sarah op de nek van een man (was in een zwembad oid genomen) en hier werd gevraagd wie het was. Ik vermoed dus Pa van Soelen. Ik had ooit ergens gelezen dat de biologische vader van Sarah al redelijk kort na haar geboorte wegging bij haar moeder, ze was misschien 2 jaar of zo. Daarna kwam haar moeder in contact met Pa.
Sarah en haar zusje schelen iets van 5,5 jaar met elkaar.
Sarah en haar zusje schelen iets van 5,5 jaar met elkaar.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 8 augustus 2021 om 15:14
Natuurlijk kan ze dat een dit deed ze ook al toen ze nog bij A2 was . Men doet net of ze compleet op A2 zijn zak leefde. Maar ze heeft ook een boekje gemaakt Dunja de kinderkledinglijn iets staat nog in de planning en dan op insta dus haar vaste lasten kan ze best zelf ophoesten. Ze woont alleen in het huis tot ze iets zelf tegenkomt
zondag 8 augustus 2021 om 15:17
Wie is haar vader dan , hoe heet Sarah dan eigenijk echt?Gisselle schreef: ↑08-08-2021 13:51Ik ben na aanleiding van dit topic een keer gaan kijken op het profiel van haar biologische vader die in Italie woont. Geen idee waarom hij daar nu woont. Maar hij postte wel een foto van haar van een paar jaar geleden, waarschijnlijk is er dan dus toch contact geweest of hij moet die foto van het internet hebben gehaald. Volgens mij was het alleen die ene foto.
zondag 8 augustus 2021 om 15:19

zondag 8 augustus 2021 om 15:21
Nee hoor. Zo heet ze niet echt.

zondag 8 augustus 2021 om 15:24
Ja wat en? Jij zegt toch dat ze van Soelen heet en ik zeg dat ze niet zo heet.
Zit je panty weer achterstevoren?

zondag 8 augustus 2021 om 15:25
Ik heb ooit ergens gelezen dat Rachel het erg belangrijk vond om haar kinderen in ieder geval een hypotheekvrij huis te kunnen geven.koreana schreef: ↑08-08-2021 10:14Dat dus.
Ik las ooit dat Mo een eigen huis had voordat ze ging samenwonen met A2. Het kan dus zomaar zijn dat zij dat geld ook inbracht, dan is het huis dus van hen beiden.
En het feit dat ze gewoon de rust in de hut wil bewaren door te blijven waar ze nu is, een verhuizing is voor een kind als gevolg van een scheiding heel heftig.
Misschien is dit huis wel gekocht met geld wat Rachel en A1 opzij hebben gezet voor de kids en blijft ze hierin zitten om Rachel te treiteren.
Ik vind al die mensen van deze soap er gek genoeg voor
zondag 8 augustus 2021 om 15:26
Bijna net zo apart als dag in dag uit ergens blijven reageren al roepend dat het je allemaal niet interesseert.

zondag 8 augustus 2021 om 15:28
Waarom zou ik? Ik hoef jou toch niet te beschermen tegen je drang hier te reageren? Je bent toch geen klein kind.

zondag 8 augustus 2021 om 15:33
Led-lampje schreef: ↑08-08-2021 15:25Ik blijf dit apart vinden dat graven in iemands verleden.
Daar blijf ik tegen ageren.
Nee joh. Als het nou om mensen ging die graag met rust gelaten worden, niet op de voorgrond willen staan, dan zou ik ook zeggen: "laat hun en hun verleden met rust!"
Maar deze mensen maken dagelijks hun eigen real life soap. Krijgen ze geen aandacht, dan zorgen ze er zelf wel voor dat ze het krijgen.
Ik zou me er niet drukker om maken dan zij zelf doen.
zondag 8 augustus 2021 om 15:43
Dat is bij Sarah anders.meisje22 schreef: ↑08-08-2021 12:37Er zijn foto's van een hele kleine Sarah met van Soelen dus die moeder is al heel lang met hem. Ze heeft geen contact meer met haar echte vader.
Heeft ze ergens in een interview gezegd.
Makkelijk praten 'je echte vader blijft toch je vader'. Plaats zo'n opmerking alsjeblieft nooit tegen iemand die het contact met zijn ouders heeft verbroken, want dat doet een kind echt niet zomaar. Weet ik uit ervaring.
Haar echte vader woont in Italie.
In het begin had ze gewoon foto’s van haar biologische vader of Facebook en haar vader heeft dat nog steeds.
Er staat een foto op dat Sarah een jaar of 20/21 is bij de Chicaswinkel. Zij met haar vader in de deuropening. En van een bezoek in Italie. Was ze ook rond die leeftijd
Maar inderdaad opgroeien met iemand of haar biologische vader misschien 2x in het jaar zien is iets heel anders.
Fawry had in die tijd foto’s van haar paspoort en vliegticket met haar biologische naam
Die ze in ieder geval nog had toen ze met haar zus op vakantie ging in 2020.
Misschien heeft ze het wel deels gezegd voor het gemak. Dat de roddelpers niet achter die man aan gaat.
zondag 8 augustus 2021 om 15:44
Dit is ook best sneu. In een roddeltopic mensen steeds wijzen op roddelen of als ze gaan lezen, juist om het in de context te blijven zien, kom jij weer met je opgeheven vingertjeLed-lampje schreef: ↑08-08-2021 15:25Ik blijf dit apart vinden dat graven in iemands verleden.
Daar blijf ik tegen ageren.