Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1638 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
star⁴ wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Maxima gekleed alsof ze zich voorbereidde op een koude winter met de thermostaat heel laag
Vaak vind ik haar prachtig, deze keer niet.
Willem zijn pak zat ook goed volgens mij, dat ik ook weleens anders.
Amalia ziet er vooral altijd ontzettend lief uit
Ze lijkt erg zachtaardig. Ik hoop dat ze deze geestelijk zware job aankan.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
22-09-2022 21:23
Nee. Aanrader?
Ja, enorm. Vooral voor Meghan-haters, want in die docu wordt in 1 klap duidelijk dat zij echt niet de oorzaak is van Harry's breuk met de familie. Ik denk zelfs dat het andersom is: dat Harry zo graag met die wereld wilde breken dat ie onbewust of expres een vrouw heeft uitgezocht met wie dat kon.

Ik kreeg veel medelijden met hem in ieder geval, het leven als spare heeft hem op jonge leeftijd al getraumatiseerd en de dood van zijn moeder heeft daar nog heel wat scheppen bovenop gedaan.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat heb ik wel vaker gelezen, over het feit dat Harry bewust of onbewust een vrouw (uit)zocht met wie hij kon breken met de Royals. Omdat hij dat zelf lastig vond om te doen, en het wellicht in zijn eentje ook niet voor elkaar had gekregen.
Dat las ik al voordat die docu uitkwam, want toen werd het zeker gezegd. Dus het werd al veel langer gezegd.

Ik ga ook kijken of ik die docu kan vinden.
Vind het ook goed dat hiervoor aandacht is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
22-09-2022 16:47
Ondanks dat het de Daily Mail is; Yasmijn gelooft het O_O

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... Diana.html

De koningin kan niet zelf effe bepalen dat Charles overgeslagen wordt in de lijn van troonopvolging en het lijkt me dat Andrew dat donders goed weet. Dus wat mis ik hier? Verhaal klinkt heel onlogisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joppie schreef:
23-09-2022 08:54
Ik vond Maxima gekleed alsof ze zich voorbereidde op een koude winter met de thermostaat heel laag
Maar ik vond het wél mooi. Ik vond het wel een chic pak met een soort hint naar de energieprijzen ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
23-09-2022 09:02
Dat heb ik wel vaker gelezen, over het feit dat Harry bewust of onbewust een vrouw (uit)zocht met wie hij kon breken met de Royals. Omdat hij dat zelf lastig vond om te doen, en het wellicht in zijn eentje ook niet voor elkaar had gekregen.
Dat las ik al voordat die docu uitkwam, want toen werd het zeker gezegd. Dus het werd al veel langer gezegd.

Ik ga ook kijken of ik die docu kan vinden.
Vind het ook goed dat hiervoor aandacht is.
Hij vertelt in die docu dat hij als klein jongetje al geen prins meer wilde zijn, dat zijn moeder hem en William naar school bracht en dat ie dan achterin de auto zat en ze door paparazzi achtervolgd werden en zijn moeder in tranen achter het stuur zat, en dat hij dan wenste dat hij een gewoon jongetje kon zijn. En dat de enige periode in zijn leven dat ie gelukkig was zijn tijd in Afghanistan was omdat hij toen "normaal" was.
En hij vertelt dat hij angstaanvallen had, en depressies, en zelfmoordgedachten, en dat soort dingen allemaal omdat hij zo ontzettend graag geen prins wilde zijn. Best wel heftig allemaal.

Hij zegt ook dat mensen niet beseffen dat hij echt een kind van zijn moeder is en qua karakter enorm op zijn moeder lijkt en dat hij net als zijn moeder niet in dat systeem past.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
De tijd in Afghanistan wordt inderdaad door hem benoemd als een van de meest prettige tijden in zijn leven. Behalve dat hij zichzelf kon zijn, vond hij de kameraadschap erg fijn. In zo'n situatie heb je feitelijk, als je op elkaar moet kunnen vertrouwen, geen bal aan of iemand nu prins of putjesschepper is. De dynamiek is anders, wat zeker verklaart waarom hij daar gelukkig was.

Ik zag laatst een docu over Diana vs Camilla en de moeite die zij had met het hof. Dat vrouwen daar een oogje dichtknepen als hun man er minnaressen op nahield. Ik meen zelfs dat Queen Mum ooit zei tegen haar dat het er nou eenmaal bij hoorde en een soort van gemeengoed was toen Diana zich beklaagde dat Charles er een relatie op na hield met Camilla.
Diana wilde gewoon samen gelukkig worden met haar man, Charles.

Op het historische moment dat Diana ook Camilla confronteerde dat ze het wist, zei Camilla: Je hebt 2 mooie zoons, de wereld ligt aan je voeten, alle mannen aanbidden je, je hebt nooit geldzorgen, wat wil je nou? Waarop Diana zei: mijn man.
ik denk dat dat ook veelzeggend is. Voor ons gewone stervelingen niet heel gek, maar in die royal setting wellicht ongewoon. En Harry lijkt in heel veel op Diana in dat opzicht.

Gek genoeg past Charles er ook eigenlijk niet goed in. Hij is veel meer zweverig, artistiek etc dan de rest van de Royals. Maar voor zover mogelijk heeft hij zich dan wel beter weten te voegen naar 'het systeem'.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Joppie schreef:
23-09-2022 08:54
Ik vond Maxima gekleed alsof ze zich voorbereidde op een koude winter met de thermostaat heel laag
Vaak vind ik haar prachtig, deze keer niet.
Willem zijn pak zat ook goed volgens mij, dat ik ook weleens anders.
Amalia ziet er vooral altijd ontzettend lief uit
Ze lijkt erg zachtaardig. Ik hoop dat ze deze geestelijk zware job aankan.
Maxima was solidair, zoals het hoort. Met een jurk van gerecycled materiaal van een nieuwe jonge ontwerper. Wat dus ook meegevallen zal zijn qua kosten, net als de goedkope jurk van Amalia. Goed signaal afgegeven in deze moeilijke tijd.

Mooi vond ik het niet, die jurk van Maxima.
fashionvictim schreef:
23-09-2022 08:57
Ja, enorm. Vooral voor Meghan-haters, want in die docu wordt in 1 klap duidelijk dat zij echt niet de oorzaak is van Harry's breuk met de familie. Ik denk zelfs dat het andersom is: dat Harry zo graag met die wereld wilde breken dat ie onbewust of expres een vrouw heeft uitgezocht met wie dat kon.

Ik kreeg veel medelijden met hem in ieder geval, het leven als spare heeft hem op jonge leeftijd al getraumatiseerd en de dood van zijn moeder heeft daar nog heel wat scheppen bovenop gedaan.
Waar te zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
23-09-2022 10:09
Waar te zien?
Bij Apple tv dacht ik.

Tevens verkapte tvp.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
23-09-2022 10:08
Maxima was solidair, zoals het hoort. Met een jurk van gerecycled materiaal van een nieuwe jonge ontwerper. Wat dus ook meegevallen zal zijn qua kosten, net als de goedkope jurk van Amalia. Goed signaal afgegeven in deze moeilijke tijd.

Mooi vond ik het niet, die jurk van Maxima.
Maxima lijkt mij erg sympathiek maar solidair nee vind ik niet.
Ze krijgen gewoon weer loonsverhoging. Het zou sympathiek zijn als ze hun een loon een keer zouden bevriezen.
Amalia heeft een super voorbeeld gegeven door haar toelage nog niet te ontvangen
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Amalia ziet er prachtig uit!
meisje22 schreef:
23-09-2022 10:26
Bij Apple tv dacht ik.

Tevens verkapte tvp.
Oh dat heb ik niet. Jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan de plaatjes nog niet zien.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
23-09-2022 08:57
Ja, enorm. Vooral voor Meghan-haters, want in die docu wordt in 1 klap duidelijk dat zij echt niet de oorzaak is van Harry's breuk met de familie. Ik denk zelfs dat het andersom is: dat Harry zo graag met die wereld wilde breken dat ie onbewust of expres een vrouw heeft uitgezocht met wie dat kon.

Ik kreeg veel medelijden met hem in ieder geval, het leven als spare heeft hem op jonge leeftijd al getraumatiseerd en de dood van zijn moeder heeft daar nog heel wat scheppen bovenop gedaan.
ik geloof dit meteen,

precies, dat zei ik laatst ook tegen mijn moeder we hadden het erover, en ik zei denk dat Harry gewoon ernstig getraumatiseerd is, door de dood van zijn moeder, en alles wat erna kwam kijken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
23-09-2022 23:23
ik geloof dit meteen,

precies, dat zei ik laatst ook tegen mijn moeder we hadden het erover, en ik zei denk dat Harry gewoon ernstig getraumatiseerd is, door de dood van zijn moeder, en alles wat erna kwam kijken.
Ik geloof dat ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meerdere Britse media (oal Daily Mail maar ook Telegraph) geven aan dat de kroning van Charles in het voorjaar of zomer van 2023 zal zijn, om toch enige tijd van rouw voor het overlijden van Elizabeth in acht te houden.

De kroning van Elizabeth kostte indertijd 1,5 miljoen pond, wat nu vergelijkbaar is met 46 miljoen pond.
Charles wil het sowieso kleiner en minder duur houden, dat laatste omdat het momenteel zware tijden zijn in verband met gestegen kosten. Ook wil hij het acceptabeler houden voor andere religies en gemeenschapsgroepen.

Er gaan overigens geruchten dat het wel eens 2 juni 2023 kan worden, exact 70 jaar na de officiële kroning van Elizabeth in 1953 op die datum.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
23-09-2022 10:03
De tijd in Afghanistan wordt inderdaad door hem benoemd als een van de meest prettige tijden in zijn leven. Behalve dat hij zichzelf kon zijn, vond hij de kameraadschap erg fijn. In zo'n situatie heb je feitelijk, als je op elkaar moet kunnen vertrouwen, geen bal aan of iemand nu prins of putjesschepper is. De dynamiek is anders, wat zeker verklaart waarom hij daar gelukkig was.

Ik zag laatst een docu over Diana vs Camilla en de moeite die zij had met het hof. Dat vrouwen daar een oogje dichtknepen als hun man er minnaressen op nahield. Ik meen zelfs dat Queen Mum ooit zei tegen haar dat het er nou eenmaal bij hoorde en een soort van gemeengoed was toen Diana zich beklaagde dat Charles er een relatie op na hield met Camilla.
Diana wilde gewoon samen gelukkig worden met haar man, Charles.

Op het historische moment dat Diana ook Camilla confronteerde dat ze het wist, zei Camilla: Je hebt 2 mooie zoons, de wereld ligt aan je voeten, alle mannen aanbidden je, je hebt nooit geldzorgen, wat wil je nou? Waarop Diana zei: mijn man.
ik denk dat dat ook veelzeggend is. Voor ons gewone stervelingen niet heel gek, maar in die royal setting wellicht ongewoon. En Harry lijkt in heel veel op Diana in dat opzicht.

Gek genoeg past Charles er ook eigenlijk niet goed in. Hij is veel meer zweverig, artistiek etc dan de rest van de Royals. Maar voor zover mogelijk heeft hij zich dan wel beter weten te voegen naar 'het systeem'.
Er gaan nu ook al heel veel roddels over prins William en dat hij ook al veel vreemdgaat. Onder andere met Rose Hanbury, een vriendin van de familie.
Maar er zijn volgens de geruchten nog meerdere vrouwen. Kate heeft het er moeilijk mee en daar gaan dan weer roddels over dat zij een eetstoornis heeft die door de geruchten rondom William verergerd wordt.


Dit is Rose, een markiezin:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees weer mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yavanna schreef:
24-09-2022 02:58
Er gaan nu ook al heel veel roddels over prins William en dat hij ook al veel vreemdgaat. Onder andere met Rose Hanbury, een vriendin van de familie.
Maar er zijn volgens de geruchten nog meerdere vrouwen. Kate heeft het er moeilijk mee en daar gaan dan weer roddels over dat zij een eetstoornis heeft die door de geruchten rondom William verergerd wordt.


Dit is Rose, een markiezin:
Afbeelding
Dit verhaal gaat al jaren en is allang ontkracht.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
23-09-2022 09:34
Hij vertelt in die docu dat hij als klein jongetje al geen prins meer wilde zijn, dat zijn moeder hem en William naar school bracht en dat ie dan achterin de auto zat en ze door paparazzi achtervolgd werden en zijn moeder in tranen achter het stuur zat, en dat hij dan wenste dat hij een gewoon jongetje kon zijn. En dat de enige periode in zijn leven dat ie gelukkig was zijn tijd in Afghanistan was omdat hij toen "normaal" was.
En hij vertelt dat hij angstaanvallen had, en depressies, en zelfmoordgedachten, en dat soort dingen allemaal omdat hij zo ontzettend graag geen prins wilde zijn. Best wel heftig allemaal.

Hij zegt ook dat mensen niet beseffen dat hij echt een kind van zijn moeder is en qua karakter enorm op zijn moeder lijkt en dat hij net als zijn moeder niet in dat systeem past.
Eens zoeken waar die docu te bekijken is. Wat een triest leven eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
24-09-2022 09:05
Dit verhaal gaat al jaren en is allang ontkracht.
Wou net zeggen, deze mevrouw heb ik al jaren geleden voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer een interessant boek onderweg, extract te lezen via The Times als je daar een account hebt:

https://www.thetimes.co.uk/article/harr ... -7xhtwk3ww

Anders:

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ed-18.html
Alle reacties Link kopieren Quote
De geruchten over William hebben inderdaad lange tijd de ronde gedaan en zijn ook inmiddels ontkracht.

Ik denk dat de druk op Kate zo enorm is dat die vermeende eetstoornis daar wel eens mee te maken kan hebben.
Alles wat ze doet, alles wat ze draagt, het ligt onder een vergrootglas.
Soms maak je een keuze en dan deugt het ook weer niet. Ik herinner mij gezeik over een dekentje dat Meghan gebruikte voor Archie. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat: het was een relatief duur dekentje, ze had het gekregen. Ze sloeg het om Archie heen, omdat het kindje het koud had (of koud kon krijgen). Zou iedere moeder doen. En dan maakt het niet uit of het een peperdure jas is of een simpel handdoekje. Maar men viel dood over het feit dat het een duur dekentje was.

Nu ligt en lag Meghan meer onder vuur dan Kate, maar het voorbeeld is precies waar het om gaat: elke stap wordt gezien. Daar moet je maar tegen kunnen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er gaan nog vele beerputten open, zoals ik al voorspelde.
Alles komt goed, de rest niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven