Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1638 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
star⁴ wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
29-09-2022 14:10
En dan besluit je oma ineens dat je geen prins/prinses meer bent:

Afbeelding

Queen Margrethe, 82, announced the move in a statement yesterday, saying she hoped it would allow her grandchildren to 'shape their own lives without being limited by the special considerations and duties’ that a formal affiliation with the Danish Royal Family has.

Margrethe added in an interview last night: 'It is a consideration I have had for quite a long time and I think it will be good for them in their future. That is the reason.'

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... itles.html
Heel raar. Had dan gewacht totdat deze mensen kinderen krijgen.
Wat een knappe jongens trouwens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie al de documentaire van Delphine gezien op HBO?
De dochter van koning Albert van België?

Aanrader.
Wat een verhaal en leed zit erachter.
kiddootje schreef:
29-09-2022 19:34
Hebben jullie al de documentaire van Delphine gezien op HBO?
De dochter van koning Albert van België?

Aanrader.
Wat een verhaal en leed zit erachter.
Ja. Ik vond hem ook heel goed.
calvijn1 schreef:
29-09-2022 19:15
Heel raar. Had dan gewacht totdat deze mensen kinderen krijgen.

Heel raar idd. Andere koningshuizen hebben dat voor de toekomstige generatie(s) gedaan. Het schijnt pas per 01-01-2023 in te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Was die actie door Margrete ook niet omdat ook zij, net als Charles, het koningshuis wil uitdunnen?
Volgens mij komen ze of geld te kort, of krijgen ze toch net even teveel kinderen die dan ook weer teveel kinderen krijgen om het rendabel te houden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens twee Deense royaltykenners die Ditjes en Datjes citeert, ligt er ruzie ten grondslag aan het afnemen van titels:

Dat Margrethe nu haar kleinkinderen hun titels afneemt, roept veel vragen op. Volgens Jakob Steen Olsen, royaltykenner van de Deense krant Berlingske, worden de geruchten over de slechte relatie tussen de koningin en haar jongste zoon Joachim alleen maar versterkt.

Ook koningshuisexpert Kim Bach denkt dat er meer speelt. ,,Er gaan al langer hardnekkige geruchten dat het ook niet meer botert tussen Joachim en zijn broer kroonprins Frederik”, vertelt ze in de krant Ekstra Bladet. ,,Hun moeder heeft duidelijk partij gekozen.”


https://www.ditjesendatjes.nl/deense-ko ... raakactie/

Ook Mary geeft haar mening, dat ze de verwarring wel begrijpt, maar: Dat begrijpt Mary goed. „Verandering kan moeilijk zijn en pijn doen. Maar dat betekent niet dat de beslissing onjuist is.”

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... onjuist-is
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Star: ik zie nu pas de aanpassing in de OP 😜
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
_Branwen_ schreef:
29-09-2022 19:51
Heel raar idd. Andere koningshuizen hebben dat voor de toekomstige generatie(s) gedaan. Het schijnt pas per 01-01-2023 in te gaan.
Klinkt logischer inderdaad. Ik snap best dat dit niet leuk is voor de kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_Branwen_ schreef:
29-09-2022 19:51
Heel raar idd. Andere koningshuizen hebben dat voor de toekomstige generatie(s) gedaan. Het schijnt pas per 01-01-2023 in te gaan.
De Zweedse koning heeft laatst iets soortgelijks gedaan voor zijn bestaande kleinkinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
02-10-2022 09:49
Afbeelding
Jemig, wat is Kate toch mooi! :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
02-10-2022 14:06
Jemig, wat is Kate toch mooi! :flirting:
Zij is inderdaad zo enorm knap. En haar hele houding is gracieus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is William lang! Hij heeft daarin duidelijk de genen van Diana.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou Kate best wel eens in zo'n Sissi-jurk willen zien.
Staat haar prachtig denk ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Koning Charles mag niet naar de klimaattop van de VN in november in Egypte. Premier Truss vindt het geen goed idee dat hij gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
nimbus schreef:
02-10-2022 19:49
Koning Charles mag niet naar de klimaattop van de VN in november in Egypte. Premier Truss vindt het geen goed idee dat hij gaat.

Ja dat is echt schandalig.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Marius Borg Høiby, de oudste zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, is weer gelukkig in de liefde. Hij heeft een relatie met influencer Nora Haukland, in 2020 deelneemster aan de Noorse versie van het realityprogramma Love Island.

Haukland bevestigt het nieuws zelf aan de Noorse krant VG. De twee, allebei 25 jaar, zijn sinds april aan het daten, zo vertelt ze.

In maart maakte Marius nog bekend dat er een einde was gekomen aan zijn relatie met met voormalig Playboy-model Juliane Snekkestad, met wie hij ruim vier jaar samen is geweest.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
03-10-2022 10:13
influencer Nora Haukland, in 2020 deelneemster aan de Noorse versie van het realityprogramma Love Island.

Ik ken dat hele Noorse koningshuis niet, en het zou (disclaimer bla bla bla) allemaal niet uit moeten maken als ze maar gelukkig zijn etc etc.

Maar dat gezegd hebbende: als ik deze mevrouw door Google Afbeeldingen haal, dan snap ik wel waarom het britse koningshuis zo'n voorkeur heeft voor conservatieve meisjes met witte kraagjes en zo.
Er is nog een Scaneinavische prins die getrouwd is met een voormalig lingeriemodel. Ik ben kwijt of het Noorwegen, Denemarken of Zweden was. Ik dacht Zweden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
03-10-2022 13:47
Er is nog een Scaneinavische prins die getrouwd is met een voormalig lingeriemodel. Ik ben kwijt of het Noorwegen, Denemarken of Zweden was. Ik dacht Zweden.
Is dat niet Carl-Phillip van Zweden?
Ja die!
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
03-10-2022 13:51
Ja die!

Pòtjandorie wat een knappe man :kwijl: Flauw hoor, dat zijn hart al vergeven is aan een schitterend lingeriemodel.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ginevra schreef:
03-10-2022 10:59
Ik ken dat hele Noorse koningshuis niet, en het zou (disclaimer bla bla bla) allemaal niet uit moeten maken als ze maar gelukkig zijn etc etc.

Maar dat gezegd hebbende: als ik deze mevrouw door Google Afbeeldingen haal, dan snap ik wel waarom het britse koningshuis zo'n voorkeur heeft voor conservatieve meisjes met witte kraagjes en zo.
Het kan zijn dat het uitmaakt dat hij wel háár oudste kind is, maar geen kind van de kroonprins, dus sowieso geen opvolger oid :)
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
03-10-2022 10:00
Ja dat is echt schandalig.
Dat hij niet mag of dat hij wilde gaan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
03-10-2022 13:51
Ja die!
Afbeelding


zoo'n lekker ding :kwijl:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven