Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
beetjegek schreef:
03-06-2020 18:47
Dat kan niet.
Kan wel. Ik ken er zo al eentje die ondanks groot koophuis (vraag niet hoe het eruit ziet van binnen) en zelfs voedsel krijgt van de voedselbank.
hannaa45 schreef:
03-06-2020 14:29
Papiertjes prikken paar dagdelen per week.
Om hun uitkering te verdienen.
Dat kost alleen maar geld.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
03-06-2020 18:52
Kan wel. Ik ken er zo al eentje die ondanks groot koophuis (vraag niet hoe het eruit ziet van binnen) en zelfs voedsel krijgt van de voedselbank.

Precies! deze dame krijgt ook een pakket van de voedselbank, via een medewerker daar geregeld (wilde ze voor mij ook wel regelen). En... ze woont niet alleen in een koophuis, heeft ook een koophuis met lap grond in haar land van herkomst. Werken daar heeft ze geen zin in.... dus ze zegt dat ze niet kan lopen.

Nu ben ik wel eens met haar op stap geweest, en ben ik wel echt chronisch ziek, ze liet dan altijd gewoon haar scootmobiel huis. Er waren dan verschillende momenten dat ik echt heel moe werd en naar huis wilde, waarop zij aangaf nog lang niet moe was en door te willen lopen. Ja hoor, als je het maar lang genoeg volhoudt, dan kan dit gewoon hier in Nederland. En deze dame verveelt zich nooit geen minuut net als Samantha.
Gisselle schreef:
03-06-2020 20:18
Precies! deze dame krijgt ook een pakket van de voedselbank, via een medewerker daar geregeld (wilde ze voor mij ook wel regelen). En... ze woont niet alleen in een koophuis, heeft ook een koophuis met lap grond in haar land van herkomst.Werken daar heeft ze geen zin in.... dus ze zegt dat ze niet kan lopen.

Nu ben ik wel eens met haar op stap geweest, en ben ik wel echt chronisch ziek, ze liet dan altijd gewoon haar scootmobiel huis. Er waren dan verschillende momenten dat ik echt heel moe werd en naar huis wilde, waarop zij aangaf nog lang niet moe was en door te willen lopen. Ja hoor, als je het maar lang genoeg volhoudt, dan kan dit gewoon hier in Nederland. En deze dame verveelt zich nooit geen minuut net als Samantha.
Dat wordt toch allemaal gecontroleerd bij het uwv?
Tegenwoordig zijn ze onwijs streng.
Heb meer het idee dat de bijstand in sommige gemeentes te laks is.
Ik ken wel wat mensen die bijstand ontvangen en waarvan ik mezelf afvraag waarom ze niet aan het werk worden gezet. ( voor de corona ) Diezelfde mensen vinden het wel makkelijk om zo geld te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Samantha heeft gewoon al Gerrit op haar arm getatoeëerd....... :-o
renske1975 schreef:
03-06-2020 20:55
Samantha heeft gewoon al Gerrit op haar arm getatoeëerd....... :-o
Nee die tattoo had ze al..Volgens mij was dat haar overleden neef ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Oh oké, ik dacht al, dat is wel ultrasnel. Maar ja, ze is natuurlijk ook al zwanger :P
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
03-06-2020 20:18
Precies! deze dame krijgt ook een pakket van de voedselbank, via een medewerker daar geregeld (wilde ze voor mij ook wel regelen). En... ze woont niet alleen in een koophuis, heeft ook een koophuis met lap grond in haar land van herkomst. Werken daar heeft ze geen zin in.... dus ze zegt dat ze niet kan lopen.

Nu ben ik wel eens met haar op stap geweest, en ben ik wel echt chronisch ziek, ze liet dan altijd gewoon haar scootmobiel huis. Er waren dan verschillende momenten dat ik echt heel moe werd en naar huis wilde, waarop zij aangaf nog lang niet moe was en door te willen lopen. Ja hoor, als je het maar lang genoeg volhoudt, dan kan dit gewoon hier in Nederland. En deze dame verveelt zich nooit geen minuut net als Samantha.
Dit is zo ongeloofwaardig.
Niet dat jij liegt, maar ik geloof dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Flower350 schreef:
03-06-2020 20:27
Dat wordt toch allemaal gecontroleerd bij het uwv?
Tegenwoordig zijn ze onwijs streng.
Heb meer het idee dat de bijstand in sommige gemeentes te laks is.
Ik ken wel wat mensen die bijstand ontvangen en waarvan ik mezelf afvraag waarom ze niet aan het werk worden gezet. ( voor de corona ) Diezelfde mensen vinden het wel makkelijk om zo geld te krijgen.
Het is niet het UWV dat bijstand uitkeert, maar de gemeente. En met dat strenge valt het volgens mij best mee. Weet uit ervaring bij een gemeente (niet als casemanager of consulent o.i.d) dat er mensen zijn die gewoon elke baan die ze kunnen krijgen afwijzen i.v.m. 'een slechte rug' of andere excuses. Ooit gehoord over een vrouw die alleen een paar uurtjes onder schooltijden kon/ wilde werken. Kinderen waren geloof ik al 15 en 17. Dus tja, hoe hard worden die mensen dan aangepakt? Hoe erg wordt er dan doorgevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Wonen de twee kinderen van Samantha nog bij hun vader?
Alle reacties Link kopieren
En afwisselend bij zijn moeder.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
03-06-2020 21:19
Het is niet het UWV dat bijstand uitkeert, maar de gemeente. En met dat strenge valt het volgens mij best mee. Weet uit ervaring bij een gemeente (niet als casemanager of consulent o.i.d) dat er mensen zijn die gewoon elke baan die ze kunnen krijgen afwijzen i.v.m. 'een slechte rug' of andere excuses. Ooit gehoord over een vrouw die alleen een paar uurtjes onder schooltijden kon/ wilde werken. Kinderen waren geloof ik al 15 en 17. Dus tja, hoe hard worden die mensen dan aangepakt? Hoe erg wordt er dan doorgevraagd?
Verschilt sowieso wel erg qua gemeente.
Heel raar eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
03-06-2020 21:14
Dit is zo ongeloofwaardig.
Niet dat jij liegt, maar ik geloof dit niet.

Wat geloof je er niet aan? Ik ben heel vaak met haar gaan shoppen en dan liep ze als een kievit, dansen vindt ze ook leuk en doet ze dan ook regelmatig, ze komt er tegenover mij eerlijk voor uit dat ze geen zin heeft om te werken omdat ze wil "genieten" van het leven. En...dat kan gewoon in Nederland, als je het maar lang genoeg volhoud.

Ik ben zelf ook heel makkelijk afgekeurd, ben er maar 2 keer voor bij een arts geweest. Nu hielp het waarschijnlijk wel dat zij rapporten hadden van mijn behandeld artsen, maar ik hoefde daarna helemaal niet meer te komen. Maar deze dame mankeert echt niets, dat heeft ze zo vaak tegen mij gezegd en heb ik ook meerdere keren gezien, persoonlijk vind ik het heel beledigend, want aan mij kan je niks zien en zij krijgt van veel mensen medelijden, die denken, ach wat sneu zo'n jonge vrouw in een scootmobiel. En ken persoonlijk nog zo iemand. Maar goed... wil verder niet meer off topic gaan.
LieveMona schreef:
03-06-2020 21:19
Het is niet het UWV dat bijstand uitkeert, maar de gemeente. En met dat strenge valt het volgens mij best mee. Weet uit ervaring bij een gemeente (niet als casemanager of consulent o.i.d) dat er mensen zijn die gewoon elke baan die ze kunnen krijgen afwijzen i.v.m. 'een slechte rug' of andere excuses. Ooit gehoord over een vrouw die alleen een paar uurtjes onder schooltijden kon/ wilde werken. Kinderen waren geloof ik al 15 en 17. Dus tja, hoe hard worden die mensen dan aangepakt? Hoe erg wordt er dan doorgevraagd?
Als je een slechte rug hebt dan valt vrijwel elk baantje dat je krijgt aangeboden in de bijstand toch af? Zo raar is dat niet. Zwaar werk is meestal onderbetaald en komt dus snel op het bordje van iemand in de bijstand.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
03-06-2020 22:50
Wat geloof je er niet aan? Ik ben heel vaak met haar gaan shoppen en dan liep ze als een kievit, dansen vindt ze ook leuk en doet ze dan ook regelmatig, ze komt er tegenover mij eerlijk voor uit dat ze geen zin heeft om te werken omdat ze wil "genieten" van het leven. En...dat kan gewoon in Nederland, als je het maar lang genoeg volhoud.

Ik ben zelf ook heel makkelijk afgekeurd, ben er maar 2 keer voor bij een arts geweest. Nu hielp het waarschijnlijk wel dat zij rapporten hadden van mijn behandeld artsen, maar ik hoefde daarna helemaal niet meer te komen. Maar deze dame mankeert echt niets, dat heeft ze zo vaak tegen mij gezegd en heb ik ook meerdere keren gezien, persoonlijk vind ik het heel beledigend, want aan mij kan je niks zien en zij krijgt van veel mensen medelijden, die denken, ach wat sneu zo'n jonge vrouw in een scootmobiel. En ken persoonlijk nog zo iemand. Maar goed... wil verder niet meer off topic gaan.
Ik geloof niet dat iemand ‘zomaar’ bijstand krijgt als die persoon een koophuis heeft en inkomen van een ex (alimentatie?) krijgt.
Qua solliciteren kan het wel ja, dat verschilt erg per gemeente.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-06-2020 22:51
Als je een slechte rug hebt dan valt vrijwel elk baantje dat je krijgt aangeboden in de bijstand toch af? Zo raar is dat niet. Zwaar werk is meestal onderbetaald en komt dus snel op het bordje van iemand in de bijstand.
ALS je een slechte rug hebt, ja. Maar ik hoorde de consulenten er gewoon onderling grappen over maken omdat het zo vaak werd geroepen. Zelfs mensen die de Nederlandse taal niet of bijna niet machtig waren, hadden het woord 'roeg' in hun vocabulaire.

Maar ik zal nu stoppen met off topic gaan.

Weet trouwens ook niet of je de werkende wereld een plezier doet met Samantha als collega ;-)
.
anoniem_393502 wijzigde dit bericht op 03-06-2020 23:07
Reden: off topic
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
03-06-2020 22:53
Ik geloof niet dat iemand ‘zomaar’ bijstand krijgt als die persoon een koophuis heeft en inkomen van een ex (alimentatie?) krijgt.
Qua solliciteren kan het wel ja, dat verschilt erg per gemeente.

Het is ook niet "zomaar" he? Ze zegt dat ze pijn heeft en dit houdt ze steeds vol als ze herkeurt moet worden. Ik heb niet geschreven dat ze alimentatie van haar ex krijgt, maar een WAO of Wajong, wel dat ze in een koophuis woont waarvan haar ex de hypotheek betaald. Nu zei ze vorige week dat ze een urgentie heeft voor een huurwoning want ze moet nu wel uit dat koophuis, maar dat dat een appartementencomplex zonder lift is en dat pikt ze niet. Ze wil een huis met een tuin, dus ze zei dan maar weer dat ze niet kan lopen.

Hoe zit dat eigenlijk met Samantha? die heeft toch ook zo'n uitkering? Maar ze heeft in het verleden toch wel gewerkt in het cafe van haar ex? en haar realitysaops e.d.?
@gisselle open een topic waarop je lekker kan afgeven op andere mensen.
Dit topic gaat over Samantha.
Dat filmpje van gister op haar insta van dat dansje met haar buurvrouw... :sick:
Alle reacties Link kopieren
Zou Samanth zelf in de gaten hebben dat ze 2 x dezelfde instagrampost heeft gepost??? En consequent vlog als vlogg schrijven.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie? Ik gok dat het een meisje is. Maandag gaat ze het delen met de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
11-06-2020 21:36
Wat denken jullie? Ik gok dat het een meisje is. Maandag gaat ze het delen met de wereld.
Ik ook!
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een jongen.
Sjulia schreef:
11-06-2020 21:36
Wat denken jullie? Ik gok dat het een meisje is. Maandag gaat ze het delen met de wereld.
Jongens wat spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven