Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
winkelfanaat schreef:
25-04-2019 12:40
Er zou ook eigenlijk een andere naam voor moeten zijn. Zoiets als aandachtspoging of iets dergelijks. Zelfmoordpoging is het natuurlijk niet.
Volgens mij noemt ze het vooral zelf zo. Net als dat het gebroken bekken vast niet door een arts is vastgesteld als je een paar dagen later alweer achter op een scooter kan zitten.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
25-04-2019 10:04
Boeiend.
Weer azijn gedronken ?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
24-04-2019 17:52
staan 2 foto's en filmpje weer op haar Insta.
1 waarop ze poseert met haar gegipste pols, opplakwimpers die schots en scheef zitten. een filmpje waarbij ze buiten staat en een foto van een bord patat en vis waarbij ze typt dat ze achterop de scooter met haar vriend visje is gaan halen.
Ze is zeker snel genezen van haar gebroken bekken? Misschien naar Lourdes geweest met Pasen.
Vreemd dat haar insta op privé staat , als ze zoveel aandacht wil.
Ik zag dit er staan "Ik ga binnenkort beginnen met vlogge dus Houd mijn instagram in de gaten"
de spelling is ook niet helemaal toppie maar ze wilde toch uit de publiciteit blijven? Het zal je moeder zijn. :cry:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ze is pas weer met een nieuw account gestart. Eerst kon iedereen reageren, nu kan je alleen liken
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
25-04-2019 12:44
Volgens mij noemt ze het vooral zelf zo. Net als dat het gebroken bekken vast niet door een arts is vastgesteld als je een paar dagen later alweer achter op een scooter kan zitten.
Op zich hebben ze het in de media ook steeds over zelfmoordpogingen.
winkelfanaat schreef:
25-04-2019 19:48
Op zich hebben ze het in de media ook steeds over zelfmoordpogingen.


tja hoe moeten ze het anders noemen? vraag-om-aandacht-poging?
Byrma schreef:
25-04-2019 15:39
Weer azijn gedronken ?
En jij teveel flügels?
SallySpectra* schreef:
25-04-2019 20:18
En jij teveel flügels?
Fijn, nu heb ik zin in flugels.
winkelfanaat schreef:
25-04-2019 19:48
Op zich hebben ze het in de media ook steeds over zelfmoordpogingen.
Ja. Drama en baseren het op wat zij naar buiten brengt. Geen arts die daar iets over zal zeggen.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
25-04-2019 20:18
En jij teveel flügels?
Was 't maar waar. :rofl:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
25-04-2019 19:58
tja hoe moeten ze het anders noemen? vraag-om-aandacht-poging?
Schreeuw om aandacht, het niet aan kunnen dat roem vergankelijk is? Het is triest, hoe dan ook. Uit respect voor die kinderen zouden ze haar beter kunnen negeren in de media.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
25-04-2019 09:59
Dat klik je zo terug!!
hoewel ik meer een boomklimmeisje was had ik wel barbie's. Om uitelkaar te halen, haar te knippen en te tattoeëren.
🤣

Geweldig, doet mijn boomklimmeisje ook.
mamsvan schreef:
25-04-2019 11:30
ik ben bang dat ze een pot nat worden zoals hun ouders..
Herman Brood zei altijd als ze vroegen of hij niet bang was dat zijn kinderen ook zoveel gingen drinken, drugs gebruiken enz. dat hij daar niet bang voor was: zulke karaktertrekken/verslavingen slaan altijd één generatie over zei hij dan :D

Voor zover ik die ouders van Barbie heb gezien lijken het me eigenlijk best vriendelijke, goedbedoelende mensen.
Geen idee natuurlijk, ik ken die mensen niet maar als haar vader of moeder verslaafd zouden zijn, de ene na de andere keer van 1 hoog uit het raam sprongen hadden we dat nu wel gehoord in zo'n roddelprogramma.

Zielig voor die mensen, en de ouders van haar ex en vader van haar kinderen. Het zijn ook hun kleinkinderen, kijken die mensen niet naar die kindjes om? Ik volg het niet zo, alleen wat de voorpagina van de krant haalt eigenlijk. Heb geen instagram en weet weer waarom nu ik hier lees ;)

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat ze alles doet om haar kinderen weer te zien, niet fair om van een psychisch ziek iemand te vragen 'een beetje normaal te doen'.
Als een psychoot lichtjes ziet knipperen in een boom of steeds muizen ziet rennen die er niet zijn krijgt hij of zij ook geen hoon en spot over zich heen mag ik hopen maar een pilletje/spuit/gesprek en desnoods een nachtje ziekenhuis.
Ik hoop dat die kinderen hoe dan ook genoeg liefde krijgen, en dat over tien jaar als ze op de middelbare school zitten niemand nog weet wie Barbie was..

Veel echte artiesten hebben ook kinderen waar het toch best goed mee gaat al zei men toen ze nog heel klein waren: dat kán niet goed gaan.
Zie -nog een keer- Herman Brood. Zijn kinderen doen het prima voor zover ik weet!
nu weer foto's waar ze extensions gesponsord krijgt bij de kapper, en daarna poseert ze in en panterprint-jurkje voor de zaak zelf.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
26-04-2019 04:27

Veel echte artiesten hebben ook kinderen waar het toch best goed mee gaat al zei men toen ze nog heel klein waren: dat kán niet goed gaan.
Zie -nog een keer- Herman Brood. Zijn kinderen doen het prima voor zover ik weet!
Die hadden (en hebben) nog een stabiele moeder die alles in goede banen leidde, ik denk dat het daar meer door komt.
Samantha en Michael zijn allebei natuurlijk van god los, dat belooft weinig goeds voor de toekomst.
Nothing happens for a reason
Vergeetmenietje1980 schreef:
26-04-2019 11:55
nu weer foto's waar ze extensions gesponsord krijgt bij de kapper, en daarna poseert ze in en panterprint-jurkje voor de zaak zelf.
En zo krijgt je dan toch het idee dat dergelijke capriolen uithalen loont? Het zendt een heel verkeerd signaal uit naar Barbie.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
25-04-2019 19:58
tja hoe moeten ze het anders noemen? vraag-om-aandacht-poging?
Op bladzijde 121 noemde ik het al zo😉
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
25-04-2019 20:33
Ja. Drama en baseren het op wat zij naar buiten brengt. Geen arts die daar iets over zal zeggen.
Nee precies. Is natuurlijk ook niet de taak van een arts.
winkelfanaat schreef:
26-04-2019 12:37
Nee precies. Is natuurlijk ook niet de taak van een arts.
Hij mag het niet eens.
winkelfanaat schreef:
26-04-2019 12:35
Op bladzijde 121 noemde ik het al zo😉
Alleen in de media kunnen ze het moeilijk op die manier naar buiten brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie haar insta wel openbaar nu
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Op haar insta staat een foto van een rolstoel waarbij staat 8 weken in een rolstoel.

Bij haar heeft zeker een wonder plaatsgevonden dat ze alweer loopt en poseert in panterpakjes. Ongeloofwaardig verhaal weer.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
26-04-2019 12:47
Alleen in de media kunnen ze het moeilijk op die manier naar buiten brengen.
Daarom zei ik dat het een andere naam zou moeten hebben😂
juliet64 schreef:
26-04-2019 12:10
Die hadden (en hebben) nog een stabiele moeder die alles in goede banen leidde, ik denk dat het daar meer door komt.
Samantha en Michael zijn allebei natuurlijk van god los, dat belooft weinig goeds voor de toekomst.
Dat is zeker waar; daar woonden ze ook gewoon altijd en hadden rust en regelmaat.

Heb er te weinig van meegekregen om echt een mening te hebben. Ik bedoel: keek niet naar die reality-series; kan me echt niet boeien.
Het lijkt me wel beter dat die kinderen in een rustig gezin gaan wonen.
Bij familie misschien die ook een hekel hebben aan al die poppenkast.. dat zou mooi zijn.

Nu ik hier lees dat Barbie alweer vrolijk bij de kapper zit en poseert, foto's van een rolstoel op instagram, gezwam over een ritje op de scooter om eten te halen.. :facepalm:
Ik zie het somber voor ze in, had gedacht dat ze zich NU toch echt wel even zou storten op wat echt belangrijk is. Je kinderen bijvoorbeeld maar nee :(
Pijnlijk om te lezen.

Ik ben het ermee eens dat de kapper die haar extensions zette feitelijk medeschuldig is. Hij had haar moeten weigeren maar nee: 'reclame' voor zijn zaak gaat voor blijkbaar.
Hij lift mee op de ellende van een ernstig zieke en verdrietige jonge vrouw die meer zou hebben aan een langdurige opname waarbij ze regelmatig contact zou kunnen hebben met haar kinderen. (zou voor mij een reden zijn die kapper te mijden als de pest!!)

Ik hoop eigenlijk dat niemand haar nog aandacht geeft, behalve medici die haar willen helpen een stabiel en fijn leven op te bouwen. Ook voor haar kinderen zodat ze trots op haar kunnen zijn.
Van haar ex verwacht ik ook niet veel, alleen al hoe hij over haar praat. Vreselijk, hij vond het al die tijd dat hij bij haar was wel prima want: kassa.
Alleen maar verliezers in dat gezin tot nog toe..
winkelfanaat schreef:
26-04-2019 22:48
Daarom zei ik dat het een andere naam zou moeten hebben😂
Borderline

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven