Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
Samantha was stabiel toen ze met Michael ging. Zou ze dit doen om aandacht te vragen van hem?
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
28-04-2019 09:52
Samantha was stabiel toen ze met Michael ging. Zou ze dit doen om aandacht te vragen van hem?
Dat zou best kunnen dat hij haar nog iets in de hand kon houden. Of aandacht willen van iedereen? , gezien de titel van de serie waar het topic voor geopend werd, wie wil zoiets op tv ? Ze dacht misschien dat Nederland meer op haar zat te wachten dan werkelijk het geval was. Heeft ze ooit een normale baan gehad en echt gewerkt voor haar geld? Het is hoe dan ook dieptriest. àlles.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
28-04-2019 09:52
Samantha was stabiel toen ze met Michael ging. Zou ze dit doen om aandacht te vragen van hem?
Samantha was al voor Michael van God los hoor.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
28-04-2019 15:59
Samantha was al voor Michael van God los hoor.

Ik geloof zo dat ze toen ook al een vreemde vogel was (gezien Cherso), maar ik heb het idee dat ze nog vreemder is geworden sinds Michael weg is.
*TanteSjaan* schreef:
28-04-2019 16:11
Ik geloof zo dat ze toen ook al een vreemde vogel was (gezien Cherso), maar ik heb het idee dat ze nog vreemder is geworden sinds Michael weg is.
Dat idee heb ik ook.
Ik denk juist dat Michael het juist gevoed heeft, die reality serie, de plastische chirurgie, ruzies. Volgens mij vonden ze dat allebei erg fijn. En nu wil ze het allemaal terug.
DuchessMeganMarkle schreef:
28-04-2019 09:52
Samantha was stabiel toen ze met Michael ging. Zou ze dit doen om aandacht te vragen van hem?
Nee joh. Hoogstwaarschijnlijk was hij nog een soort van regulerende factor.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
28-04-2019 16:11
Ik geloof zo dat ze toen ook al een vreemde vogel was (gezien Cherso), maar ik heb het idee dat ze nog vreemder is geworden sinds Michael weg is.
En gelijk al heel jong op tv , bekend en makkelijk geld verdienen zo .Dat blijft niet bezig ,dat is maar voor weinig weggelegd.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Michael is nu ook met dat grietje getrouwd. Ze hebben nu ook samen een facebook en ista. Echt alles wat ie met Samantha doet, doet ie nu met haar. Inclusief de verbouwingen. Terwijl hij zonder Samantha nog steeds een nobody was geweest.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
28-04-2019 16:11
Ik geloof zo dat ze toen ook al een vreemde vogel was (gezien Cherso), maar ik heb het idee dat ze nog vreemder is geworden sinds Michael weg is.
Dat ben ik met je eens! Sinds Michael weg is is het alleen maar erger geworden.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Michael gaf haar vaak in alles haar zin, dat hielp denk ik wel mee. Ze kon het zo gek niet bedenken of hij ging er in mee en als ze van de ene op de andere minuut iets niet meer wilde ging hij daar ook mee akkoord.
Dat is waar ook! Tig keer verhuizen, want het huiswaarts niet fijn. Of voelde niet fijn, want ze was paranormaal. Naast alle verhuizingen werden nog meer meubels gekocht, want niets was goed genoeg.

Of dat niet genoeg was ging ze uit haar panty toen Michael een auto voor haar had gekocht. Een rode. Onze Barbara werd woest, want het was geen roze.

echt, wat een mokkel. Toen, nu en ik zie weinig verandering voor de toekomst.
Vergeetmenietje1980 schreef:
28-04-2019 17:17
Michael is nu ook met dat grietje getrouwd. Ze hebben nu ook samen een facebook en ista. Echt alles wat ie met Samantha doet, doet ie nu met haar. Inclusief de verbouwingen. Terwijl hij zonder Samantha nog steeds een nobody was geweest.
Ze zijn allebei een nobody in de zin van: niet interessant. De roddelpers en het ramptouristenpubliek houdt ze draaiende.
Moire schreef:
28-04-2019 22:24
Ze zijn allebei een nobody in de zin van: niet interessant. De roddelpers en het ramptouristenpubliek houdt ze draaiende.
Niet eens want niemand heeft hun huwelijk ergens gemeld.
Sophiever schreef:
28-04-2019 23:20
Niet eens want niemand heeft hun huwelijk ergens gemeld.
Ik vermoed van Michael en zijn mokkel? Neuh, niet smeuïg genoeg.
uiteraard is hij nog steeds een nobody maar hij verdient wel geld door veel sponsors, zijn YouTube, facebook, en insta staan vol met winacties van Gucci en dat soort merken. Hoe betalen ze anders al die operaties aan hun uiterlijk? Lijkt mij best duur. Alhoewel die Diana ze ook vast sponsort.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
28-04-2019 17:17
Michael is nu ook met dat grietje getrouwd. Ze hebben nu ook samen een facebook en ista. Echt alles wat ie met Samantha doet, doet ie nu met haar. Inclusief de verbouwingen. Terwijl hij zonder Samantha nog steeds een nobody was geweest.
Michael en Naomi zijn niet getrouwd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
28-04-2019 23:27
uiteraard is hij nog steeds een nobody maar hij verdient wel geld door veel sponsors, zijn YouTube, facebook, en insta staan vol met winacties van Gucci en dat soort merken. Hoe betalen ze anders al die operaties aan hun uiterlijk? Lijkt mij best duur. Alhoewel die Diana ze ook vast sponsort.
Ik wil niet zeuren hoor, maar al die zogenaamd dure nepartikelen zijn dus allemaal nep!
Zij lopen elke dag reclame te maken voor allerlei schimmige bedrijfjes die nepartikelen verkopen.
Omdat dat best illegaal is, verwijzen ze daarom in de comments naar andere, besloten insta pagina's waar je die artikelen via whatsapp moet bestellen.
O dat wist ik niet dat t nep is, al verbaasd het me niets. Maar koop sowieso dat soort spullen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat merken als Gucci en Versace hun goede naam aan mensen zoals Michael willen verbinden :hihi:
Lukt erg goed om uit de media te blijven :| vriendlief heeft het er maar druk mee. Posten op Instagram en op tv verschijnen in 6 Inside om updates te geven over de polsoperatie van Samantha. Er wordt zoveel aandacht aan besteed dat je zou denken dat het om een open hartoperatie gaat. Maar ja ze zijn weer in het nieuws hè?

Zelfmoordpoging ammehoela. Ik vindt het feit dat wordt beweerd dat Samantha een zelfmoordpoging heeft gedaan, bijna een belediging voor de mensen die echt wanhopig zijn en het leven niet meer zien zitten en zelfmoord plegen. Samantha zal ongetwijfeld het een en ander mankeren maar ze is ook gewoon een aandachtshoer. Die foto op Insta met die zogenaamde schrammetjes op haar wangen: beschamende en gênante aandachttrekkerij
Zie net op insta Naomi voor een Louis Vuitton winkel waaronder ze zegt dat ze net spullen zijn wezen halen voor de bingo, dus dat is in ieder geval niet nep.
Vergeetmenietje1980 schreef:
30-04-2019 14:29
Zie net op insta Naomi voor een Louis Vuitton winkel waaronder ze zegt dat ze net spullen zijn wezen halen voor de bingo, dus dat is in ieder geval niet nep.
Nou.. ze stond dus niet lachend met de eigenaar van de winkel op de foto...
Vraag me af of ze ook binnen zijn geweest :huh:
pearle schreef:
29-04-2019 16:18
Ik denk ook niet dat merken als Gucci en Versace hun goede naam aan mensen zoals Michael willen verbinden :hihi:
Dat denk ik ook, je kan het niet uit de kofferbak verkopen. Of via een vage besloten app-toestand..
Alle reacties Link kopieren
Insta gecheckt Ik zie een plaatje van een Barbiepop in een rolstoel en een selfie met 45 filters en wat veegjes waar de Roetveegpiet jaloers op zou zijn is het dat ?

Die selfies , poses ,al dan niet kussend met partner en dan vooral de waarop ze leuk voor je kinderen zo ! Ook een goed voorbeeld voor die kinderen , allebei echt goed bezig :thumbsup: En natuurlijk al die realty soaps blijven voor eeuwig bewaard zodat de kids ook terug kunnen kijken :-|
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven