Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
ohohwatnuweer schreef:
30-04-2019 06:45
Lukt erg goed om uit de media te blijven :| vriendlief heeft het er maar druk mee. Posten op Instagram en op tv verschijnen in 6 Inside om updates te geven over de polsoperatie van Samantha. Er wordt zoveel aandacht aan besteed dat je zou denken dat het om een open hartoperatie gaat. Maar ja ze zijn weer in het nieuws hè?

Zelfmoordpoging ammehoela. Ik vindt het feit dat wordt beweerd dat Samantha een zelfmoordpoging heeft gedaan, bijna een belediging voor de mensen die echt wanhopig zijn en het leven niet meer zien zitten en zelfmoord plegen. Samantha zal ongetwijfeld het een en ander mankeren maar ze is ook gewoon een aandachtshoer. Die foto op Insta met die zogenaamde schrammetjes op haar wangen: beschamende en gênante aandachttrekkerij
Precies !
En een gebroken bekken geloof ik ook niets van. Ze vraagt om rust, maar blijft constant zelf om aandacht vragen. En straks krijgt de media etc weer de schuld....
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
30-04-2019 15:28
Precies !
En een gebroken bekken geloof ik ook niets van. Ze vraagt om rust, maar blijft constant zelf om aandacht vragen. En straks krijgt de media etc weer de schuld....

Ik vind het vooral erg voor haar kinderen. Angelina is oud genoeg om er dingen van mee te krijgen. Want ik geloof er niks van dat haar Michael de kinderen hiertegen beschermt/afschermt. Nu is het haar pols en bekken(?), volgende keer lukt het haar misschien wel. Moeten de kinderen zich dan maar steeds zorgen maken hoe het met hun “moeder” gaat? Ik hoop toch echt dat samarha nu eens serieus met zichzelf aan de slag gaat, juist voor haar kinderen. Die zijn helaas ook al getekend voor hun leven door de gekke capriolen van hun aandachtszieke “moeder”. Ze wil geen media aandacht maar ze gaat zelf steeds dik in de schijnwerpers staan.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
30-04-2019 15:59
Ik vind het vooral erg voor haar kinderen. Angelina is oud genoeg om er dingen van mee te krijgen. Want ik geloof er niks van dat haar Michael de kinderen hiertegen beschermt/afschermt. Nu is het haar pols en bekken(?), volgende keer lukt het haar misschien wel. Moeten de kinderen zich dan maar steeds zorgen maken hoe het met hun “moeder” gaat? Ik hoop toch echt dat samarha nu eens serieus met zichzelf aan de slag gaat, juist voor haar kinderen. Die zijn helaas ook al getekend voor hun leven door de gekke capriolen van hun aandachtszieke “moeder”. Ze wil geen media aandacht maar ze gaat zelf steeds dik in de schijnwerpers staan.
Dat ook zeker. Ik lees op social media constant reacties als: laat haar met rust, ze heeft hulp nodig etc
Maar ze zoekt het zelf op en ik krijg niet de indruk, dat ze ook maar enige hulp aanvaard en hard aan zichzelf werkt. Erg egoïstisch...want ze denkt totaal niet na over de gevolgen voor haar kinderen. En die zijn vooral slachtoffer en niet zijzelf.
In oude topics nav de series is er hier al vaker gereageerd (ook door mij), dat de kinderen niet te benijden zijn met zulke ouders. Ze maakten constant ruzie met gescheld etc. Alles was haar teveel, altijd met zichzelf bezig. Tig keer verhuisd. Na de scheiding iedere keer een nieuwe vriend, waar ze meteen aan voorgesteld werden. Echt dieptriest
luca schreef:
30-04-2019 16:36
Dat ook zeker. Ik lees op social media constant reacties als: laat haar met rust, ze heeft hulp nodig etc
Maar ze zoekt het zelf op en ik krijg niet de indruk, dat ze ook maar enige hulp aanvaard en hard aan zichzelf werkt. Erg egoïstisch...want ze denkt totaal niet na over de gevolgen voor haar kinderen. En die zijn vooral slachtoffer en niet zijzelf.
In oude topics nav de series is er hier al vaker gereageerd (ook door mij), dat de kinderen niet te benijden zijn met zulke ouders. Ze maakten constant ruzie met gescheld etc. Alles was haar teveel, altijd met zichzelf bezig. Tig keer verhuisd. Na de scheiding iedere keer een nieuwe vriend, waar ze meteen aan voorgesteld werden. Echt dieptriest

Daar ben ik het zeker mee eens. Als haar kinderen eventueel terugkrijgen haar al niet kan motiveren om haar shit aan te pakken ben ik bang dat er niets is wat gaat helpen eerlijk gezegd
Ik lees nu dat ze de verkeerde medicatie kreeg, waardoor het bergafwaarts ging? Dit kan natuurlijk, sommige antidepressiva kunnen eerst de psychische gesteldheid verergeren. Daar is Samantha dan zeker niet de enige in.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
30-04-2019 16:50
Ik lees nu dat ze de verkeerde medicatie kreeg, waardoor het bergafwaarts ging? Dit kan natuurlijk, sommige antidepressiva kunnen eerst de psychische gesteldheid verergeren. Daar is Samantha dan zeker niet de enige in.
Dat zou zeker een verklaring kunnen zijn voor haar gesteldheid en zelfmoordpogingen.
Maar dan nog kun je dit niet de schuld geven van haar mediageile gedrag.
En dit bericht heeft haar, evenzo mediageile, vriendje weer naar buiten gebracht. Bij wie ze vorige week achterop een scooter zat met haar gebroken bekken.
Je hoeft geen foto’s en berichten te plaatsen.
Je kunt ook in de luwte keihard aan je herstel werken en je leven weer op orde krijgen met hulp van de juiste mensen en niet met hulp van wazige vriendjes en steeds nieuwe beste vriendinnen.
luca schreef:
30-04-2019 17:04
Dat zou zeker een verklaring kunnen zijn voor haar gesteldheid en zelfmoordpogingen.
Maar dan nog kun je dit niet de schuld geven van haar mediageile gedrag.
En dit bericht heeft haar, evenzo mediageile, vriendje weer naar buiten gebracht. Bij wie ze vorige week achterop een scooter zat met haar gebroken bekken.
Je hoeft geen foto’s en berichten te plaatsen.
Je kunt ook in de luwte keihard aan je herstel werken en je leven weer op orde krijgen met hulp van de juiste mensen en niet met hulp van wazige vriendjes en steeds nieuwe beste vriendinnen.
Ja als je mentaal gezond bent is dat een heel voor de hand liggende keuze. Maar dat is Samantha dus niet.
Dat verhaal van verkeerde medicatie heeft ze vorige x ook al ingezet toen ze van haar balkon sprong. En daarna waren het 2 mannen die iets in haar drinken gedaan hadden. Uiteindelijk bleek ze zelf weer aan de drugs te zitten en ging ze naar Schotland. Tijd voor een nieuw verhaal.
Dwarrel75 schreef:
30-04-2019 15:59
volgende keer lukt het haar misschien wel.
Je bedoelt denk mislukt.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-04-2019 22:15
Je bedoelt denk mislukt.
Nee ik bedoel echt “ volgende x lukt het misschien wel”. Een vijfde x lukt de zelfmoordpoging misschien wel.

Het kan natuurlijk dat het door de anti depressies komt. Maar dat zei ze vorige x ook al. En dan dat aandachtsgeile vriendje van haar erbij...volgens mij denkt en hoopt hij ook een “bekende Nederlander” te worden door steeds met zijn kop te verschijnen. Echt wat een iongelovelijke leeghoofden zijn die twee!.
Ik denk niet eens dat hij ermee bezig is met het bekend worden maar dat hij helemaal meegaat in wat Samantha hem toefluistert.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg nooit nieuws over bNers maar ben nu wel benieuwd waar haar kinderen nu zijn??
Ik vind dit zo zielig voor ze.
De kinderen zijn bij Michael.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
01-05-2019 08:26
De kinderen zijn bij Michael.

Ik dacht: misschien bij de ouders van Samantha. Ze lijken me lieve grootouders.
Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met de kinderen.
Dwarrel75 schreef:
30-04-2019 23:03
Nee ik bedoel echt “ volgende x lukt het misschien wel”. Een vijfde x lukt de zelfmoordpoging misschien wel.
Ja maar het is tot nog toe steeds de bedoeling geweest dat het niet lukt. En met succes.
Vandaag plaatste filmpjes hoe dr lippen opgevuld worden en botox? Onder dr wenkbrauwen en voorhoofd. Hoe kan dat met dr bijstand? Vast weer gratis door reclame te maken want naam van clinique stond er bij. Liquid clinic 🙄
Alle reacties Link kopieren
Zie nu dat Michael weer de publiciteit zoekt over Samantha. Hij had blijkbaar last van een aandacht te kort.

Andere mannen verwijten dat ze alleen bij haar zijn om in de publiciteit te komen wat op zich terecht is. Maar blijkbaar is hij zelf geen haar beter. Ik vind het sneu voor haar.
Zegt er 1 wat
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
08-05-2019 21:14
Vandaag plaatste filmpjes hoe dr lippen opgevuld worden en botox? Onder dr wenkbrauwen en voorhoofd. Hoe kan dat met dr bijstand? Vast weer gratis door reclame te maken want naam van clinique stond er bij. Liquid clinic 🙄
Ik weet niet of het goede reclame is :roll: .
Ik vind haar gezicht echt niet mooi . Deze vrouw is behoorlijk zielig eigenlijk. Ze is zo jong nog en laat zich helemaal verpesten met nepwimpers, neplippen,neptieten,nephaar noem maar op , omdat ze dènkt dat ze dan mooier is . Wat als ze ouder wordt ,zou ze daarom die pogingen doen ?? Onzeker type die maar gaat schreeuwen en blaffen omdat te verbergen . Ondertussen twee kinderen rijker en weer armer .Wat een treurig leven .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
sugarmiss schreef:
09-05-2019 15:04
Zie nu dat Michael weer de publiciteit zoekt over Samantha. Hij had blijkbaar last van een aandacht te kort.

Andere mannen verwijten dat ze alleen bij haar zijn om in de publiciteit te komen wat op zich terecht is. Maar blijkbaar is hij zelf geen haar beter. Ik vind het sneu voor haar.
Dit dacht ik ook al. Laatst zelf een gefilmd gesprek met die vrouw van die plasticfantastic kliniek....Gabriels ofzo. Wat zet je jezelf dan voor schut als vader. Arme kinderen, Je zal zulke ouders hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een filmpje langskomen Barbie swingend met haar heupen op en neer , weet iemand welke dokter haar bekken heeft genezen ?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
01-05-2019 08:26
De kinderen zijn bij Michael.
Ze wonen bij zijn moeder toch?
Poke-girl schreef:
11-05-2019 09:57
Ze wonen bij zijn moeder toch?
Dat lijkt mij wel beter.
Poke-girl schreef:
11-05-2019 09:57
Ze wonen bij zijn moeder toch?
Oh dat zou ook kunnen, inmiddels :) Ik dacht dat hij in een interview zei dat de kinderen bij hem wonen.
nee in het begin woonden ze bij zijn moeder, nu wonen ze bij Michael en Naomi.
Vandaag plaatste ze dat ze onderweg was naar Diana Gabriel. Dus dat wordt weer een verbouwing op YouTube.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven