Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat een foto van Barbie zoals ze er vroeger uitzag, echt wel een mooi plaatje hoor. Eeuwig zonde wat zij zichzelf heeft aangedaan. Ze heeft ook een totaal andere blik in haar ogen.

Afbeelding

https://www.story.nl/artikel/showbizz/o ... roeger-uit
.
Alle reacties Link kopieren
[quote=impala post_id=28038741 time=1516232480 user_id=43446]
Hier staat een foto van Barbie zoals ze er vroeger uitzag, echt wel een mooi plaatje hoor. Eeuwig zonde wat zij zichzelf heeft aangedaan. Ze heeft ook een totaal andere blik in haar ogen.

Hier ziet ze er zeker mooi uit, maar idd zo anders.
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 08:27
9.16% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ze zoveel heeft laten doen. Maar als je daar doorheen kijkt zie ik echt wel een mooie meid. En een figuur om u tegen te zeggen. Volgens mij sport ze heel veel.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meid en lieve moeder, lijkt me. Ik ken haar niet persoonlijk. Wel oogt ze beïnvloedbaar door dominante types die niet het beste met haar voor hebben. Hoop dat ze gauw opknapt en haar leventje weer op kan pakken
Bij Chantal komt logeren vond ik haar toch wel erg knap, knapper dan een paar jaar terug. Maar vorig seizoen zag ze er uit als een picasso, maar ik denk dat ze dat zelf ook vond.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
18-01-2018 00:41
Toch ruim in de 100 euro meen ik en benzine. En ze zal toch niet een school in de andere kant van de stad hebben maar redelijk dichtbij? Dan heeft ze geen auto nodig.

Ach dat is toch ook eigenlijk allemaal veel te moeilijk gedacht van ons voor een programma van dit kaliber. Als er iets ontbreekt aan realityprogramma's is het wel realiteit.. We kunnen het net zo goed gaan hebben over het feit dat vissen helemaal niet kunnen praten en Disney's Nemo dus een hele onrealistische natuurdocumentaire is. :clown:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Als ik haar op foto;s zie zie ik vooral een vrouw met een kunstmatige lach, bijna een grijns. Dat bedoel ik niet beledigend, want er straalt enorm veel triestheid vanaf.
Ik heb amper tv-afleveringen van haar gezien, ik ken haar dus amper, maar de foto's in de krant vind ik schrijnend.
Echt doodzonde al dat gesleutel op zo'n jonge leeftijd.
8102 schreef:
18-01-2018 09:39
Echt doodzonde al dat gesleutel op zo'n jonge leeftijd.
Eens
Alle reacties Link kopieren
Ze is gewoon onherkenbaar op die foto.
Ze was prachtig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
impala schreef:
17-01-2018 23:43
Wat ik me nou afvraag he, wie heeft die 37 pillen geteld? (die ze volgens Story/Evert genomen heeft).
En dan dit " Nadat ze onbedoeld alsnog wakker werd, zou ze haar toevlucht hebben gezocht bij haar roze messenset op het aanrecht. "


https://www.story.nl/artikel/showfeed/b ... te-beroven

Exclusief in Story doen de innigste dierbaren van Samantha ‘Barbie’ de Jong het ware verhaal achter haar spoedopname in een Haags ziekenhuis en aansluitend in een instelling voor psychische zorg. Vanaf het eerste opnamemoment tot aan het drukken van deze editie, zijn een verslaggeefster en fotograaf van Story ter plekke geweest, en onderhielden ze direct contact met de betrokkenen.

Chiel Harten, de innige vriend van Samantha, vertelt: 'Wat moet die lieverd zich eenzaam en alleen hebben gevoeld in die schijnwereld van de televisie, dat ze tot zo’n vreselijke wanhoopsdaad is gekomen. Het grijpt me nog steeds aan.’ Naar verluidt zou Sam 37 pillen van onbekende samenstelling hebben ingeslikt om voorgoed in slaap te raken. Nadat ze onbedoeld alsnog wakker werd, zou ze haar toevlucht hebben gezocht bij haar roze messenset op het aanrecht.

Eerdere zelfmoordpogingen
Volgens Chiel heeft Samantha nog een lange weg te gaan. Het ziet er niet naar uit dat ze weer snel thuiskomt. ‘Het is geen kwestie van weken. Eerder van maanden.’ Met zachte stem vertelt Chiel dat Samantha zich niet één keer maar al drie keer van het leven heeft willen beroven. In de dagen ervoor had ze twee eerdere pogingen gedaan. ‘Het is zo gruwelijk dat ze dit moest doorstaan terwijl er in de media walgelijke grappen over haar worden gemaakt. De mensen moesten eens weten hoe erg ze er wel niet aan toe is! En het ergste is dat wij, haar vrienden, er op het donkerste moment in haar leven niet voor haar waren.
Alle reacties Link kopieren
blue123 schreef:
17-01-2018 11:59
En dan dit.

https://www.ad.nl/show/toestand-rond-ba ... ~adbffe88/

"Maar ook wij, de kijkers, moeten ons eens achter de oren krabben. Wij zijn ook medeplichtig. Wij zaten erbij en keken ernaar hoe een 28-jarige steeds gekker ging doen. Vonden het maar wat grappig dat ze met een gebruikte tampon in haar hand door de kamer danste met haar kinderen. Dat ze Michael weer eens de huid vol schold of op de operatietafel lag voor een nóg een grotere cupmaat. Dat het om een mens van vlees en bloed ging, iemands dochter, een moeder van twee kleine kinderen in plaats van een fictief tv-personage dat louter op aarde was voor ons kijkgenot, vergaten we voor het gemak even."

Laat dat mens voor zichzelf spreken.
Ik sprak er mijn afschuw over uit dat ze die tampon door het beeld liet zwaaien.
Heb dit geen enkele keer grappig gevonden.

Dus als kijker moeten we wegzappen..Terwijl de manager, ex, vader en moeder er allemaal aan meedoen?
En ja, Cora sprak haar zorgen uit.Maar doe dan niet mee aan zo n laatste serie.
Zolang er door iedereen meegedaan wordt aan zo n serie, zal Samantha zelf niet snel afhaken.
Doe even normaal zeg!
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
blue123 schreef:
18-01-2018 11:08
En dan dit " Nadat ze onbedoeld alsnog wakker werd, zou ze haar toevlucht hebben gezocht bij haar roze messenset op het aanrecht. "


https://www.story.nl/artikel/showfeed/b ... te-beroven

Exclusief in Story doen de innigste dierbaren van Samantha ‘Barbie’ de Jong het ware verhaal achter haar spoedopname in een Haags ziekenhuis en aansluitend in een instelling voor psychische zorg. Vanaf het eerste opnamemoment tot aan het drukken van deze editie, zijn een verslaggeefster en fotograaf van Story ter plekke geweest, en onderhielden ze direct contact met de betrokkenen.

Chiel Harten, de innige vriend van Samantha, vertelt: 'Wat moet die lieverd zich eenzaam en alleen hebben gevoeld in die schijnwereld van de televisie, dat ze tot zo’n vreselijke wanhoopsdaad is gekomen. Het grijpt me nog steeds aan.’ Naar verluidt zou Sam 37 pillen van onbekende samenstelling hebben ingeslikt om voorgoed in slaap te raken. Nadat ze onbedoeld alsnog wakker werd, zou ze haar toevlucht hebben gezocht bij haar roze messenset op het aanrecht.

Eerdere zelfmoordpogingen
Volgens Chiel heeft Samantha nog een lange weg te gaan. Het ziet er niet naar uit dat ze weer snel thuiskomt. ‘Het is geen kwestie van weken. Eerder van maanden.’ Met zachte stem vertelt Chiel dat Samantha zich niet één keer maar al drie keer van het leven heeft willen beroven. In de dagen ervoor had ze twee eerdere pogingen gedaan. ‘Het is zo gruwelijk dat ze dit moest doorstaan terwijl er in de media walgelijke grappen over haar worden gemaakt. De mensen moesten eens weten hoe erg ze er wel niet aan toe is! En het ergste is dat wij, haar vrienden, er op het donkerste moment in haar leven niet voor haar waren.
Het is echt een triest verhaal Blue, en wat ik niet snap is dat er niet eerder aan de bel is getrokken als Samantha al 2 keer eerder een poging gedaan heeft.
Bjort schreef:
18-01-2018 11:26
Het is echt een triest verhaal Blue, en wat ik niet snap is dat er niet eerder aan de bel is getrokken als Samantha al 2 keer eerder een poging gedaan heeft.
Dit. Wat een waardeloze vriend ben je dan.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
17-01-2018 23:43
Wat ik me nou afvraag he, wie heeft die 37 pillen geteld? (die ze volgens Story/Evert genomen heeft).

En wie heeft ze gegeven?
LOEP ME MAAR aub.
Moiren’ schreef:
18-01-2018 11:30
Dit. Wat een waardeloze vriend ben je dan.
Hij is sowieso een waardeloze vriend dat hij met de media praat. Of het nu waar is wat hij zegt, of niet.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
18-01-2018 00:05
Dat kwam het meeste overheen met het kleur dat ze had toen ze trouwde. Samen met de make-up dat ze had vond ik het super mooi staan bij haar. Ze moet dat bruin en bij voorkeur gepureerde wortel kleur van der lijf af halen.
Eens.

Leven in een schijnwereld met schijnwerpers op je gericht is niet eeuwig vol te houden.
LOEP ME MAAR aub.
Sophiever schreef:
18-01-2018 11:34
Hij is sowieso een waardeloze vriend dat hij met de media praat. Of het nu waar is wat hij zegt, of niet.
Dat ben ik sowieso helemaal met je eens.
Moiren’ schreef:
18-01-2018 11:30
Dit. Wat een waardeloze vriend ben je dan.
Enorme mediageile lamlul is het .
" toevlucht gezocht bij haar roze messenset" Wat een belachelijke zin. Schrijf gewoon " mes" als je toch wat moet schrijven. Door specifiek dat roze te benoemen , komt het op mij over alsof ze het niet al te serieus nemen en alsnog een karikatuur maken van Barbie. Maar dat is mijn mening.
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 12:00
" toevlucht gezocht bij haar roze messenset" Wat een belachelijke zin. Schrijf gewoon " mes" als je toch wat moet schrijven. Door specifiek dat roze te benoemen , komt het op mij over alsof ze het niet al te serieus nemen en alsnog een karikatuur maken van Barbie. Maar dat is mijn mening.
Hoe sappiger geschreven, hoe beter het verkoopt :evil:
Sophiever schreef:
18-01-2018 11:34
Hij is sowieso een waardeloze vriend dat hij met de media praat. Of het nu waar is wat hij zegt, of niet.

Eens
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 12:00
" toevlucht gezocht bij haar roze messenset" Wat een belachelijke zin. Schrijf gewoon " mes" als je toch wat moet schrijven. Door specifiek dat roze te benoemen , komt het op mij over alsof ze het niet al te serieus nemen en alsnog een karikatuur maken van Barbie. Maar dat is mijn mening.
Ja dat vind ik ook erg raar.

Ik snap sowieso niet dat er zoveel gepraat wordt achter haar rug om.

1 duidelijk verhaal had veel beter geweest
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
18-01-2018 08:54
Bij Chantal komt logeren vond ik haar toch wel erg knap, knapper dan een paar jaar terug. Maar vorig seizoen zag ze er uit als een picasso, maar ik denk dat ze dat zelf ook vond.
Leuke uitzending was dat. En Samantha die heel enthousiast tegen haar moeder zegt: "Hoe vind je haar nu in het echt? leuk hè."

Ik vind Samantha ondanks alles een lieve meid die gewoon te jong in de schijnwerpers is komen te staan. Haar typetje "Barbie" is helemaal uitgebuit. Zij heeft nooit een normaal leven gekend. En nu alle stabiliteit wegviel stort ze in. Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt.

En die Chiel is een vriend? OMG
Ana_Isabel2 schreef:
18-01-2018 12:00
" toevlucht gezocht bij haar roze messenset" Wat een belachelijke zin. Schrijf gewoon " mes" als je toch wat moet schrijven. Door specifiek dat roze te benoemen , komt het op mij over alsof ze het niet al te serieus nemen en alsnog een karikatuur maken van Barbie. Maar dat is mijn mening.
Innig zus innig zo, die journalist is sowieso geen hoogvlieger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven