Samantha en Michael scheiden ermee uit.

donderdag 16 november 2017 om 15:31
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.

dinsdag 27 februari 2018 om 21:04
Nou wat denk je nou zelf? Natuurlijk heeft ze die niet om zich heen.Yasmeenah82 schreef: ↑27-02-2018 18:31Ik snap er ook helemaal niks meer van. Ik hoop zo dat Samantha haar leven op de rit krijgt, en oprechte en liefdevolle mensen om zich heen heeft om dit te stimuleren.
Haar voltallige familie en kennissenkring is ten prooi gevallen aan haar eigen aandachtstrekkerij op TV. Allemaal maar wat blij dat er een verzetje is, in hun voor de rest in alle opzichten armoedige leven. Daarnaast zijn al die zogenaamde vriendjes van haar toch ook gewoon veel te dom om ook maar tot enige steun te zijn? Die mensen zijn vooral aan het balen dat hun kip met de gouden eieren opeens verdwenen is. Zij was namelijk hun enige kans om ooit iets te bereiken.
Verder, zo'n Jake, overigens een intelligente man die keurig zijn VWO heeft afgemaakt, staat in Den Haag vooral bekend als lid van de oude portiers penose, die is vooral uit op (veel) geld en daarnaast vind hij dat beetje bekendheid ook wel leuk. Heeft in de jaren 80/90 de grote portiers oorlog om de deuren in de Horeca van Den Haag gewonnen. Zo weinig als Barbie zelf verdient heeft, reken er maar op dat hij zijn zakken iedere keer uitstekend gevuld heeft. Toen Barbie er na jaren achter kwam dat hij haar "alleen maar gebruikt had als een blonde sloerie" (haar eigen woorden!), had ze natuurlijk volkomen gelijk. Het is twijfelachtig of hij nog iemand vertegenwoordigd, als hij zegt dat hij woordvoerder is. Over het algemeen doet hij niks zonder betaling.
De enige hoop waren eigenlijk die paar verstandige mensen van Parnassia. Maar goed, daar is het zo druk dat ze daar bijzonder weinig doen met hun patiënten. Je mag blij zijn als je 1x in de 14 dagen een gesprekje hebt met een behandelaar. Voor de rest passen ze een beetje op je.
Dat was duidelijk niet genoeg om een verschil te maken.
woensdag 28 februari 2018 om 11:09
Persoonlijk denk ik wel dat er meer speelt dan gewoon onzeker en een lage intelligentie. In oh oh Cherso gedroeg ze zich al zo enorm grenzeloos, haar huisgenoten zeiden ook telkens dat ze gek was en dat waren mensen die zelf ook wel van een feestje en wat gekkigheid houden.
Wat de behandeling betreft weten we natuurlijk niet wat er wel en niet gedaan is met haar maar ik weet wel dat de behandeling ook staat en valt bij de inzet van de patiënt. Samantha is geen makkelijk type dat gewoon luistert, die trekt haar eigen plan. Het zou me verbazen als dat in een instelling ineens anders is. Alleen al het feit dat ze direct weer de media aan alle kanten opzoekt en zelfs selfies met andere patiënten plaatst zegt al genoeg. Ik durf er een hoop om te verwedden dat dat tegen het advies van de behandelaar was en het maken van foto's van mede patiënten is overal verboden.
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het kan dat ze eerst zegt dat ze is afgeperst en vervolgens geen idee heeft wie het op internet geplaatst kan hebben omdat ze zo in de war was en dus nu geen aangifte gaat doen?? Dat verhaal klopt gewoon niet..
Wat de behandeling betreft weten we natuurlijk niet wat er wel en niet gedaan is met haar maar ik weet wel dat de behandeling ook staat en valt bij de inzet van de patiënt. Samantha is geen makkelijk type dat gewoon luistert, die trekt haar eigen plan. Het zou me verbazen als dat in een instelling ineens anders is. Alleen al het feit dat ze direct weer de media aan alle kanten opzoekt en zelfs selfies met andere patiënten plaatst zegt al genoeg. Ik durf er een hoop om te verwedden dat dat tegen het advies van de behandelaar was en het maken van foto's van mede patiënten is overal verboden.
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het kan dat ze eerst zegt dat ze is afgeperst en vervolgens geen idee heeft wie het op internet geplaatst kan hebben omdat ze zo in de war was en dus nu geen aangifte gaat doen?? Dat verhaal klopt gewoon niet..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

woensdag 28 februari 2018 om 11:38
Door Jake zijn verhaal is het totaal ongeloofwaardig geworden.MwTheelepel schreef: ↑28-02-2018 11:09
Hij heeft het filmpje zelf ook gezien.En iedereen die het gezien heeft ziet dat ze het zelf heeft opgenomen.
In het weekend werd er al gezegd dat er aangifte was gedaan.Nu is het verhaal weer anders.
Misschien heeft ze er zelf wel schuld aan.
Misschien idd het filmpje naar meerdere mensen gestuurd voor de aandacht, daardoor weet ze niet naar wie ze moet wijzen en heeft een aangifte niet veel zin.
Telefoonverhaal is ook apart.Dat ze weer een nieuw nummer heeft en weer een nieuwe mob plus haar verwardheid en het daarom niet meer weet.
Dat kan ik niet met elkaar rijmen.
Je voert toch een nummer in met een naam erbij.
Als Samantha daadwerkelijk is afgeperst weet ze waarschijnlijk ook door wie en kan ze gewoon aangifte doen.
Of zie ik het nu te simpel?
Als het wel klopt wat Jake zegt of delen daarvan en ze echt zo ontzettend in de war is ben ik bang dat dit geen goede afloop zal krijgen.

woensdag 28 februari 2018 om 13:57
Ik zie dit echt helemaal niet. Een kwetsbare makkelijk beïnvloedbare griet dat zie ik wel en dat vind ik oprecht triest maar ik kan echt weinig tot geen goede kanten zien. Ze is vreselijk ondankbaar, het is nooit goed, ze kaffert alles en iedereen uit, walst over iedereen heen, alles moet gaan zoals zij het wil etc. Ze kent totaal geen grenzen. Ik zie geen enkele sympathieke kant.Very__Cherry schreef: ↑27-02-2018 13:17Overigens zie ik gewoon een kwetsbare griet, met een klein hartje en dito draagkracht, een door de omgeving aangeleerde grote smoel, een door SBS6 veroorzaakte hang naar aandacht en een zeer grote beinvloedbaarheid. Inmiddels heeft ze geen idee meer wie ze zelf is en groeit al bovenstaande haar boven het hoofd. Dit in combinatie met een (vermoed ik) toch wel vorm van zwakbegaafdheid, en je krijgt een heel verdrietig totaalbeeld.
Maar goed, dat zie ik erin. En ik heb borderliners behandeld. Voor geld.
woensdag 28 februari 2018 om 14:06
Ik vind Barbie ook ondankbaar. En je dacht bijna dat het niet erger kon, maar ze wordt met de dag smakelozer. Wat een verschrikkelijk ordinair mens is Barbie zeg, bah.
Ik denk overigens wel dat ze een enorme berg psychische problemen heeft en het zou haar goed doen daar eens serieus mee aan de slag te gaan, maar Barbie staat liever in het middelpunt van de aandacht dan dat ze haar leven op orde probeert te krijgen.
Ben bang dat dit niet goed afloopt.
Ik denk overigens wel dat ze een enorme berg psychische problemen heeft en het zou haar goed doen daar eens serieus mee aan de slag te gaan, maar Barbie staat liever in het middelpunt van de aandacht dan dat ze haar leven op orde probeert te krijgen.
Ben bang dat dit niet goed afloopt.

woensdag 28 februari 2018 om 14:19
Ik hoop dat Michael zijn leven verder op de rit krijgt en hij de kinderen definitief toegewezen krijgt. Je kan alles vinden maar hij heeft wel verantwoording getoond. Werd voor lul gezet door Samantha en ook nog eens door haar ouders (God god wat een sympathieke mensen not) maar hij was er wel gelijk als vader toen zij opgenomen werd.
Hele topics vol hier op VF van vaders die nooit meer iets van zich laten horen. Zo zit hij dat niet in elkaar En bij hem zie ik dus wel een klein hartje, hij deed alles voor Samantha. Ik hoop dat deze relatie wel leuk wordt ITT tot zijn relatie met Samantha. Elke vent was al lang geleden keihard weggerend. De bruiloft, Spanje, nieuwe inboedel en het ergste een 2e kind. Hoe vaak heb ik bij die man wel zijn wenkbrauwen niet omhoog zien gaan. Maar ja Samantha moest en zou haar zin. Nou ze had het allemaal en nu ...
Hele topics vol hier op VF van vaders die nooit meer iets van zich laten horen. Zo zit hij dat niet in elkaar En bij hem zie ik dus wel een klein hartje, hij deed alles voor Samantha. Ik hoop dat deze relatie wel leuk wordt ITT tot zijn relatie met Samantha. Elke vent was al lang geleden keihard weggerend. De bruiloft, Spanje, nieuwe inboedel en het ergste een 2e kind. Hoe vaak heb ik bij die man wel zijn wenkbrauwen niet omhoog zien gaan. Maar ja Samantha moest en zou haar zin. Nou ze had het allemaal en nu ...

woensdag 28 februari 2018 om 14:22
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo hilarisch, was je erbij? Woon je met ze? Je doet net alsof je met ze bevriend bent, nee wat zeg ik, alsof je familie bent zo een kant en klare oordeel heb je over die mensen klaarRomy2017 schreef: ↑28-02-2018 14:19Ik hoop dat Michael zijn leven verder op de rit krijgt en hij de kinderen definitief toegewezen krijgt. Je kan alles vinden maar hij heeft wel verantwoording getoond. Werd voor lul gezet door Samantha en ook nog eens door haar ouders (God god wat een sympathieke mensen not) maar hij was er wel gelijk als vader toen zij opgenomen werd.

woensdag 28 februari 2018 om 14:29
Heb je het over die ouders? Ze hebben zelf oa in de uitzending gezegd: nou waar is Mike dan. Als je hem nodig hebt dan is hij er niet.... Of iets in die strekking.
Dus.

woensdag 28 februari 2018 om 14:37
Klopt!
Ik irriteerde me er ook aan hoe Michael werd afgebrand in de serie door Samantha en haar ouders.
Vooral door Ron.
Fijn met het vingertje naar een ander wijzen maar ondertussen heeft Michael zijn leven aardig op orde en is het leven van hun dochter een puinhoop.
woensdag 28 februari 2018 om 14:45
Romy heeft de serie gezien neem ik aan. Niet zo gek dat men hun mening daar op baseert.

woensdag 28 februari 2018 om 16:21
Ach joh, Ron nam het gewoon op voor zijn dochter. Vaderliefde en dat wil wel eens subjectief zijn.blue123 schreef: ↑28-02-2018 14:37Klopt!
Ik irriteerde me er ook aan hoe Michael werd afgebrand in de serie door Samantha en haar ouders.
Vooral door Ron.
Fijn met het vingertje naar een ander wijzen maar ondertussen heeft Michael zijn leven aardig op orde en is het leven van hun dochter een puinhoop.

woensdag 28 februari 2018 om 19:36
Jeetje Samantha verdient misschien geen schoonheidsprijs voor haar gedrag maar die anonieme kwaadsprekerij hier is ook niet erg sjiek.
En dan vinden jullie het natuurlijk allemaal haar eigen schuld want in de media bla bla en ordinair bla bla en domme dingen doen bla bla en dat kan allemaal zo zijn maar zeer zeker heeft Samantha ook haar lieve aardige kant en God weet wat zich tussen haar oren afspeelt.

En dan vinden jullie het natuurlijk allemaal haar eigen schuld want in de media bla bla en ordinair bla bla en domme dingen doen bla bla en dat kan allemaal zo zijn maar zeer zeker heeft Samantha ook haar lieve aardige kant en God weet wat zich tussen haar oren afspeelt.

woensdag 28 februari 2018 om 20:04
Zij zoekt op allerlei manieren de aandacht opsam1968 schreef: ↑28-02-2018 19:36Jeetje Samantha verdient misschien geen schoonheidsprijs voor haar gedrag maar die anonieme kwaadsprekerij hier is ook niet erg sjiek.![]()
Daar hoort dan dit ook bij

woensdag 28 februari 2018 om 20:41
Ik snap de opmerking van sam1968 ook niet. Dit is toch de prijs die ze betaalt door op tv te komen. Over dit soort tv en hoe Samantha zich presenteert heeft iedereen een mening en in mijn ogen is er niets positiefs te benoemen.
Maar misschien dat Sam1968 wel wat positiefs eruit haalt.

woensdag 28 februari 2018 om 21:52
Dit verhaal
Dit zou toch niet serieus Zijn?
Chiel Harten, tot voor kort de beste vriend van Samantha ‘Barbie’ de Jong, is kláár met haar. De tv-adonis uit tal van realitysoaps houdt haar er verantwoordelijk voor dat hij nog amper aan de bak komt in omroepland. Chiel biecht op aan Story dat hij vreest alleen nog in de homoprostitutie fatsoenlijk zijn brood te kunnen verdienen...
Aan Story vertelt hij: ‘Ik durf zonder te overdrijven te stellen dat Samantha door haar bizarre gedragingen van de afgelopen maanden niet alleen haar eígen carrière naar de bliksem heeft geholpen, maar ook die van mij de nek om heeft gedraaid! Want sinds ze RTL en tv-producent Warner Bros. met de grond gelijkmaakte en daarna die zelfmoordpoging deed, hebben de grootste en machtigste producenten niet alleen haar maar ook míj op een zwarte lijst gezet.'
Chiel Harten in prostitutie
'Ik vrees dat als er niet snel iets verandert, ik noodgedwongen nog maar één mogelijkheid heb om uit de problemen te komen: de prostitutie. Volgens mij is dat de enige branche waarin ik op korte termijn aan genoeg geld kan komen.’ Wie denkt dat Chiel opziet tegen die carrièreswitch, heeft het mis. ‘Ik ga nu ook al met mannen naar bed. Het enige verschil is dat ik me er in de toekomst misschien voor zal laten betalen. Er zijn vast genoeg heren die voor een uurtje erotisch vertier met mij wel een paar honderd euro over hebben.’
Lees het hele interview in editie 9. Nu in de winkel.
https://www.story.nl/arti(...)rostitutie-moet-door

Dit zou toch niet serieus Zijn?
Chiel Harten, tot voor kort de beste vriend van Samantha ‘Barbie’ de Jong, is kláár met haar. De tv-adonis uit tal van realitysoaps houdt haar er verantwoordelijk voor dat hij nog amper aan de bak komt in omroepland. Chiel biecht op aan Story dat hij vreest alleen nog in de homoprostitutie fatsoenlijk zijn brood te kunnen verdienen...
Aan Story vertelt hij: ‘Ik durf zonder te overdrijven te stellen dat Samantha door haar bizarre gedragingen van de afgelopen maanden niet alleen haar eígen carrière naar de bliksem heeft geholpen, maar ook die van mij de nek om heeft gedraaid! Want sinds ze RTL en tv-producent Warner Bros. met de grond gelijkmaakte en daarna die zelfmoordpoging deed, hebben de grootste en machtigste producenten niet alleen haar maar ook míj op een zwarte lijst gezet.'
Chiel Harten in prostitutie
'Ik vrees dat als er niet snel iets verandert, ik noodgedwongen nog maar één mogelijkheid heb om uit de problemen te komen: de prostitutie. Volgens mij is dat de enige branche waarin ik op korte termijn aan genoeg geld kan komen.’ Wie denkt dat Chiel opziet tegen die carrièreswitch, heeft het mis. ‘Ik ga nu ook al met mannen naar bed. Het enige verschil is dat ik me er in de toekomst misschien voor zal laten betalen. Er zijn vast genoeg heren die voor een uurtje erotisch vertier met mij wel een paar honderd euro over hebben.’
Lees het hele interview in editie 9. Nu in de winkel.
https://www.story.nl/arti(...)rostitutie-moet-door

woensdag 28 februari 2018 om 22:23
Wij kijken inderdaad anders naar mensen. Jij hebt in dit geval duidelijk last van irritatie, want sympathie is subjectief, niet objectief.Romy2017 schreef: ↑28-02-2018 13:57Ik zie dit echt helemaal niet. Een kwetsbare makkelijk beïnvloedbare griet dat zie ik wel en dat vind ik oprecht triest maar ik kan echt weinig tot geen goede kanten zien. Ze is vreselijk ondankbaar, het is nooit goed, ze kaffert alles en iedereen uit, walst over iedereen heen, alles moet gaan zoals zij het wil etc. Ze kent totaal geen grenzen. Ik zie geen enkele sympathieke kant.
Overigens bedoel ik met "een klein hartje" niet zozeer dat het een sympathieke meid is. Ik doel meer op een simpele, naieve geest.
very__cherry wijzigde dit bericht op 28-02-2018 22:37
0.34% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.