Samantha en Michael scheiden ermee uit.

donderdag 16 november 2017 om 15:31
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
donderdag 5 juli 2018 om 12:38
Je hebt ook pruiken met uitgroei.Habbekratz schreef: ↑05-07-2018 10:40Volgens mij heeft ze geen pruik meer aan de uitgroei te zien maar haar echte haar met haarextentions.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

donderdag 5 juli 2018 om 13:31
Open je ogen maar eens dan,ze lijkt er sprekend op.Kunstenkitsch schreef: ↑05-07-2018 10:09Aaah neee! Ik ben dol op Marijke Helwegen en vind haar heerlijk veel te veel plastische chirurgie! Samant mocht willen dat ze op Marijke lijkt!

donderdag 5 juli 2018 om 14:11
Iemand die Barbie goed kent die weet ook dat je haar niet moet zeggen of iets mooi bij haar staat of niet, anders kan je de wind van voren krijgen plus word je beschuldigd van jaloezie.diaanopviva schreef: ↑05-07-2018 11:51Is nog steeds een pruik.
Het is jammer dat ze zo n kut vriendengroep heeft en niemand eens eerlijk tegen haar zegt dat het niet zo mooi is wat ze allemaal laat doen.
Waar zijn al die andere vrienden waar ze eerst zo close mee was ineens?
Ik heb zulke gemende gevoelens bij haar.
Aan de ene kant vind ik het echt zielig.
Zielig omdat ze maar om aandacht smeekt en alles doet om in de belangstelling te staan terwijl ze gewoon beter normaal kan doen omdat ze me dan een veel leukere meid lijkt.Het erop lijkt dat echt heel veel mensen misbruik maken van haar. Want als barbie erbij is krijgen we volop aandacht.Fijn om iets te promoten en zij trapt er met open ogen in.
Aan de andere kant heeft ze gewoon iets naars door mensen zo af te blaffen en ook continu die sneren uit te delen aan iedereen via de media.
En is die ooglidcorrectie dus wel doorgegaan?
Ik zie inderdaad wat aan haar ogen maar dacht dat het door de zware make up kwam en ineens heeft ze hele andere wenkbrauwen.
Diana Gabriels is een sneaky mens.
Die ligt te soppen dat iedereen daar lekker hun verhaal doet zodat zij meer aandacht krijgt.
Het beste is of wijselijk je mond houden en hoofdschuddend toekijken of de vriendschap op een laag pitje zetten, en ik zou kiezen voor dat laatste want ,mensen zoals Barbie dat zijn energie vampiers, iedereen heeft het gedaan behalve zij.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

donderdag 5 juli 2018 om 14:48
Waarom is ze überhaupt pruiken gaan dragen?
Ze heeft eigen haar waarom dan geen haarextentions?
donderdag 5 juli 2018 om 15:10
Vraag me ook af of haar kinderen haar nog wel herkennen, of gaan ze huilen en vragen ze wie die mevr is?

donderdag 5 juli 2018 om 15:20
Daar heb je ook weer een punt.Miskotto schreef: ↑05-07-2018 14:11Iemand die Barbie goed kent die weet ook dat je haar niet moet zeggen of iets mooi bij haar staat of niet, anders kan je de wind van voren krijgen plus word je beschuldigd van jaloezie.
Het beste is of wijselijk je mond houden en hoofdschuddend toekijken of de vriendschap op een laag pitje zetten, en ik zou kiezen voor dat laatste want ,mensen zoals Barbie dat zijn energie vampiers, iedereen heeft het gedaan behalve zij.
Waar is die hond eigenlijk gebleven? Gucci? En ze had er nog een toch?
Zijn die weggedaan of overleden?

donderdag 5 juli 2018 om 15:27
Vraag me ook af of haar kinderen haar nog wel herkennen, of gaan ze huilen en vragen ze wie die mevr is?

donderdag 5 juli 2018 om 17:09

donderdag 5 juli 2018 om 17:35
Yggdrasil- schreef: ↑05-07-2018 16:03Och och och wat ziet die vrouw er uitgeleefd uit.
Alle ingrepen ten spijt ziet ze eruit als een afgeleefde 45 plusser.
Zo zonde![]()
Dit inderdaad. Ik herkende ze amper. Het is dat ik de stem herkende!

donderdag 5 juli 2018 om 19:06
Ik heb een klein stukje gekeken, er staat in hun drukke gezinnetje. 1 kind waar ze voor moeten zorgen, wat is daar druk aan?8102 schreef: ↑05-07-2018 17:09https://beta.rtlnieuws.nl/boulevard/art ... er-t-stuur
Op de eerste vlog al volop kritiek.
donderdag 5 juli 2018 om 19:39