Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Denk ik ook niet,maar zo staat het in het artikel😛fans zijn geschokt om barbies nieuwe gezicht.
Sophiever schreef:
07-07-2018 11:10
Om een nieuw begin te maken nemen veel vrouwen een nieuw kapsel, Samantha neemt een nieuw gezicht.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij had ze ook gigantisch veel nieuwe extensies in haar haar steken.
Ik wil niet weten hoeveel kilo nephaar ze draagt.
Alemaal pruik
Alle reacties Link kopieren
Dramaqueen..die ouders hebben aardig wat steekjes laten vallen vroegah!
Is dit echt haar nieuwe look of is dit een kwestie van vreselijk slecht en te dik aangebrachte make-up? Ze ziet er inderdaad uit als een 45+'er, haar huid oogt ook zo oud, zo jammer. Zonnebank is echt zo slecht...
GinnyJones schreef:
08-07-2018 19:04
Is dit echt haar nieuwe look of is dit een kwestie van vreselijk slecht en te dik aangebrachte make-up? Ze ziet er inderdaad uit als een 45+'er, haar huid oogt ook zo oud, zo jammer. Zonnebank is echt zo slecht...
Dit vraag ik mezelf ook elke keer af.
Hoe ziet ze er nu eigenlijk werkelijk uit?
Op elke foto oogt ze weer anders.
Alle reacties Link kopieren
diaanopviva schreef:
05-07-2018 23:16
Michael is heel anders in die vlog dan hoe hij in de series was.
Ik vond hem vrij stil en er was ook niks aan.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier iets in ziet voor een real life soap.
Naomi vind ik een irritante lach hebben.En ze is nog zo jong, zo giebelig.Je ziet dan overduidelijk het leeftijdsverschil.

Verkeerde topic
anoniem_279637 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 19:47
Reden: -
28.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ze heeft duidelijk wat aan haar neus laten doen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
07-07-2018 23:00
Dramaqueen..die ouders hebben aardig wat steekjes laten vallen vroegah!
Haar ouders vind ik wel altijd leuk overkomen op tv.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik ook, en haar moeder zei in haar reality dat ze als kind zijnde al altijd deed wat ze zelf deed en overal lak aan had. Niet alles heeft altijd maar met opvoeding te maken.
Louise70 schreef:
07-07-2018 23:00
Dramaqueen..die ouders hebben aardig wat steekjes laten vallen vroegah!
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben die ouders gewoon bitter weinig aan haar te zeggen gehad.

En vonden ze het ook geen ramp dat hun kind er als een Barbie-pop wou uitzien op haar 16de à 20ste.
Tornacense schreef:
09-07-2018 18:40
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben die ouders gewoon bitter weinig aan haar te zeggen gehad.

En vonden ze het ook geen ramp dat hun kind er als een Barbie-pop wou uitzien op haar 16de à 20ste.
Iemand met psychische problemen opvoeden is ook een hele klus.
Alle reacties Link kopieren
Ze had vroeger een guitig bol gezichtje met een wipneusje. Een heldere blik door haar smalle oogleden.
En nu is het hele gezicht uit z'n eigen verhouding. De neusbrug is recht gemaakt. En de oogleden zijn (net als bij Michael) in Droopey-stand gezet. Wat hun allebei een verdrietig oud smoelwerk geeft. Alsof ze dagen aan een stuk gejankt hebben.
Dit opgezette gestroomlijnde gezicht krijg je absoluut niet van drugs.

Die Michael loopt rond als een ongelikte buffel. En Naomi...ik ben niet zo gauw veroordelend..maar wat vind ik het een misselijk dom wicht...veel verrotter karakter dan Barbie. En die komt zichzelf ook nog weleens tegen.
Haar 'gezinnetje'....kots..... Ze weet niet hoe het voelt om moeder te zijn. En enige wat zij wil is aandacht. Oh wat ben ik leuk..knap..goed...bonusmama...
En die vlog van hun..ik hoef dat aanstellerige giechelkind met d'r bonuskindjes en mike de behaarde bulldog écht niet te zien..
Ze nemen dus wéér de kinderen mee in de openbaarheid. Ze moeten zich kapot schamen.
Hmm stukje over Naomi ben ik het mee eens.
Eerst twijfelde ik nog en dacht dat Michael er echt op voorruit was gegaan.

Naomi wilt zo snel mogelijk zwanger raken en Michael trapt er wel weer in.Milano wou hij toch ook eigenlijk niet? Daarna zei hij dat hij nooit meer kinderen wou.

Naomi heeft in een korte tijd zoveel aan zichzelf verbouwd dat ik haar net op een alien vind lijken.
Ze wilt zo graag bekend zijn maar ze kan tegen geen enkele vorm van kritiek.
Ze wilt alleen positieve reacties en hoe geweldig ze het wel niet doet..
Ik zag dat ze ergens kritiek op kreeg en een opmerking maakte van " lik mijn reet" nee dat ben je volwassen hoor
Zo denkt ze namelijk niet, anders zou ze er niet op reageren.

Ik geloof dat ik Samantha ergens zelfs begint te begrijpen waarom ze zo uithaalde naar Naomi.

Trieste bende.
Alle reacties Link kopieren
Wil zonder t!
Vooral ook dat als je het er niet mee eens zou zijn je dan vast jaloers bent! Jahooooor!!! Onwijs jaloers! *koekoek*
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
10-07-2018 13:03
Vooral ook dat als je het er niet mee eens zou zijn je dan vast jaloers bent! Jahooooor!!! Onwijs jaloers! *koekoek*
Haha die snap ik dus ook nooit..😌

Ik had op insta een foto gezien van Naomi samen met een vriendin in spanje. Naomi zelf was helemaal geblurd en bewerkt als moeders mooiste, en d'r vriendin had ze niet bewerkt en die stond ernaast met vuurrode vebrande wangen enz.. tja..als een gewoon mens dus..
Ik had gereageerd van: lekkere vriendin ben jij zeg.. jezelf helemaal wegblurren en je 'vriendin' als 'lelijk eendje' ernaast laten staan. Voel je je wel lekker?
Kreeg meteen antwoord 😝😂😭 daarna wiste ze het gauw. Zielig kind...
Alle reacties Link kopieren
Whahaha die is goed. Te triest idd.
Alle reacties Link kopieren
Haha goede reactie! Heeft ze de hele foto weggehaald? Of alleen de reactie?
Alle reacties Link kopieren
renske1975 schreef:
11-07-2018 07:02
Haha goede reactie! Heeft ze de hele foto weggehaald? Of alleen de reactie?
Alleen de reactie. Zal ff kijken of ik de link kan delen 😜

https://www.instagram.com/p/BkPsVkMnk0T ... 0jiyrhbmff
Ze zijn allebei geblurred. De vriendin ook. En al haar foto's zijn geshopped. En die eeuwige duckface!
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
11-07-2018 15:50
Alleen de reactie. Zal ff kijken of ik de link kan delen 😜

https://www.instagram.com/p/BkPsVkMnk0T ... 0jiyrhbmff
Dus mag je alleen positieve reacties plaatsen anders wordt het verwijdert.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
O, over baby's maken; zegt er eentje leuk dat jullie aan kinderen denken, wat worden hele mooie baby's, hoop niet dat die babys meteen neptieten en tattoos krijgen met geboorte.
Michael wil inderdaad kinderen met haar. Dat wordt dus de 3e leg.
Keuken1987 schreef:
11-07-2018 17:37
Dus mag je alleen positieve reacties plaatsen anders wordt het verwijdert.
Ik las in het begin dat er ook mensen bedreigd of uitgescholden werden in een privé bericht, door het zusje (? ) van Naomi als ze commentaar op haar hadden.
Geen idee of het waar is maar ik heb het meerdere keren gelezen toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven