Samen single
donderdag 18 oktober 2012 om 22:26
vrijdag 19 oktober 2012 om 03:14
Ik hoorde op Radio 538 een interview met Babette van Veen hierover. Zegt ze eerst: "Ik ben hartstikke gelukkig hoor. Maar het zou leuk zijn weer eens iemand tegen te komen." Paar minuten later: "Ja, het is niet altijd even leuk hoor (single zijn)." Ja wat is het nou?? Waarom zou ik willen zien hoe zij single zijn ervaren? Ook gaf Babette steeds al reden voor haar deelname dat ze dan met anderen kon praten over belangrijke levensvragen. Heeft Babette geen vrienden dan?
vrijdag 19 oktober 2012 om 17:55
Oeh die Luca kwam erg geacteerd over met die speech. Ik ben toch wel achterdochtig met dit soort programma's. Veel is vaak in scene gezet, de vraag is dan, in hoever?
Maar opzich smul ik van die single-programma's dus ga volgende keer wel weer kijken.
Vind trouwens die Karlijn een beetje gek overkomen. Het is toch een zakenvrouw? Maar op die date vond ik 'r heel bleu overkomen. En ook op die webcams, zo heel vlak, geen expressie. Misschien weet ze zich niet zo'n houding te geven, ze is ook de jongste.
Maar opzich smul ik van die single-programma's dus ga volgende keer wel weer kijken.
Vind trouwens die Karlijn een beetje gek overkomen. Het is toch een zakenvrouw? Maar op die date vond ik 'r heel bleu overkomen. En ook op die webcams, zo heel vlak, geen expressie. Misschien weet ze zich niet zo'n houding te geven, ze is ook de jongste.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie