Entertainment alle pijlers

Samen single

18-10-2012 21:36 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?

Onflatteus trouwens, die webcams!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:Lauraontopic schreef op 29 november 2012 @ 22:24:

Welke ziekte heeft Karlijn gehad? Heb ik even gemist, val er net in.Geen idee. Ik kijk ook maar net.
Een eetstoornis
quote:badmeester schreef op 09 november 2012 @ 08:38:

Ik vind die Nina er best leuk uitzien, tot ze gaat lachen dan schrik ik me rotNina vind ik op Lilo lijken van de Walt Disney tekenfilmserie Lilo & Stitch.
Ja idd... vind alleen babet daPhne en karlijn leuk..
Het gaat wat mij betreft veel te diep allemaal. Ze hebben nu allemaal hun trauma's uitvoerig besproken en beweend. Lelijk beeld, die gezichten zo close en korrelig op de webcam.

Het sleept zich voort, dit programma. Ik vind de deelneemsters op zich leuke vrouwen maar ik heb het wel gezien allemaal nu.
sorry hoor maar ik vind die vrouwen maar een beetje zoeken naar iets wat er niet is..jeetje wat zijn hun kieskeurig zeg!! Ontzettende knappe, leuke, spontante mannen maar het is voor hun allemaal net niet..
Is er nog niemand die dit kijkt?
Ik moet nog kijken, ik heb het opgenomen maar ik vind het, zoals gezegd, een beetje neuzelig worden.

Ik denk steeds:'dan niet joh!' als de ladies weer eens geen buikkriebels hebben na werkelijk leuke mannen.

'Blijf maar lekker alleen, is beter' denk ik vaak.

Want sjonge, jonge het zijn wel kieskeurige dames zeg.
Ja.

Zeikerds zijn het.

Ik mis Passie in de Polder, als het ware. Nu op zoek naar een ander kansloos programma en ik vond dit er wel sneu uitzien.

Het is ook wel sneu, maar niet sappig sneu. Gewoon, zielig sneu.
quote:Eleonora schreef op 01 december 2012 @ 10:44:

Het gaat wat mij betreft veel te diep allemaal. Ze hebben nu allemaal hun trauma's uitvoerig besproken en beweend. Lelijk beeld, die gezichten zo close en korrelig op de webcam.

Het sleept zich voort, dit programma. Ik vind de deelneemsters op zich leuke vrouwen maar ik heb het wel gezien allemaal nu.

Ik vind die rol van Jack (zo heet hij toch?) ook wat lafjes in het geheel. Het lijkt net de herder en his flock of sheep. Hij gaat wel even vertellen wat de dames moeten doen.

Op zich vind ik het best interessant om te zien hoe deze vrouwen op date gaan (via internet matching), en gedurende dat proces op hun patronen stuiten. Waar loopt het spaak? Waar zijn ze in relaties tegenaan gelopen, wat zijn de valkuilen, zijn er punten die (eenvoudig) te verbeteren zijn (open houding was een voorbeeld, ander aan het woord laten, controle uit handen durven geven). Maar onderhand gaat het allemaal veel te diep, veel te ver gezocht, psychologie van de koude grond, en die Jack weet inmiddels ook al niet meer wat voor onzin hij erin kan brengen. Kortom, leuk idee dit programma (ik denk dat zoveel vrouwen zich hierin kunnen herkennen en dat is de kracht van het concept), maar het is slecht uitgewerkt.
Eens Clarins. Er wordt zó veel gehuild, zo gepsychologeerd, zo zwaar en diepzinnig geleuterd dat het daten eerder op straf dan op iets leuks lijkt.

Echt niet één man krijgt een kans. En ik heb nog geen sukkels voorbij zien komen in dit programma, qua dates.

Jack vind ik op zich wel goed hoor maar inderdaad meer een soort behandelaar dan een journalist.

Het zijn allemaal leuke vrouwen maat door de overbodige diepte lijken het wel vier patiënten.
quote:Kuzu schreef op 14 december 2012 @ 21:48:

Ja.

Zeikerds zijn het.

Ik mis Passie in de Polder, als het ware. Nu op zoek naar een ander kansloos programma en ik vond dit er wel sneu uitzien.

Het is ook wel sneu, maar niet sappig sneu. Gewoon, zielig sneu.

Ik mis PIDP ook.

Hopelijk komt de DVD snel uit....
quote:Eleonora schreef op 14 december 2012 @ 21:36:

Ik moet nog kijken, ik heb het opgenomen maar ik vind het, zoals gezegd, een beetje neuzelig worden.

Ik denk steeds:'dan niet joh!' als de ladies weer eens geen buikkriebels hebben na werkelijk leuke mannen.

'Blijf maar lekker alleen, is beter' denk ik vaak.

Want sjonge, jonge het zijn wel kieskeurige dames zeg.ja precies!
Ik vond de laatste aflevering toch wel vrij slecht. Idd neuzelen om het neuzelen. Bijv. bij Daphne, dat was echt zo'n reeks zinnen die diepzinnig klinken, maar nix zeggen. En die Jack vind ik ook maar een doofus eigenlijk.

Wil wel de laatste aflevering zien want dan gaan ze elkaar ontmoeten
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vind die wichelroedelopers, helderzienden en pendelaars zo verschrikkelijk. In iedere aflevering kwam er wel een zweefteef zich bemoeien met het proces en het heeft geen drol geholpen.

Vanavond de aflevering van donderdag gezien en (voor mezelf) de volgende conclusies getrokken:

Karlijn is een leuke dame maar zolang ze die homovriend haar leven laat bepalen, gebeurt er niks op liefdesgebied. Esmee is lief maar zó gulzig dat het onaantrekkelijk wordt, Nina valt gewoon op eikels en doet daar niks mee, Daphne en Babette hangen aan hun ex en hebben nog liefdesverdriet, waardoor ze niet openstaan voor een nieuwe liefde.

Men heeft voor bekendere dames gekozen, via een castingbureau denk ik, ik ken ze allemaal, behalve Karlijn en ze krijgen er ongetwijfeld geld voor. Zo wisten de makers dat de vrouwen het goed zouden doen op de webcam. Met vrouwen die gewoon graag een relatie willen was Jack verder gekomen en was de opzet van het programma, gesponsord door Lexa nota bene, beter geslaagd. Zoals het nu ging is het bepaald geen reclame voor de relatiebemiddelingswereld. Ik denk niet dat Lexa erg happy is met het resultaat.
Laatste aflevering!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Ik heb af en toe met een half oog meegekeken met mijn vriendin. Wat een geneuzel inderdaad zeg! Ik haakte af door die psychobabble. Tien afleveringen en (bijna) geen succes?!? Veel van die dames leken me inderdaad nogal kieskeurig, of ze wilden eigenlijk geen relatie. Typische grotestads dating problematiek, een zee van knappe jonge vrijgezellen maar niemand vindt elkaar want het klopt allemaal nét niet...
Ik heb net de laatste aflevering gekeken en waarom vraagt niemand hoe het met die jonge vent van Esmee zit, die ze toch zo leuk vond? Of heb ik dat gemist? En die Rico...sjaa ik geloof dat niet zo eerlijk gezegd. Ik hoor vooral dat 'ie zo lief voor haar is, maar nix van dat hij leuk is vanwege andere eigenschappen.

Arne en Nina dat is wel duidelijk, ben benieuwd of ze nog bij elkaar zijn (neem aan dat het vorig jaar is opgenomen).

Vond trouwens wel dat Karlijns haar erg shabby zat!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven