Entertainment alle pijlers

Sexy Jack

11-05-2010 15:52 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind m om op te vreten. Jack de Vries.







Nog meer fans in da house?
ben blij dat ik mijn hyves voor buitenstaanders afscherm, dus ook de buddypokes.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:18:

Maar wat nou als Geert vreemd was gegaan? Hoe waren dan de reacties geweest? Anders?



Misschien heeft Mevr de Vries het Jack wel heel moeilijk gemaakt thuis en heeft ie zijn heil ergens anders gezocht.

Dat kan toch? Je hoort altijd maar één kant van het verhaal.



Natuurlijk waren dan de reacties anders geweest. En terecht. Deze meneer werkt vanuit een politieke partij die zoveel mogelijk Christelijke normen in de maatschappij wil aanbrengen. Als je dan voor jezelf de Christelijke normen die je wat zwaarder vallen maar gewoon opzij schuift is dat hypocriet te noemen.



En ongeacht hoe moeilijk mevrouw De Vries het hem eventueel gemaakt heeft, praat dat zijn scheve schaats niet goed. Hij is een grote meneer hoor, gewoon verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:17:

Quooker is besteld!Mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:twinkeling schreef op 11 mei 2010 @ 16:28:

[...]





Natuurlijk waren dan de reacties anders geweest. En terecht. Deze meneer werkt vanuit een politieke partij die zoveel mogelijk Christelijke normen in de maatschappij wil aanbrengen. Als je dan voor jezelf de Christelijke normen die je wat zwaarder vallen maar gewoon opzij schuift is dat hypocriet te noemen.



En ongeacht hoe moeilijk mevrouw De Vries het hem eventueel gemaakt heeft, praat dat zijn scheve schaats niet goed. Hij is een grote meneer hoor, gewoon verantwoordelijk voor zijn eigen daden.Zo zie je maar weer, het komt overal voor!
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:18:

Maar wat nou als Geert vreemd was gegaan? Hoe waren dan de reacties geweest? Anders?



Ik had het wel anders gevonden ja. Het CDA profileert zich altijd erg van het Gezin, blablabla. Idd zeer gristelijk.

Misschien heeft Mevr de Vries het Jack wel heel moeilijk gemaakt thuis en heeft ie zijn heil ergens anders gezocht.

Dat kan toch? Je hoort altijd maar één kant van het verhaal.Maar dat houd je toch. Of mevr. de Vries moet a la Gerda Smit een boekje open doen over het reilen en zeilen thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iris26 schreef op 11 mei 2010 @ 16:30:

[...]





Maar dat houd je toch. Of mevr. de Vries moet a la Gerda Smit een boekje open doen over het reilen en zeilen thuis.Denk dat Mevr de Vries meer klasse heeft dan Mevr Smit.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 mei 2010 @ 16:23:

* hoogst verbaasd* nou dat wist ik dus niet (ben ook niet geïnteresseert in het privé van Geert W.)www.reni.nl



Op de website van showbizzfotograaf Reni van Maren zijn er foto's van hun bezoek aan Holiday on Ice (2005) en Prinsjesdag (2009) te bestellen.





Da's mooi, dan hoef je hier ook niet te gaan zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:31:

[...]





Denk dat Mevr de Vries meer klasse heeft dan Mevr Smit.Dat denk ik ook ja. En ik hoop het ook voor Jack.
Alle reacties Link kopieren
Argh, nou moet ik niet alleen ontdekken welke John er vreemdgaat maar ook wie Gerda Smit is (die schaatster?).
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 11 mei 2010 @ 16:19:

[...]





Daarmee is dan alles wel gezegd over het sex-appeal van Jack. Na 20 posts gaan we het weer lekker over fornuizen hebben.Sorry!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:12:

[...]





Ieks! Ik heb hem ook in het echt mogen aanschouwen. Hij is heel eng mager en vreselijke flaporen.

Een minnetjes geval.



Gek, Yasmijn, dat zie ik op mijn breedbeeld er niet aan af.



* houdt absoluut niet van magere mannen *
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 11 mei 2010 @ 16:32:

Argh, nou moet ik niet alleen ontdekken welke John er vreemdgaat maar ook wie Gerda Smit is (die schaatster?).





John Ewbank, die liedjes voor Borsato schrijft.



Gerda is de moeder van Jan Smit.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Feesie schreef op 11 mei 2010 @ 16:32:

Argh, nou moet ik niet alleen ontdekken welke John er vreemdgaat maar ook wie Gerda Smit is (die schaatster?).Moeder van Jan Smit. (er is ook een schaatster die zo heet hoor)

http://www.youtube.com/watch?v=ySuIApKPaOM
.
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie14 schreef op 11 mei 2010 @ 16:33:

[...]





Gek, Yasmijn, dat zie ik op mijn breedbeeld er niet aan af.



* houdt absoluut niet van magere mannen *





Hij passeerde mijn bureau, met een vriendelijk knikje en hij zei: hallo". Ik heb natuurlijk mijn ogen niet in de zak en constateerde direct dat ie veel te mager is.

En enorme flaporen.
Al een account? Log dan hier in.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 mei 2010 @ 16:31:

[...]



www.reni.nl



Op de website van showbizzfotograaf Reni van Maren zijn er foto's van hun bezoek aan Holiday on Ice (2005) en Prinsjesdag (2009) te bestellen.





Da's mooi, dan hoef je hier ook niet te gaan zoeken.zoals ik al schreef ben ik nul komma niks geïnteresseerd in Geert W. dus als er iets over hem en zijn vrouw geschreven wordt, sla ik dat gewoon niet op.
Alle reacties Link kopieren
Dank dames, prima service.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:milo schreef op 11 mei 2010 @ 16:34:

Daar ligt ie dan vannacht op zijn

[afbeelding]Nee helaas niet, hij krijgt een riant bed, deze dingen zijn voor op bivak en oefeningen.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Starshine schreef op 11 mei 2010 @ 16:35:

[...]





zoals ik al schreef ben ik nul komma niks geïnteresseerd in Geert W. dus als er iets over hem en zijn vrouw geschreven wordt, sla ik dat gewoon niet op.Oké Oké....
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:35:

[...]





Hij passeerde mijn bureau, met een vriendelijk knikje en hij zei: hallo". Ik heb natuurlijk mijn ogen niet in de zak en constateerde direct dat ie veel te mager is.





En enorme flaporen.

Dat kan ik uit eigen waarneming bevestigen.



Ontzettend hopeloos haar ook.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:31:

[...]





Denk dat Mevr de Vries meer klasse heeft dan Mevr Smit.



Ze heeft in ieder geval meer ballen.



Mijn hemel, hoe beu moet je een kerel zijn om hem te zeggen dat het leuk en aardig is dat er geen andere beveiligde woning is op dit moment maar dat hij toch ècht gewoon op kan zouten. Kunnen een hoop vrouwen wat van leren denk ik.
.
quote:twinkeling schreef op 11 mei 2010 @ 16:37:

[...]





Ze heeft in ieder geval meer ballen.



Mijn hemel, hoe beu moet je een kerel zijn om hem te zeggen dat het leuk en aardig is dat er geen andere beveiligde woning is op dit moment maar dat hij toch ècht gewoon op kan zouten. Kunnen een hoop vrouwen wat van leren denk ik.En ook nog eens midden in de verkiezingsstrijd. Ze had het niet beter kunnen timen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Feesie schreef op 11 mei 2010 @ 16:37:

[...]



Dat kan ik uit eigen waarneming bevestigen.



Ontzettend hopeloos haar ook.Dat is correct en tevens juist.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 11 mei 2010 @ 16:14:

Dames, het gaat er toch niet om hoe die eruit ziet. Het gaat erom wat hij in bed presteert.



En je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren.. Maakt mij niet uit wat een lelijke man in bed doet, zolang het maar niet met mij is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven