Entertainment alle pijlers

Single BN'ers (man)

08-07-2020 15:52 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leek me leuk om een lijst bij te gaan houden van mannelijke single BN'ers. A girl can dream, right? ;)

Dus hebben jullie nog suggesties van wie er op moet - of juist wie er af moet (juicy!) - reageer het hieronder. En gewoon uit nieuwsgierigheid, met welke single BN'er zouden jullie wel eens op een date willen?

Single mannen
  • Egbert Jan Weber
  • Mark van Eeuwen
  • Dave Roelvink
  • Guido Spek
  • Beau Schneider
  • Wesley Sneijder
  • Mark Rutte
  • Kay Nambiar
  • Peter Jan Rens
  • Joep Sertons
anoniem_399586 wijzigde dit bericht op 08-07-2020 18:12
4.66% gewijzigd
A girl can dream, right?

Nou doorgaans niet van BN'ers.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
08-07-2020 16:14
A girl can dream, right?

Nou doorgaans niet van BN'ers.
ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
08-07-2020 16:14
A girl can dream, right?

Nou doorgaans niet van BN'ers.
Haha nou die Kay Nambiar mag best eens bij mij op visite komen hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Peter Jan Rens recentelijk ook weer vrijgezel :lol:
Is Gerard Joling niet vrijgezel?

en Gordon.
Alle reacties Link kopieren
Op date met geen enkele maar ik zou best eens een kop koffie willen drinken met Mark Rutte, die vind ik nog wel interessant ook al staan we ver uit elkaar qua politieke overtuiging.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-07-2020 16:22
Volgens mij is Peter Jan Rens recentelijk ook weer vrijgezel :lol:
:HA:
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-07-2020 16:22
Volgens mij is Peter Jan Rens recentelijk ook weer vrijgezel :lol:
Haha oja bah... Die zal vast wel snel weer met een of ander jong type in de Prive verschijnen
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
08-07-2020 16:26
Is Gerard Joling niet vrijgezel?

en Gordon.
Ja klopt! Geer gaat nu toch ook nog zo'n "op zoek naar een man" show doen? Alsof iedereen voor een tweede keer in zo'n nepbruiloft gaat trappen..
Alle reacties Link kopieren
MIjn hemel, wat zien vrouwen toch in Dave Roelvink. Triest figuur dat seks filmpjes verspreid of zijn jullie dat al weer vergeten? Heb je die foto met die afgevijlde tandjes nog gezien?

*braak*
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
08-07-2020 16:26
Is Gerard Joling niet vrijgezel?

en Gordon.
Gordon niet meer toch?

Maar TO zegt 'a girl can dream'. Maar dromen over Geer en Goor heeft sowieso weinig zin als vrouw.
Alle reacties Link kopieren
RoamingZombie schreef:
08-07-2020 16:37
MIjn hemel, wat zien vrouwen toch in Dave Roelvink. Triest figuur dat seks filmpjes verspreid of zijn jullie dat al weer vergeten? Heb je die foto met die afgevijlde tandjes nog gezien?

*braak*
Waarschijnlijk is hij daarom ook nu single, vond z'n ex die babytandjes niks hahaha. Oprecht heb ik nooit begrepen wat zij (Julia Mekkes) bij hem deed, die meid is prachtig en strafrechtenadvocaat, dan kan ze wel wat beter krijgen dan Dave Roelvink...
vivapimpelmees schreef:
08-07-2020 16:40
Gordon niet meer toch?

Maar TO zegt 'a girl can dream'. Maar dromen over Geer en Goor heeft sowieso weinig zin als vrouw.
Gordon wil het ook nog wel eens met een vrouw doen hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat zou dat zijn met Mark Rutte? Hij heeft sinds zijn studietijd geen vriendin meer gehad. Zou hij homo zijn of aseksueel? Ik vind het wel een leuke man trouwens.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
08-07-2020 16:22
Volgens mij is Peter Jan Rens recentelijk ook weer vrijgezel :lol:
Al was het de laatste man op aarde....
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
08-07-2020 16:58
Wat zou dat zijn met Mark Rutte? Hij heeft sinds zijn studietijd geen vriendin meer gehad. Zou hij homo zijn of aseksueel? Ik vind het wel een leuke man trouwens.
Of misschien is hij goed in zijn privéleven 'privé' houden.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
08-07-2020 16:58
Wat zou dat zijn met Mark Rutte? Hij heeft sinds zijn studietijd geen vriendin meer gehad. Zou hij homo zijn of aseksueel? Ik vind het wel een leuke man trouwens.
Tja, hier ben ik ook wel benieuwd naar
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Joep Sertons

ik vond hem al heel prettig om naar te kijken in Spijkerhoek en nu nog steeds
Don't cry, buy a bag and move on.
Lady_Day schreef:
08-07-2020 16:26
Op date met geen enkele maar ik zou best eens een kop koffie willen drinken met Mark Rutte, die vind ik nog wel interessant ook al staan we ver uit elkaar qua politieke overtuiging.
Ik ook. Hij was een paar jaar geleden ergens te gast en sindsdien vind ik het een hele leuke spontane man.
Emile Ratelband
Marco Borsato ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
08-07-2020 16:58
Wat zou dat zijn met Mark Rutte? Hij heeft sinds zijn studietijd geen vriendin meer gehad. Zou hij homo zijn of aseksueel? Ik vind het wel een leuke man trouwens.
Ik hoop zo voor hem dat hij zijn priveleven gewoon goed verborgen kan houden en dat hij daar al jaren heel gelukkig is met een lieve vrouw of man! Politiek totaal geen fan van hem, maar alsnog gun ik hem dat.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
08-07-2020 16:58
Wat zou dat zijn met Mark Rutte? Hij heeft sinds zijn studietijd geen vriendin meer gehad. Zou hij homo zijn of aseksueel? Ik vind het wel een leuke man trouwens.
Misschien in zijn functie moeilijk om iemand te leren kennen ofzo? Geen idee. Of gewoon geen behoefte eraan, vindt het misschien wel lekker om alleen te zijn. Misschien iets te oud voor mij, maar ik vind het ook een leuke man!
Alle reacties Link kopieren
DemyLov schreef:
08-07-2020 18:10
Ik hoop zo voor hem dat hij zijn priveleven gewoon goed verborgen kan houden en dat hij daar al jaren heel gelukkig is met een lieve vrouw of man! Politiek totaal geen fan van hem, maar alsnog gun ik hem dat.
Ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik hoop eigenlijk toch niet dat mensen dat ook over mij zeggen. Alsof ik niet compleet ben zonder man. Alsof ik wel gelukkiger moet zijn mét man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven