Sinterklaasjournaal
dinsdag 14 november 2017 om 18:31
zaterdag 17 november 2018 om 21:04
Je maakt me heel nieuwsgierig!watdachtjehiervan schreef: ↑17-11-2018 16:48Ik heb wel een idee. Werd me duidelijk door uitzending van de intocht.
zondag 18 november 2018 om 00:03
Ik dacht dat misschien de staf in de kist zou liggen, maar is bij de intocht door m’n dochter wel gezien.
Ik wil het weten!!
Dochter heeft het plan gevat om tegen de hoofdpiet te zeggen dat Piet Snot niet de chocoladeletters heeft opengemaakt en dat hij zijn muts wél terug moet krijgen. Zo lief dat ze helemaal begaan is met het lot van Piet Snot.
Ik noemde haar vandaag een zeurpiet, omdat ze vervelend deed. Moest ze hard om lachen. Ze was toch geen Piet? En ze had ook geen muts!
Ik had de link zelf niet gelegd tussen mijn opmerking en Sinterklaas.
Ik wil het weten!!
Dochter heeft het plan gevat om tegen de hoofdpiet te zeggen dat Piet Snot niet de chocoladeletters heeft opengemaakt en dat hij zijn muts wél terug moet krijgen. Zo lief dat ze helemaal begaan is met het lot van Piet Snot.
Ik noemde haar vandaag een zeurpiet, omdat ze vervelend deed. Moest ze hard om lachen. Ze was toch geen Piet? En ze had ook geen muts!
Ik had de link zelf niet gelegd tussen mijn opmerking en Sinterklaas.

zondag 18 november 2018 om 02:22
De vriendin van hoofdpiet was vrijdagavond te gast bij Pauw. Zij presenteert het Sinterklaasjournaal voor volwassenen.Sabeltandcavia schreef: ↑17-11-2018 17:20Voor wie denkt: "Waar ken ik die hoofdpiet toch van?"
Dat is dus Niels van der Laan van cabaretduo Woe & Van der Laan. Ook wel bekend als één van de vier kwismasters van satirisch programma De Kwis.

zondag 18 november 2018 om 10:38
Spannend hoor.greeneyedcoco schreef: ↑18-11-2018 02:22De vriendin van hoofdpiet was vrijdagavond te gast bij Pauw. Zij presenteert het Sinterklaasjournaal voor volwassenen.![]()
Nog wat over het Sinterklaasjournaal zelf?

zondag 18 november 2018 om 11:22
Het is inderdaad maar speculeren.Sabeltandcavia schreef: ↑18-11-2018 11:16Speculeren mag hoor. En anders zet je het in het wit voor de zekerheid.
Iemand posten hier al dat er pietenkaarten in de kist zitten. Tijdens de intocht zag je dat de sint bij de bakker naar binnen ging. Die bakker had eerst nog geen pietenkaartjes maar na het bezoek van de sint wel. Dus zitten er pietenkaartjes in de kist.
zondag 18 november 2018 om 12:08
Wij zijn gestopt na het jaar met de Witte Wieven, veel jonge kinderen vonden het eng en ouders vroegen het niet meer te kijken, daarnaast werd er steeds meer voorgeschreven wat je wanneer moest doen, wat de onderbouw collega's niet fijn vonden. Maar dit jaar wel de plaatjes gekregen.twilight84 schreef: ↑18-11-2018 11:58School heeft inderdaad leesplankjes gekregen. Die moeten pas later uitgedeeld worden.
Voor het eerst dat we het hele pakket besteld hebben bij de NTR.

maandag 19 november 2018 om 18:21
maandag 19 november 2018 om 21:38
De nieuwe pieten kunnen ook niet lezen, dus het zou best weleens kunnen!Gatinmijnsok schreef: ↑18-11-2018 11:55Ik denk misschien de leesplankjes en dergelijke voor de scholen die bij de pietenplaatjes horen.
En over Niels van der Laan, is hij met Eva Cruzen van Klikbeet? Dat wist ik niet!
woensdag 21 november 2018 om 19:23
woensdag 21 november 2018 om 19:46

woensdag 21 november 2018 om 19:48
Die heb ik niet herkent, ook niet na googlefoto's te bekijken. Misschien morgen bij de herhaling eens goed kijken.streepjessokken schreef: ↑21-11-2018 19:23Leuk, ga t straks proberen!
Aflevering van vandaag: de 3 pieten bij sint voor de deur, 1 was de acteur 'van vroeger' van de Familie Knots, onkel X, Jan Simon Minkema (zegt Google)
Zag wel John Jones. Die was vorig jaar hulpsinterklaas dacht ik. Nu Piet. Grappig.
woensdag 21 november 2018 om 19:57
Ik had eerst houtblokken, daarna ook een scheerapparaat. Zoons kregen een makreel en een stropdas 
Ook leuk dat je naam genoemd wordt. Vriend heeft een naam waarover je kunt twijfelen hoe je het uitspreekt. Dan zegt ie alleen 'nee dit is niet het juiste kado'.
Hij kreeg overigens ook de rollator

Ook leuk dat je naam genoemd wordt. Vriend heeft een naam waarover je kunt twijfelen hoe je het uitspreekt. Dan zegt ie alleen 'nee dit is niet het juiste kado'.
Hij kreeg overigens ook de rollator

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

woensdag 21 november 2018 om 20:03
Alleen bij mijn man werd er een naam uitgesproken.streepjessokken schreef: ↑21-11-2018 19:57Ik had eerst houtblokken, daarna ook een scheerapparaat. Zoons kregen een makreel en een stropdas
Hij kreeg overigens ook de rollator![]()
En mijn kinderen hebben echt geen rare namen met bijzondere spelling of moeilijke uitspraak maar wel weinig voorkomende namen. Dus geen namen hier.
Scheermachine, heggenschaar, makreel