Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Maleficent schreef:
17-11-2018 12:23
Nou, wat een prachtige plaatjes zo. Die strakblauwe lucht, al die draaiende molens. Blije kindjes op de kade. De stoomboot over de Zaan.

Nederland op zijn mooist :heart:
Prachtige plaatjes idd :sun:
Gatti schreef:
17-11-2018 12:36
Zo'n leuke Sint.
Dag heur.
Ik vind deze Sint zo lief praten tegen de kinderen :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij de tussenfilmpjes vraag ik me elke keer af of de Sint dan langs de protestvakken komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zit nog even vol spanning de verhaallijn met de chocoladeletters te volgen, zodat ik weet wat ik daar vanavond mee moet doen, als ze die in hun schoen krijgen.
Maleficent schreef:
17-11-2018 12:55
Bij de tussenfilmpjes vraag ik me elke keer af of de Sint dan langs de protestvakken komt.
Nee hoor. Die tussenfilmpjes waren er jaren geleden ook al, toen er nog geen protesten waren. Het wordt gewoon gedaan vanwege de verhaallijn. Een paar jaar terug ben ik met mijn neefjes en nichtjes bij de intocht in Dordrecht geweest. Als je later kijkt hoe het op TV was, lijkt het bijna of je naar iets anders hebt gekeken.
Ik vind Piet Snot zooo aandoenlijk.. :love:
Zo veel politie daar.
Knakker :heart:
Sara9876 schreef:
17-11-2018 13:00
Nee hoor. Die tussenfilmpjes waren er jaren geleden ook al, toen er nog geen protesten waren. Het wordt gewoon gedaan vanwege de verhaallijn. Een paar jaar terug ben ik met mijn neefjes en nichtjes bij de intocht in Dordrecht geweest. Als je later kijkt hoe het op TV was, lijkt het bijna of je naar iets anders hebt gekeken.
Dat herinner ik me nog van vroeger. Een keer kwam hij bij ons in de stad aan. Toen was het heel kort zwaaien en verder, dus niet heel veel aan behalve de échte Sint even in het echt zien. Ik was toen wel al puber en was met mijn jongere neefjes en nichtjes mee om “mee op te letten”, maar stiekem toch wel nieuwsgierig naar het magische aspect. Hoofdpiet was er toen niet, dat bleek te doen te hebben met het verhaal begreep ik later.
Maleficent schreef:
17-11-2018 12:55
Ik zat me af te vragen of er een vertraging was ingebouwd.
Die judoënde pieten op de achtergrond net. "Daar kom ik aan hoor!" En dan stap hij er gewoon overheen, gevolgd door een high five. :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
Ana_Isabel** schreef:
17-11-2018 13:00
Ik vind Piet Snot zooo aandoenlijk.. :love:
Ik ook! Mijn mini moest gisteravond bijna huilen toen zijn muts werd afgepakt. Hij vond het zoooo zielig (en dat is het ook). En toen Dieuwertje dat ook nog eens benadrukte, ik heb m nog nooit zo bedrukt naar de tv zien kijken.
Wie is dat meisje achter de toonbank bij de bakker ook alweer???
Dit is het negende jaar dat ik naar het Sintjournaal/de intocht kijk maar ik heb nooit geweten dat daar BN’ers aan meedoen :) Ja, Erik van Muiswinkel en Jochem Meyjer, daar wist ik het wel van.
Bonnieux schreef:
17-11-2018 13:08
Ik ook! Mijn mini moest gisteravond bijna huilen toen zijn muts werd afgepakt. Hij vond het zoooo zielig (en dat is het ook). En toen Dieuwertje dat ook nog eens benadrukte, ik heb m nog nooit zo bedrukt naar de tv zien kijken.
Aaah zielig was dat he.. Schattig dat jouw zoontje zo meeleeft.
Poppy_del_Rio schreef:
17-11-2018 13:19
Dit is het negende jaar dat ik naar het Sintjournaal/de intocht kijk maar ik heb nooit geweten dat daar BN’ers aan meedoen :) Ja, Erik van Muiswinkel en Jochem Meyjer, daar wist ik het wel van.

Je weet wel wie Sinterkees is? ;-)
Star² schreef:
17-11-2018 13:21
Je weet wel wie Sinterkees is? ;-)
Nee, eerlijk gezegd niet! Wie is het?
Poppy_del_Rio schreef:
17-11-2018 13:22
Nee, eerlijk gezegd niet! Wie is het?

Stefan de Walle, heeft lang Kees Flodder gespeeld ;-)
Ana_Isabel** schreef:
17-11-2018 13:20
Aaah zielig was dat he.. Schattig dat jouw zoontje zo meeleeft.
Ja, ik vind het ook heel vertederend. Vorig jaar snapte ie er nog niet zoveel van, maar nu is ie zooo vol verwachting. Zo magisch om te zien, hartverwarmend. We (man en ik) worden er bijna zelf weer kind door. Heel leuk dit!! :love:
Star² schreef:
17-11-2018 13:23
Tatjana was toch Kees Flodder? Of ben ik nu helemaal in de war :-?
Bonnieux schreef:
17-11-2018 13:12
Wie is dat meisje achter de toonbank bij de bakker ook alweer???
Katinka Polderman
Star² schreef:
17-11-2018 13:23
En hij speelt ook de hoofdrol in De Maraton
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stefan_de_Walle

edit: ik las net ook nog dat ie samen met de oude Klaas (mister Medisch Centrum West Bram van der Vlugt) heeft gespeeld. Toch grappig :biggrin:
bonnieux wijzigde dit bericht op 17-11-2018 16:12
29.09% gewijzigd
Poppy_del_Rio schreef:
17-11-2018 13:24
Tatjana was toch Kees Flodder? Of ben ik nu helemaal in de war :-?

Ma Flodder was niet erg creatief; allebei de kinderen heten Kees :rofl:

Afbeelding
Afbeelding

Ze heetten allebei Kees.
Star² schreef:
17-11-2018 13:25
Ma Flodder was niet erg creatief; allebei de kinderen heten Kees :rofl:

Afbeelding
O ja, dat is ook zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven