Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

13-11-2023 17:11 244 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt?
Start vanavond om 18.00 uur.
Ik zit er vast klaar voor met man en peuter, maar iets in mij zegt dat man en ik het leuker gaan vinden dan de peuter...
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, ja, dat wsl wel. Ik heb een kleuter (5) en een peuter (3), die eerste vond het vorig jaar al wel interessant. Maar het is gewoon een heerlijk programma 😊
charlie591 wijzigde dit bericht op 13-11-2023 17:30
2.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello: Nou en of!

Heb je zaterdag ook de voorbeschouwing gekeken? Het programma heet Speculasies en je kunt nog terugkijken op NPO-Start. Dezelfde humor als in het Sinterklaasjournaal en volgende week zaterdag is er weer eentje. Op de bijbehorende website kun je in een digitaal stemhokje stemmen op de leukste piet. :-D

Ik zal niets verklappen voor wie nog terugkijken wil. Maar kijk hier ook even naar zodat we de voorbeschouwing kunnen nabeschouwen. :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn jongste is 19, maar de tv staat vast aan hoor, kunnen we het niet vergeten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jazeker! Laatste jaar met gelovige oudste (7) en eerste jaar dat middelste (4) er echt mee bezig is. Oudste is trouwens een meisje dat veel te veel stress krijgt van de verhaallijnen van het sinterklaas journaal, dus het is hier al jaren bekend dat het een verhaal is om het spannender te maken. Een soort film. Maakt de lol er niet minder om en de slapeloze nachten wel. Dus win-win zullen we maar zeggen :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja! Geweldig. Vooral in coronatijd die persconferenties!
Hier gaat ook zo de tv aan.
Helaas is oudste van 7 een jaar eerder dan ik had gewild van haar geloof gevallen. Ze is gewoon te nuchter. Maar ik heb nog een jonger kind dat er nog wel vol voor gaat, en oudste geniet er ook nog steeds van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
13-11-2023 17:29
:hello: Nou en of!

Heb je zaterdag ook de voorbeschouwing gekeken? Het programma heet Speculasies en je kunt nog terugkijken op NPO-Start. Dezelfde humor als in het Sinterklaasjournaal en volgende week zaterdag is er weer eentje. Op de bijbehorende website kun je in een digitaal stemhokje stemmen op de leukste piet. :-D

Ik zal niets verklappen voor wie nog terugkijken wil. Maar kijk hier ook even naar zodat we de voorbeschouwing kunnen nabeschouwen. :mrgreen:
Bedankt voor de tip.
Ik ga dat nog terugkijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
13-11-2023 17:29
:hello: Nou en of!

Heb je zaterdag ook de voorbeschouwing gekeken? Het programma heet Speculasies en je kunt nog terugkijken op NPO-Start. Dezelfde humor als in het Sinterklaasjournaal en volgende week zaterdag is er weer eentje. Op de bijbehorende website kun je in een digitaal stemhokje stemmen op de leukste piet. :-D

Ik zal niets verklappen voor wie nog terugkijken wil. Maar kijk hier ook even naar zodat we de voorbeschouwing kunnen nabeschouwen. :mrgreen:
https://www.ad.nl/show/stopt-dieuwertje ... ~ac88f6b6/
Typisch Gorkum :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeps, vergeten! Weet iemand waar het teruggekeken kan worden? Via NPO lukt niet.
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel bn'ers gelijk in de eerste aflevering. Ik zag Diederik Gommers, Peter Heerschop, Janny, Robèrt en André, en volgens mij ook Dionne Stax. Mis ik nog iemand?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
libe schreef:
13-11-2023 18:39
Oeps, vergeten! Weet iemand waar het teruggekeken kan worden? Via NPO lukt niet.
sinterklaasjournaal.ntr.nl ?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Straks terugkijken!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe heet de acteur nou ook alweer die bij de stroomboot stond?

Lees het hierboven al, Peter Heerschop. Dionne Stax zat er ook in, inderdaad.
emanina wijzigde dit bericht op 13-11-2023 18:43
38.92% gewijzigd
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop geen zinkende stoomboten en pakjes in Vietnam dit jaar want de kinderen hier worden daar zo gestresst van dat we de oudste vorig jaar maar hebben ingelicht 😉
Hier ook gekeken natuurlijk, kids tussen de 16 en 20 :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt mij ook dat het al spannend genoeg is zonder al die probleemverhaallijnen. Zijn er kinderen die dat leuk vinden? Misschien de kinderen die niet meer geloven?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Het terugkijken is gelukt via de KPN tv app! Peuter van 3 vond er niet veel aan haha.
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan het nu wel terug kijken: https://npo.nl/start/serie/het-sinterkl ... 0/afspelen
Help dat wordt weer vier weken kinderen die opvang "kom" roepen en daarna "bedankt voor het komen" zeggen🙈

Nu weet ik weer waarom ik in deze periode vroeger altijd vrij nam....
Alle reacties Link kopieren Quote
Dumptiedum schreef:
13-11-2023 18:59
Help dat wordt weer vier weken kinderen die opvang "kom" roepen en daarna "bedankt voor het komen" zeggen🙈

Nu weet ik weer waarom ik in deze periode vroeger altijd vrij nam....
"En een goeie reis terug!" :mrgreen:
Ik heb Dionne Stax even gemist, waar was zij in de aflevering?
Alle reacties Link kopieren Quote
Denneboom schreef:
13-11-2023 20:09
Ik heb Dionne Stax even gemist, waar was zij in de aflevering?
Zij verbeterde puzzel als puuzel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook present! Een leuk begin alweer.
Oudste gelooft nu niet meer en dat was meteen meer ontspannen kijken, die was ieder jaar weken in paniek. Gelukkig kan de jongste er stukken ontspannender naar kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatste jaar voor onze jongste, ik geniet er zo van! Vooral dat ze Malle Pietje zo geweldig vindt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven