Entertainment alle pijlers

so thys

25-04-2010 19:27 178 berichten
Spoort ie wel??? Wat is dit voor een randdebiel??? Is ie homo, hetero of gewoon een valse kerel? Hij is niet goed snik volgens mij....
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:02:

Hij draagt puntlaarsjes !!!! Puntlaarsjes zeg ik je! Ik wil hem zo graag in zijn kruis trappen he...Daar issie dan wel weer op voorbereid...zie zijn kruis. Zo'n strakke boog, maar dan veel te laag. Geen gezicht! Ik erger me er steeds aan als ik die vent zie.
quote:elleinspe schreef op 25 april 2010 @ 20:05:

Waar gaat dit in vredesnaam over??Over Tei-heis. Niet zomaar Thijs, maar So Thys.
Nou het werd er niet beter op Nouschi.
Hee suus...... doe eens F5.......
quote:elleinspe schreef op 25 april 2010 @ 20:05:

Waar gaat dit in vredesnaam over??Over een engerd, met eng haar, enge laarsjes, enge voeten en met randjes.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Waarom zit of staat dat ding ook altijd met zijn benen zo wijd mogelijk uit elkaar??? Is dat een uitnodiging voor andere soooothijzen of zo??
Loom, draak die je er bent

Zelfs die kikker is nog aantrekkelijker dan Thijs
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:05:

Over stomme vieze Thijs Ellen.Ben al aan het zoeken maar als ik deze reacties lees kan ik het beter niet doen
quote:Zwart schreef op 25 april 2010 @ 20:07:

Waarom zit of staat dat ding ook altijd met zijn benen zo wijd mogelijk uit elkaar??? Is dat een uitnodiging voor andere soooothijzen of zo?? Dat is voor So Thijs zijn SoSijs
quote:loomii schreef op 25 april 2010 @ 20:06:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 25 april 2010 @ 20:06:

Ik zeer het je dit is de eerste keer dat ik hem zie lachen.Dit is de enige foto waarop ik hem lachend kan vinden. Wat een open, spontane en speciale lach heeft die man. Je ziet zijn gezicht opleven. Speciaal voor DGS:

quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:07:

[...]

Dat is voor So Thijs zijn SoSijs
quote:nikkinuts schreef op 25 april 2010 @ 20:07:

[...]

Over een engerd, met eng haar, enge laarsjes, enge voeten en met randjes.

Thys had van zichzelf geen randjes maar wilde wel graag randjes want dat is trendy. Dus liet hij zijn haar groeien, trekt hij leren jasjes aan en laat hij zijn vieze tenen zien aan iedereen die dat (niet) wil.

Dat is het, neprandjes!

Nou wat een brenger zeg. Ik zit nu naar een of ander vaag mentalisten ontmaskerd programma te kijken op rtl5

Een bejaard ogende man met blauwe nagellak, een soort van Perkamentus. een heerlijke man vergeleken met Thijs

[...]

quote:Illumi schreef op 25 april 2010 @ 20:09:

[...]

Thys had van zichzelf geen randjes maar wilde wel graag randjes want dat is trendy. Dus liet hij zijn haar groeien, trekt hij leren jasjes aan en laat hij zijn vieze tenen zien aan iedereen die dat (niet) wil.

Dat is het, neprandjes!

Dat geloof ik niet hoor, volgens mij word je met randjes geboren.

Daar is niets meer aan te doen.

Loom, draak die je er bent

Zelfs die kikker is nog aantrekkelijker dan ThijsDie kikker??? Cultuurbarbaar
Wat een rare foto trouwens.. Alsof ze dat been er op geplakt hebben... of ben ik de enige die dat ziet?
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:09:

Een bejaard ogende man met blauwe nagellak, een soort van Perkamentus. een heerlijke man vergeleken met Thijs

[...]

mis ik weer iets Loom? Ik dacht dat je een kikker met een vliegeniersbril had...was het een beroemde president?
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:09:

Nou wat een brenger zeg. Ik zit nu naar een of ander vaag mentalisten ontmaskerd programma te kijken op rtl5

Een bejaard ogende man met blauwe nagellak, een soort van Perkamentus. een heerlijke man vergeleken met ThijsDat is Alfred huppeldepup toch? Van Purper. Zat er net naar te kijken.
quote:Zizia schreef op 25 april 2010 @ 20:10:

Wat een rare foto trouwens.. Alsof ze dat been er op geplakt hebben... of ben ik de enige die dat ziet?Ja that's Thijs he. Altijd net ff anders dan de rest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven