so thys
zondag 25 april 2010 om 20:06
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:02:
Hij draagt puntlaarsjes !!!! Puntlaarsjes zeg ik je! Ik wil hem zo graag in zijn kruis trappen he...Daar issie dan wel weer op voorbereid...zie zijn kruis. Zo'n strakke boog, maar dan veel te laag. Geen gezicht! Ik erger me er steeds aan als ik die vent zie.
Hij draagt puntlaarsjes !!!! Puntlaarsjes zeg ik je! Ik wil hem zo graag in zijn kruis trappen he...Daar issie dan wel weer op voorbereid...zie zijn kruis. Zo'n strakke boog, maar dan veel te laag. Geen gezicht! Ik erger me er steeds aan als ik die vent zie.
zondag 25 april 2010 om 20:07
zondag 25 april 2010 om 20:09
quote:nikkinuts schreef op 25 april 2010 @ 20:07:
[...]
Over een engerd, met eng haar, enge laarsjes, enge voeten en met randjes.
Thys had van zichzelf geen randjes maar wilde wel graag randjes want dat is trendy. Dus liet hij zijn haar groeien, trekt hij leren jasjes aan en laat hij zijn vieze tenen zien aan iedereen die dat (niet) wil.
Dat is het, neprandjes!
[...]
Over een engerd, met eng haar, enge laarsjes, enge voeten en met randjes.
Thys had van zichzelf geen randjes maar wilde wel graag randjes want dat is trendy. Dus liet hij zijn haar groeien, trekt hij leren jasjes aan en laat hij zijn vieze tenen zien aan iedereen die dat (niet) wil.
Dat is het, neprandjes!
zondag 25 april 2010 om 20:10
quote:Illumi schreef op 25 april 2010 @ 20:09:
[...]
Dat is het, neprandjes!
Dat geloof ik niet hoor, volgens mij word je met randjes geboren.
Daar is niets meer aan te doen.
[...]
Dat is het, neprandjes!
Dat geloof ik niet hoor, volgens mij word je met randjes geboren.
Daar is niets meer aan te doen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 25 april 2010 om 20:10
quote:dangeensuus schreef op 25 april 2010 @ 20:09:
Nou wat een brenger zeg. Ik zit nu naar een of ander vaag mentalisten ontmaskerd programma te kijken op rtl5
Een bejaard ogende man met blauwe nagellak, een soort van Perkamentus. een heerlijke man vergeleken met ThijsDat is Alfred huppeldepup toch? Van Purper. Zat er net naar te kijken.
Nou wat een brenger zeg. Ik zit nu naar een of ander vaag mentalisten ontmaskerd programma te kijken op rtl5
Een bejaard ogende man met blauwe nagellak, een soort van Perkamentus. een heerlijke man vergeleken met ThijsDat is Alfred huppeldepup toch? Van Purper. Zat er net naar te kijken.