Entertainment alle pijlers

Spoilertopic! Het Italiaanse Dorp: Ollolai

08-08-2018 17:58 245 berichten
Omdat we gewoon gek zijn op alle spoilers rondom Ollolai! Deel hier al je inside information :cheer:
Habbekratz schreef:
14-08-2018 17:59
ow ow ow Chantal toch.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2017120 ... einvloeden
Dit is toch wel heel veelzeggend en heel fout. Je zou haast denken dat Chantal zo'n type is dat vindt dat ze overal recht op heeft en dat de regels niet voor haar gelden.
Niemand van jullie Boulevard gekeken? De verslaggever ging op bezoek in Ollolai. En er ontbraken 2 koppels. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij RTL Boulevard Luca te zien met een pikhouweel in het huis van Joey en Danielle gekleed in een tshirt met CREW op de achterkant.
De witte wand van Marcello en Sandra bij hun eettafel waar ze altijd aan gefilmd werden was nu een soort oranjekleur.Was een mooie warme kleur stond mooier dan wit geverfd van daarvoor.

Het huis van Joey en Danielle was nog steeds een bouwval,ze zei ook dat hun het ergste huis hadden.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-08-2018 10:49
De witte wand van Marcello en Sandra bij hun eettafel waar ze altijd aan gefilmd werden was nu een soort oranjekleur.Was een mooie warme kleur stond mooier dan wit geverfd van daarvoor.

Het huis van Joey en Danielle was nog steeds een bouwval,ze zei ook dat hun het ergste huis hadden.
Kamperen ze nog steeds ?
Dat zeiden ze niet.Maar ik neem aan van wel want dat huis is nog onbewoonbaar en ik zag ze ook niet in een gehuurd huis.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-08-2018 12:55
Dat zeiden ze niet.Maar ik neem aan van wel want dat huis is nog onbewoonbaar en ik zag ze ook niet in een gehuurd huis.
Dat is wel stoer van ze, al zo lang kamperen als je tegelijkertijd heel veel aan het klussen bent.
whateverever schreef:
16-08-2018 10:42
Ik dacht bij RTL Boulevard Luca te zien met een pikhouweel in het huis van Joey en Danielle gekleed in een tshirt met CREW op de achterkant.
Hij heeft daar even geklust voordat hij weer naar NL ging.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan idd oud beeld zijn, ZaraZara.
vrouwjagersma schreef:
15-08-2018 18:29
Dit is toch wel heel veelzeggend en heel fout. Je zou haast denken dat Chantal zo'n type is dat vindt dat ze overal recht op heeft en dat de regels niet voor haar gelden.
Precies. Ze probeerde door te drammen toen ze voor het dakterras geen vergunning kregen.
whateverever schreef:
16-08-2018 15:45
Dat kan idd oud beeld zijn, ZaraZara.
Hij had toen zijn 'crew'-shirt aan, viel me op.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
16-08-2018 15:45
Precies. Ze probeerde door te drammen toen ze voor het dakterras geen vergunning kregen.
Ze geven Limburg zo geen goede naam ( ja ik ben zelf een Limburger ).
Nou, drammers heb je overal op de wereld. Dat staat los van een provincie! ;-)
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
16-08-2018 15:47
Nou, drammers heb je overal op de wereld. Dat staat los van een provincie! ;-)
Is ook zo maar zij is ook nog eens politicus, zoals bijvoorbeeld Jos van Rey.
Politici zijn vaak wel haantjes, en hebben een strategie. Ze had er alleen even niet op gerekend dat ze door de mand viel.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
16-08-2018 15:50
Politici zijn vaak wel haantjes, en hebben een strategie. Ze had er alleen even niet op gerekend dat ze door de mand viel.
Ook waar.
Gaf de Gemeente nog een reden aan ze op waarom ze geen terras mochten maken maar een dakterras moesten maken? Dat heb ik niet gehoord namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
16-08-2018 16:12
Gaf de Gemeente nog een reden aan ze op waarom ze geen terras mochten maken maar een dakterras moesten maken? Dat heb ik niet gehoord namelijk.
Ik ook niet.
Maar ik let vaak meer op de vorm als op de inhoud, bij dit programma.
Ik begreep dat ze juist geen dakterras mogen maken. Misschien willen ze in het historisch centrum geen toeters en bellen op daken want dat staat minder fraai.

Dus Ovan en Marije hebben de meeste stemmen van jury/dorpelingen gekregen en zijn de winnaars. Het zal me niet verbazen als Died en Brenda ereburgers worden maar ik weet niet wie dat beslist.
ZaraZara100 schreef:
18-08-2018 11:11
Ik begreep dat ze juist geen dakterras mogen maken. Misschien willen ze in het historisch centrum geen toeters en bellen op daken want dat staat minder fraai.

Dus Ovan en Marije hebben de meeste stemmen van jury/dorpelingen gekregen en zijn de winnaars. Het zal me niet verbazen als Died en Brenda ereburgers worden maar ik weet niet wie dat beslist.

Volgens wordt de winnaar uitgeroepen tot ereburger
Er mist een woordje, gizzmo.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-08-2018 11:14
Volgens wordt de winnaar uitgeroepen tot ereburger
Volgens de dorpsraad ?
Dat klopt idd.
Maar beter ook, dat verdienen Diederik en Brenda niet.
Het is goed voor Ollolai als ze blijven, ze voegen een bepaalde energie toe en werken hard maar ze daarmee belonen ?
Nee, daar zijn ze te sneaky voor.
Vind het ook vroeg om het aan Ovan en Marije te geven maar goed, die 2 gun ik gewoon meer.
whateverever wijzigde dit bericht op 18-08-2018 11:23
10.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
16-08-2018 15:46
Hij had toen zijn 'crew'-shirt aan, viel me op.

Die zijn gewoon te koop hoor :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
18-08-2018 11:20
Die zijn gewoon te koop hoor :)
Dat weet ik. ;-)
I know. Het gaat om de combinatie van elementen op dat moment in dat huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven