Entertainment alle pijlers

Stalking

13-07-2012 14:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kwam gister een oproep tegen waarin voor een nieuw tv programma werd gezocht naar mensen die last hebben van een stalker. Ik heb gelukkig nooit last gehad van stalker, dus weet niet hoe het is, en hoe blij sommige mensen dus kunnen zijn met zo'n programma, maar ik kijk niet meer naar dit soort programma's: help mijn kind is te dik, mijn man kan niet klussen, ik ben zelf te dik, mijn vrouw kan niet koken, niet auto rijden, en noem maar op. En nu dus weer stalking!

Wie vindt dit soort programma's nog leuk om te kijken?
Ik wel, ik vind het leuk. Ik kijk graag naar het leven van andere mensen, de problemen waar ze tegenaan lopen en hoe ze ermee omgaan. Hoe ze reageren in bepaalde situaties. En hoe blij ze zijn als het aan het einde van het programma goed afloopt. Dat zie ik graag.
Gewoon niet kijken, je behoort dus blijkbaar niet tot de doelgroep.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik kijk nooit dat soort programma's, maar als anderen er gelukkig van worden vind ik het prima hoor. Ik hou er niet zo van om naar andermans leed te kijken. Bij ons heet sbs6 dan ook sbs"leedvermaak"6.
Wauw, ik ben het met je eens. Ik zit ook niet op dat soort programma's te wachten. Het is mij allemaal te persoonlijk en mensen worden soms in het belachelijke getrokken. Triest en dat allemaal voor de kijkcijfers.
Ik behoor ook niet tot de doelgroep..vind deze programma's verschrikkelijk..mijn hond luistert niet, ik kan niet zwanger worden, mijn man luistert niet, ruzie met de buren (die luisteren ook niet) en ga zo maar door..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Geen idee hoe het programma eruit gaat zien alleen als het een aaneensluiting van ellende delen wordt zit ik er niet op te wachten

Ik zou het in dat geval ook een enorm onverstandige zet vinden als je mee doet aan zo'n programma. Het roept misschien het stalkgedrag van je stakker wel weer op. Aandacht is waar het hen om gaat en zelf na jaren kan dat zo weer getriggerd worden.

Ik kijk eigenlijk ook weinig tot niet naar dit soort programma's gewoon omdat ik vaak het idee heb dat ik in de ondergoed lade van een ander aan het kijken ben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 13 juli 2012 @ 15:15:

Ik zou het ook een enorm onverstandige zet vinden als je mee doet aan zo'n programma. Je roept misschien het stalkgedrag van je stakker wel weer op. Aandacht is waar het hen om gaat en zelf na jaren kan dat zo weer getriggerd worden.

Ik kijk eigenlijk ook weinig tot niet naar dit soort programma's gewoon omdat ik vaak het idee heb dat ik in de ondergoed lade van een ander aan het kijken ben.
Het was niet zo bedoeld maar nog niet eens zo gek geschreven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe heet het programma dan: Help ik word gestalkt?

Wordt die stakker dan ook met naam en toenaam genoemd en krijgen hem ook in actie te zien, dat vind ik dan wel weer leuk om naar te kijken.
Ja hahaha schitterend.

We kunnen ook Mathh0 opgeven.

Zien we hem in actie, achter de pc...
Gaat John Williams met de stalker praten, het slachtoffer mag in een hotel logeren en krijgt een make-over. Aan het einde is er een wiedergutmachung, en als de cameraploeg de straat is uitgereden heeft de stalker genoeg voeding om je de eerste twintig jaar niet meer los te laten
quote:xalliesuper2point0, 4 minuten geleden

Ja hahaha schitterend.

We kunnen ook Mathh0 opgeven.

Zien we hem in actie, achter de pc...Willen wij dat echt zien, Xallie?
ja lijkt me wel lachen, tenzij hij aan het masturberen is.
Als Sjon het presenteert dan kijk ik natuurlijk. Helemaal als Ibrahim de stalker op zijn kop mag geven .
Ik vind hier dingen van.
Daarvoor ben je trasher natuurlijk
haai Xallie
Ik vind hier dingen van.
Haaaaaaai
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 juli 2012 @ 16:11:

Als Sjon het presenteert dan kijk ik natuurlijk. Helemaal als Ibrahim de stalker op zijn kop mag geven .Haha jaa dan kijk ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven