Entertainment alle pijlers

Steenrijk,straatarm,maakt geld gelukkig?

26-08-2017 20:17 2339 berichten
In dit nieuwe SBS6-programma ruilen een rijk en een arm gezin een week lang van huis, bestedingsbudget en leven. Zou geld gelukkig maken? In dit sociale experiment wordt duidelijk hoe het is om ineens rijk te zijn of juist krap bij kas te zitten. Steenrijk, straatarm is te zien vanaf woensdag 30 augustus bij SBS6.
-----------------------------------------------------------------

Het lijkt me wel even slikken als je met zeer weinig geld rond moet komen en na een week rijkdom weer terug gaat naar armoede.
Zou die rijkdom ervaring je juist motiveren om meer uit je leven te halen?
Lijkt me een interessant programma. Ik heb het al opgenomen voor het geval ik vergeet te kijken.
Hoe denken jullie over dit nieuwe programma?
NYC schreef:
14-01-2021 13:35
Van welk programma waren die ook alweer? Naam komt me zo bekend voor, heb ik vast over meegetrasht! :mrgreen: Iets met die drie families bij elkaar, maar wat was het ook weer?
Families die in Chili zaten en daar 'n huis moesten bouwen. De Posjes hebben een succesvol wijnimperium op weten te zetten. Ze hebben daarna ook nog 'n realityprogramma Vamos met Pos gehad.
redbulletje schreef:
14-01-2021 14:14
Families die in Chili zaten en daar 'n huis moesten bouwen. De Posjes hebben een succesvol wijnimperium op weten te zetten. Ze hebben daarna ook nog 'n realityprogramma Vamos met Pos gehad.
Gevonden inderdaad, Helemaal het einde heette het. Vamos met Pos heb ik geloof ik niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Todynice schreef:
13-01-2021 23:28
Mooie gratis reclame voor hun wijnhandel dus het weekgeld dubbel en dwars waard!
Precies. Dat geld zo terug verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er vanavond gekeken? Was die vriend (Rogier) van het homostel dezelfde Rogier van het programma Gordon gaat trouwen??
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat die vader van die kinderen bij Cordon zat.
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er weer?
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gezien, maar wat een lief gezin, die moeder met zoon en dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet alles gezien. Ik trok de rijke vrouw niet. Wat een toneelstuk met een slechte actrice.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
04-03-2021 06:19
Ik heb ook niet alles gezien. Ik trok de rijke vrouw niet. Wat een toneelstuk met een slechte actrice.
Inderdaad, ik kon er ook heel slecht tegen hoe ontzettend nep zij was.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
04-03-2021 06:19
Ik heb ook niet alles gezien. Ik trok de rijke vrouw niet. Wat een toneelstuk met een slechte actrice.

Ik vond haar ook niet leuk en een slechte actrice.
Kinderachtige scène ook dat haar grootste probleem van de dag was dat ze haar haren niet kon föhnen, en er bij de buren om een föhn gevraagd moest worden.
Alsof een beauty influenza/diva een föhn zou vergeten mee te nemen van huis?! ;-)
En dan deze:
"Er zijn gewoon mensen die nog nóóit Sint Jacobsschelpen of kreeft hebben gegeten.. dat vind ik echt heel zielig!!!"
En dan van die grote, geschrokken poppenogen erbij opzetten.
Daarna heb ik weggezapt. Ik merk dat ik echt wel uitgekeken ben op dit programma, of eigenlijk vooral op de deelnemers. :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-03-2021 09:39
Ik vond haar ook niet leuk en een slechte actrice.
Kinderachtige scène ook dat haar grootste probleem van de dag was dat ze haar haren niet kon föhnen, en er bij de buren om een föhn gevraagd moest worden.
Alsof een beauty influenza/diva een föhn zou vergeten mee te nemen van huis?! ;-)
En dan deze:
"Er zijn gewoon mensen die nog nóóit Sint Jacobsschelpen of kreeft hebben gegeten.. dat vind ik echt heel zielig!!!"
En dan van die grote, geschrokken poppenogen erbij opzetten.
Daarna heb ik weggezapt. Ik merk dat ik echt wel uitgekeken ben op dit programma, of eigenlijk vooral op de deelnemers. :pukey:
Dit ook. Het is elke aflevering hetzelfde verhaal. En ik twijfel of de rijken wel echt zo rijk zijn. Dit stel huurde dit huis en zat zogenaamd net tussen twee woningen. Volgens mij kunnen ze geen rijken kandidaten meer vinden en gaan ze voor de wannabe's.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/binnenland/bekende-br ... ~a9b7ace1/

Oeh... die zijn dus stout steenrijk.
Alle reacties Link kopieren
De aflevering van afgelopen week vond ik zo apart. In plaats van een stelletje/gezin. Twee vrienden, waaronder een voor mij onbekende DJ die het helemaal gemaakt zou moeten hebben. Die ruilen een huis dat ze zelf ergens huren (??) met een gezin met een aantal kinderen dat zo krap woont. Het leek op een vakantiehuisje.
Gezin kwam op mij heel lief en oprecht over. Net las ik op meer sites al dat het niet was zoals het werd voorgeschoteld zo las ik bij sbs op de facebookpagina dat dit allemaal fake was. Door de moeder van het kind van de dj werd al gezegd dat hij niks heeft alleen een rijke vriendin. En dan komen er ook mensen die de situatie van het samengestelde gezin openbaren. Dat het niet klopt met wat in het programma werd gezegd. Doet die gast nu mee om bekendheid te krijgen?
Is er dan niks meer echt? Of reageren er toevallig jaloerse mensen op beide partijen?
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een reactie dat er een inval was geweest bij dat gezin :-o het fijne weet ik er ook niet van dat zal ook wel naar buiten komen. Op mij kwamen ze lief over naar elkaar en de kinderen. Wel een schop onder de kont nodig, want werk is er genoeg.

Die ene rijke vind ik te opschepperig met zeggen wat alles gekost had. Maar wel weer lief dat ze wat extra's gaven op het einde.
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven