Entertainment alle pijlers

Stem van Candy Dulfer

28-02-2013 20:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie ergert zich nog meer aan dat vreselijk aanstellerige stemmetje van Candy?

Da's alles eigenlijk.
Pfff wat een gezeur
Hoi Femke! Ik vind het al knap van je dat jij weet wie Candy Dulfer is. Of stond het eronder?
Ja ik! En haar hoofd vind ik ook vreselijk. Sorry, ik kan er niets aan doen en ik ken haar niet, dus het is niet netjes, maar ik kan haar niet uitstaan.
tsja.....
Er gaan rustig maanden in mijn leven voorbij dat ik me niet met Candy Dulfer bezig hou (ja het is bijna niet te geloven ), maar ik zal er eens op gaan letten.

Nu heb ik het nog te druk met de vreselijke stem van die mevrouw uit de Kruidvat-reclames .
Het is geen lelijke vrouw maar kan haar niet hóren. Vraag me dan af of ze altijd zo heeft gepraat.
quote:iris1969 schreef op 28 februari 2013 @ 20:49:

Er gaan rustig maanden in mijn leven voorbij dat ik me niet met Candy Dulfer bezig hou (ja het is bijna niet te geloven ), maar ik zal er eens op gaan letten.

Nu heb ik het nog te druk met de vreselijke stem van die mevrouw uit de Kruidvat-reclames .Bij mij ook hoor. En ik kijk ook zelden tv maar zag haar vanavond in een reclame. Echt huuh.
Mijn man vindt haar stem geil :D
Welke reclame is dat?
quote:forumdame2011 schreef op 28 februari 2013 @ 20:51:

Het is geen lelijke vrouw maar kan haar niet hóren. Vraag me dan af of ze altijd zo heeft gepraat. ja, zo heeft ze altijd al gepraat, maar over het algemeen gaat bij haar om hoe ze geluid uit haar saxofoon krijgt en dat doet ze erg goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja eeeeh dat weet ik niet, ik dacht alleen maar 'mens, praat normaal!' :-)
quote:rosanna08 schreef op 28 februari 2013 @ 20:57:

[...]

ja, zo heeft ze altijd al gepraat, maar over het algemeen gaat bij haar om hoe ze geluid uit haar saxofoon krijgt en dat doet ze erg goedZeker! Maar verder moet ze dan maar haar mond houden.
Candy's stem ken ik niet, maar ik ben blijdat ik niet de enige blijk die zich aan de kruidvat stem ergert
Ondanks haar irritante, kinderlijk gekwek, luister ik toch elke vrijdagavond naar Sublime FM.

Echt heerlijk uurtje goede muziek en ik ga haar aan het einde van dat uurtje nog leuk vinden ook.
quote:missdaisyduke schreef op 28 februari 2013 @ 20:59:

Candy's stem ken ik niet, maar ik ben blijdat ik niet de enige blijk die zich aan de kruidvat stem ergert Ik ben op het punt om een anti-pagina op FB te maken zo erg vind ik het hahaha.
Nou, net ff op YouTube naar de spreekkunsten van mevr. Dulfer geluisterd, dacht dat er een hysterisch kwek/piepstemmetje uit zou komen, maar ik vind er niks ergs aan hoor. Integendeel.
quote:forumdame2011 schreef op 28 februari 2013 @ 20:51:

Het is geen lelijke vrouw maar kan haar niet hóren. Vraag me dan af of ze altijd zo heeft gepraat.Ik snap dit wel, vind haar ook bekakt praten
Candy heeft een prima radio stem vind ik (Zie haar Sublime programma).

Dames die ik echt niet kan aan horen: Sofia Vergara, Kim Feenstra, Doutzen Kroes: leuk op de foto maar gruwelijk zodra ze gaan kwekken!
Ach die kinderlijk klinkende stem kan ik nog wel schattig vinden, echter het moment dat zij enorm in mijn achting daalde was toen ze tafeldame was bij DWDD en een kunstenaar aansprak op zijn werk wat gemaakt was met een deel subsidie. Dat vond ze maar zozo, dat hij gemeenschapsgeld had gebeurd voor zn project.

Echter de zaaltjes waar zij in stond te spelen toen ze 17 was, met Funky Stuff, dat die er ook niet waren geweest zonder subsidie, dat is ze dan blijkbaar even vergeten nu ze rijk en beroemd is en sloten aan belasting moet afdragen ipv met een bandje de poppodia van Nederland afrijden in een aftands busje.
Ik heb respect voor wat Candy bereikt heeft, goede artieste. Zo'n topic aanmaken om haar stem af te zeiken, tsja...
Oh blij dat ik niet de enige ben die zich aan de stem v d kruidvatreclames ergert.

Candy vind ik leuk trouwens.
Cum non tum age
quote:iris1969 schreef op 28 februari 2013 @ 20:49:

Nu heb ik het nog te druk met de vreselijke stem van die mevrouw uit de Kruidvat-reclames .

Ik erger me zo aan die laatste dat ik haar na ga doen..volgens vriend lijkt mijn stem dan angstig op die van haar....

Het laatst dat ik aan Candy Dulfer dacht was geloof ik ergens in november 2010.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dames, dit is toch heerlijke nostalgie:

http://www.youtube.com/watch?v=U15HQJwqsIo
En die Candy Dulfer noemt zich nog wel saxofoniste... Dat ze nog durft te praten, zeg!
quote:iris1969 schreef op 28 februari 2013 @ 21:03:

[...]

Ik ben op het punt om een anti-pagina op FB te maken zo erg vind ik het hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven